Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Raketový nástup Satama?

Od: ovczaak* odpovědí: 29 změna:

zdravím,všiml si někdo? ...pro srovnání třeba milancukrar ... jde mi o počet dní registrace,počet odpovědí a počet ohodnocených... satam,zdá se - slušný oddíl /sts chvojkovice cheb/*smich*


Raketový nástup Satama?
Raketový nástup Satama? #2

 

 

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar hejkal
Všiml jsem si před pár dny, že satam je všude.
Myslím, že mu pár prvních dobrých ohodnocení dodalo chuť.
Prošli tím téměř všichni nováčci.
Já také. Po určitém čase jsem byl na poradně pořád. A radil. Všude. Dost rychle to přibývalo, až do Top 10. Kdysi. Dnes už si vybírám.
...
Množství příspěvků není problém. Otázkou je kvalita, a v neposlední řadě i ochota tazatele radu či odpověď také ohodnotit. Hodně z nich poděkuje už v zadání otázky a po zodpovězení už nereaguje.
Přesto mnohé rady dostávají ohodnocení od jiných hlavně skalních rádců, kteří jsou třeba od fachu a dokáží kvalitu rady posoudit.
.
Máme tu řadu rádců, kteří mají ohodnocení třeba "až" i "jenom" 30%, další jen třeba 6%. Přitom jsou stejně kvalitní, ale jeden napíše jen jednu ohodnocenou radu, druhému procenta snižuje množství dalších doplňujících rad a otázek.
Celkové procentuální hodnocení je orientační.
Někdo odpoví pouze 4x na sport, ohodnocením třech odpovědí dosáhne úspěšnost 75% . Druhý s příspěvky nad 10 000 pouze 15-20%.
.
Ať se satamovi daří! Pomůže to tazatelům i poradně. Přeji mu hodně volného času a trpělivost!

Myslím si, že Hejkal má pravdu. poradte.cz/... ;) poradte.cz/... ;) Podívejte se, kdo a také jak, poradte.cz prošel. Kdo přišel a zůstal, kdo prošel a občas se objeví a také, kdo proběhnul jako prskavka. :-D Fajne. Fajne a pjekne!

19.05.17 08:54

Děkuji.

 

hodnocení

1x
avatar dabel

neni to jedno :)

pokud sou jeho odpovědi přínosem pro ostatní budme rádi že tu je a že je ochoten odpovídat *palec*

 

hodnocení

1x

Já to spíš tipuju, že Satam už je tady tak dlouho, že přetočil počítadlo délky registrace a tak mu to počítá od nuly.

 

danys*
hodnocení

1x
Myslím,ze méně je někdy více. I u tohoto rádce

 

ben®
hodnocení

1x
avatar ben

Dobrý den, @satam má ještě rezervu v rubrice o zahrádce a kytičkách . Jinak, nástup je nadprůměrný a zatím ho zřejmě nikdo pořádně nenaštval. Časem bude jistě čelit připomínkám, že je na poradně moc často, odpovídá hodně, odpovídá vždy první, mluví do všeho apod. A jestli začne psát nějaké "nevětšinové" názory do rubrik o politice či náboženství, tak si zde nadělá nepřátele. Takže, radím, aby se pan kolega vyvaroval otázkám na komunisty a uprchlíky . Zdravím!


doplněno 19.05.17 11:00:

jofa - pokud ohodnotí nesprávnou odpověď tazatel, tak je to jeho právo (i riziko). A jak je uvedeno níže, tak někdo (tazatel) se chce občas jen ujistit o své pravdě a takovou "souznějící" odpověď ohodnotí.


doplněno 19.05.17 14:08:

jofa - ovšem, hodnocení (body) lze udělovat pouze v odborných (tématických) otázkách. Příklady otázek, které uvádíte, jsou z kategorie Volná diskuze a tam jde o souhĺas (ten se do hodnocení nezapočítává - to nejsou body).

jofa*

Hodnocení stejně nemá valnou vypovídající hodnotu o znalostech. Spousta věcí je nalezena na webu a jde jen o rychlost kdo dřív. Navíc by mne zajímalo, jak je bráno ohodnocení odpovědi, která je prokazatelně nesprávná a přesto je vedena jako dobrá odpověď s ohodnocením několika bodů.


doplněno 19.05.17 11:13:

Jsou dotazy, kde hodnocení nemá žádný smysl, politika, kdo vyhraje hokej a pod. V odborných radách by se měla nesprávná odpověď, navíc body ohodnocena jako dobrá, měla vymazat, nebo upozornit, že je rada po odborné stránce špatná. No jo, kdo by to ale hlídal.

an*

Jofa, jak jsem si všimla, hodně i záleží na tom, kdo napíše tazateli přesně to, co chce slyšet, bez ohledu na to, jestli je to pravda. Ten vždy dostane od tazatele dva bodíky najednou. *smich*

jj, často sem někdo přijde, aby se ujistil o správnosti svého rozhodnutí a běda pokud se najde oponent. *smich*

sebod*
19.05.17 11:01

an *palec*

Bene, že by nějaká vlastní zkušenost? *smich*

ben®

Dobrý den, většinou zde radím z vlastní zkušenosti . Zdravím!


