Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Společnice a tetování

Od: ffar odpovědí: 36 změna:
Proč je tolik společnic potetovaných, nebo má piercing?

 

 

36 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Protože jsou psychicky nějak narušené. Většinou to tetování mají lidé kteří na tom nejsou psychicky zrovna nejlépe. Trpí depresemi, nebo řeší nějaký těžký vnitřní problém. Podstoupit tetování je docela bolestivé a to, že se soustředí na tu bolest, odvádí jejich mysl alespoň na tu chvíli někam jinam. Je to víceméně takové sebepoškozování, které se podivným způsobem dostalo do módy. Asi to svědčí o tom, že dnes je všeobecně, napříč světem život docela problematický a je hodně lidí co trpí depresemi, nebo se plácají v něčem, co nedokáží vyřešit. Uvědomte si, kdy tohle tetovací bum propuklo. Určitě nebylo v módě za první republiky. A že to v té době lidé také lehké neměli, ale ti ani neměli čas přemýšlet nad takovými hloupostmi, protože své problémy řešili prací. Dneska si dojdou pro podporu, pak se jdou natáhnout k někomu na kanape a nechají do sebe píchat barvu a skučí...

Já jsem teda vyrovnaného člověka s tetováním NIKDY neviděla. Vždycky to byl někdo, o kterém jsem velmi dobře věděla, že prochází, nebo prošel nějakými psychickými potížemi. Čím obsáhlejší tetování, tím težší problém.

Boilest psychickou se snaží přehlušit bolestí fyzickou a neuvědomují si, že si tím uleví jen na chvíli a ještě si to znamení ponesou na vlastní kůži po zbytek života.


doplněno 28.02.17 11:38:

Také jsou jedinci co snadno podlehnou nějaké módě, byť by byla sebehloupější. To je zase jiná sorta lidí. Ale většinou to nejsou silní jedinci, ba právě naopak. Potřebují se něčím odlišit od druhých, svým intelektem to nezvládnou a přesto chtějí být nějak viditelní. Tak zvolí tohle, no.

To si děláte srandu, že ano? Mimochodem tetování není záležitost moderní doby/módy. Je staré jako lidstvo samo a je ukázkou síly, odevzdání atd., ne nějakého narušení. Větší nesmysl, než co jste napsala, jsem už dlouho nečetla. *zed*


doplněno 28.02.17 11:36:

Nebo si třeba i o @martinaa myslíte, že je psychicky narušená? *ee*

Kolikoli, to nevím, já ji neznám a nevím jestli je tetovaná. A nemluvím o nikom konkrétním kterého Vy znáte, tak zklidněte hormony. Že je tetování staré jako lidstvo je pravda a vždycky se používalo k určitému účelu. Například se takto označovali zloději, nebo padlé ženy prostě takzvaní vyvrhelové společnosti, a to právě proto, aby ostatní rychle viděli že si mají na dotyčnou osobu dát pozor. To mluvím o době dávné. To Vy byste se měla napřed poučit o vzniku tetování jak a kdy se dostalo třeba do Evropy proč a kde se uchytilo v pozdějších dobách a tak dál. Vy máte povrchní znalosti, tak klid. Najděte si k tomu odbornou literaturu a napřed čtěte. Bušit hlavou do zdi Vám nepomůže. Tím to jenom zhoršíte. Jako první krok bych Vám poradila, abyste se naučila být nad věcí. :)

Označovali se takto šamani a válečníci a hrdinové. To, že prudérní křesťanský středověk a pozdější výchova z tetování udělala zlo, znamenalo jediné - že se opravdu udrží jenom mezi "nižší společností", protože jinak by mohlo být překážkou v kariéře/pověsti. To ale absolutně neznamená, že se nechávají tetovat nevyrovnaní jedinci nebo lidi, kteří jsou jako ovce závislí na trendech. Tetování je druh umění nošené na vlastním těle, takže naopak musí být nositel dostatečně se sebou vyrovnaný, protože si to tetování s sebou vezme do hrobu. Tyhle kecy o tetování mě vždycky akorát nadzvednou ze židle. A pro vaši informaci - já tetování nemám ani jedno. Ale v životě bych si nedovolila generalizovat a urážet jednu skupinu lidí, kterou ani pořádně neznám (nikdy nebudete znát VŠECHNY potetované lidi), na základě nějakého mého zkresleného názoru.

