1x



Věříte na prokletí? Jak se ho zbavit?

Od: Datum: 04.03.17 22:29 odpovědí: 55 změna: 15.08.17 17:59

Pěkný den, zajímalo by mě zda věříte na prokletí.

Neříkám, že na něj věřím, ale poslední dobou se mi věci nedaří více než dříve a není to mým myšlením ani činy, prostě se všechno začalo sypat. Jeden příklad za všechny, od začátku roku jsem se léčila s atakou mé nemoci, když už vše vypadalo, že budu moci opět začít pracovat a investovala jsem ho toho další peníze (nákup materiálu na výrobu produktů) zavolala mi doktorka, že musím dle výsledků rezonance okamžitě na operaci, ta se sice povedla, ale nemůžu dobře chodit a mám další problémy, který prý snad v průběhu několika měsíců odezní. Pracovat nemůžu jelikož nesmím dlouho sedět ani stát a v leže nic nevyrobím ani neprodám. A během posledniho týdne mi právě nezávisle na sobě dvě osoby řekli, (resp. konstatovali) že jsem snad prokletá.

Normálně bych se tomu zasmála a mávla nad tím rukou, ale teď mi moc do smíchu není, zdraví se nelepší, dluhy narůstají a za chvíli nebudu mít z čeho hradit výdaje (na nemocenskou nemám nárok, loni jsem jednu skoro po ruce ukončila a aktuálně čekám na vyjádření LPS ohledně ID) a tak si říkám, zda nemám najít někoho kdo se tím (kletbami) zabývá. Jen nevím zda vůbec někdo takový existuje, zda to nebude drahé a zda to bude k nečemu. I když se říká, že víra má mě uzdravila (nebo tak nějak).


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.03.17 09:25
avatar

Janko, to je mi opravdu líto. *mala*Ale v životě to tak odjakživa chodí. Dokonce i snad v bibli je řeč o letech tučných a o letech hubených - mor kobylky, sucho a já si už moc nepamatuju, jak to je. Máme to tak všichni. Je potřeba se "zatít" a nedat se! Nikomu! Ani nemocem, ani lidem, ani najvětšímu nepříteli, kterým jsme sami sobě! Nepoddat se sebelítosti a PŘEŽÍT. To je jediné, o je důležité. *hej* Vám přeji hodně sil a také laskavý osud. babka

Ohodnoceno: 2x
 
Od: pt®
Datum: 05.03.17 09:41
avatar

"janka99", je to velká nepředloženost od těch, kteří Vám nemocnému člověku předhodí takovou myšlenku, něco to říká a jejich IQ. Prdku prokletí, prostě nemoci nás potkávají, nejsme nikdo imunní. Víte, co je lidí, kteří jsou na tom ještě hůř? Nyní máte období rekonvalescence a musíte to vydržet. Vypadá to, že zřejmě dostanete ID a budete alespoň nějakou jistotu příjmu a nebudete tolik závislá na výdělku z podnikání. Jen buďte trpělivá, jak se říká "všechno zlé, je pro něco dobré". Nyní se potřebujete dostat do formy, dostat ID a všechno je v životě postupně, nic nejde lámat přes koleno. Nyní musíte povětšinou ležet, tak si čtěte, při podnikání asi toho času tolik není. Musíte ze své situace vytěžit zase to dobré...*klik*

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 05.03.17 09:51
avatar

- a máte vůbec za co? - být prokletá?! - ani prokletí nepřichází jen tak, z ničeho nic.


doplněno 05.03.17 23:59:

- a není to tak, že kletbu může odvolat a zrušit jedině ten, kdo ji na Vás seslal? - pokud na něco jako "prokletí" opravdu věříte, tak byste se musela omluvit tomu, komu jste ublížila a poprosit ho, aby kletbu odvolal.

Já osobně si ale myslím, že je to blbost ! - smolné až nešťastné období mívá hodně lidí a většinou si to mnoho z nich vůbec nezaslouží ! - Prostě někdo smůlu mít musí - a proč tedy ne zrovna Vy?

