Kdo zde je?

Od: Datum: 07.01.17 21:54 odpovědí: 9 změna: 08.01.17 11:28

Jen mě tak zajímalo,

Kdo vlastně zde radí? Jaké je přibližné sociální a věkové složení zdějších rádců? :) Povězte mi něco o sobě :)

Já jsem student gymnázia, který zde občas zabíjí nudu. Baví mě chovatelství, posezení s kamarády, mám rád pivo a jsem z Prahy...

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: jezevec*
Datum: 07.01.17 22:32

Podnikatel, Plzeňsko, 41 let, pravičák, milovník černého humoru, sýrové pizzy, tetování a silných aut.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 07.01.17 23:09

Tady radí každej, kdo má potřebnou kvalifikaci (díru do zadku), studuje odbornou literaturu (wikipedii) a je absolventem několika univerzit (putyk a náleven).

Datum: 08.01.17 09:12

ernie. Tolik sebekritiky? *smich*

Datum: 07.01.17 23:26

Takové vlákno už tu je, je velmi dlouhé a sem tam do něj někdo napíše. Jmenuje se Kým kdo jsme, nebo tak nějak. Bohužel vám ho nemohu nalézt, protože když se pokusím vyhledávat jen v nějaké rubrice, tak mi to vrací bílou stranu. :( (Celkově tedy ve vyhledávání na tomto nebývám úspěšný, to jak to vrací výsledky mi moc nevyhovuje.)

doplněno 07.01.17 23:28:

Tak nakonec strejda google: http://www.poradte.cz/volna-d…iskuze/5272-cim-kdo-jsme.html

Od: mp
Datum: 08.01.17 00:41

Osobně sociálně nevím, dříve nám říkali pracující inteligence, pak podnikatelé, dnes se považuji za drobného živnostníka. Věkově 52. To vám chválím, že navštěvujete i weby, kde se stýkají normání, fyzicky existující lidé. Já se třeba jmenuji Martin Pecner a žiji v takové malé obci poblíže Prahy, která se jmenuje Hlásná Třebaň.

doplněno 08.01.17 00:47:

Jinak pivo mám rád taky (v jakémkoli množství). A chovatelství mě nebaví, protože bez mého souhlasu se v mém akváriu množí tlamovci už deset let. (Tajně jsem doufal, že vyhynou, ale nějak se nedaří).

Od: dam®