Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vyhoštění třech zaměstnanců ruské ambasády

Od: jofa* odpovědí: 148 změna:

Jaký je Váš názor na tento "akt"? Bude to kuchař, tlumočník nebo zahradník či jiný zaměstnanec? Není to jen bezvýznamné gesto?

 

 

148 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

malyparanoik*
hodnocení

13x

Podle mého názoru je to hloupé podlézání našim "spojencům" a USA. Spíš mi to přijde, že GB s částí EU už zase plní roli užitečných idiotů plnících zájmy USA.

Vyvolává to ve mě celé trochu obavy. USA s prominutím rozesí.á jeden stát za druhým přinejmenším od roku 2003, pozitiva t toho "těží" USA, negativa (hlavně migrační vlny) pak padají na evropu a i na nás.

Poslední snad rok, možná dva tady u nás mainstream vede kampaň proti Rusku, používají každou sebehloupější záminku aby Rusko vyobrazili jako čiré zlo, nebezpečí atp.

Ovšem když se na to podívám, tak jako nepřítel se nechová Rusko, ale právě státy beroucí nám naši suverenitu, možnost rozhodovat o tom koho v naší zemi budeme mít nebo ne, svobodu mít vlastní český zákon o zbraních a dalo by se pokračovat. Takže z mého pohledu se hloupě lísáme ke "spojencům" co nás už jednou zradili a nebudou budou naši "spojenci" jen dokud se jim to bude hodit.

No uvidíme co se z toho vyvrbí...

Těmi "zrádnými spojenci" myslíte zajisté ty, co nás přepadli a okupovali třiapůlkrát déle než nacistické Německo?

Protože USA jako spojenec nás nezradily nikdy a "mnichovská" Anglie a Francie svou "zradu" mnohonásobně odčinily. Ale srpen 1968 má stále pamětníky.

malyparanoik*

Jethro: proč ten konfrontační tón, já se hádat nebudu. Prostě mám svůj názor, Vy máte svůj a tečka. Netřeba se hašteřit.

Jestli se chcete bavit, rád bych se dozvěděl víc (opravdu bezestopy ironie) o tom jak Anglie a Francie odčinily svoji zradu.

zdenekh
malyparanoik®...Anglie to odčinila tím,že nám dosud hlídá ve svých trezorech naše zlato.
instalater*

,malyparanoik - naprostý souhlas a jako důkaz toho , že je země kulatá je to , že jsme se vys.ali na východ a ze západu přišlo hovno.

Mně opravdu žere, že se naši zákonodárci stále chovají jako ovce, i když jsme malý stát, tak bychom nemuseli pořád lézt dněkomu někam. Léta jsme podlézali Rusku, dnes je to USA a EU. Michodem si nemyslím, že kdybychom potřebovali p.omoci, že by se za nás USA postavily.

 

instalater*
hodnocení

12x

Zdravím, jsem pouze obyčejný instalatér, ale zdá se mi velice málo pravděpodobné, že by to měla na svědomí Moskva. Proč by to dělaly tímto způsobem? Čím by jim to prospělo? Kdyby chtěla tajná služba někoho umlčet , tak má přeci tolik jiných možností a né takto demonstrativně. Mohlo to vypadat jako infarkt, nůž, pistol,.. to by ale neudělalo takový efekt jako otrava bojovým plynem a ještě než se vše řádně vyšetřilo , tak se ukázalo prstem na Rusko.

To samé naši politici. Hned se ohradili , že mi nic takového nemáme ( i když Moskva netvrdila že ho máme) aníž by si své tvrzení ověřili , což teď jak jsem se dozvěděl právě dělá náš Pan prezident. Naše republika se právem může pochlubit tím, že máme jednu z nejlepších protichemických jednotek. Že by v jejich laboratořích nebyl vzorek? Celé je to nějaké podezřelé a podle mne se dělají moc ukvapené závěry.

Moje odpověď na vyhoštění zaměstnanců ruské ambasády- snaha o vyhrocení vztahů s Ruskem. ...a máme obrovské štěstí, že Putin je velice inteligentní a rozvážný chlap.

 

culdabulda1*
hodnocení

10x

já si myslím, že je to "sviňárna" ... a za bezvýznamné gesto to rozhodně nepovažuju. Je to jasná snaha o další vyhrocení vztahů s Ruskem a v zájmu USA. A my v tom hrajeme jenom roli trapných kašpárků - ale dobře nám tak...


doplněno 26.03.18 15:57:

v každém případě si myslím, že to Babišovi - jakkoliv jsem ho volila - na popularitě nepřidá ! - teď by asi předčasné volby moc nevyhrál ...

jofa*
hodnocení

culdabulda: Ale Rusko nás zařadilo mezi možné "pachatele", co s tím?

culdabulda1*

@jofa

Rusko nás označilo mezi státy, na jejichž území se Novičok mohl nacházet, nebo vyvíjet - a to považuju za pravděpodobné - nikoliv za pachatele. Ale na druhou stranu - máte důkaz, že pachateli nejsme?! - sranda by byla, kdyby jo ...

No, ve službách USA sloužili naši chemici, protože jsou nejlepší. Takže pro ně není problém takovou látku detekovat ani vyrobit. Protože alespoň středoškolské znalostni mít budou ..

 

lidus*
hodnocení

10x

Ještě vám nedošlo, že je to všechno jenom politická hra?

Dnes jsem četla, že paní Němcová chce žalovat prezidenta za vlastizradu, já bych ráda zažalovala za vlastiradu všechny co tam byli od 89 a myslím, že jejich činny vlastizrada rozhodně jsou. Vedoucí byl opěvovaný Havel a myslete si o tom co chcete.

Tato paní Ubrečená, musí dělat takové věci, aby se tam ještě ve svých letech udržela, jinak by musela už do předčasného důchodu!;)

lidus, i kdybyste je stokrát zažalovala, "starý zlatý časy" se vám stejně nevrátí.

jedubabicka:

nejde o "staré zlaté časy", ale o rozkradení republiky, zlikvidování konkurenčních firem atd...

lidus*

Jedubabičko, jaké zlaté časy? Nic takového jste odemně neslyšela, nebylo vše v pořádku tehdy ale nemůžu přece zavřít oči a říct, že od 89 je tu všechno super, máme se výborně. Bylo by dobré, kdyby si lidi dokázali přiznat, že před 89 to stálo za h.. a teď je to v bleděmodrém a snad ještě horší. Tehdy nám chtělo vládnout SSSR a dnes USA ti by chtěli poroučet celému světu, pletou se do všeho, všude mají své zájmy a klidně nás prodají. Strašně se musím smát, vidím to stále jak pan Havel v kalhotách po kotníky stojí na kanále a říká, že bydlíme v králíkárnách a platíme za ně nehorázné peníze, že je tu obrovská byrokracie, že je tu korupce sice ne o penězích ale spíš politická. No a tak se to samozřejmně změnilo, že ano. Za ty "králíkárny" platíme mnohem víc ale já jsem v ní spokojená a dík za to, že je před 89 stihli nastavět, tam kde byl jeden úředník jich je dnes 10 a neudělají ani to, co udělal ten jeden. Korupce ta tu byla vždycky ale po 89 se to dovedlo k dokonalosti. Fabriky, banky, nic tu není naše, školství, zdravotnictví je na pokraji totálního zhroucení. A pobaví mě, že někteří stále křičí za to můžou komunisti. Bože chraň nechci se nikam vracet ale nastolit tu pravidla a pořádek by neškodilo.

OK - a nastolovat by měl kdo? Ať se rozhlížím jak chci, nikoho nevidím.

iz*

@Jedubabicka: Opravdu nevidíte? 10.500.000 občanů snad není tak málo...

 

mot
hodnocení

6x
ja se benovi a ostatnim divim, ze se jeste pousti do diskuze s mistnimi kremlisty, jsou to porad ti stejni milovnici komousu a velkeho sovetu. Ja je ale chapu, za komousu byli mladi, svet je bavil, ve skole jim jasne rekli ktera strana je ta zla. treba na nekoho obcas neco donesli a stat je odmenil,postaral se, v praci nakradli material stavbu baracku...no meli se dobre. dneska uz jsou stari, obvykle nepotrebni, trapi je nemoce tak jsou zapskli a vzpominaji na stare casy.
Tyhle uz nepresvedcite... bude jaro a treba jednoho krasneho jarniho dne pujdu vsichni komousi do pr...
a ze tady dle vlastnich obycejny instalater filozofuje, co by se moskve vyplatilo nebo ne, to uz je uplne usmevny.

