Zrušení tv skylinku

Od: Datum: 04.02.17 08:51 odpovědí: 35 změna: 20.03.17 19:49
Dobrý den.Už jsem zoufala a nevím kam se mám obrátit.Služba Skylink nemá zájem poradit.Chci ukončit službu tv Skylink,nemám snima žadnou smlouvu.Ale našla jsem formulář od Skylinku,který jsem vyplnila a poslala,ale od nich mi chodí,že je to špatný formulář.Je tam psaná Změna smlouvy,jiná tam není,ale u nich to není správné.Už si snima týden píšu,volám,ale furt jsem na stejným bodě.Děkuji za odpověď.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.02.17 08:54

Když s nima nemáš žádnou smlouvu, tak se přece nemůžeš snažit zrušit smlouvu. *smich*


doplněno 04.02.17 09:27:

Záleží co s nima máš skutečně za smlouvu.

Pokud máš smlouvu na dobu neurčitou, tedy nemáš od nich zapůjčené žádné zařízení atd., tak stačí přestat platit.

Pokud máš smlouvu na dobu určitou, tak tam je to složitější.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 09:22
No mědo smíchu moc není,když snima žádná domluva není.
Od: maruska
Datum: 04.02.17 09:38
Nemám opravdu a je to na neurčito.A žádné zařízení také od nich nemám.Satelit je můj.
Datum: 05.02.17 01:06
avatar

skylink napsal :"Kartu je nejlepší prodat. Pozor rok po posledním zaplacení poplatku bude karta znehodnocená. Lhůta se nechá prodloužit o další rok těsně před lhůtou o další rok zasláním SMS v ceně 25 Kč".

Jak to bude s kartou, která má nastavení služby pouze "ČT1 , ČT2, ČT 24" bez placení servisního poplatku. Také bude znehodnocena? Pokud ano, kdy k tomu dojde?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vernon
Datum: 04.02.17 09:04
Žádná smlouva se nevypovídá, protože žádná není. Prostě přestaň platit servisní poplatek.
doplněno 04.02.17 09:15: Fyzicky žádná není. Podle obchodních podmínek společnosti Skylink se nezaplacení serpo nebo některého z balíčků bere jako její vypovězení.
doplněno 04.02.17 10:34: Ne, není. Akorát u tehdejšího Czechlinku byl přihlašovací formulář, to ale nebyla smlouva.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.02.17 09:05

Tak jasně že smlouva existuje. Jinak by šlo o bezdůvodné obohacení na straně Skylinku.


doplněno 04.02.17 09:20:

Jasně že fyzicky je. :) Je třeba si ujasnit pojmy a dojmy.


doplněno 04.02.17 11:31:

vernone, doporučuji nastudovat alespoň občanský zákoník. Tohle patří k elementárním znalostem.Tam najdeš odpovědi. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 09:30
Nemůže být,když jsem nic nepodepisovala.Jak to myslíte dojmy a pojmy?Já byla u T-mobile,ale ten to pak předal Skylinku.U Skylinku jsme byli 2roky a žádná smlouva opravdu není.A když jsem tam volala,tak mi řekla,že musím vyplnit formulář a oni to zruší.Ale jde o to,že žádný tam není.Jó je tam o změně smlouvy.To je jediný a to my odepsali,že není správný
Od: skylink
Datum: 04.02.17 12:40

Miluji radily kteří nic neví. Ano smlouva formálně vznikla tím že jsem rozbalil a aktivoval satelitní kartu. Zanikne neplacenim servisního poplatku.

Pokud by se jednalo o klasickou vzájemnou písemnou smlouvu na určitou dobu, tak by Skylink při nezaplacení Servisního poplatku by nesměl přerušit možnost příjmu satelitního vysílání a musel by na mne tento poplatek vymáhat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 13:18
Vzájemnou,písemnou smlouvu snima nemám.Chci jenom ukončit jejich službu.Ale stále si vymýšlejí nějaký formulář vyplnit,který ani není.A normální formou ukončení jejich služby nechtějí přijmout.Že je neplatná.
Datum: 04.02.17 14:59

Vím o tom docela dost. Prodal jsem karty za několik miliónů. :-P

Smlouva mezi Skylinkem a zákazníkem, vznikne zasláním žádosti o registraci. Ukončení smlouvy určitě nenastane nezaplacením servisního poplatku. To by bylo v rozporu s VOP. Jen při nezaplacení není čerpána žádná služba.