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 05.03.17 22:25

Nevím zda za "co", ale např. jsem se nerozešla zrovna v dobrém s majitelem pronajatých nebytových prostor, nevyřídil vše co měl a odstoupila jsem od smlouvy. Abych měla klid, vyřídili jsme to dohodou a nechala jsem mu i nájem, na který prakticky neměl nárok (nemohla jsem prostory vůbec použít) a stejně se cítil dotčený a byl vzteklý. Co vím, tak ty prostory už 2 měsíc nemůže udat.

Datum: 05.03.17 10:05
avatar

Jsem nemocná, ne vždy se zadaří podle představ a nikdy mě nenapadlo, že by to bylo prokletí. Ve všem se dá najít nějaké pozitivum. Spíš než zaříkávání čarodějnic zkuste ta pozitiva hledat sama v sobě. Bez peněz se žít nedá ale přiznaný ID vám vyplatí zpětně. Nezoufejte, bude líp.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.03.17 10:10
avatar

Výborný tématický film. *slunce*


doplněno 05.03.17 22:39:

Někde píšu, že tento film nabízím za skutečnost? *sok*

Ohodnoceno: 1x
 
Od: pt®
Datum: 05.03.17 19:07
avatar

Ale knihu, či film nelze nabízet za skutečnost...:)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 05.03.17 11:33

Nenechte se ovlivňovat nějakými řečmi. To neznamená, že je pravda co řekli 2 lidé. Prokletý je ten člověk, který se nechá proklít. Silná osobnost se nenechá ovlivnit a rozhodit. V časopisu Enigma o tom kdysi psali. Existují různá cvičení proti ovlivňování zlých neviditelných sil pro ovlivnitelné lidi. Na internetu určitě o tom něco najdete. Sebevědomý člověk se nenechá ovlivnit manipulujícími řečmi. Je sám sebou. Pokud půjdete k "odborníkovi" na kletby, opět to bude člověk, co s vámi bude chtít nějakým způsobem manipulovat a ještě za to dostane zaplaceno. Možná kdyby to bylo na nějaké doporučení od několika lidí, že jim opravdu pomohl, tak bych o tom uvažovala. Jinak asi ne. Dělejte, jak myslíte.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.03.17 22:37

Všem děkuji za názory.

Já vím, že je na tom spousta lidí hůř, ale mě začíná ubíjet to, že jakmile se něco vyřeší, uplyne max pár týdnů (někdy jen i dnů) a objeví se něco nového. Po dohodě s doktory jsem skončila v práci (stejně mě neminulo roční marození), po dalších debatách (včetně ÚP) jsem se dala na podnikání, fungovala jen měsíc a teď zase tohle :(. Snažím se to brát tak, že žiju a chodím (i když ne moc dobře) a to je hlavní, ale přiznávám, že tento týden mě pozitivní přístup opouští. Snad zase získám potřebný nadhled až dostanu nějaké peníze, ať už z ID nebo pojistek (snad k něčemu budou, když si je člověk platí) a budu mít z čeho platit účty.

Od: madonna
Datum: 07.03.17 19:57
Ahoj,myslim si,ze na tom muze neco byt.Urcite jsou lide,kteri maji silu myslenek tak silnou,ze dokazi druhemu skodit.Sama jsem pomahala jednomu paru odbourat prokleti jedne starsi zeny,ktere vyrkla primo do tvare a od te doby se hlavne tomu priteli,se kterym ta zena mela slovni potycku,zacli dit urazy a zle veci.Prozatim jdi a kup si kaminek cerneho Onyxu,ktery nos na krku.Az prijdes domu,omyj pod tekouci vodou a chvili zahrivej v dlanich,tak si ho nabijes svoji energii.Je predtim dobre,,ocistit"ruce nad plamenem bile svicky.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 13.03.17 19:33

Správně a někdy stačí jen zlý pohled a zlá myšlenka k tomu, aby se druhému nedařilo. Nemusí to být jen vyřčené slovo, ale i myšlenka má sílu. Tomu se říká uhranutí. Někteří lidé mají tak zlý uhrančivý pohled, že to stačí k tomu, aby druhému bylo špatně. Naštěstí je jich menšina. Moc na sílu kamenů nevěřím. Mám jich doma několik. Je docela jednoduchá rada, co udělat. Se zlomyslnými lidmi se, pokud možno, nestýkat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.03.17 00:22
avatar

