Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Máte někdo účet u AirBank + internetové bankovnictví? Prodával jsem počítač, pán mi zaslal 25.2.2013 printscreen o zadané platby z int. bankovnictví o zaslané platbě.Ale do dnešního dne mi n amůj účet u České spořitelny peníze nepřišly.
Je možné, že se dá platba po zadání ´´na oko´´ -stornovat? A je ještě šance, že peníze dorazí? Notebook si už převzal-byla chyba věřit pouze printscreenu.
Děkuji.
Na účtu nemusel mít dostatečnou hotovost pro provedení příkazu.. Jinak i stornovat se ještě do určité doby dá..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.