Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Časté problémy letecké spol.Travel Service

Od: viktor* odpovědí: 19 změna:

Byli jsme zvyklí na soukromé cesty do zahraničí a jednu dovolenou do SAE. na tyto letecké společnosti, které mají velmi kladnou úroveň a hodnocení např.Emirates Airbus A 380, Lufthansa, Cathay Pacific. Nyní jsme poprvé vyzkoušeli společnost Travel Service na naši dovolenou. Je to úplně něco jiného, než na co jsme byli zvyklí. Místa stísněné, ošumtělý interiér-okolo okna rám zalepený izolepou, sedadla otrhaná koženka.Teď aktuálně problém vzlétnout viz.odkaz dle nejnovějších zpráv. novinky.cz/... . Zajímalo by mne, proč tato společnost Travel Service nezajistí spolehlivější a novější typy letadel pro cestující a létá s něčím, dokuď se to úplně nerozpadne za chvíli celé? Jde o bezpečnost cestujících přece, ne? Manželka úplně z nich šílí, jen když slyší jejich název. Znáte tuto leteckou společnost Travel Service?

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Protože je to nízkonákladovka, šetří na všem co se dá ;)


doplněno 20.08.17 19:09:

Spolehlivost v letecké dopravě není o stáří stroje, ale o jeho údržbě.

viktor*
hodnocení

Společnost Emirates je poněkuď šťedřejší a úroveň jedním slovem super. Měl by si z nich dopravce Travel Service vzít alespoň příklad, jak nešetřit a více hledět na své pasažéry v rámci dobrého jména letecké společnosti. Vizitka dělá hodně, vstřícné jednání letušek, větší komfort a pocit bezpečí by mělo být prioritou pro cestující. Hlavně pořídit novější typy letadel než je Boeing 737.To už má vyrachtané motory za tu dobu létání. Hodilo by se tak udělat z toho Motorest letadlo u dálnice na betonovém podstavci a nabízet gastronomické služby než do vzduchu.

Naše aerolinie byly kdysi nejlepší a nejdravější aerolinie na světě, první zavedly pravidelnou leteckou dopravu proudovými letadly, na palubě se opravdu vařilo, čepovalo se pivo ze sudu, servis který nam kdekdo záviděl a množství destinací po celém světě, nemusíme chodit pro inspiraci k emirátům ;)

Jsou společnosti co dnes provozují ještě tkzv. "starou generaci" Boeingů a problémy nemají.

 

hodnocení

0x

Znám, létám, nešílím :-D

viktor*
hodnocení

Není to tak trochu ostuda české letadlo ve světě 3 x se pokoušet vzlétnout - nejdou nahodit motory, nebo kontrolka signalizuje poruchu, okolo okna namotaná izolepa, aby to drželo pohromadě? Nejsme přece někde v Rusku, ale snad v civilizované Evropě jsem si myslel.

Nesmí se to tak prožívat, všechno se občas porouchá aněkdy i víckrát těsně zasebou, letadla to mají naštěstí tolik jištěné, že opravdu málokdy je to porucha fatální. Je velmi mnoho poruch s kterými lze bezproblémů nerušeně letět i přistát, ale pro jistotu se s nimi nestartuje ;)

Kontrolek co signalizují závadu a přitom se vlastně nic neděje je v letadle "hafo" to prostě není auto...

Kdyby naše média všechno tak nerozmazávala, tak jsou všichni v klidu i ta letadla od emirátů mají sem tam poruchu i když jsou velice nová.

nejdou nahodit motory -Vám se ještě nikdy nestalo, že byste nenastartoval auto? Nebo někomu z vašeho okolí?

kontrolka signalizuje poruchu - Lepší takto, než obráceně.

okolo okna namotaná izolepa - Jde o pásku schválenou leteckou federací a používá se i v zahraničí. blesk.cz/...

jedubabicka:

poškozený interiér opravdu nemá nejmenší vliv na bezpečnost letu a je jedno zdali je zalepen schválenou nebo neschválenou páskou - toto je opravdu ostuda, protože interiér má cestující na očích po celou dobu letu a zblízka a od toho si pak domýšlí v jakém stavu je to ostatní, třeba motory ;)

To si ovšem cestující domýšlí špatně.