Nedivím se Vaší odpovědi. Každá jsme si z celé definice a studie o vzniku a rozšiřování tetování vybrala to, co nám je bližší. Já Vám Váš postoj neberu a nevyvracím. Mne překvapila Vaše agresivní reakce. Neznám Vás a nikdy se nesetkáme. Je mi přece jedno jaký máte Vy názor. Mohla jste ho v klidu a nebýt tak útočná. Já svůj postoj stejně nezměním.

Jen bych Vám dala takovou malou záludnou otázku. Když je to podle Vašeho přesvědčení umění a tak dál, proč teda je tolik chirurgických klinik, kde odstraňují tetování třeba laserem? A představte si, že mají stovky zákazníků. Když jsou teda ti tetovaní podle Vás tak silné osobnosti, kteří to budou nosit na těle až do smrti. Já Vám povím které osobnosti to budou nosit až smrti. No ti, kteří na to odstranění prostě nemají peníze. Ona totiž každá sranda něco stojí a zrovna odstranění tetování je hodně nákladné a každý si ho dovolit opravdu nemůže. No a tomu holt zbydou jenom oči pro pláč a ta silná osobnost. ;)

haf

Suzymon - *palec* *palec*


doplněno 28.02.17 13:17:

Maahra - sebevedomi mate predstirane stejne jako "vylepsenou" telesnou schranku, tetovani je obvykle mimikri :)


doplněno 28.02.17 13:48:

A vite, co znamena pohrdani a dobrovolna absence TV? Okate ignorovani klasicke spolecnosti, take znamka psychicke lability a mezery ve vzdelani *jasne*

sebod*

Haf. To snad nemyslíš vážně s tou televizí? *smich* Televize že by dokázala dělat něco se vzděláním diváků? *haha* Jo, tak možná vymývat mozky. Ty na ni koukáš často?

haf

Sebod - jasne ze jo, kazdy sveho stesti strujce, nebyt TV budeme za opicemi jeste dal nez jsme. Program si lze prece vybrat! Nemit v dnesni dobe TV/ internet/radio je jako nikdy necist knihy, nebo byt rovnou negramotny !

sebod*

Opravdu nechápu, proč by lidé dnes měli mít televizi. Na co? Všechny možné filmy , dokumentátní pořady, hudbu atd si můžeš přeci stáhnout na netu, ne? Já znám velice moc rodin, kde žijí OPRAVDU vzdělaní lidé a televizi nemají. Tvoje hodnocení lidí podle tetování či absence TV je více než prostoduché.

haf

Sebod - to je stejne nesmyslna uvaha, jako bych o tobe rekl, ze jsi ducha prosteho, kdyz hodnotis lidi podle toho, bez ceho se obejdou. Ja teda urcite nehodnotim nikoho jen podle majetku cehokoliv:)

Je mi 31. Pracuji jako manager v různých zahraničních i českých firmách víc jak 10 let. Nezaměstnaná jsem byla v životě dohromady možná pár měsíců, plat mám dost nad českým průměrem, život naprosto spokojený, sebevědomí vysoké. Studovala jsem techniku, mluvím německy i anglicky, přečtu jednu knihu denně.
A proč to vlastně píšu? V tuto chvíli mi tetování pokrývá cca 20 % těla a zdaleka ještě nekončím. Ano, jsem vyvrhel společnosti.
doplněno 28.02.17 13:28: @haf Ano, chápu. Vy máte jasno dopředu a tedy je naprosto zbytečně Vás přesvědčovat o opaku. Ale věřte či ne, pravdu nemáte.
Mne fascinuje, proč má zrovna tetování toto stigma. Líbí se ti tetování - nemáš sebevědomí ani uplatnění ve společnosti. Proč ne lidé nosící růžovou barvu? Vždyť je přece ohavná.
Proč ne lidé hrající fotbal? Vždyť je to jen nějaká hloupá hra.
Proč ne lidé sledující televizi? Nemám ji celý život a považuji každého, kdo takto tráví volný čas, za inteligenčně méněcenného.
To jen k té paušalizaci.
doplněno 28.02.17 14:00: Omlouvám se, máte naprostou pravdu. Transparent hlásající mou absenci televizního přijímače ještě dnes sundám z domu, svou obrovskou knihovnu po vzoru románu 451° Fahrenheita spálím, abych tak udělala prostor plasmové obrazovce, před níž budu trávit volný čas, abych se zařadila do klasické společnosti.
(Osobně doufám, že jste ten román četl a máte tendence z něj citovat, pokud ne, Váš styl přemýšlení děsí mne.)

