Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Byl postup prodavačky správný?

Od: lada1® odpovědí: 14 změna:

Dnes jsem si přijel do prodejny s pneu pro objednané pneumatiky.Řekl jsem prodavačce číslo mé objednávky a ona se mě zeptala jak budu platit,řekl jsem kartou a ona hned na přenosný terminál nacvakala částu.V tu chvíli jsem se zeptal jestli pneumatiky mohu vidět před placením,no a paní volala do skladu a řekla skladníkovi "přivezte gumy pán je chce nejprve vidět,ale nevím co na nich uvidí"Po přivezení pneu jsem se podíval na výrobní číslo/týden a rok/a řekl, teď je mohu zaplatit.Snad si zboží které stojí 4132 kč mohu prohlédnout-říkám prodavačce, na to nic neřekla.Bylo to odemne v pořádku a od prodavačky která spěchala s platbou/nikdo na prodejně nebyl/?

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar jenyk
V čem je vlastně problém?
Chtěl jsi vidět napřed pneumatiky, ukázali ti je. Tak o co jde?
hodnocení

Ukázali,kdybych si o to neřekl...V čem je problém?Ty si taky nejdříve koupíš a zaplatíš nějakou věc za 4000 kč a potom ti ji ukáží?

mona*

Toto se běžně děje při nákupu přes internet. Kupujete jen podle obrázku...

Opravdu se v tom už nepitvejte, proběhlo to jak mělo, vy jste se nijak neprovinil. Jen ta prodavačka si asi potřebovala ulevit. Hotovo. M.

V Alze je to to samý. Nejdřív se platí a až doma zjistíte, že spotřebič nefunguje. Vydávají to zabalené ze skladu. Stalo se mi to s topným tělískem. Tahala jsem to domů a druhý den to vezla nas... zpátky.


doplněno 20.10.17 17:11:

Souhlasím s Monou, prodavačka si jen chtěla ulevit. Zas kdyby byla úplně neschopná, tak by jí tam šéf neměl. Třeba se špatně vyspala a takových lidí je. Je možný, že jste jí přerušil ze stereotypu. Vemte si, že k ní přijde spoutu zákazníků, co to vidět nechce a neptá se. Zaplatí a jde. "Nedělá s tím problém". Pak tam přjde jeden např. dvacátý, který to chce vidět, To je ta změna, kterou byla vyrušená. Měla by být flexibilní a být připravená na vše od zákazníka. Ale třeba taková není. Můžete si na ní šéfovi stěžovat, když se Vám uleví. Prodavačky jsou taky jen lidi a ne moc dobře placené. Setkala jsem se taky nejednou s nepříjemnou prodavačkou. To nejste asi jediný. Oni mají nejraději zákazníky, kteří zaplatí, na nic se neptají a jdou pryč.

 

hodnocení

0x
avatar promon

No tak jistě, mohla si ty hloupý pindy typu ,,nevím co na nich uvidí´´ odpustit. Chápu, že pokud máte malý nájezd km , je lépe koupit ,,čerstvé´´ gumy, protože časem tvrdnou a mají menší adhezi.

 

72mona3*
hodnocení

0x

Postup vás obou byl správný. Ovšem jednání prodavačky bych popsala jako neprofesionální. Pokud by se takhle chovala prodavačka v sex shopu, tak už jí tam nikdo podruhé nepřijde *smich*

Ale klidně jste mohl i zaplatit předem a pokud by vám pneu nevyhovovalo, mohl jste to stornovat. To by se jí líbilo ještě míň. M.

hodnocení

Ano mohl bych stornovat a jak mě převedou peníze když jsem platil kartou?

"...jak mě převedou peníze když jsem platil kartou?"

Poměrně jednoduše, pokud transakce s bankou ještě neproběhla (což někdy trvá i několik dní), tak není žádný problém platbu stornovat. Mám osobní zkušenost.

Prostě by udělala storno karetní transakce, to je normální. Na výpise bys pak měl -4000 platba, +4000 storno

Je to neprofesionální. Stejně tak nemají prodavačky pomlouvat zákazníka před ním a je jedno kde.

 

hodnocení

0x

Paní prodavačka si mohla ušetři poznámku o uvidění - vy jste mohl skladníkovi ušetřit cestu, pokud se ty gumy vydávají jinde, než u pultu, kde se platí. Takže plichta.

asd1

Už se mi stalo, že v balíku byla jedna guma jiná. Takže "co na nich uvidí" vůbec neni od věci. Kontrola před zaplacením je na místě, protože po zaplacení je problém pro kupujícího výrazně složitější - musí reklamovat a čekat na vyřízení reklamace. Dokud nezaplatí tak je může poslat do háje a hned koupit jinde.

hodnocení

Skladník dovezl gumy tam kam měl žádná plichta,prodavačka si léčila komplex na mě zákazníkovi.Ať jde umývat nádobí když neumí dělat s lidmi!

Ad asd-1 - Kontrola před zaplacením je na místě, protože po zaplacení je problém pro kupujícího výrazně složitější - musí reklamovat a čekat na vyřízení reklamace.
Pokud se to stane na prodejně se skladem, lze předpokládat, že se omluví a dovalí gumu novou. Nevycházela bych apriori z toho, že chtějí všichni podvádět, ale připustila běžný lidský omyl. Jinak s platbou přes terminál nemám zkušenosti - ale nedá se v nějakém časovém limitu zrušit?

Ad lada1 - prodavačka si léčila komplex na mě zákazníkovi.Ať jde umývat nádobí když neumí dělat s lidmi!
Co máte proti prodavačkám? Jestli jste s paní a prodejně jednal podobným stylem, jako tady píšete, pak se její poznámce přestávám divit.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]