Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nebaví mě učení

Od: karel98 odpovědí: 6 změna:

Jsem student gymnázia a v květnu maturuji. Učení mi docela jde, jsem průměrný student (mám jedničky, dvojky, občas trojky), ale učení mě vyloženě sere. Nesnáším se učit, protože učivo mi nedává smysl, je to naprosto nepotřebné do života a když už se něco naučím, tak mě dokonce pak vadí že to umím, protože mám pak těma blbostma zamořenou hlavu. Zkrátka mě rozčiluje že mám v hlavě nepotřebné kraviny. Chci jít na Dopravní fakultu na Pardubickou univerzitu, protože technické obory mají budoucnost... Vidím v technice (matice a fyzice) uplatnění, narozdíl od humanitních kravin. Tím neříkám že mě matika a fyzika baví, nesnáším to stejně jako humanitní předměty, jsou to nesmysly, které v budoucí profesi ani v životě nikdy nevyužiju. Technické profese mají smysl, ale 90% z toho, co je potřeba na tyto profese v předchozích stupních vzdělání se naučit, jsou zbytečnosti. Školy jsou podle mě jen zkouškou toho, jaké má student nervy a jak je schopen do sebe narvat co nejvíc sraček a pak to nějak podat u zkoušek a písemek.

Co si o tom myslíte vy?

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Myslím si, že jste zřejmě neměl chodit na gymnázium (možná by se vám více líbilo na nějaké odborné střední škole), ovšem teď už to stejně máte "za pár"; to už vydržíte. :) Počítejte ale s tím, že na VŠ je toho učení ještě o dost více.

mysdomaci*
hodnocení

0x

Trochu nevím, co chceš. Jednou ses dal na vojnu (gymnázium), tak musíš bojovat do konce, udělat maturitu, která je prvním krokem k postupu na vysokou školu. Jsi starší a zkušenější, než při výběru střední školy, tak snad vybereš dobře. A k náplni studia ... spousta škol učí studenty věci, které v životě a i v zaměstnání nebudou potřebovat, v praxi zjistí, že skutečnost bude jiná, ale s tím nic neuděláš.

eulalie*
hodnocení

0x