.. velkým sovětem míníte Brusel?

culdabulda1*

@mot

- ani nevíte, jak moc a s potěšením ! já vám mladým a pokrokovým přeju dnešní svět a svobodu a jak moc jsem ráda, že jsem si ten svůj život prožila v klidu a a jistotě toho hnusného socialismu (- i kouřit jsme směli ! ) .

A jak moc jsem ráda, že už to mám za pár a půjdu brzo do pr..., jak říkáte ! Ale pokud jde o Bena, tak ten zrovna nejmladší není - takže i mezi "starými" se najdou osvícení a dobří demokraté - takže hlavu vzhůru - bude dobře ! - jenom škoda, že už to neuvidím ! - to bych se "pokochala" !

instalater*

mot - když už mne zmiňuješ. Poznal jsem jak východ tak západ. Stalo se mi, že po mne ,,komunistovi "americký kapitalistický žebrák somroval peníze na jídlo. Viděl jsem sfetované indiány v rozpadlých chatrčích. Porval jsem se na ruské diskotéce. Viděl jsem i bídu (90 rok) v ruských obchodech. Poznal jsem jak krásu kanadských hor , tak úžasnou přírodu na ukrajině. Táta byl v lágru s politickýma a já mám také něco odfárané v uranových dolech... To co nás starý dělí od vás mladých jsou především zkušenosti, trpělivost, ohleduplnost,...Nám už nemůžou jen tak vymývat mozek jak se to děje teď vám studentům. ...Běž za svými rodiči a řekni jim, že celý život hovno dělali a že jenom kradli a bonzovali ,. Že už jsou zapšklí , nemocní a tim pádem nepotřební. ... Třeba jednou časem i pochopíš jakou jsi napsal hloupost a budeš se sám za sebe stydět. ...Víš , ono mít dobrou paměť je někdy požehnání i prokletí současně. Přeji pěkný den.

culdabulda1*

@instalater

já bych řekla, že tohle, co se dnes ve světě děje, nemůže dobře dopadnout - ale nic se s tím nedá dělat - jak řekl "ra252" - čas se posunout, ani zastavit nedá ... ani pro ty mladé.

nikdo*

Troška srovnání Bruselu a SSSR od pamětníka. Tentokrát bez komentáře. Pamětníci vědí i bez něj...


zdenekh

Mě je 33 takže zas tak starý snad nejsem,ale to co tu píšete se mi opravdu nelíbí.

Urážíte tisíce starších lidí kteří mají víc zkušeností než vy.Špiníte je a sám(a) se schováváte za přezdívku?Tak jako vy se dnes chovají ti úžasní,moderní a nezvrácení mladí?Dříve se takto choval jen "póvl"

Píšete o benovi...myslíte toho "demokrata" co tvrdí jak se lidé mají spojovat a pak zde píše rasistické příspěvky?Smutné

mot
ja uz bohuzel moc mlady nejsem, ale jsem rad, kdyz si to o me nekdo mysli. dekuju.
instalater:davno tomu co sem byl student. mozek mi vymyvali jenom komousi. bohuzel moji rodice se diky komousum moc dobre nemeli, mama dodnes nezapomene babicce ze neemigrovali do zapadniho nemecka za pribuznymi kdyz meli moznost. a tatovi nedovolili studovat, takze skoncil ve fabrice ikdyz mel na daleko vic. ale i presto zapskli nejsou a k rusku samozrejme nevzhlizi jako tady nekteri.
culdabulda1*

@mot

- no teď byste do toho Německa už dávno mohli, ne? - co tedy děláte tady, kde je plno zapšklejch komoušů a rusofilů?

mot
zdenekh: a vy se neschovavate za prezdivku? v nemecku taky bude zit par lidi co se slzou v oku vzpominaji na adolfa, jak se meli dobre. Kdyz bych to same napsal o nich, takdy byste rikal, ze se vam to nelibi, ze urazim stare lidi, co maji vic zkusenosi(treba se strilenim zidu)?
culdabulda1:uz ji taky neni 20...a aktualne je spokojena, neni duvod. ja nepsal ze je jich vsude plno, jenom tady je takova particka jak na novinkach.
ben®

zdenekh - máte pravdu, že za demokrata se považuji. Nejsem si vědom, že bych zde někdy napsal rasistický příspěvek, ale možná za takový příspěvek považujete každý, který je kritický vůči tomu, co Vy obdivujete. Nemám ambici zde lidi spojovat, ale upozorňoval jsem vždy jen na osobu, která to lidu slíbila a za pět let neudělala nic, resp. ještě využívá každé příležitosti, aby národ rozdělovala. Pokud jde o přezdívku, tak používám stále stejnou, ale možná Vy nám vysvětlíte, proč zde jednou píšete jako zdenekh a jindy jako zdenkahoncova (není to od Vás hezké). Vy si můžete dovolit ten luxus měnit přezdívky a k nim i názory, ale já nikoliv.

 

hodnocení

5x
avatar aja1946

Tak nevím, svůj příspěvek tu nevidím, snad se tu nakonec neobjeví 2x. Chci k tomu dodat jen to,, že mě strašně štve, že se neustále musíme k někokmu přiklánět až patolízat. Léta byl náš vzor Sovětský svaz dnes jsou to USA a EU, jako bychom nesměli mít svůj valstní názor. A dodám, nemyslím si zrovna, kdyby se tady něco semlelo, že by nám Amíci přispěchali na plomocl

culdabulda1*

aja

- Váš příspěvek je v komentářích - takže se skryl. Ale tady ho můžu alespoň ohodnotit, což u komentářů nelze.

 

hodnocení

5x

Můj pes se ptá, kdo potřebuje, aby nespolupracoval "Západ" a Rusko?

Proti komu bojují společně?

Cui bono?

 

culdabulda1*
hodnocení

5x

- člověk by řekl, že to prospívá zájmům multikulturalistů a lidí kolem Sorose - ale je mi divná ta zabejčenost VB ! - Ale zase na druhou stranu je dnes Britanie muslimskou zemí a byla vždy koloniální velmocí, takže zřejmě chce v souvislosti s brexitem zase něco urvat ! - takže i tam je možné vysvětlení...

Ale je mi smutno, že tak vehementně "pomáháme" zrovna VB, která vlastně pořád dává najevo nevůli a pohrdání vůči občanům bývalého východního bloku - a pokud se tato nenávist projevuje zabíjením našich občanů (včetně Poláků ) - nepovažuje za nutné tyto činy nějak zvlášť trestat - skoro jakoby je britská justice schvalovala.

Tzv. "obyčejný člověk" samozřejmě chápe, že to je politická hra ve prospěch EU a USA - ale to ještě neznamená, že by to musel schvalovat, zvláště pokud je těmito excesy ohrožována naše bezpečnost a naše suverenita a v cizím zájmu !

Pak není divu, že se naše veřejné mínění obrací proti EU, pro kterou máme podružný význam - a jenom jenom jako potřební slouhové. Skoro mám pocit, že jsme jako členové Varšavské smlouvy měli ve světě větší vážnost. No ale - my s tím asi nic nenaděláme a ze strany politiků a části elitních (horních 10 tisíc) občanů není ani vůle !

malyparanoik*

Výstižné...

 

hodnocení

4x
avatar jethro

Prý se má jednat o "diplomaty". A ano, jako reakce na verbální útoky ze strany Ruska je to sice minimální reakce, ale lepší, než nic.

jofa*
hodnocení

jethro: Lepší něco než nic budíž, ale mne na tom prostě připadá, že to proběhne stylem, vyberte někoho koho tady na pár dnů oželíte a za týden jsou zpatky. Větší dopad to mít asi nebude.

Jaké verbální útoky?

malyparanoik*

@ra252 Nejspíš vyjádření Ruska o tom, že státy ČR, Švédsko a další také mohou nerv. plyny vyrábět. Což je samozřejmě pravda, protože jak jinak bysme mohli cvičit jejich detekci, když bysme je ani neměli? Tudíž se jedná o naprosto průhlednou a LEGÁLNÍ přípravu malého množství bojových plynů právě pro účely výcviku protichem. jednotek.

Ruská strana prostě řekla že nejen oni můžou ten plyn vyrábět, že to klidně mohlo pocházet i od nás a dalších. Když se podívám na ostrost vyjádření co jdou z Evropy směrem k Rusku, tak to bylo ještě docela mírné a diplomatické.