Na nic podobného jsem celý život nevěřila, myslela jsem, že to jsou babské tlachy. Překvapilo mně, že uznávaní duchovní učitelé berou prokletí, jako skutečnost, která se dokonce rodově dědí i po několik generací. Není těžké kletbu zrušit, ale nesmíte naletět šarlatánovi. Na druhou stranu, není třeba vše co se Vám v životě "poštěstí", hned přisuzovat kletbě. Život nás zkouší, někdy i dost krutě, v určitých vlnách. Existuje na to křivka. Chce to těch pár blbých let překonat a zase bude líp. Chápu, že když je člověk bezradný, na dně, tak hledá důvod všude. Mně pomáhá vždy si říci, že cokoliv se mi v životě kdy stalo, je dnes minulost a jednou bude minulost i to, co zažívám právě teď. Tedy - vydržať! Každému je naloženo jen tolik, kolik zvládne a těm nejsilnějším je naloženo nejvíc, proto i víc ve svém vývoji pokročí.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 06.03.17 07:18
avatar

a já dodávám, že vše zlé je k něčemu dobré. Nikdy jsem to spojení nechápal. A nepřipouštěl jsem si ho, až do jednoho osudového okamžiku. A od té chvíle život tak beru.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.03.17 07:13
avatar

Jeden náš bývalý psycholog nám kdysi říkal, že únor a březen jsou nejhorší měsíce v roce. V tom období lidé nejvíce trpí depresemi. Bohužel, dnes se vše léčí antidepresivy, on byl ještě ze staré školy, a s lidmi o daném problému rozmlouval. Byl to skvělý chlap.

Co se týče Vás, myslím si že prokletá nejste. To jsou trochu jiné příznaky, ale klidně se spojte s exorcistou. Ale myslím si že jste OK.

Na Vašem případě spíše vidím to, jak zde chybí rodina. Rodina je základem všeho, je to základ na kterém stavíte a který Vás podrží v případě bouře a vichru. V tento moment by se Vám hodila opora, o kterou by jste se mohla opřít a která by stála při Vás. Řeči o prokletí nepomohou a nejsou na místě.

Čím silnější člověk je, tím silnější zkoušky v životě má.

a něco pro Vaši podporu: Muž který sázel stromy. Není to dlouhé, má to jen 30 minut ale možná to změní Váš pohled na život a celkově Vás to nabije.


Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 06.03.17 07:16
avatar

ještě bych dodal, že slova mají velice silnou moc. A proto třeba se říká, že za každé slovo se budeme zodpovídat. Člověk když se nad tím zamyslí, zjistí, že nic nedokáže na světě tolik ranit, jako slovo. A nic nedokáže tolik otupit bolest a přivést člověka ke zdraví jako opět slovo.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: pt®
Datum: 06.03.17 11:54
avatar

je to pravda, jazyk je jako měč na obě strany ostrý...:) Přísloví 12:18 - "Unáhlené řeči bodají jako meče, jazyk moudrých je ale jako lék..."

Ohodnoceno: 0x
 
Od: janm®
Datum: 06.03.17 12:06

Ano, prokletí jako fenomén existuje, myslím ale že v dnešní době je to spíše zřídkavé, k těmto praktikám se uchylovalo spíše v dřívějších dobách v té dnešní budou nezdary spíše následkem zákona akce a reakce (karmy) případně dalších okolností a vlivů jež do našeho života vstupují ať již z jakýchkoliv důvodů...(např. vis major)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: ludekvohralik
Datum: 06.03.17 15:44

Jani ozvěte se mi na faceboku a přes mesengera Vám k tomuto řeknu víc.Nechci to rozebírat takto veřejně.

