Nejste přihlášen/a.
Ahoj, chci se zeptat ohledně vztahu introvert vs extrovert. Co jsem tak četl, tak když už je takovýto nějaký vztah, tak většinou je to-ona je introvertka a on extrovert a často to i klape. Asi proto, že chlap udělá pro "svoji" ženskou cokoliv. Ale už méně jsem četl o vztahu-ona extrovert a on introvert. Teda četl jsem jen jeden případ a tam to byl spíš boj, jestli s tím chlapem vydržet, protože ženská, která má víc "energie" než chlap, je asi dost špatně a tyto vztahy asi moc časté nebudou. Máte s tímto někdo nějakou zkušenost? Může takovýto vztah klapat?
Jsem extr. a manžel introvert. Hodně let to nebylo lehké. Nevěděla jsem to o něm, až časem se začal projevovat. Bylo mi smutno, chyběla mi konverzace, humor, na které jsem byla zvyklá. Ale časem jsem se musela přizpůsobit, nebo to vzdát. Zvolila jsem první variantu a našla jinou náplň, která mi to pomohla překonat. Neustále něco studuju, hodně čtu, poslouchám přednášky, absolvuju růz. zajímavé semináře. Jsou dny, kdy manžel nepromluví a já den končím slovy: "Že Tě ta huba nebolí! To jsme si zase dneska pokecali!" Konverzace ve vztahu je jak živá voda, ale pokud nejsou v pořádku i jiné věci mezi partnery, pak věřím, že uzavření se do sebe, může k rozpadu vztahu hodně přispět. Hodně to vztah narušuje, není v tom vztahu taková ta přirozená lehkost pro extroverta, slovní ping - pong, okamžitá výměna myšlenek, euforie ze života. Na druhou stranu má můj muž naštěstí i jiné kvality, pro které si musím vážit.
nevím proč skryli můj příspěvek. Je jansé že extrovert kontra introvert - jsou to zcela jiné povahové založení a také pohled na život. A taky je jasné že se lidi rozvádějí hlavně z důvodu rozdílů povah. Proto se mají dávat dokupy povahy podobného povah. založení. Dělám astrologii takže o tom něco vím - nikdy nemůže extrovert s introvertem dlouho fungovat.