Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se jmenuje ta skříň

Od: andretichy odpovědí: 8 změna:

z dravím mám doma starou pc skříň a nevím jak se jmenuje prosím napište název

Jak se jmenuje ta skříň
Jak se jmenuje ta skříň #2

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

16.02.17 13:51
hodnocení

0x

PC skříň

andretichy
hodnocení

ale ne myslím jak se jmenuje ten výrobce te pc skříně

krtek6*

tak to nikdo neřekne...nevím o nikom kdo by nosil v hlavě takové věci :) víš kolik toho je?

pocitac

Je to DELL.

Ale už hodně starý.

hodnocení

0x

Jediné označení výrobce je vidět na optické mechanice a to je LG. Takž jediný asi správný název bude že onen case je MIDITOWER

pocitac

Právě že jsem také měla mechaniku LG na na skříni DELL.

Ted mám skřín Zalman a také mám mechaniku LG na ní.

Jakože podle značky mechaniky určíte výrobce case? To spolu vůbec nesouvisí.

Kdybyste napsala, že jste měla skříň, která měla takový tvar a měla nápis Dell, tak to by byla jiná.

pocitac

Zkuste číst pozorně co jsem napsala. Napsala jsem, že podle mechaniky nelze určit jméno skříně. Jinak ano, měla jsem velmi podobnou skřín a byla to značka DEEL. Můžete mít pravdu Vy, že je to podle mechaniky LG, ale potom jak to, že ted mám skřín Zalman a také v ní mám mechaniku LG.
Já se nehádám, nechci mít pravdu za každou cenu. Jen mě zajímá, jaká je to opravdu značka.
miditower
hd.cz/...
google.cz/...=_
DELL
google.cz/...

Já jsem si ted ale uvědomila, že skříně DELLu vždy měly viditelnou značku. Takže mít pravdu nemusím, hádala jsem to podle obrázku zadní části skříně, typické pro DELL. Možná tu někdo napíše co to je.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.