Nyní pan prezident zaúkoloval BIS aby prošetřila jestli se nám trocha toho plynu neztratila. Ne snad, že by věřil že s tím ČR obchoduje, ale prostě aby měl v ruce "papír", výsledek oficiálního vyšetřování který to ruské tvrzení vyvrátí. To je celé.

Jen ČST a jí podobní zase hledají problémy tam kde nejsou.

No to ale přeci ví každý, kdo chce vědět. Z veřejných zdrojů si může i sehnat jména lidí, kteří mu dají příslušné odpovědi, bude-li mít oprávnění se na takové věci ptát.

Ale jako po desítkách let v obráceném gardu zopakovala po soudruhu Slánském soudružka Šiklová

- raději se mýlit s Američany, než mít pravdu s Rusy ..

 

nikdo*
hodnocení

4x

Sem do republiky přijede na SOUKROMOU návštěvu Paul Ryan. A do zadele mu musí vlézt předseda sněmovny a s ním půlka poslanců. Dokonce má tolik drzosti, chtít setkání s prezidentem. Sakra, copak všechny diplomatické postupy už neplatí? Ono už neplatí, že na OFICIÁLNÍ návštěvě se setkává prezident s prezidentem, ministr s ministrem, předseda poslanecké sněmovny s jiným předsedou?

To jen do česka si někdo přijede soukromě, a naši politici, jako správní vlezdoprdelkové, s ním otevřeně jednají, jako by to byla oficiální návštěva. Neskutečný. Copak se ti naši politici, už jinak, než podlejzat západu neumí? Kam se ztratila hrdost na národ, na to, že jsem Čech?

Proč by nemohla být soukromá návštěva spojená i s pracovními aktivitami? Zvlášť když na ni jeden letí přes půl světa?

nikdo*

@jedubabicka: Aha, tak kdo tady tedy kecá? Přijel na soukromou nebo pracovní návštěvu? Nebo nám přijel "poradit" kolik ruských velvyslanců máme vyhostit, aby to bylo vhodné i pro SSA?

Nevím, čemu nerozumíte - tohle přece dělá i spousta "obyčejných" lidí, že spojí pracovní cestu třeba s víkendem, nebo na dovolené vyřídí osobně služební záležitost.

nikdo*

Ale ano, možná to tak dělá spousta lidí. Ale to neplatí v diplomacii. Buď jsem někde soukromě nebo na pracovní návštěvě. Pokud přijedu na soukromou návštěvu, a jeho návštěva JE prezentována jako soukromá, potom se mu dostalo mimořádné výsady, jaké se dostalo málokterému Čechu, moci jako nečlen PS před ní vystoupit. A to je to, co nazývám vlezdoprdelkovstvím. A co budí navíc podezření, pokud je to zrovna v čase kdy se řeší mezinárodní problém "novičok". Jakou to má souvislost? Co je opravdovým důvodem návštěvy? Bylo vystoupení v parlamentu plánováno delší dobu dopředu? Spousta otázek což? Oprávněných?

Hlavně zbytečných - aspoň pro mě. Ostatně i kdyby se vám odpovědí - pravdivých - dostalo, stejně je kdykoli můžete zpochybnit.

 

culdabulda1*
hodnocení

3x

@jedubabicka

- no těžko tady bude hodně pamětníků 50-let, kteří byli aktivně - tj v dospělém věku - zapojeni v tehdejším revolučním a porevolučním dění.

My, kteří jsme se narodili ve válce, anebo po ní - pamatujeme spíše 60- 70. léta, kdy se už nevraždilo a "nekradlo"- ale i tzv. budovalo. My už si nepamatujeme poválečnou bídu a prázdné krámy - alespoň já ne.

A rozhodně jsem nepatřila mezi vládnoucí komunistickou elitu, ani jsme neudávali a nerozkrádali národní majetek - ale je asi zbytečné to tady pořád omílat - kdo chce, věří, kdo nechce - bude se pořád ohánět tou pověstnou "holí". Každý si musí prožít svůj osud sám - a dnes nás myslím, čekají - když ne horší, tak stejně krušné časy, jenom ve jménu jiné ideologie a za vlády jiných pánů.

A řekla bych, že by se dnešní generace měla více zabývat přítomností a v minulosti hledat spíše poučení, nežli se v ní hnidopišsky nípat a svalovat vinu jenom to, co bylo ! Co bylo - to už se nikdy v té samé formě vrátit nemůže, i kdyby tady nakrásně znovu vyhráli "komunisti"! Kdyby pro nic - tak už jen proto, že se technologie už nikdy nemůžou vrátit do minulého století, nebo do středověku. I ti barbarští muslimové už ke svému zabíjení používají moderní techniku !


doplněno 29.03.18 12:01:

parlamentnilisty.cz/...

jofa*
hodnocení

culdabulda: K posledním dvěma větám. No o to je to horší. Odrovnají nás na "dálku" a ani nevíme kdo. Vyndáte pěněženku z tašky a jste za hodinu třeba mrtvá. Dnes je to svinstvo a nutno být ve střehu ať je to kdokoliv.

 

nikdo*
hodnocení

3x

Bezpečnostní analytik Jaroslav Štefec v reakci na žádost Zemana:

"Nechápu, proč by měla BIS pátrat. Naprosto reálně by postačovalo najít náčelníka chemické služby, pokud je ještě naživu, nebo lidi, kteří tehdy sloužili na vysokých postech a věděli o těchto výzkumech. Není důvod, aby to prověřovala BIS, stačí se zeptat správných lidí, kteří tehdy byli příslušníky armády. Na rovinu, i dnes v České republice existují programy na vývoje detektorů pro chemické a biologické látky. A k tomu tyto látky potřebujete mít k dispozici, abyste detektor otestoval a zjistit účinnost. Musí se vyrábět v malém množství a jejich evidence podléhá přísné kontrole. Vím, kde se vyrábí a kdo za to zodpovídá, ale vzhledem k tomu, že se jedná o utajované skutečnosti, pro něž mám bezpečnostní prověrku, nebudu a nemohu to sdělovat".

Konec citace.

Jednoduchá, snadno pochopitelná, a tentokrát správná odpověď. Nebo s čím podle vás cvičí chemici v Liberci? Jsou to špičkově připravení vojáci. Bez znalosti těchto látek by jimi nebyli. Překvapeni?


doplněno 29.03.18 17:26:

Ještě jedna jeho citace:

"Okamžitě byl rozpoznán typ otravné látky a bylo deklarováno, že otravné látky byly vyvíjeny i v jiných laboratořích zemí Varšavské smlouvy. Mohly být testovány a vyvíjeny i v tehdejším ČSSR, jehož chemici patřili ke špičce Varšavské smlouvy. V Česku se vyvíjely i detektory i antidota, tedy protijedy, které jsou vyvíjeny spolu se zkouškami dané chemické látky. Jednak aby stát chránil vlastní vojska, a zároveň se tím chrání i výzkumníci v případě otravy."


doplněno 29.03.18 17:33:

A ještě jedno vyjádření ze zahraničí, aby jsme pořád neseděli doma na dvorku:

P.C.Roberts, býv. poradce Reagana a býv. min.fin USA:
Každý by dnes rád věděl, zda toto extrémně provokativní a nepřátelské obvinění Ruska stran Skripala, podporované washingtonským impériem je, či není předehrou k válce. Neexistuje totiž jakýkoli věcný základ pro prohlášení amerického ministerstva zahraničí, že " 4. března použilo Rusko při pokusu zabít britského občana a jeho dceru v Salisbury nervový plyn". Uvážíme-li, že nebyl předložen jediný důkaz, že šlo o nervový plyn, že nebyl předložen ani žádný důkaz, že pokud použit byl, že šlo o plyn ruský, a že nebyl předložen ani žádný důkaz o tom, že je za útok zodpovědné Rusko, či dokonce sám Putin, jak uvádí šílený britský ministr zahraničí, je toto obvinění tím nejhazardnějším a nejnezodpovědnějším obviněním, jaké si lze jen představit. Jaká asi bude následující washingtonská provokace, znovu provedená skrze jednoho z dalších jeho vazalských států, jakým byla v případě posledním "Velká" Britanie? Může následovat ještě něco horšího?
Jestliže ruská vláda uvažuje realisticky, bude nyní očekávat úder nukleárních mezikontinentálních raket na své území. Nemůže totiž existovat jakýkoli jiný důvod pro předlouhou sérii falešných obvinění Ruska, než je duševní příprava lidí západních zemí na válku. A jestliže si ruská vláda nepřizná tu skutečnost, že Washington dnes přináší do Ruska válku, ohrožuje ruská vláda přežití Matky Rusi. Další ruská víra, že "dveře k dialogu jsou stále otevřené", pak nebude znamenat nic jiného, než že osudově podlehla iluzi a není jí pomoci.
A naivní lidé Západu, absolutně neznepokojení důsledky posledních událostí, si dál užívají své stupidity a jejich korupční politikové je dál živí svými nehoráznými lžemi.

