Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Můj problém je takový, že jsem již několik měsíců nemocná, ale nikde mi bohužel nic nezjistili, i když mám obtíže nadále. Skoro celé léto jsem byla doma kvůli nemoci (blíže to nechci rozebírat). Samozřejmě to stále řeším, jenže lékaři mě posílají tam a tam a pořád nikde nic. Týká se to ženských problémů.
Psala jsem o tom spoustě kamarádek, řešila jsem to i s lékaři, pokud mě na chívli pustili ke slovu, musela jsem si trochu postěžovat, že tohle vše nechápu, co se děje, ale oni mi řekli "nebojte se ničeho, koukneme na to" před odchodem od lékaře mi řekli "no vidíte, nikde nic, nic vážného, jak jste se bála..." Zkusila jsem i psycholožku kvůli tomu. Opravdu si nevím rady.
Prosím, nechci rady typu - lékaři vám pomohou nebo co to rozebíráte na netu, běžte raději k lékaři. Mohu vám říct, že u lékaře jsem třeba 2x do týdne, pořád mě někam posílají. Co se týče jim veřit-nevěřit... Já jím rozhodně věřím, že dělají mnoho aby mi pomohli a jsem ráda, proto nechci aby někdo poukazoval, že jimi třeba opovrhuji.