Najdete mě na faceboku podle jmena a v profilovce mám obrázek souboje ďabla s bohem.Nepodceňujte to, co vás napadlo ...Luděk Vohralík

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pt®
Datum: 06.03.17 16:25
avatar

Ježkovy oči, pane nstrašte tazatelku, spíše ji popřejte zdraví a pokud jste věřící, věnujte za ni alespoň modlitbu a prosbu k Bohu..."neboť modlitba spravedlivého zmůže hodně"...


doplněno 06.03.17 17:59:

"blešík", tomu nevěřím, že paní uklidní, vidím to vážně jinak. Proč takové tajnosti? Pokud je něco dobré, mělo by to být pro poučení všech...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.03.17 16:51
avatar

Třeba to tazatelku naopak uklidní, když si tím projde a bude mít jistotu, že prokletá není.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gaziova61*
Datum: 10.08.17 22:09

zdravím,můžete mi pomoci?asi jsem prokletá a nevím co s tím děkuji petra

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.08.17 22:38
avatar

Napište mi do pošty.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gaziova61*
Datum: 10.08.17 23:12

nevím jak se píše do pošty,nikdy jsem tu nebyla petra

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.08.17 23:49
avatar

gaziová61 - nejdřív se musíte zaregistrovat, pak zmáčknete vnitřní poštu, dáte blesik, napsat nový vzkaz a už píšete.


doplněno 11.08.17 00:19:

gaziová61 - Tak jsem Vám to právě očistila, ale měla jste 4 prokletí, z toho 2 z tohoto a 2 z minulých životů. Byla to docela síla, úplně mi to trhalo spánky. Ještě Vám musím to udělat jednou, na to 4. prokletí, protože se najednou dají očistit pouze tři prokletí. Tak vydržte tak 20 minut, já zjistím, jestli se to podařilo.


doplněno 11.08.17 00:39:

Tak jsem začala ve 23:12 a skončila v 0:37. Prokletí je odstraněno, funguje to i přes nick. Ještě můžu dodat, že v dnešní době není moc obvyklé, že by se lidi proklínali. Vás v tomto životě prokleli 1 muž a 1 žena.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.08.17 23:36
avatar

Gaziová61 - Ano, Vy jste prokletá.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.03.17 18:13
avatar

souhlasím s "blesik" - v životě je nejdůležitejší to, čemu věříme a ne to, co je pravda. Ostatně pravda nikdy není jenom jediná. Kdyby se tazatelce podařilo překonat strach z kletby, mělo by to příznivý vliv na její psychiku a věřím, že by se jí začalo dařit... psychika dokáže i zázraky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.03.17 07:59
avatar

Blešíku a Culdo, je to tak. Vzpomínáte na film, Jáchyme, hoď ho do stroje? L.Sobota, když mu spočítali, že má úspěšné dny, jaký se z něho stal king! :-D

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 10.03.17 14:06
Ohodnoceno: 0x
 
Od: patron1
Datum: 14.03.17 02:02
Dobrý den. Napište mi prosím na Patron1@post.cz . Zeptám se Vás na pár věcí. Nejste první ani poslední. ;)
Ohodnoceno: 0x
 
Od: hm®
Datum: 14.03.17 09:14
avatar

Ano, prokletí může nastat. Ale vše záleží jen na oběti kletby. Když bude věřit, že prokletí je možné a že ji někdo proklel, pak prokletí nastane se všemi důsledky. A je přitom jedno, jestli ji někdo opravdu proklel, nebo ne.

Pokud ale budeš přesvědčená, že tzv. prokletí je jen výmysl pro strašení lidí a na tebe neplatí, tak tě žádné prokletí nemůže ovládnout. Neznamená to, že se ti nic špatného nemůže přihodit, ale - takový už život je.

Jinými slovy: vsugeruješ-li si prokletí, je po tobě a nepomůže ti ani sebelepší vymýtač. Leda by se mu podařilo ti to prokletí zas z hlavy vyhnat (přesvědčit tě, že ho zrušil).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.03.17 07:16
avatar
Přesně tak. Plno lidí má vsugerovaný nesmysl a věří tomu. Panimáma věří v boha a honí duchy s mobilem a při každým vyfocení odkesku nebo prachu hned každýmu ukazuje duchy... Kdo a proč by vás asi proklel? Jsme v 21.století lidi, tak se vzbuďte. Neříkám že duchové nejsou, ale prokletí a bohové...? Těch co se modlili a prd vymodlili už bylo. Pak se stalo pár náhod a hned byly svatý na světě. Tazatelko hlavu vzhůru a nemyslete na blbosti.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.03.17 07:24
avatar