 

ben®
hodnocení

2x
avatar ben

Dobrý den, je to správný krok a hrdá reakce na zbytečné tvrzení Ruska vůči ČR. Rusko ani nevyjádřilo ochotu pomoci VB problém řešit a vyšetřit (asi ví proč). Zda bude vyhoštěn kuchař, tlumočník nebo zahradník je jedno, protože každý pracovník ruské ambasády zde má jistě více úkolů, o kterých nebude nikde mluvit. Za bezvýznamné gesto to nepovažuji, i když vzhledem k nepřirozeně nadměrnému množství pracovníků ruské ambasády u nás, to je jen "pšouk". Ovšem, stále je to lepší, než si nechat od Rusů mlčky dělat na hlavu nebo jim dokonce v předklonu podlézat, jako to dělá jistý vysoce postavený muž naší politické scény. Zdravím!

culdabulda1*

@ben

- hrdá reakce? - to si tu hrdost představujeme zřejmě každý jinak ... ještě nikdy jsem se tak nestyděla, jako při projevech Babiše a Stropnického k tomuto tématu na tiskové konferenci...

Pro některé lidi to, co řekne Rus, je svaté, i kdyby to bylo proti vlastní zemi.
Pravděpodobně potomci těch, co v roce 1969 hromadně podepisovali souhlas s "bratrskou pomocí"... *blee*

ben®

culdabulda1 - já Vám to věřím. Každý se holt stydíme za politiky jindy (já např. 8. března).

culdabulda1*

@ben

- co bylo 8. března? - anebo myslíte MDŽ? - tak to já taky neslavím - ženské moc ráda nemám, raději bych se narodila jako kluk - dnes v době "genderové" svobody si to konečně můžu přiznat ! *smich*

nikdo*

@ben 26.3. 17:50, Ben opět nemá pravdu, tak jako to bývá často zvykem, protože má zdroje jen z české TV. Kdyby sledoval alternativní zdroje, a nemusí to být ty proruské, tak by věděl, že Putin, součinnost nabídl a naopak VB ji odmítla.

" Rusko takové jedy nemá, všechny podobné látky jsme jako první zlikvidovali. Naši partneři své závazky nedodrželi,"řekl Putin. "Jsme připraveni podílet se na vyšetřování, ale nevidíme vůli druhé strany," dodal.

zdroj: irozhlas.cz/...

zdenekh

Koukám jaké zvláštní má ben názory.Na jednu stranu je obrovský demokrat.Když byly prezidentské volby hlásal spojování a nerozdělování lidí (alespoň mu to prý vadilo u kandidáta)a na druhou stranu neustále dehonestuje vše co se jen mihne kolem Ruska.Máte podivnou deokracii která zavání až chorobným rasismem.*bzum*

culdabulda1*

@jethro

- ono to vyjde na stejno - tenkrát jsme podepisovali souhlas s bratrskou pomocí, dnes podepisujeme "Dublinské dohody" !

ben®

nikdo - zdroj informací není v tomto případě to podstatné. Podstatné je to, že Vy slovům pana Putina věříte, ale já nikoliv - je to profesionální lhář.

nikdo*

@ben 26.3. 19:04, Jo jo, jak říkáte. Je to profesionální lhář. Až na to, že zřejmě vůbec netušíte, jak probíhá ověřování informací v takové instituci, jako je český rozhlas. Opravdu si myslíte, že by s chutí nezpochybnili toto putinovo tvrzení, kdyby k tomu měli sebemenší důvod? Ale nemají. Na rozdíl od Vás. Mají zřejmě horší informace než Vy. Můj obdiv k Vám. Opravdu. Vědět víc než ostatní a nechávat si to sobecky pro sebe. Mohl by jste nás tedy seznámit s důvodem, proč Británie odmítá spolupráci s Ruskem na vyšetřování? Určitě víte víc, než nám tajuplně sdělujete.

ben®

nikdo - zdá se, že VB důvěřuje upřímnosti a slovům pana Putina stejně jako já. Ovšem, já jsem VB neovlivňoval.

 

hodnocení

2x

@jethro - Pro některé lidi to, co řekne Rus, je svaté, i kdyby to bylo proti vlastní zemi.
Máte pravdu - bohužel:

" Prezident Miloš Zeman uložil Bezpečnostní informační službě (BIS), aby zjistila, zda se na území České republiky nevyvíjel nebo neskladoval nervový plyn novičok."

novinky.cz/...

nikdo*

@jedubabička: Bojíte se, že by snad BIS mohla něco najít? např, že tu vzorky máme? Že je u nás několik pracovišť, které se tím zabývaly? Jedno dokonce mezinárodní na úrovni EU?

Příkaz prezidenta je jasný - včetně toho, kolik a kde bude nalezeno. Jinak by se mohl pan velvyslanec zlobit.

 

hodnocení

2x

Celý svět se už jednou přesvědčil jak je to s VB a chemickými bojovými látkami *haha**haha**haha*

 

nikdo*
hodnocení

2x

Jen taková "drobnost"na téma pravdivosti informací z té, které strany. Ponechám to záměrně bez komentáře. Počtěte si:

Centrum proti terorismu vyvrátilo za rok 22 dezinformací. Má i jiné úkoly píše idnes.cz. Establishmentu nepohodlných webů bych jen já teď z hlavy dokázal vyjmenovat možná 100. Každý z nich publikuje denně deset až třicet zpráv a článků s komentáři. Řekněme deset denně. To je 1 000 zpráv a článků denně. To je 365 000 článků a komentářů za rok. Centrum pro cenzuru našlo chyby ve 22 z nich. To je šest tisícin procenta. Nezávislé weby a média se dopouští chyb nebo "dezinformací” v šesti tisícinách procenta všech informací a článků.
Každé mainstreamové médium má větší chybovost a lhavost - stačí se podívat na idnes, novinky, lidovky, ihned, čt. 22 mystifikací, lží nebo dezinformací tam na každém z nich najdete snadno 22 za týden. Často i za den. V případě Otázek Václava Moravce i za pouhou jednu hodinu.
Co z toho vyplývá?
==Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám zcela jednoznačně prokázalo, že nezávislá média a weby jsou nejspolehlivějším zdrojem pravdivých informací. Takovým zdrojem pravdivých informací, že v pravdivosti a důvěryhodnosti poráží "zavedená"média o desítky koňských délek.

Autor: bohužel neznámý, takže uvedu internet. předpokládám, že informace o 22 vyvrácených zprávách, se opírá o nějakou výroční zprávu CTHH.


doplněno 28.03.18 22:36:

A ještě něco k Ryanovi a jeho projevu v PS. Poslouchali jste ho dobře? řekl na závěr:
" Amerika s vámi byla sto let a bude s vámi dalších 100 let. Bůh vám žehnej,"a dočkal se potlesku vestoje. Nepřipadá vám také ta posladní věta Ryana stejná jako věta kterou jsme slýchali 40 let? Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak? Nějak nemůžu najít rozdíl, včetně toho potlesku.

No, a aby toho nebylo dost, tak Janda, chce odpůrce NATO (zavírat na 20 let a zkonfiskovat jím majetek (včera to bylo na parlamentních listech). A aby to nebylo vše, nějakej šašo z PS, radši ho nebudu jmenovat, chce soudit Miloše za velezradu. - To jsou 50. leta jak vyšitá. To je ta historie, kterou by jsme neměli zapomenout. Jinak si ji prožijeme znova.