Smlouva je na dobu neurčitou.

Přečti si VOP. http://www.skylink.cz/doc/dow…4-platne-od-17-2014_cz-14.pdf

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skylink
Datum: 04.02.17 15:50

Nikdy jsem žádnou smlouvu o registraci neposílal. Byl zřízen internetový přístup. Pouze žádost o přeregistraci při koupení cizí aktivované karty. To ještě byl Cryptoworks. To abych měl kartu pod svým mailem. Znali věděli proč se ty karty sháněli. Je možné, že to zavedli až gauneři z Lucemburku.

A hned v úvodu je, že platí od 1.1.2014. Nevím zda se po tomto datu našel nějaký blbec který se nechal upsat u Skylinku.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 09:20
No uvidím.Ale bojím se to neplatit,aby mi nedali exekuci.Dnes ji dávají na všechno.
Datum: 04.02.17 09:09
avatar

přestaňte platit a služba zanikne. Ale ne úplně, protože neplacení služby neznamená, že vám do mailu přestanou lézt reklamy Skylinku na akční balíčky a zaručeně kvalitní produkty.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 09:49
Asi jsem to napsala blbě.Vlastně jde o ukončení služby a aby mi to vypli.Ale ten formulář bohužel musí byt,který si podle nich vycucnu s prstu.Prostě tam není.
Od: vernon
Datum: 04.02.17 10:36
Ukončí se to samo, prostě jen přestaň platit a po stanovené době se přístupová karta deaktivuje. Udělalo to tak tisíce lidí.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 13:07
Děkuji za odpověď.
Od: skylink
Datum: 04.02.17 13:11

Kartu je nejlepší prodat. Pozor rok po posledním zaplacení poplatku bude karta znehodnocená. Lhůta se nechá prodloužit o další rok těsně před lhůtou o další rok zasláním SMS v ceně 25 Kč

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.02.17 09:19

U Skylink-u se už dlouho platí servisní poplatek. Takže si zjisti, jakým způsobem ty platíš servisní poplatek.

¨Pokud to platíš přes SIPO, tak to musíš vidět jako položku na výpisu. Pro úpravu plateb přes SIPO musíš zajít na poštu a tam zrušit pravidelnou platbu pro fitrmu Skylink.

Pokud máš servisní poplatek předplacený, tak do té doby služba bude fungovat. Po uplynutí předplaceného období, když jim nepřijde platba na další období ti zněpřístupní programy a ty si můžeš kartu schovat, nebo ji prodat nebo ji znehodnotit a zahodit (to už je na tobě).

Také si zkontroluj (než to všechno ukončíš), jestli na zákaznickém účtu nemáš nějaký kredit (zaplacené peníze na služby).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 09:33
Mě chodí samostatna složenka od Skylinku.
Od: skylink
Datum: 04.02.17 10:55

Pokud Skylinku platím Servisní poplatek přes SIPO tak tuto platbu na poště zruším. Pokud jsem měl Servisní poplatek, nebo nějaký balíček programu předplacenou, tak to nechám doběhnout. Složenky začnu házet do koše a tím se Skylink končím.

Od dubna Skylink zdražuje Servisní poplatek ze 70 Kč na 79 Kč

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.02.17 12:57

Píšeš, že ti chodí o Skylinku samostatná složenka.

Představ si, že tato složenka co ti přijde je z jejich strany návrh smlouvy na sledování jejich vysílání (třeba na rok, protože předplatné na složence je na jeden rok).

Ty na takový návrh smlouvy můžeš zareagovat dvěma způsoby:

- zaplatíš částku na složence a tím jsi uzavřela smlouvu se Skylinkem na jeden rok.

- nezaplatíš a tím žádnou smlouvu neuzavíráš. Složenku hodíš do koše. Možná ti Skylink pošle složenku ještě několikrát, ale to tebe trápit nemusí. Ty od nich nic nechceš a tedy jim nebudeš ani nic platit.

Více v tom nehledej.