Vzpomněla jsem si a také si uvědomila, že prokletí a voodoo může fungovat jen tehdy, když to ten postižený ví. Musí to vědět, aby si uvědomil tu hrůzu a bezvýchodnost. A tak věděl (už předem), že všechen odpor je zbytečný. A s tím se počítá, na tom je vše vystavěno.Na rezignaci! *plac*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.03.17 07:54
avatar
Tak tak. Protože dostane strach z babskejch povídaček a začne plašit... pokud je někdo se zdravým selským rozumem a má všech pět pohromadě, zaklepe si na čelo a jde dál. Kdyby prokletí fungovalo, víte co lidí by to používalo a zneužívalo? To by byl super kšeft, protože lidská závist je nekonečná. A tak: proklínám tebe a tvůj barák aby na tebe spadl a auto se ti rozsypalo... Speciálně Češi by byli národ proklínačů.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: eliska*
Datum: 16.03.17 02:22

Moc vás zdravím, na chvíli jsem se odmlčela. Na ten film krásný a kreslený jsem se dodívala do konce. Potřebovala jsem něco takového vidět. Dalo mi to sílu že stojí za to vytrvat. Mám velkou bolest, a jen víra a vytrvalost mi pomůže. díky. KOrina


doplněno 16.03.17 02:43:

nemohu se přihlásit už po třetí se to smazalo. prosím o pomoc at se snažím jakkoliv díky Korina

avatar
Upozornění od sys clayman 16. 03. 2017 07:59:03
dáváte málo informací, netuším proč se přihlášení nepovedlo. Zkuste vymazat historii prohlížeče a cookies, stačí z poradte.cz, snad pomůže.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: cici®
Datum: 17.03.17 09:39

A co zkusit, nasypat do rohů místnosti sůl? Případně o něco složitější postup, vykropit byt svěcenou vodou, a zdůraznit to můžete přibitím krucifixu na zeď. A kdyby to nestačilo, když zadáte dotaz do vyhledávače, nabídne vám spoustu zaručených postupů, od jednoduchých po komplikované. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.03.17 12:26
avatar
A třikrát oběhnout barák tam a zase zpátky. Pak tanec okolo stolu na levé noze a zpátky na pravé. A škapulíř mít pořád u sebe a v něm sedmero bylin. Všechny sbírané za ranního rozbřesku sedmý den po úplňku... Nechci tím tazatelku zesměšnit, ale myšlenky na prokletí by snad nikoho soudného nenapadly.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: cici®
Datum: 18.03.17 00:18

Náhodou ten škapulíř vůbec není špatný nápad ;). Podle jistého velmi dobrého spisovatele je prokletí otázkou hlavologie a tedy bojovat s ním je možné také pomocí hlavologie.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.03.17 07:39
avatar
Pokud bude prokletí fungovat (jak jsem psal výše), tak by se národ uproklínal - jeden druhého navzájem. Jinak s tímto se vyrovnat pomocí hlavy, leda tak jejim mlácením o zeď, protože opravdu nechápu, jak v toto může někdo věřit. A že v určitých národech používají voodoo panenky...ty národy jsou tak primitivní, že bez přispění civilizovaného světa by dodnes tancovali okolo ohně, tak o nějakém fungování prokletí mám silné pochyby.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: cici®
Datum: 23.03.17 02:06

Očividně netušíte co to hlavologie je, proto doporučuji přečíst něco od Pratchetta, hlavně něco, kde vystupuje báby Zlopočasná ;).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: martinnaa
Datum: 18.03.17 10:41

nevěřte na takové bláboly s prokletím. Především si ukliďte sama v sobě a koukejte na vše pozitivně s úsměvem. Jsou na tom lidé hůř a najdou si nějakou činnost, která je "nabije" a nemají černé myšlenky. Vždy jsem si myslela že mne nic horšího nemůže potkat,mám také svá trápení jako každý. Ale stačila 1 návštěva v Ikemu na lůžk. odd. a když jsem tam viděla ty mladičké nehybné tváře co už klepou na nebeskou bránu, tak jsem otočila. Musíte se naučit žít i se svými bolístky,může být hůř. Mám kamarádku leta na inv. vozíku,je jí 76 let,jak ta mi nalévá optimistus do žil,od ní jsem se naučila brát a žít život tak jak běží a žiju ho moooc ráda i s těmi bolístky. Chce se to více smát a ne brečet,tady nikdo nepomůže,nejlepší pomoc je na konci svého ramene.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.03.17 10:53
avatar

to je všechno sice pravda, když se ale tazatelka svého "prokletí" nějakým způsobem zbaví, ničemu to neublíží - a jí to psychicky pomůže ! - stejně jako víra v Boha pomáhá věřícím překonávat trable, i když Bůh neexistuje - důležité je, čemu člověk věří ..

