Nejste přihlášen/a.
Jen mě tak zajímalo,
Kdo vlastně zde radí? Jaké je přibližné sociální a věkové složení zdějších rádců? Povězte mi něco o sobě
Já jsem student gymnázia, který zde občas zabíjí nudu. Baví mě chovatelství, posezení s kamarády, mám rád pivo a jsem z Prahy...
Takové vlákno už tu je, je velmi dlouhé a sem tam do něj někdo napíše. Jmenuje se Kým kdo jsme, nebo tak nějak. Bohužel vám ho nemohu nalézt, protože když se pokusím vyhledávat jen v nějaké rubrice, tak mi to vrací bílou stranu. (Celkově tedy ve vyhledávání na tomto nebývám úspěšný, to jak to vrací výsledky mi moc nevyhovuje.)
Tak nakonec strejda google: poradte.cz/...
Osobně sociálně nevím, dříve nám říkali pracující inteligence, pak podnikatelé, dnes se považuji za drobného živnostníka. Věkově 52. To vám chválím, že navštěvujete i weby, kde se stýkají normání, fyzicky existující lidé. Já se třeba jmenuji Martin Pecner a žiji v takové malé obci poblíže Prahy, která se jmenuje Hlásná Třebaň.
Jinak pivo mám rád taky (v jakémkoli množství). A chovatelství mě nebaví, protože bez mého souhlasu se v mém akváriu množí tlamovci už deset let. (Tajně jsem doufal, že vyhynou, ale nějak se nedaří).
Absolutní směska všeho možného, snad od 10ti let do neznáma, odpovědi od opravdu chytrých až k krásně laických, tuny názorů, nápadů, hlavně, zde drží solidnost, jinak, v podstatě každá hláška je jakoby z rodiny,/myšleno, že všichni máme problémy/, famílie, to, že rodina občas nefunguje, je logické, podstatné je - Chtít pomoct s problémem, nebo dát názor, aby Dotaz měl možnost uvážení, prostor pro svůj výběr. Vícekrát se mi stalo,že na otázku přišlo odpovědí z úhlú o kterých by mně ani nenapadlo myslet a měli logiku. V hospodě si pokecáš na pivním školení, ale tady se dozvíš podstatné bez skrupulí, cíleně, někdy hodně natvrdo, ale to je Ta rodina jenž chce žít...Poradte.cz
Jsem důchodkýně již mnoho let, ráda jezdím na kole, miluji přírodu, tvořím keramiku, mám zahrádku pro radost, zajímá mne ezoterika