Chápu strach z exekucí, ale ber to takhle. Někdy v minulosti jsi jim zaplatila nějakou službu a ta služba nyní končí. Oni ti nabízejí její prodloužení. Pokud to prodloužit nechceš, tak oni pro tvoji kartu zablokují dekódování programů a nic víc ti udělat nemůžou. Skylink ti nebude poskytovat služby bez zaplacení, takže když nezaplatíš, tak se nebudeš dívat. A to je stav, kterého chceš dosáhnout.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 13:05
Určitě toho chci dosáhnou,cos mi odepsal.A zní to logicky.Mocti děkuji za tvoji odpověď.
Datum: 04.02.17 13:12
avatar

Jsem u Skylinku od samého začátku, ale nikdy jsem žádnou smlouvu nepodepisoval - zaplatím servisní poplatek, třeba na rok a programy fungují!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skylink
Datum: 04.02.17 13:19

Zas u Skylinku zaplatíš víc. Na obalu karty bylo napsáno, že rozbalením uzavíráš smlouvu. Dnešní karty se musí aktivovat za 1000 Kč. Ano je to vše bez podpisu. Stejně se uzavře smlouva s operátorem aktivaci SIM

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 13:34
Já servisní poplatek na rok nemám.Platím měsíčně složenkou.
Od: skylink
Datum: 04.02.17 13:41

Nesmysl. Servisní poplatek měsíčně nelze platit složenkou. Pouze Sipo, nebo přivolení bance. Je ovšem možné, že si každý měsíc předplácíte nějaký programový balíček a v tom případě se neplatí Servisní poplatek.

Placená částka je asi vyšší než 70 Kč měsíčně

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 16:03
Já taky netvrdím,že platím servisní poplatek.Platím na složenku akorát službu Skylink 299 měsíčně.
Od: skylink
Datum: 04.02.17 16:46

Váš příspěvek z 13,34 se tak nechá vyložit. Částku 299 Skylink v ceníku nemá, takže těžko říci za co. Ovšem v ceníku je cena za novou kartu Viaces. Takže nejspíš bude opětovně povinnost za poplatek všechny karty vyměnit a nakoupit nové satelitní přístroje, nebo aspoň CI moduly pokud satelitní přístroje bude mít slot pro tento modul. Sám jsem nedávno kupoval CI modul za 900 Kč do TV se satelitním tunerem. Nejspíš bude pro novou kartu nepoužitelný.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 17:16
Jak už jsem psala,satelit jsme měli od T-mobile.Ten skončil a předal to Skylinku.Platím měsíčně 299 jako když měsíčně platíte paušál telefonu.Karta je ještě od T-mobile.
Od: skylink
Datum: 04.02.17 22:46

Budiž platíte 299 Kč a nikdo neví co vám umožňují poslouchat. Za servisní poplatek 70 Kč jede 47 kanálů. Neříkám programů. Některé jsou dublované. Ostatní programy jsou placené navíc v různých balíčcích.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: milca
Datum: 20.03.17 12:39

placeni servisniho poplatku pres sipo nejde zrusit na poste bylo nam receno ze ho musi zrusit skylink tak nevim

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 20.03.17 13:30
avatar

Ne že bych to zkoušel - ale to jsou moje platby a nikdo cizí mi nemůže moji platbu zrušit!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.03.17 19:49

Já to zkusil a pošta vždy bez remcání splnila můj příkaz, včetně zastavení platby Skylinku. Sipo je služba pro tebe, s tvými penězi a za tvoje peníze.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.02.17 16:54
avatar

Buďto přestat platit nebo souladu s Všeobecnými obchodními podmínkymi, které najdete zde: http://www.skylink.cz/centrum-podpory dát výpověď. Pokud dáte výpověď proto, že nesouhlasíte s novými podmínkami nebo ceníkem, můžete výpověď dát do 2 měsíců po této změně a pak je výpovědní lhůta jednoměsíční. Jestliže dáte výpověď bez uvedení důvodu, je výpovědní lhůta tříměsíční. Žádný formulář nehledejte, napište výpověď volnou formou a doporučeně zašlete na adresu Satelitní televize Skylink
P.O.BOX 4
709 00 Ostrava 9
Česká republika

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maruska
Datum: 04.02.17 17:20
Určitě,udělám to volnou formou.Pokud ani tohle nepomůže,tak opravdu přestanu platit.Děkuji za radu bruno 2.

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.