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 18.03.17 11:05
avatar
To bych si ale mohl do prostředka baráku dát např. kbelík s vodou a v ní věřit že mi pomáhá. Ještě jsem neviděl člověka co by něco vymodlil. Ale pokdu to myslíte jako placebo tak ano. A jak se na tom dá vydělat. Viz.jeden který prodává papírové pyramidy na zlepšení (očištění) kvality vody... Lidská hloupost je nekonečná, ale díky ní lze solidně vydělávat. To je vidět na církvi.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 23.03.17 13:22

Lidé dostávájí takový život, který si zaslouží.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.03.17 13:36
avatar

Paixan - Jo *sok*? A od kohopak že ho dostávají? (Samozřejmě od rodičů, ale to asi na mysli nemáte).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.08.17 22:36
avatar

Já Vám to klidně zjistím sama. Napište mi do pošty. Pokud je někdo prokletý, ovlivňuje to celý jeho život a je to hodně silné, i když tomu třeba lidi nevěří. Já jsem to taky považovala skoro celý život za babskou pověrčivost a smála jsem se tomu, dokud jsem nezjistila, jak moc je to závažná situace pro člověka. Já tedy, naštěstí, prokletá nebyla.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.08.17 23:38
avatar

Janka99 - Janko, Vy prokletá nejste. To je karmické. Je třeba vyčistit karmické způsoby života.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.08.17 01:03
avatar

gaziová11 - Omlouvám se, napsala jsem Vám vzkaz, který teď marně hledáte, zapomněla jsem ho odeslat. Tak Vám to už napíšu taky tady, i když jste mi mezitím napsala do pošty. V této době se už lidi moc neproklínají, spíš to bývá z minulých životů. Vy jste však měla prokletí 4, dva z minulých životů a 2 z tohoto života. V tomto životě Vás prokleli 1 muž a 1 žena. Patřili k sobě. Byla to docela síla, dělala jsem to přes hodinu a úplně mi to trhalo spánky. Víc jak tři prokletí se najednou vyčistit nedají, proto jsem to musela dělat na dvakrát a trvalo to přes hodinu. S dcerou to bude kratší, tak do půl hodiny. Má prokletí jen jedno, od muže a z tohoto života. Tak mě napadá, jestli nejste romské národnosti, v tomto etniku se ještě proklíná i v této době. Napište mi do pošty jméno a příjmení Vaší dcery, vyčistím to a napíšu, až si ověřím, že to úspěšně proběhlo. Do půl hodiny asi.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.08.17 17:29
avatar
Tomuhle někdo opravdu věří?
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 12.08.17 22:06
avatar

Nejen věří. Ví. A umí s tím pracovat. Hold, neznáte ještě hodně věcí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.08.17 01:49
avatar
Ano, neznám hodně věcí.
Ovšem tady často čtu, že duchovno má a ví informace, které které normální lidé budou znát až po letech. Proč tedy nám nevěřícím neřeknete, co už víte, a my se to dozvíme až za několik let?
Proč se musí čekat?
Proč to neřeknete teď hned?
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.08.17 22:07
avatar