Mahra, to co tady píšete nemusím vůbec brát vážně a také nebudu. Už jenom proto, že pracujete jako manažer a dokážete při té práci přečíst jednu knihu za den. A za další, kolikpak má ta kniha stránek? :-D To abyste ležela na kanapi od probuzení a nevstala až večer. Jak stíháte tu zodpovědnou práci? Píšete, že čtete jednu knihu každý den. To, totiž znamená denně, jestli to náhodou při svém vzdělání nevíte. Tedy musíte každý den přečíst jednu knihu. A jestli mi tady budete tvrdit že ovládáte rychlé čtení, tak Vás hned zarazím. Napřed si někde najděte v jakém povolání se toto rychlé čtení používá hlavně. Ale buďte v klidu, určitě není praktikováno při normálním čtení knih o kterém zde píšete Vy.

Vaše tři srovnání jsou bezpředmětná. Mícháte to všechno dohromady. Jsou věci které se srovnávat nedají. To jako kdybych srovnávala to, že já nesnáším třeba polévku a jak je možné že Vy ji máte ráda, když máte vlasy obarvené na žluto. *sok* Zrovna tak nesmyslné jsou ty Vaše příklady ke srovnání.

A nakonec to nejlepší. Víte že mne vůbec nepřekvapuje, že máte tetování které pokrývá 20% vašeho těla! Naopak, divila bych se, kdyby jste ho právě Vy neměla. To by totiž naprosto vyvrátilo mé tvrzení. Vyvrhel určitě nejste v tom pravém a známém slova smyslu, jen jste se sama vědomě zařadila do té okrajové společnosti.

Tak se mějte hezky a klidně v tom pokračujte.

Ano, já vím, co znamená denně. Průměrný román má 300 - 400 stran. Čtu 100 stran/hodina, touto rychlostí čtu prakticky celý život a za rychločtení to nepovažuji. A kdy to stíhám? Dojíždím do práce hodinu MHD, tj. 2 hodiny denně, mám přestávku na oběd a čtu před spaním. To, že Vy nebo někdo jiný čte jinou/pomalejší rychlostí, a připadá Vám to absurdní, je jako kdybych já tvrdila, že sportovci nemohou běhat tou a tou rychlostí, poněvadž já vyvinu max. rychlost unaveného hlemýždě.
Mimochodem 20% znamená "dvacetiprocentní".

Zdá se mi, že své jsem napsala. Na tom trvám, a tím bych zbytečné polemizování a dohadování mezi námi dvěmi ukončila. Nikam by to nevedlo. Vy mi Vaše tvrzení nemůžete nijak dokázat a já si mohu myslet co se mi zachce. Nepřesvědčila jste mne a nepřesvědčíte. Zachovám se tedy podle pravidla, že moudřejší ustoupí...

 

haf
hodnocení

0x

Jake spolecnice mas na mysli? Ty placene, casto prostitutky?

 

bambula*
hodnocení

0x

Má to také důvody, rebelanství, sounáležitost s určitým spolkem, estetika, emonciální pouta i výhody pro policii, když najde ztuhlého tetovanta bez dokladů, lépe se indetifikuje..

Vůdce Hitler tetován nebyl, ale představitelé vítězných mocností, Churchill - na paži kotvu, Roselvelt - na prsou rodový znak, Stalin - na prsou smrtihlava.

 

pohanka*
hodnocení

0x

Možná si myslí, že to je sexy.

Otevřenost k novému, životní náhled, žádný konzervatismus, vše nové mi není nic cizí, vše hodlám vyzkoušet, nejsem prudérní, puritánský atd. - mimoslovní komunikace.

 

sebod*
hodnocení

0x

Tak ono je tetování a tetování. To první je neuměle vytetované propíchnuté srdce s nějakým ženským jménem. Děs a běs. To druhé je "vymazlený" obrázek, který něco vypovídá o svém majiteli. To první tetování mají bývalí vězni, narkomani apod, To druhé mají lidé, kterým se prostě tetování líbí ;). A mohou to být psychicky velice silní jedinci, bez nutnosti jakkoliv se předvádět. Nesoudila bych nikoho kvůli tomu, že má tetování.

