Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaký máte názor na čtyřky ve škole?

Od: vladimir* odpovědí: 23 změna:

Ahoj, jsem ve třeťáku na učilišti a studuji obor elektrikář.Na pololetní vysvědčení jsem měl 4 čtyřky, týká se to odborných předmětů.Ze známek mám špatný pocit, protože mi vadí ty čtyřky.Chtěl bych se vás zeptat, jaký máte názor na známky vy a jestli nejsou čtyřky zase tak špatné :(

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hoststary*
hodnocení

9x

Ano, jsou špatné. Jako elektrotechnik víte, že se součástky třídí na dobré (pass) a špatné (fail). Nic mezi tím. I mírně vadná součástka je špatná.

Naštěstí je elektrotechnika a obor elektrikář tak široký, že jistě najdete uplatnění. Elektrikář, který je nešikovný ale dokonale zná sortiment, je učenlivý a polehlivý může najít výborné uplatnění například v obchodě s elektromateriálem. Nebo naopak šikovný elektrikář, kterému nejde teorie, ale je 100% spolehlivý, zručný, slušný a ochotný se stále učit něco nového se může uplatnit jako elektromontér v nějaké pracovní skupině, kde bude provádět práce, které spolehlivě zvládně, třeba natahování kabelů, montáž nějakých celků apod., kde udělá svou část práce a tu odbornější udělají zkušenější spolupracovníci.

Ale učte se, učte se, snažte se naučit hlavně kvalitní práci, dodržování technologických postupů, bezpečnosti práce a k tomu přímo navazující teorii, nutnou pro praxi. Ampérovo pravidlo jedné ruky a Lencovo pravidlo jiné ruky, nebo na kterou stranu se vychyluje magnetická střelka asi nebudete nikdy v životě potřebovat.