Řekla bych, že podobné "drobnosti" se vyskytují i u zahraničních společností - jenomže to je většinou zpráva která se do českých médií pro svoji nízkou informační hodnotu nedostane - ani v okurkové sezóně ne. To by to okénku muselo vypadnout ;)

jedubabicka.

to už jsem zmiňoval, že u nás se to zbytečně rozmazává a i i společnosti s novými letadly mají občas problém, prostě letadlo je natolik složité, že se může něco porouchat, ale je to natolik jištěné, že to má na vlastní bezpečnost minimální vliv.

Lidé jsou na celém světě stejní a když vidí nějakou neplechu ve své blízkosti na interiéru tak si zákonitě domýšlí jak asi vypadá zbytek. Letadlo má předepsané pravidelné prohlídky při každém přistání, další prohlídka je každých 24 hodin, která je podrobnější, pak každý týden, která je ještě podrobnější atd. Je takové nepsané pravidlo, opravovat interiér pokud možno co nejméně alternativně, byť by to povoloval nejvyšší letecký úřad na světě.

Kdyby takovou péči měl třeba automobil tak vám vydrží celý život a při své jednoduchosti proti letadlu by byl snad celou životnost zcela bez závad ;)

viktor:

nízkonákladovky jsou hrobem luxusu v letecké dopravě, protože ostatní musí taky slevit aby mohly konkurovat. Kde jsou ty doby kdy letecká doprava byla etalonem perfektního servisu a tehdejší Československo bylo v tomto na vrcholu.

Na druhou stranu, kdo stojí o luxus v letecké dopravě? Pro mě je letadlo jen takový autobus, který mě má někam dopravit (a v podstatě jet autobusem z Ostravy do Brna nebo letadlem z Heraklionu do Brna je asi tak srovnatelné, jak co do času tak co do očekávaného pohodlí a "luxusu"). Nějaké ty tři hodiny bez jídla přežije každý a šampus s jahodou taky mít nemusím. Ano, byly doby, kdy letecká doprava byla něco "extra". Je to pryč stejně jako doba luxusních vlaků typu Orient Express. Dnes o luxus nikdo nestojí, jen o praktické služby. A kdo o něj stojí, nechť si ho zaplatí a neočekává ho jaksi "samo sebou".

jethro:

na krátkých tratích, proč ne?

Ale nízkonákladovky šetří za každou cenu a to se projeví i na údržbě a následně na bezpečnosti. A nemusí to být jen údržba, stačí stále hůře a hůře placení piloti s nedostatečným odpočinkem ;)

A je legrační, když jízda vlakem společností např. Regiojet poskytne větší komfort a servis než nějaký Travelservice, jo pravda, je trochu pomalejší *haha*

Údržba a pracovní doba personálu je daná předpisy ICAO a ty neojebe ani nízkonákladovka - v opačném případě by taky dolétala. Je řada obskurních afrických nebo asijských společností, které třeba žádné letiště v Evropě prostě nepřijme.

jethro:

vše lze nějak obejít, to je snad všeobecně známo, myslet si že v tomto případě to neplatí je docela naivní :-D

Jak se dají obejít tyhle kontroly? Konkrétně?

 

Jako každá kontrola, která spočívá v kontrole papírů, neboť papír snese všechno :-D

 

hodnocení

0x
avatar aja1946

Létám, bohužel, většina ck ji používá a nedá se nic dělat, pokaždé se bojím.

viktor*
hodnocení

Chápu,že musí tak šetřit,když je to česká letecká společnost.Ješťe zbývá zpoplatnit použití WC.a do palivových nádrží nalít méně paliva,aby se ušetřilo.Pak se určitě v médiích zviditelnění ještě více.Před odletem můžou navíc zdražit letenky,aby jim vyzbylo na ty izolepy.
bmbx® má ve všem naprostou pravdu.
Jen bych dodal, že třeba ani Emirates netankuje plný nádrže. Taky proč? Jen to zbytečně zvyšuje spotřebu. Bere se jen tolik kolik je potřeba na let, plus záloha na případný přelet na záložní letiště.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]