A proč ho mají dost společnice? Už to tu někdo napsal. Kašlou na to, kdo si co o nich myslí. Je to projev svobody a volnomyšlenkářství. Je to u nich i módní záležitost.

Sebod, já ale neměla na mysli nějakou tu drobnost, kterou si člověk nechá udělat asi ze zvědavosti a někam kde to není moc vidět. Asi bych se divila kolik lidí se kterými mluvím, někde nějaké to tetování má a já o tom ani nevím.

 

hodnocení

0x
avatar jethro

Protože tetování a piercing je moderní, sexy a cool.

Jasně Jethro, už vidím tu babičku s povislou a vráščitou kůží jak je sexy, cool a moderní. To je dost krátkozraké. Když si to udělá mladá holka na vypnuté kůži, ale co za dvacet let? A navíc, já viděla v pořadu prostřeno několik takových potetovaných a byli mladí a byla to jedna hrůza. Jedna měla vytetovaný na modro celý dekolt nějakou jakoby hustou krajkou až ke krku. Měla tričko které s tou modrou barvou vůbec neladilo a navíc to triko bylo nějaké s kytkama nebo co bylo. Vypadalo to špinavě a prapodivně. A jiní, tetování bez ladu a skladu celé paže a krky vepředu i vzadu. *smich*

Směji se proto, že koukám jak se mi to rýmuje.

Protože vrásčitá babka bez tetování je víc sexy než ta s tetováním, co? Nevyrovnaní jsou spíš lidi jako vy, kteří mají nějaký svůj názor a jako malé děti kopou a kopou, že mají pravdu největší a ostatní jsou špatní. Jo a část lidí si to tetování dělá přesně kvůli takovýmto lidem. Čím víc pruďáky vyprovokují, tím větší sranda. Možná vás to překvapí, ale ve skutečnosti záleží jenom na tom, jak my sami vnímáme své tělo. Takže jestli si někdo nechá vytetovat na čelo Pikachu a líbí se mu to, tak proč ne? Co vy máte co kecat do jeho těla a komentovat ho - a nemyslím teď to tetování, ale toho člověka a dokonce si o něm vymýšlet nějaké pohádky o nevyrovnanosti. Zameťte si před vlastním prahem, než začnete urážet ostatní a vymýšlet si o nich co jsou zač (to tady děláte často). Nevyrovnaného člověka poznáte tak, že se rýpe v tom, co dělají/nedělají ostatní. Vyrovnaný člověk má klid a názory ostatních ho nezajímají. Oni totiž tu jeho kůži nenosí. Ať už potetovanou nebo nepotetovanou.

28.02.17 15:46
Společnice a tetování

Ale na mou otázku jste neodpověděla. Chybí Vám argumenty? :)


doplněno 28.02.17 15:59:

Jo a nebojte se. Vím přesně odkud vám vane vítr do plachet. Ale vy dvě mne nerozházíte.


doplněno 28.02.17 16:06:

reagovala jsem na kolikoli.