Jenyk - Protože to jsou věci tak neskutečné k uvěření člověkiá 21. století, že by z toho byla jen zábavná diskuse a zlehčování. Když člověk pocítí potřebu duše jít za tímto poznáním, tak si kontakt vyhledá. Dokonce stačí být jen patřičně zvědavý a jít za tím cílem, chtít se přesvědčit na vlastní oči a uši. Chce to jen chtít a něco pro to poznání udělat. Třeba na vhodný seminář jednou zajet a otevřou se Vám takové obzory, že z toho budete úplně na větvi. A nikdo Vás nebude nutit, abyste tam přijel znovu, nemusíte v tom pokračovat, ale nejspíš budete chtít sám. Už dnes se dostává na povrch mnoho téměř sci - fi informací, o kterých vědí jen zasvěcení,že to nejsou bláboly. Většina lidí to považuje za blbosti. A tak to je. Oni nejdou ke kořenu věci, oni to smetou se stolu a mají vyřešeno. A Vy se ptáte proč to těm lidem někdo neřekne? Hodně se vědělo i dříve, ale to byli opět duchovní lidé a ti to drželi pod pokličkou, protože růz. náboženství potřebovala něčím držet lidi v bázni a tyto informace se jim nehodily. Dnes jsou k dispozici každému, kdo projeví vážný zájem, nebo alespoň natolik vážný, aby se jel přesvědčit sám. Ale kdo to z těch všech lidí, kteří nevěří, nebo to dokonce zesměšňují udělá? Jen se někteří snaží takového člověka zlehčit, až někdy pourážet. Proto je to tak, jak to je. Nikdo nikomu vědění dnes nezakazuje. Všichni máme tu možnost, tak proč se jen krafe v diskusích a nikdo se sám nepřesvědčí na vl. kůži? A kdyby, kdo bude mít tu odvahu pak vystoupit před ostatními a obhájit, že není naivní magor, který na všechno naletí, nebo že nemá halucinace, či duševní chorobu. Copak to nečtete?


doplněno 14.08.17 22:16:

Když chci poznat skutečnou pravdu, tak si za ní jdu, abych se sama přesvědčila. Dokud to neudělám, tak pravdu nepoznám. Proto ani nikoho neodsuzuju za jeho pochybovačné názory, protože on pochybuje, nemá informace, tak je jeho pochybnost správná. Když nemám informace, nemůžu věřit všemu, co kdy kde někdo řekne. Z tohoto hlediska je to správné.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 14.08.17 23:30
avatar

Tedy, normálně bych mohl dělat jasnovidce. protože přesně takovouhle odpověď jsem čekal.

Jsou to věci neuvěřitelný a musí se jet na seminář. *smich**smich*

Admin je na nás hodný a udělal nám novou volnou diskuzi, kde by se takový neuvěřitelný informace mohly probrat ze všech stran. Ale s pravděpodobností hraničící s jistotou, se nic probírat nebude, neboť se nic nedozvíme. To nevadí. Držte si svá tajemství pod pokličkou a potutelně se usmívejte. On vám zase na nějakým semináři někdo něco nakuká do hlavy, budete se cítit důležitě.

Já si radši nechám svoji hlavu, nikdo mě nemusí na žádným semináři nalejvat do hlavy jeho rozumy.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.08.17 00:11
avatar

jenyk

- je zbytečné nad tím přemýšlet, anebo se to snažit pochopit - tito "duchovní" lidé, ať už mají jakoukoliv víru - mají zvláštní dar, který my "obyčejní" nemáme.

Přejme jim to - nacházejí možná ve svém životě lepší smysl, nežli my ! Nemá cenu je přesvědčovat o svém vidění světa - nepřesvědčíme je stejně, jako oni nepřesvědčí nás !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.08.17 01:33
avatar

Culda - Napsala jste to hezky, smířlivě, jen jedna věc je jiná. Já jsem už viděla většinu života to, co vidí někteří stále. Jen teď vím víc. Takže můžu, narozdíl od nich porovnávat. Ale ať každý věří čemu chce, je to svobodná volba.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.08.17 01:27
avatar

jenyk - Když ty rozumy nechcete, tak nenalejvejte a pak se ani neptejte. Proč taky? Vy jste jenom zvědavý, nic víc. A asi si myslíte, že se to dá vysvětlit všechno čtyřmi větami, že? A nejlépe Vám to strčit až pod nos, abyste Vy se nemusel namáhat. Takhle to nefunguje. Já nebudu ztrácet čas pro povrchní zájem. Kdo chce vědět, cestu si najde.


doplněno 15.08.17 14:22:

Stačí se podívat na jakékoliv video léčitelů s touto tématikou. Např. p. Zelenka, jen jsem náhodou teď vyposlechla.


https://www.youtube.com/watch…feature=em-subs_digest-vrecs, jeden z mnohých:


doplněno 15.08.17 17:59:


Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.