Sto let je méně než věčnost *smich*

ben®

nikdo - ve větách vidím zásadní rozdíl. Ta první je připomínka letošního výročí našeho státu, ve kterém státě se o jeho založení jednalo, který stát nám pomohl vojensky a hospodářsky (tato poválečná pomoc byla odmítnuta), který stát podpořil změny u nás po roce 1989 a který stát nám pomohl do NATO. Druhá část věty je příslibem, že USA jsou nadále naši spojenci. Ta druhá věta je bolševické heslo, které potvrdilo vazalství a já jsem ho vždy vnímal jako vzkaz našim občanům. že demokracie zde trvale skončila a nemá význam pokoušet se o její obnovu, protože SSSR to nikdy nedovolí (což se potvrdilo v roce 1968). Ovšem, jsem rád, že se bolševik mýlil, i když současné Rusko v to stále doufá (snad marně).

bene - jak konkrétně nám USA pomohly?

ben®

ra252 - ani se nedivím, že o tom nic nevíte. Ono se o tom v ZO KSČ nemluvilo a s tím, o čem se tam mluvilo, si Vy vystačíte až do konce života.

bene - na ZO KSČ jem nikdá nebyl, ale čekám výčet těch konkrétních pomocí ..

nikdo*

@ben 29.03.18 11:20: Jako vždycky že? Když vám dojdou argumenty, vsadíte na invektivy. Vaše vizitka, ne moje.

ben®

nikdo - už zase provokujete? Moje vizitka je moje věc, ale podívejte se na tu svou - komunista, který volil pana Okamuru .

nikdo*

Jak jste přišel na to, že jsem komunista? A myslíte komunistu přesvědčením, nebo ty, co s rudou knížkou na pr.eli budují v PS kapitalismus?

 

hodnocení

2x
avatar jethro

Kdyby se nejednalo o ruskou ambasádu, ale kteroukoliv jinou, neštěkl by pes. Ale Rusáci jsou tu pro některé lidi nedotknutelná modla. Nebo spíš fetiš.

janm*

Kdyby se jednalo o jinou ambasádu skutečně by neštěkl pes, stačilo by, aby se daná země od případu distancovala prohlásila ho za útok "neznámého pachatele" a ostatní by toto přijali k žádnému vyhoštění z velvyslanectví by nedošlo...Ovšem ne tak s "nebezpečným a zlým Ruskem" tam je vždy na místě co nejpřísnější a nejtvrdší postup, ať se to týká sportu politiky či něčeho jiného. Tam kde se u jiných zemí hledají konkrétní viníci jež jsou pak v případě nalezení osobně pohnáni k zodpovědnosti za své činy se v případě že se to jakkoli dotýká Ruska vina okamžitě a automaticky vztahuje na celé Rusko, takže jako vždy dvojí metr a to je to co se některým lidem právě a zcela oprávněně nelíbí..Z Ruska se dělá "fackovací panák" aniž se něco řádně prošetří hned hledají jak by si do něj "bouchli", tím že by skutečnost mohla být docela jiná si evidentně nikdo hlavu neláme, máme tady přece Rusko tak na něj naházíme všechny sr,čky jak se nám to hodí ne? Stejně je to zlá zem plná zlých lidí zatímco ostatní zejména západní země jsou vzorem čistoty demokracie prosperity bez špíny bez podvodů země plné "hodných lidí" kteří když rozpoutávají válečné štvaní a běsnění to chtějí přece jen pro blaho všech...

len*

Ale "JaneM"... Při Vaší inteligenci... Copak nevíte, kdo je "jethro" a co tady dělá...? Takhle se nechat nachytat... Samozřejmě, že nejde o pravdu ani o Rusko... Zkuste se nadechnout... a přemýšlejte...

@len tak to by mě taky vážně zajímalo *frajer*

@len
mnohých nás zajímá, co ten @jethro je vlastně zač.
Po A by mělo následovat B! Nebo omluva...

 

vivat
hodnocení

2x
Vivat, otráveni ozivaji ! Kdyby to byl ten udajný jed, tak uz budou mrtvi. Co bude teď následovat?

 

culdabulda1*
hodnocení

2x

mně to celé připadá, že by zdejší rusofobové byli nejspokojenější, kdyby se tu válku s Ruskem podařilo vyvolat ! - to moc nechápu...


doplněno 30.03.18 10:30:

@ben

- kéž by ! - já jsem ale spíše skeptik - zvláště, když svět pokračuje v běsnění, namísto, aby postupně "moudřel" ! - a rostoucí "blahobyt" několika částí světa na tom nic nezmění - spíše naopak !

A navíc - zatímco civilizovanější svět vymírá, svět barbarský se nekomtrolovatelně množí - co z toho asi tak může vzniknout? ! Zvláště - když se ten civilizovanější svět nedokáže a ani nechce domluvit ! Akt VB je vyloženě nepřátelský - jaké k tomu má důvody, nevím - ale k míru ve světě to nepřispěje - a hodně lidí se zcela prostě a obyčejně bojí ! - vy ne? - to jste dobrej.

ben®

culdabulda1 - to je pouze dojem zdejších rusofilů.

culdabulda1*

@ben

- ale zase - na druhou stranu - bych nemusela řešit euthanasii *haha*

 

rv*
hodnocení

1x

Je to důkaz servilnosti vzhledem k našim více demokratickým sousedům.

culdabulda1*

- a co Maďaři? - o těch nikde nic neslyším ...

culdabulda1*

no Maďarsko už se taky pos... !

 

nikdo*
hodnocení

1x

Já myslím, že už jen zdůvodnění z Twitteru stojí za to. Takže jak jsem vždycky Babiše podporoval, tady má smůlu. Opravdu mám věřit, že ho Theresa May přímo požádal o podporu, protože jsme my byli označeni za původce jedu? Sakra, ta má o nás starost... Tomu mám věřit? K smíchu.

před 3 hodinami

Tento náš krok je výrazem spojenecké solidarity. O podporu mne přímo požádala .

3 hodinami

Rusové překročili veškeré meze, když označili Česko za možnou zemi původu nervového jedu novičok použitého k útoku v Británii.


doplněno 26.03.18 18:05:

Připomíná mi to ten vtip, který se vyprávěl za komunistů. O tom prdnutí v Moskvě a průjmu na hradě. Jen ty větry teď jdou z druhé strany...

 

janm*
hodnocení

1x

Hezký den

Tento akt bigotní servility se mi hnusí, je to velmi ubohé, mám ale radost že jsou u nás i lidé kteří si to plně uvědomují, viz. některé zdejší komentáře a znovu se potvrzuje to, co jsem vyslovil již dříve a co zde také zaznělo tj. proč nemáme vlastní hlavu, proč musíme být vždy poplatní těm nebo oněm. Stydím se za představitele ČR jak se k tomu postavili, prezentujeme se jako "hloupé loutky" jako "prodejná děvka" je to ostuda.

ben®

janm - a jak na Vás působilo jednání pana Zemana, když zde byl čínský prezident nebo při jeho setkání s panem Putinem? Tam tu hrdost, vlastenectví a samostatnost vidíte?

Já bych za akt bigotní servility považoval nechat si od Ruska srát na hlavu a ani se neozvat. Byly takové doby, a vidím, že se mnohým zadřely hluboko pod kůži.

janm*

ben

Jednání je jedna věc, měl jsem na mysli především ten "akt vyhoštění", zkrátka loutky bez hlavy, "dělá se něco protože se to tak dělá" ale ne proto že je to něčím relevantním podloženo a to je ta chyba, další chyba je že dané "řešení" není z naší hlavy a další chybou je, že se zase měří každému jiným metrem, kdyby se to netýkalo Ruska ale šlo o jinou zemi myslíte že by kvůli tomu bylo takové divadlo? Ano správně nebylo, hledali by se pouze viníci v podobě osob jež čin spáchali a daná země by byla "očištěna" jen tím že by se od toho "distancovala", když se ale jedná o Rusko okamžitě jsou po ruce sankce embarga demonstrativní nástroje odporu a nenávistných postojů ať se to týká čehokoli, nebo jinak kdykoli jakýkoli občan Ruska někde něco "spáchá" může za to celé Rusko vždy za to může celé Rusko, kdykoli ale někde něco spáchá příslušník jiného státu může za to vždy a pouze ta osoba, na stát v němž je občanem se to "nevztahuje"...Jinými slovy ve vztazích EU USA -RUSKO je ze strany euat. obrovská "podjatost"...