Tak teď jste mi to nandala, :-D ale proč se teda neřídíte sama svými slovy? " Vyrovnaný člověk má klid a názory ostatních ho nezajímají". Vaše slova! Mé názory by Vás vůbec neměly zajímat, když s nimi nesouhlasíte. To všechno co jste vytkla mně, máte vy v míře vrchovaté. Ale to tak bývá. Vlastní chyby nejlépe vidíme u ostatních. Už bych se mohla i urazit, ale to byste musela být jiný machr. Mne jen tak někdo neurazí, proto se snažím k Vám promlouvat vlídně. :)
Já neříkám, že jsem vyrovnaná ;). Sama tetování nemám. Jenom asi ráda bráním lidi, kteří si nezaslouží opovržení. Nevím, co myslíte tím vlídně. Nenapsala jste "Mně se tetování nelíbí," vy jste napsala: "Většinou to tetování mají lidé kteří na tom nejsou psychicky zrovna nejlépe. Trpí depresemi, nebo řeší nějaký těžký vnitřní problém. Podstoupit tetování je docela bolestivé a to, že se soustředí na tu bolest, odvádí jejich mysl alespoň na tu chvíli někam jinam. Je to víceméně takové sebepoškozování, které se podivným způsobem dostalo do módy. Asi to svědčí o tom, že dnes je všeobecně, napříč světem život docela problematický a je hodně lidí co trpí depresemi, nebo se plácají v něčem, co nedokáží vyřešit. Uvědomte si, kdy tohle tetovací bum propuklo. Určitě nebylo v módě za první republiky. A že to v té době lidé také lehké neměli, ale ti ani neměli čas přemýšlet nad takovými hloupostmi, protože své problémy řešili prací. Dneska si dojdou pro podporu, pak se jdou natáhnout k někomu na kanape a nechají do sebe píchat barvu a skučí..." Omlouvám se, ale tohle mi přijde jako dost ošklivý útok na lidi, o kterých asi nic nevíte (jak jsem psala - neznáte všechny tetované a jejich důvody k tetování). Sice příspěvek neobsahuje žádná sprostá slova, ale říct o někom, že je psychicky nevyrovnaný a řeší hlouposti, na které lidi dřív neměli čas kvůli práci, to snad nemyslíte vážně, takhle urážet. Sebevražda a psychické nemoci nejsou novinka, byly tu vždycky, akorát se o tom nemluvilo a nijak se to nejmenovalo. Vy jste tedy nejen urazila zdravé lidi, kterým se prostě jenom líbí být potetovaný, ale urážíte tím i lidi, kteří jsou/byli psychicky nemocní. Útočnost a opovržení ve vašem příspěvku mi přišla opravdu dost přes míru.

No, tak teda dobře. A jestlipak jste zamyslela nad tím, že já jsem tu otázku nezaložila? Já jsem jsem na ni pouze odpověděla jednomu tazateli, který se ptal na názory jiných lidí. Kdybych chtěla urážet tetované a kdyby mi nějak vadili, tak bych možná tu otázku založila já, napsala tam svůj názor a dotazovala se ostatních, jak na to pohlíží oni.

Ale já to neudělala, protože mi jsou tetovaní úplně jedno. Ale mám, jestli mi to dovolíte svůj názor. Pár jsem jich totiž po cestě mého života potkala. A ti byli takoví jak popisuji. Do jednoho. A obojího pohlaví. U někoho víc, u někoho méně. Vždy tam byl skrytý psychologický problém.

A že jsem se neomezila ve své odpovědi k větě holé, teda jak mi napovídáte: "mně se tetování nelíbí", tak to mi musíte opět prominout, ale mám ráda květnatou mluvu a věty preferuji rozvité. Však ani Vy nepoužíváte pouze vět holých. Tak co se Vám vlastně na mně nelíbí? Jenom to, že občas nesdílím názor shodný s tím vaším? Nahoře jste zmiňovala, že jste si toho už dávno všimla. Ale tady snad můžeme mít názor osobní, nemusíme přejímat mínění těch druhých, snad proto, abychom se zalíbili. Já se s tím dokáži smířit. Tedy s tím, že nejsem oblíbená. Hlavně že se líbím sama sobě. ;) Takže já jsem v podstatě se svým stavem vyrovnaná. A s Vámi mluvím vlídně proto, protože váš nick znám a myslím si, že jste dobrá rádkyně. Já na rozdíl od Vás, vůči Vám žádné výhrady ani předsudky nechovám. A ani tato debata to nezměnila. Ale něco v tom jak jste se rozhorlila bude skryté. Jenomže to musíte vyřešit sama se sebou.


doplněno 28.02.17 17:23:

A jak koukám, tak se stejně nezavděčím. Pochválila jsem usměvavou babičku s tetováním, že se mi babka líbí a zase všechno špatně. :-D Zase mi bylo vysvětleno že se mýlím, že ta babka je vlastně necuda, když se v těch jejích letech odhaluje a navíc má na prstech výkladní zlatnickou skříň. Na to zase poukazovala Sebod. Tak já už nevím. *uf* Tak dobře bába je prostopášnice, je ověšená prsteny jako od cirkusu, tetování miluji, jen houšť, nakonec budu na posteli v nemocnici vypadat divně já, protože jsem se nestačila dát potetovat. *smich*

Já nevím, kde jsem psala, že je necudnice. Naopak jde vidět, že se umí nosit, ale to by očividně uměla i bez tetování. Prostě podle tetování/netetování nejde soudit člověka. Ale vy jste očividně nepochopila, o co mi jde (o to, že vynášíte soudy o lidech, které generalizujete na základě něčeho), a mně už tahle debata taky nebaví, takže asi tak.

