Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou práci

Od: feroman odpovědí: 4 změna:
Ahoj.Pracuji jako elektrikář v jedné nejmenované firmě která má 1200 zaměstnanců(funguje zatím nově jen 9 měsíců,jsem tam od začátku).Dělají se tu dvě směny.Ve výplatnicích jsou přesčasy,svátky,víkendy shované pod kolonkou výkonové prémie,nikdy člověk nepozná co a kolik má zaplacené.Ve smlouvě mám 25 000 základ.Potom jako benefit ...to ve smlouvě není jsou 6600 prémie,5000 docházka+25 dnu dovolene=36600 hrubeho(všechno jsem měl zatím plné,když člověk nic nepokazí).Denně dojíždím tam a zpět dohromady 45km.
Teď mám nabídku jít do firmy která má zaměstnanců míň,mám to 1,5km od baráku,ve smlouvě je jak základní plat (27000) + prémie 4000(31 000 hrubého) vždy plné když nic nepokazím.Stravenky 100kč den + 13 plat na vánoce ve výši 18 000 hrubého+25 dnu dovolene.Jen ranní směna.(Tahle firma funguje už 7 let)
Co myslíte,rozhoduji se správně jen pro ranní směnu?
Nemám kolem sebe lidi kterým se dá věřit..hned by to vykecali.Proto anonym.Děkuji
Jinak máme jedno malé miminko s přítelkyní.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Říká se, že Lepší vrabec v hrsti...ale za sebe - vyměnila bych.

Nevýhodou je trochu nižší plat, než v současnosti.

Výhodou a to velkou, je jenom jednosměnný provoz. To má velkou cenu. Nižší plat Vám dorovnají ty stravenky a 13. plat. Doviolená je stejná. A velkou výhodou je i to, že nebudete muset daleko dojíždět. 1,5 km zvládnete v pohodě na kole. Takže se Vám plat navýší i o peníze, které nebudete muset dávat za dopravu, jako nyní. Ušetříte čas, ráno si budete moci déle pospat, odpoledne budete hned doma.

Pokud je to menší firma, budou tam třeba i dobré kamarádské vztahy. Funguje 7 let, je vidět, že to šlape.

Za sebe - volila bych změnu. Jaga.

hodnocení

0x