 

culdabulda1*
hodnocení

1x

@lidus - dnes 11.37

- jako vždy - výborně ! :) *palec*

- škoda, že jsou myslící lidé dnes tak dehonestováni tlupou bláznivých demagogů - takže ti si zase prosadí svou, zase dostanou na "držku" - zase přijde nová "revoluce" - zase se zvrtne v demagogii- a tak pořád dokola. A mezitím si budou obyčejní lidé žít svoje obyčejné životy - za které budou následující generací odsuzováni a vysmíváni ! - aniž by si ta "moudrá" generace uvědomila, že bude semleta stejným způsobem - sice v bleděmodrém - ale stejně, jako ta opovrhovaná generace předchozí.

A to ještě dnes - v době jaderných zbraní - nemá jistotu, že nebude jenom poničena, ale zničena docela. Když na to člověk kouká s odstupem - a starý člověk už skoro takříkajíc "z druhé strany" - tak se musí vlastně smát ! - a pak ať mi někdo říká, že má člověk svobodnou vůli !

ben®

culdabulda1 - znáte to o těch vranách a jejich sedání ?

culdabulda1*

@ben

- no a? - každý prostě patříme k jinému hejnu - to ale neznamená, že pole neopanuje hejno třetí, čtvrté a další ...

 

hodnocení

1x

Už zase koalice ochotných ..

.. ke všemu ..

 

marf*
hodnocení

1x

Tři vyhoštění členové ruského diplomatického personálu odjeli z České republiky v termínu. Ministerstvu zahraničních věcí to oficiálně potvrdila ruská ambasáda v Praze. Nikoli "kuchaři"a pod. Podle mne je to málo. Rusů je u nás hafo, chovají se jako doma a mohu říci, že mi lezou na nervy. Jen houšť, zatnout tipec, Rusko nikdy nepřestane být patřičně neomalená velmoc. To prošetřování výskytu výrobku "novičok"nařízeného Pres. Zemanem je dle mne O.K.. Zjištění pokud možná pravdy, nic víc, nic méně. zpravy.idnes.cz/... Snaha Rusů je evidntní, proč by se měla líbit všem (zainteresovaným) státům?

 

culdabulda1*
hodnocení

0x
já hlavně nechápu, k čemu je nám dobré nepřátelství s Ruskem? Navíc Rusko bylo vždycky v historii napadáno ze západu, ne naopak. Zatím vždy po 100 letech - takže už je zase na čase "táhnout na východ"- tak nějak mi to připadá ... to by bylo, abychom to Rusko nakonec nedobyli ! I ten komunismus nakonec zavinilo Německo a Hitler - bez něho by Stalin nezískal polovinu Evropy. doplněno 26.03.18 17:40: připadá mi to situaci před první i druhou světovou válkou - zase všichni táhnou na Rusko. Ještě, že nemám děti ! doplněno 26.03.18 19:27: - a "veselo"teprve ještě bude : novinky.cz/...
jofa*
hodnocení

culdabulda: Bez ohledu na to kdo za to může, tohle všechno posiluje Putina a jejich systém. A dokonce si troufnu tvrdit, že se mu takovéto akce hodí do krámu. Nic ztratí, jen doma získá.

culdabulda1*

no - možná Putin získá nejen doma, ale i ve světě !

jentak*

Ne, Putin nejspíš nezíská. Ta mediální masáž je tak masivní, že jeho názor není slyšet. Ale díky neschopnosti VB vysvětlit, jak došli tak rychle k závěrům, ke kterým došli, zbyly zatím jen samé dohady. Rusy k tomu pustit nechtějí, a tak opět zůstávají jen otazníky. Ti kteří stoprocentně věří VB zůstanou na svém, ti budou držet basu s VB dál, a ti kteří hledají zrníčko pravdy, a nechtějí dát na dohady a manipulace, ty to jen utvrzuje v tom, že tady něco smrdí, ale zbývají jim stejné dohady a spekulace. Takže si položte otázku komu to prospívá, tahle nálada ve společnosti, tohle rozdělování lidí, a odpovězte si sami. Rusku ne. Tedy komu?...

nikdo*

1. světovou válku rozpoutalo Německo. 2.sv. válku rozpoutalo Německo. Neomarxismus(Frankfurtská škola) vznikl v Německu, až následně se rozšířil do celé Evropy. Imigrantům otevřelo náruč Německo. Povinné kvóty nám vnucuje hlavně Německo. Ale hrozbou je prý Putin a Rusko. Divná logika.

 

hodnocení

0x

@jentak - Takže si položte otázku komu to prospívá, tahle nálada ve společnosti, tohle rozdělování lidí, a odpovězte si sami. Rusku ne.
Myslíte? Ona to zas není tak nevýhodná pozice, jak se některým zdá.

jentak*

Co je pro Rusko výhodného na tom, nechat na sebe kydat špínu a nemoci se bránit? Proč VB tu součinnost Rusku neposkytne? Proč živí ty pochybnosti? Proč? Vždyť by tím jen získali. Takhle to budí čím dál větší otazníky nad jejich postupem.

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, možná je to tím, že z USA k nám už dlouho nikdo z politiků nezavítal, resp. jejich zájem je minimální a i pan Trump dělá vše pro to, aby se nesetkal s panem Zemanem (v USA). Máte pravdu, že diplomacie nějak selhává - když pan Zeman hledal svého čínského poradce, tak se nezeptal ani na čínské ambasádě v Praze, ani na naší ambasádě v Číně, ale vyslal do Číny delegaci hledačů. Těžko říci proč, ale důvod (osobní=?) k tomu jistě měl. Zdravím!

instalater*

Proč by se ptal pan prezident u ,,kovaříčka" , když se může zeptat přímo u ,, kováře". Ostatně vše už vysvětlil v televizi v pořadu Týden s prezidentem u Jaromíra Soukupa. Tento pořad si můžete dohledat na youtube a doporučuji zhlédnout.

ben®

instalater - nemyslím si, že bych musel dobrovolně sledovat vyprávění pana Zemana. Navíc, já bych chtěl vědět pravdu a nikoliv jeho verzi.

instalater*

ben- tak to se omlouvám. Já hlupák jsem zvyklý než udělám nějaké závěry vyslechnout si obě dvě strany. Příště už budu vědět, že stačí si přečíst deník blesk či jemu podobné periodikum.

ben®

instalater - mě zase mrzí, že když chce podobné "nesrovnalosti" řešit v PS opozice, tak jednotné hlasování KSČM, ANO a SPD zabrání už jen tomu, aby taková schůze vůbec začala. Vláda "maká", důvěru nepotřebuje a kdo ji podporuje je jasné (ty "tanečky" ohledně nové vlády jsou zbytečné - už je "vymalováno").

@instalater - Jste lehce mimo - kdybyste ten Blesk četl věděl byste, že s Ing. Zemanem má pravidelný pořad "S prezidentem v Lánech"

blesk.cz/...

Sice nesledují žádný z těchto hovorů, ale troufám si tvrdit, že se obsahově příliš lišit nebudou, ať už jsou pro kterékoli médium.

instalater*

jedubabička- popravdě už jsem nečetl Blesk asi minimálně 2 roky. A kyž jsem ho četl , tak někde v čekárně kde byl pohozený a já se nudil. Byly tam ale hrozný ptákoviny. Jestli se to změnilo a už jsou tam pouze pravdivé a nezkreslené informace , tak to bych se měl asi Blesku omluvit, ale tak nějak tomu nevěřím. Snad si ho někdy přečtu a prozřu.

nikdo*

@ben: 27.03.18 18:56 Vytváříte FakeNews, jak je vaším zvykem, nebo můžete nějak dokázat, že Zeman nekontaktoval čínskou ambasádu?

ben®

nikdo - dokažte, že ji kontaktoval.

nikdo*

@ben: Já na rozdíl od vás netvrdím ani to, ani to. A vy se vytáčíte a zřejmě nevíte kudy kam. Takže jste tu zase něco plácnul a teď nevíte jak se z toho dostat.

 

hodnocení

0x

@culdabulda1 - za které budou následující generací odsuzováni a vysmíváni ! - aniž by si ta "moudrá" generace uvědomila, že bude semleta stejným způsobem
Vtipné je, že dost pisatelů zde není "generace následující", ale ta, co pamatuje.

Vtipné to není, spíš smutné. Vypovídá to o tom, že většina lidí jsou lehce manipulativní ovce a pořád se díky nim budou dělat stejné chyby, jen s jiným nádechem, jednou do červena podruhé do modra, možná že tomu konečně udělá přítrž černá *haha*

culdabulda1*

ono je to vlastně dost smutné, protože generace která tzv. "pamatuje" by už měla být schopna vidět věci v širších souvislostech a racionálněji, nežli zblblí studentíci !