doplněno 19.05.17 11:03:

sebod - to bylo zbytečné, protože se tím netajím.

sebod*

Bene, co bylo ode mě zbytečné? Dát amperkovi bod? *smich*

ben®

Dobrý den, omlouvám se - Vaše reakce byla napsána dříve, než mé doplnění a tak jste to zřejmě ještě nečetla. Proto jsem to považoval za (již) zbytečné. Jinak, na Vaše časté (a už komické) "protibenovské" bodování opozičních nebo napadajících příspěvků jsem si již zvykl a považuji to za zbytečné, slabost a ubohost. No, ale s povahou toho člověk moc neudělá. Zdravím!


doplněno 19.05.17 15:50:

sebod - necháme toho. Ostatní to nezajímá a já i Vy víme, oč jde.

sebod*

Bene, proč by mělo být ubohé, že souhlasím s někým jiným? Mám ten samý názor jako amper, tak proč bych to nedala najevo?

 

sebod*
19.05.17 11:02

amperku *palec*

 

hodnocení

0x

Ano, všiml jsem si*smich*

Jj já taky,a až na výjímky ,potvrzující pravidlo, odpovídá dobře!

 

sebod*
hodnocení

0x

To takhle nemůžeš porovnávat. Za prvé, Milan radí v odborných otázkách a tam se vždycky boduje daleko méně. A za druhé (to s tím úzce souvisí) v odborných otázkách musíš někdy něco doplňovat, ptát se atd. To Ti zvyšuje počet nebodovaných odpovědí na úkor těch bodovaných.

ovczaak*
hodnocení

sebod,nejde jen o body...zaujalo mne to.. anebo víte tady o někom,kdo má 35 odpovědí denně? a z toho 5 denně obodovaných? to není žádný útok na zdejší rádce a už vůbec na milanacukrare...

iz*

Také to mohlo být tak, že odpovídal už nějakou dobu před registrací pod stejným nickem po registraci se mu odpovědi započetly "zpětně".

35 odpovědí denně se mi také zdá hodně...


doplněno 18.05.17 23:09:

Např. zde má ohodnocenou odpověď z 24. dubna, což je o pár dnů více než 21 dnů...

ovczaak*
hodnocení

ivzez,to jde? já tu byl také pod stejným nickem bez registrace a mám dojem,že po registraci jsem jel od nuly...

iz*

Ano → když někdo odpovídá stále pod jedním nickem a pak se pod ním zaregistruje. Viz FAQ.

Ale není to stoprocentní. Také jsem tu před registrací měla pár odpovědí, které se mi nepřičetly. Ale myslím, že o počty nejde (alespoň většině z nás).

V tomto případě mne zaujal jen průměr 35 odpovědí na den → tolik tu nevidím ani snad nových otázek (nechodím do všech rubrik)...

 

ovczaak*
hodnocení

aha,reakce na ivzez - satame,jak jste tu dlouho? i bez registrace? já si Vás všiml asi před čtrnácti dny...

 

hodnocení

0x

Pro ty, které to zajímá, trochu statistiky:

Tyhle stránky jsem úplně poprvé navštívil 22.04.2017 a téhož dne ve 20:22 hod jsem vložil svůj první přspěvek jako neregistrovaný, ale už pod nickem satam. Po napsání asi 30 příspěvků jsem se zde 26.04.2017 zaregistroval.

Do této chvíle jsem přispěl do 404 témat asi 700 příspěvky. Od minulého víkendu jsem trochu ubral na tempu, krotím se a vynechal jsem takové příspěvky, kde si nejsem svou odpovědí jistý a pak takové, které zavánějí sporem s někým z ostatních rádců/účastníků. Takže počítám, že průměrný počet příspěvků do budoucna bude kolem 15 za den, pokud se situace nevyvine jinak.

Pokud vás ještě něco o mě zajímá, použiji slova Miroslava Donutila: Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím:)

Tak snad jenm jste zloděj nebo lupič?
Pokud neumíte krást čas , nechápu jak to vše můžete stíhat...
Anebo mám jen špatnou pracovní pozici :)

Moje práce nárazová a umožňuje mi být ve volných chvílích na PC. To je celá sranda. I teď "kroutím" čtyřiadvacítku, ale dokud nezazvoní telefon, mám relativně volno. Jen si nemohu rozdělat pořádnou práci, protože nevím dne ani hodiny;)

 

hodnocení

0x
avatar admin

Je tady takový hezký zvyk, pokud někdo odpovídá a až následně se zaregistruje, všechny jeho odpovědi (a že jich pár už může být i ohodnocených) se mu započítají zpětně, pokud se najde dost shodných znaků (nebudu prozrazovat jaké to jsou).

Takže @satam ovi se počítají odpovědi přesně od 2017-04-22 19:38:54, ačkoliv je délka registrace jen 22 dnů.

Už tu byly i uživatelé, kterým se rázem započítalo mnohem více příspěvků zpětně. Komicky to vypadá např první den po registraci, kdy teoreticky není vyloučeno, aby za 1 den registrace měl připsáno tisíc příspěvků (zpětně).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]