Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jsem melancholik a nechci jím být

Od: david19* odpovědí: 5 změna:

Zdravím vás, je mi 22 a studuji vysokou školu a mám přítelkyni a všechno klape jak má.Ale stále mám pocit, že jsem hluboce pod svým potenciálem, který mám.V autoškole mi řízení šlo, ale bohužel ted z něj mám strach , že se vybourám nebo že se mi nepovede rozjezd do kopce a ztrapním se.Víte na základní škole a i na střední se mi spolužáci smáli.Nevím proč neptal jsem se na to.Když mi někdo něco špatného řekne hned si to beru a vše si vykládám špatně.Mám pocit že všichni jsou lepší než já přitom to tak ne vždy je a já svůj um prostě neumím prodat,díky strachu co řeknou ostatní a že se jim to nebude líbit a ztrapní mě.To samé platilo i u slečen nechci machrovat, ale spousta slečen mi řeklo že jsem celekm pohledný, ale já tomu díky svému pocitu méněcennosti nevěřím.K psychologovi jít nechci.Nevíte co s tím udělat?Mám pořád špatnou náladu a nechci aby to tak bylo

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

bonie*
hodnocení

0x

tak když nechceš aby to tak bylo, tak by asi bylo fajn s tím něco dělat.

K psychologovi jít nechceš, proč? Když máš angínu, tak píšeš o rady na net a nebo jdeš k doktorovi?

Pokud je to pro tebe "ostuda" jít si o rady k psychologovi, tak se obávám, že ti nic nepomůže, vzhledem k tomu jak píšeš, netuším zda by pro tebe alternativy typu EFT (vyhledej na google) byly vhodné, protože pořád je to o tom jít a říct jinému člověku - mám ten a ten problém a potřebuji pomoct a s tímhle ti nikdo nepomůže, to musíš ty sám a až tohle zvládneš, pak s tím teprve půjde něco dělat.

Problém jsi pojmenoval, to je první krok k tomu aby to bylo dobré, ted ještě pochopit, že na světě s tímhle nejsi sám a že to není žádná ostuda a také si prostě nechat pomoct.