 

hodnocení

0x

@janm - Z Ruska se dělá "fackovací panák"aniž se něco řádně prošetří hned hledají jak by si do něj "bouchli", tím že by skutečnost mohla být docela jiná si evidentně nikdo hlavu neláme
No, ono si ji Rusko neláme taky - dokonce na oficiální úrovni:

Ruské ministerstvo zahraničí ve středu v oficiálním dokumentu opět zařadilo Českou republiku mezi země, které pracovaly na vývoji armádního jedu novičok. Obvinění obsahuje oficiální ministerský text, který úřad podle vlastního středečního oznámení předal všem cizím velvyslanectvím v Moskvě. Plné znění dokumentu zveřejnila agentura Interfax.

22. 03. 2018 news.youradio.cz/...

A je mu celkem ukradené, že tady se říká něco jiného:

Chemická zbraň novičok se v Česku nemůže vyrábět, neznáme totiž strukturu látky. Znalosti o tomto jedu máme jen částečné z veřejně dostupných materiálů. Tvrdí to alespoň bývalý vedoucí Katedry farmakologie a toxikologie Farmaceutické fakulty Univerzity Karlovy v Hradci Králové Jiří Bajgar

Fakt, že neznáme strukturu této nebezpečné paralytické látky, potvrdil i Státní úřad pro jadernou bezpečnost. "Obecně není známo, co se rozumí pod látkou novičok, co to chemicky je.

...Markéta Bláhová, vedoucí oddělení pro kontrolu zákazu chemických zbraní. "Vzhledem k tomu, že přesně nevíme, co je to za látku, tak logicky ani nemáme standardy a laboratoře se mohou pouze na základě nějaké další analýzy pokusit stanovit pravděpodobnou strukturu těchto látek,"

tyden.cz/...

A proč se nezeptají vojáků? Ti to mají pod palcem dodnes .. I jména jsou veřejná, i knihy na téma těchto organofosfátů vydali ..

Nevím, kde je problém.

 

hodnocení

0x

On hlavní problém bude v tom, že se Skripal chtěl vrátit do Ruska ..

nikdo*

To mi uniklo. To je pravda? Byl by nějaký zdroj prosím?

S trochou propagandistické omáčky se o tom píše i zde: irozhlas.cz/...

nikdo*

Dík za odkaz. Vzhledem k tomu, jak se Český Rozhlas vytahuje ověřováním zdrojů, tak jsem ochoten tomu věřit.
To by ale znamenalo, že Rusko nemělo žádný zájem na jeho otrávení. Proč ale potom Rusko tuto žádost popírá? Jaký k tomu má důvod? Mělo by argument navíc.

Kdo co popírá? Nepopírá to ústy ČRo?

nikdo*

Pokud to popírání je ČRo výmysl, pak je to smutné. Ta zpráva v odkazu je podaná jako ověřený fakt, nikoliv jako komentář.

Bodejť by se nechtěl vrátit, když mu tam slíbíli vyplácet důchod v rublech*ua*

 

nikdo*
hodnocení

0x

Na twitteru Davida Townsenda se objevila fotka domu Skripalových a u vchodových dveří stojí v pozoru policajt. U těch dveří, u kterých se Skripalovi prý otrávili. A hned se objevil taky následující tweet "Nikde jsem neslyšel o procesu dekontaminace."

Ano, ten dům je permanentně hlídán novináři, kteří by o takovém procesu určitě napsali. Další "chybička" v matrixu?

 

hodnocení

0x

Můj pes větří, že brzy dojde k odhalení, že tu na podzim potopenou argentinskou ponorku mají na triku Britové. Tak je třeba dělat vlny a získávat spojence ..

 

jentak*
hodnocení

0x

U nás jsme nikdy neslyšeli a nemáme ani potuchy o novičoku. Tohle je z r. 2011. Tak umíme nebo ne? Co myslíte? Celej svět to zná. Včetně nás.

chemicke-listy.cz/...

Novičoku se věnuje str. 331.

culdabulda1*

@jentak

- tak bacha ! - abyste nebyl taky nařčen z velezrady, nebo alespoň šíření poplašných zpráv ...!

culdabulda1*

@jentak

- každej přece ví, že jde o útok na Rusko za každou cenu - a naši idioti se bohužel ihned přidali !

parlamentnilisty.cz/...

nikdo*

@kovis 5.4. 19:56: Hele a je ti jasný, že ti skuteční špioni-informátoři nejsou ani pracovníky, natož diplomaty na ruském velvyslanectví? Že tím, že zavřeš ruskou ambasádu, nic nevyřešíš? A považuješ zveřejňování faktů za dezinformaci ruských trollů?

A pro ty ostatní, co tak vehementně podporují západ. Myslíte, že naši diplomati, politici, redaktoři a ředitelé médií neznají výše uvedená fakta o novičoku? Jsou to opravdu hlupáci kteří neznají tahle fakta, nebo nás oblbujou záměrně? Odpovězte si sami, nakolik je možné jim věřit, a nakolik se zpronevěřují tomu, co sami hlásají. Myslím, že právě případ Skripal to krásně ukázal.

 

hodnocení

0x

Můj názor je ten, že by měli vyhostit všech 160 zaměstnanců. Následně začít s čistým štítem a povolit pouze tolik lidí, kolik my máme v Rusku.

kovis - a to proč?

ra252: Z několika důvodů. Jednak by to bylo spravedlivé - jak ostatně říkali v Rusku, když se nedávno rozhodli vyhostit padesátku britských diplomatů nad rámec počtu, který odpovídal počtu vyhoštěných Rusů z Británie. Současně by to alespoň částečně pomohlo snížit počet agentů ruské rozvědky působící pod diplomatickou ochranou ruské ambasády na našem území. Stačí se podívat na aktivity ruské klaky na velkých diskusních fórech. Sice to dělají poměrně průhledným způsobem, nicméně věřím tomu, že na jednodušší jedince to může působit.

culdabulda1*

@ra252-

no "kovis" to zřejmě myslí tak, že furt bude lepší plná země Afričanů, nežli ruskejch špionů *bzum* *alene*

 

nikdo*
hodnocení

0x

Včera, nebo předevčírem, jsme se dozvěděli z TV, která uvedla jako zdroj zprávy Britskou vládu, že Britové už znají původ novičoku kterým byl otráven Skripal. Má to být jakýsi tajný závod v Šichanech, v Rusku. Úžasná zpráva že?

Dostal se ke mně pdf soubor, bohužel bez roku vzniku, mající v záhlaví nadpis Poslední generace chemických zbraní, logo "vojenský profesional" asi časopis, neměl jsem zatím chuť a čas ho dohledávat dál. Autoři v nadpisu: prof.Ing Emil Halámek, Csc, prof. ing. Zbyněk Kobliha, Csc.

V tomto článku, určeném zřejmě nejen pro odborníky, je-li to časopis, se píše následující:

"Mirzjanov byl vědeckým pracovníkem legendárního moskevského Státního vědeckovýzkumného institutu organické chemie a technologie, který je předním výzkumným pracovištěm nejenom v oboru chemických zbraní. Tento institut má i svou významnou expozituru v Šichanech, Centrálním vědeckovýzkumném vojensko-technickém institutu v uzavřeném vojenském městě v Saratovské oblasti, kde se také nachází, kromě jiného, v bezprostředním sousedství i Centrální vojenský chemický polygon, na kterém se testovaly vyvíjené chemické zbraně už v období mezi první a druhou světovou válkou. "

Chce mi snad někdo tvrdit, že tak úžasnou informaci, britské tajné služby neznaly? A kdo chce tenhle článek podrobit nějakému zkoumání, ať mi pošle přes vnitřní poštu email. Rád mu ho pošlu. Předpokládm, že jestli byl takto zveřejněn, nic tajného a nového to není. Teda kromě MI5. Zdá se.


doplněno 12.04.18 23:14:

Napsala mi kamarádka z Británie: "Tak jsem se snažila získat víc názorů... moc se mi to nepovedlo. Potíž je v tom, že si už ani v Británii lidi nemyslí, že to bylo tak, jak Mayová a Johnson tvrdí."

