Nejste přihlášen/a.
Stalo se vám, že jste koupili něco. co už příští den zavánělo? I kyž to bylo v ledničce? Já jsem se 20 let zbavoval zvyku čuchnout si k salámu, než jsem si ho koupil. Takový vynucený obranný zvyk, kdo éru socialismu poznal, ví o čem je řeč. Pak jsem kvalitě začal i věřit, protože to nebyly jen sliby. A najednou je to tady zase, neuvěřitelné! Nebo je má zkušenost vyjímečná?
@keplere? Nechci se hádat, ale kde jste si mohl čuchnout k salámu než jste ho zaplatil(řečeno vámi: "čuchnout si k salámu, než jsem si ho koupil...")? Já jsem snad nepoznal dřív žádnou prodejnu, kde by vám to prodavačka dovolila. Postup byl vždycky uříznout, navážit, zabalit, zaplať a pak si čuchej.tak nevím, Možná že jen nerozumím.
Vyberete, prodavačka naváží, zaplatíte a hned za pokladnou rozbalíte a provedete smyslovou kontrolu. Hned můžete reklamovat.
Jinak je pravda, že když jdu do jakéhokoliv supermarketu, tak již vizuálně vidím v jakém špatném stavu mají uzeniny.
Omšelé, šedivé, oschlé. Hromady, hromady.
Až si manažeři uvědomí, že ne v přeplněném boxu, ale v kvalitě a na první pohled v čerstvosti je síla.
Oni musí mít dle nařízení větší zásobu všeho zboží, neexistuje, aby něco došlo. Potom se prodávají slizké párky /druhý den/ a starý salám, který prodavačka v zázemí drhla rejžákem. To bylo a je ještě stále.
Zatím je dobré nakupovat u svého, malého řezníka, a v Globusu v Čakovicích. Tam mají pořád uzeninky čerstvé.
U nás to bylo možné, nikdo nezaplatil za pochybné zboží aniu za socialismu. Když to náhodou zavánělo už při prodeji, tak to prodavačce hodili pod pult ještě před zaplacením. Lidi už tenkrát nebyli blbci a za své těžce vydělané peníze chtěli svoje. A když smrdící zboží zjistil zákazník ještě v prodejně, zákonitě jej okamžitě a úspěšně reklamoval.
Já vidím zradu hlavně v tom, že dnes čerstvost zboží nikdo neodhadne. Na pultech je nasvíceno UV světlem, takže vypadá čerstvě a ne šedě. V den kdy uzeninu koupíš ještě nepáchne, ale druhý den už ano.
Dobrý den, uzeniny a masné výrobky kupuji v řeznictví, které nese ve štítu jméno majitele (výrobce) a tento problém nemám - on ručí za své zboží svým dobrým jménem. Zdravím!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.