Mne teda také ne. Tak to ukončíme. Myslete si co chcete, mně je to šumafuk. Debata byla opravdu nepřínosná a vlastně o ničem. Prostě Vám vadím já a mé názory a mně je to také fuk. To je asi tak všechno co je z toho celého povídání očividné. *uf*


doplněno 28.02.17 18:21:

A ještě doplním, že já jsem se nikdy neúčastnila žádné debaty na téma pojmenování dítěte. Vůbec nevím o čem to mluvíte, tak to laskavě nespojujte dohromady s touto debatou. Napsala jste to tak nešťastně, že to vypadá jako kdybych se té debaty účastnila. Musíte napřed trochu přemýšlet, než začnete formulovat věty.

No to je náhodou moc hezká fotka a té paní to opravdu sluší. Navíc z jejího obličeje vyzařuje klid a pohoda. Líbí se mi daleko víc, než ta mladá v tom prostřenu. Ale takových babiček bude asi hodně málo.

Ale takových nepotetovaných babiček je taky málo. Většina jsou zakaboněné babky, co mlátí mladé holí v poloprázdné tramvaji, ať je pustí sednou, ale po dvou zastávkách tryskem letí od tramvaje ke Kauflandu. Znám (vídám) opravdu málo 70+ žen, které se umí nosit a usmívají se a netváří se jako že je jejich život u konce a můžou za to mladí. S tím přece tetování vůbec nesouvisí. S povislou kůží ve stáří počítá každý, jestli bude pomalovaná nebo ne, to je přece jedno, "hezká" není ani v jednom případě (navíc neznám moc důchodkyň, které by nosily odhalující oblečení jak zamlada a nějaké ošetřovatelce vytetovaný motýl nad zadkem bude jedno). Navíc zapomínáte na jednu DŮLEŽITOU věc - ano, dneska nevídáme moc potetovaných starých lidí, ale dnešní mladí jsou potetovaní hodně. Takže za těch 40, 50 let, až budou staří, tak bude vlastně potetovaný každý druhý důchodce, což už nikomu divné prostě nepřijde, když to "bude všude" (a opět - myslíte, že budou v tom věku chodit v minisukni a tílku, aby byla všechna tetování vidět jako zamlada?). Řešíte nesmysly. Asi jako protesty proti tomu, aby se dítě pojmenovalo cizím jménem, že ho budou šikanovat - když se cizím jménem bude jmenovat půlka spolužáků toho dítěte, tak fakt kvůli tomuhle šikanované nebude. Holt se musíte smířit, že někdo chodí do solárka, někdo si barví vlasy, někdo se nechává tetovat a někdo si nechává dělat naušničky všemožně po těle. Nikdo neříká, že to bude vypadat dobře, až jim bude 80, ale v 80 nevypadá nikdo dobře, ať je jakkoli pomalovaný/nepomalovaný. Tam už se hraje jenom na to, jestli z toho člověka něco vyzařuje a je pozitivní nebo je to protiva protivná. Obrázky neobrázky.

 

Co to tady blábolíte, Kdy jsem se někde vyjadřovala ke jménu nějakého dítěte. Už toho nechte, pletete si to všechno dohromady a začínám si myslet, že ani nevíte s kým vlastně debatujete.

sebod*

*palec*: Jethro. Přesně. Mně se nelíbí jak to tetování, tak ty ruce plné prstenů. Podle mě to není hezký. Ale jí se zase třeba nemusím líbit já, jak se češu :-D. No a? Ale... ale věřím, že by s tou paní bylo o čem mluvit, že to je prima máma i babička, kterou její děti milují. Vyzařuje z ní taková pohoda, že se to jentak nevidí *slunce* . Podle mě to musí být úžasná ženská.

Tetovani je odporne. Stejne jako piercing, koureni a fetovani. A jeste jsem zapomnel na gej prajd:) Stejne jako ty dalsi hnusy je to zavislost...jediny tetovani, co uznavam, je detske nalepovaci-kdyz se nelibi, tak ho smejes

Také souhlasím, že je tetovaní sexy. Ale tak záleží jaké a kde... J e jasné, že pokud přijde holka co je potetovaná od hlavy k patě jak omalovánky, tak to není to pravé...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]