No a druhá věc, která mě tento týden dostala, byla fotka z Británie. Na ní jsou chemici, blbnoucí přesně dle zadání vlády, v protichemických ochranných oděvech u domu Skripalových, a nad nimi, v bezprostřední blízkosti, opřený o plot, anglický hasič, bez jakékoliv ochrany, bez masky, jen v zásahovém obleku. Zase chyba v matrixu.


doplněno 12.04.18 23:26:

No a ještě jedna spekulace, i když musím říci, že spoustu těch prohlášení v médiích zaznělo, takže to asi až tak moc FAKE nebude:

"...Britanie nevědomky připustila, že její vláda ve věci domnělého otrávení špióna Skripala a jeho dcery lže. Tato vláda udělala totiž dvě vážné chyby. Za prvé ohlásila, že vražedný nervový plyn byl nalezen na klice dveří Skripalova domu. A za druhé, podle lékařů nemocnice, v níž se léčila Skripalova dcera Julia, se stav této pacientky rychle zlepšuje a je možno jej nazvat stabilizovaným.
Titéž lékaři ovšem předtím ohlásili, že Skripal a jeho dcera mají jen jednoprocentní naději na přežití a "budou invalidy do konce života". A někdejší ruský expert na chemické zbraně Vil Mirzajanov, který emigroval na Západ a funguje zde nyní jako odborník na toxické látky, ujistil britská média, že dva gra my novičoku dokáží usmrtit v jednom okamžiku až 500 lidí. Pro britský deník Daily Mail pak řekl: "S těmi dvěma je konec. I kdyby snad přežili, zůstanou jim následky pro celý život."Zdá se, že Mirzajanov učinil své prohlášení pod tlakem mainstreamových evropských a amerických médií s cílem diskreditovat svou původní vlast v očích světové veřejnosti.
Jestliže Skripal a jeho dcera byli otráveni před svým domem, nedokázali by projít městem Salisbury. Jestliže se ovšem tak stalo, vyloučili tím možnost, že byli otráveni plynem novičok.
Co vysílala americká CNN 29. března:
"Detektivové londýnské metropolitní policie ve středu ohlásili, že mají za to, že někdejší dvojí špión Skripal a jeho dcera se dostali do kontaktu s nervovým plynem ve Skripalově domě. Zde policie detekovala nejvyšší koncenraci nervového plynu na domovních vchodových dveřích. Oba byli otráveni 4. března poté, co byli vystaveni účinkům nervového plynu, určeného pro válečné účely. Oba jsou hospitalizováni a nalézají se v kritickém stavu. Skripal a jeho dcera byli nalezeni bezvládní na lavičce poblíž obchodního komplexu v Salisbury, a to bez známek nějakého zranění".
Dřívější informace, že Skripalovi byli otráveni ve chvílích, kdy seděli na lavičce, Scotland Yard později popřel (pozn. Global Research).
Připomeňme si: Detektivové Scotland Yardu došli k závěru, že Skripal a jeho dcera byli otráveni už ve svém domě, a že nejvyšší koncentrace nervového plynu byla detekována na vchodových dveřích.
Jestliže byl tedy Skripal otráven u svého domu, pak otravná látka, která se proti němu použila, nemohla být nervovým plynem. Celá řada expertů tvrdí, že nervové plyny zabíjejí lidi v průběhu několika minut. Skripal jednoduše neměl čas dojít do restaurace či obchodního centra, kde jej nalezli. Neexistuje tedy možnost, že látka, kterou byli Skripalovi otráveni, byla novičok. Mnohem pravděpodobnější tedy je, že látkou, kterou byli oba zasaženi, byla nadměrná dávka léku proti bolestem, který se používá pro znecitlivění lidských orgánů.
Celé proběhlé show s využitím pseudoexpertů a fakty nepodložených domněnek i obvinění zaranžovala britská vláda s cílem zvýšit napětí v Evropě a přispět ke zvýšení rusofobních nálad na celém světě."

Jak to bylo doopravdy? To se nikdy nedozvíme...

ben®

nikdo - také jsem takovou stručnou zprávu v TV zaslechl. Jenom jsem z ní vyvodil, že VB určila pravděpodobný původ té chemikálie, ale o tom, že je překvapena tajným závodem tam nebylo nic. Takže, určen snad původ, ale o tom pracovišti v Rusku určitě věděla VB už dříve.

 

marf*
hodnocení

0x

Napadá mne, že akce vyhošťování, ta vícestátová, je jenom vršek ledovce, hlavně z hlediska diplomacie. Tajné služby vědí svoje, my tu o Rusech také. Ta mela okolo Lybie je jako naše Třicetiletá válka (1618 – 1648), řekl Alexandr Vondra, a ta válka byla vyvrcholení sporů mezi římskokatolickou církví a stoupenci reformace, především kalvinisty a luterány, tady tedy války protestati x katolíci, tam nyní šiité x sunité (a růzé podfrakce: cs.wikipedia.org/... Velmoci okolo čenichají, tu šoupnou zbraně tomu, tu zas onomu. Valící se "uprchlíci"= výsledek, co tu sledujeme. A zpět: Jan Ámos Komeský, rodák asi z Uherského Brodu a mj. kazatel jednoty bratrské ve Fulneku, po porážce stavovského povstání (1621) roku 1632 odešel přes Amsterdam do Švédska, konec života strávil v Amsterdamu.

Zbraně jsou velmi jiné, to by J.A. Komenský podivil. Vrámci udržení rovnováhy se vyhošťují diplomaté. Máme to fakt docela dobré, vyhošťujme a ať při tom zůstane.

marf*

Oprava: ...okolo Syrie..., pardon.

len*

Neumím si představit morální profil čověka, který na jednu stranu cituje cokoli od existence typu Alexandra Vondry ... a na druhou se odvolává na Komenského... Slovo SCHIZOFRENIE se mi zdá být zcela nedostatečné...

Ví někdo o nějakém výstižnějším pojmu?

marf*

len: Já vím: Všeobecné vzdělání? *palec*. Díky. Mimochodem, ta "schizofrenie" = skoropředtucha, že? Bomby či rakety padly na Syrii. V noci, možná kolem naší jedenácté. Kvůli těm zlým jedům, padly na "laboratoře", bez obětí. Asi jenom vrátnej *mir*...

 

nikdo*
hodnocení

0x

Nová chybička MI5, která vnáší další pochybnosti do případu otravy Skripalových. MI5 poskytla londýnské policii fotografie domnělých vrahů z letiště. Dost nekvalitních. Jako jeden z mála serverů na to upozornil Aeronet. Mainstream se "překvapivě"tváří, že nic. Všiml si, že časové razítko na fotkách dvou osob, každé zvlášť, ze stejného místa, je na vteřinu stejné na obou dvou fotografiích. No a protože mi to nedalo, tak jsem hledal dál. A tak tady máte odkazy na oficiální Web londýnské policie. To pro ty, kteří Aeronet ze zásady nečtou, abych je neochudil o první dokázaný případ cestování časem.

Petrov

Boshirov

Chybička ruských dezinformátorů. Ty tunely jsou na tom letišti čtyři souběžné, každý šel v jiném. Takže ano, na vteřinu současně, ale každý v jiném tunelu.

still10k*

jethro *palec* Docela mě baví sledovat, jak dezinformátoři pracují. A rusové jsou v tom opravdu dobří. Také je zajímavé pozorovat, na jaké typy lidí se zaměřují a jak to na ně vlastně funguje. Aeronet je jen taková třešnička na dortu *smich*

nikdo*

Hele, jethro, ty tomu opravdu veříš, že je možné být na dvou stejných místech, na vteřinu přesně? Ne, že ne? Jako, náhoda je blbec, ale až taková? ne, tomu nvěřím.

Z letadla odcházeli spolu, do tunelů vstoupili současně. Opravdu s tím nemám problém. A ty si věř, čemu chceš.

 

ben®

nikdo - záleží na tom, komu fandíte a komu věříte. Komu věříte Vy je jasné. Já jsem Rusům věřil jen vodku, ale nedávno jsem se dočetl, že vodka pochází snad z Itálie a Rus ji jen vylepšil. Takže, nyní už jim nevěřím ani tu vodku.

culdabulda1*

no - na druhou stranu - věřit Američanům, Němcům nebo Arabům, či jiným "přátelům" je taky pěkná blbina. Dneska už se nedá věřit ani tomu "pánubohu" *smich*

Nevěř nikomu, komu je nad třicet. - John Lennon ;)

culdabulda1*

- no zase žádné "moudro" to není - zajímalo by mne, co by říkal teď ! - mladí jsou sice plní ideálů a nadšení, ale když se jim ty ideály zvrtnou, tak často jen "čumí" !

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]