Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nerozumím hodnotě peněz?

Od: estrecho* odpovědí: 54 změna:

Dobrý den, měla bych takovou otázku na zamyšlení. Teď jsem při žehlení měla puštěnou výměnu manželek (ne, nesleduji to, ale nic jeného nedávali *smich*) a hodně mě zaujaly ty rodiny, s jak málo penězi vyžijou. Bavili se o tom, že manžel v práci pracuje za 15000 čistého a považovali to za dost velký úspěch. Toto mě hodně překvapilo, protože to já považuju za hodně málo a nedokážu si představit, jak bych s tím vyšla, kdybych měla rodinu. Studuju na vysoké škole v Praze, ale pocházím z vesnice na Moravě, takže se mi často stává, že je na mě spousta věcí drahá. Přes semestry mě hlavně živí rodiče, ale mám k tomu pravidelnou brigádu a doučuju angličtinu. Prázdniny jsem celé trávila na brigádě a v pohodě jsem si vydělala tak 17000 měsíčně a to to byla ještě jedna z těch méně placených brigád. A díky tomu jsem si asi přestala vážit peněz, protože teď, když dostanu tisícovku (ať už od rodičů, nebo normálně odpracovanou), není to pro mě žádná závratná částka. A teď ten dotaz, znamená to, že jsem rozmazlená, nebo zmlsaná? Protože to jsem si o sobě nikdy nemyslela, ale když jsem teď viděla, jak rodina má na 2 dny třeba 50 kč na jídlo, tak jsem se začla trošku stydět, protože to utratím, když si zajdu do města na kávu. Jak vy vnímáte hodnotu peněz?

54 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

eulalie*
hodnocení

3x