Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

DPD a totální kolaps

Od: duha* odpovědí: 26 změna:

Také stále čekáte na doručení zásilky od vánoc od DPD?Bohužel já také a ani slovo ani omluva nic.Musím říci že chudáci řidiči za to nemohou ale tady došlo k selhání celého představenstva že neumělo vyřešit celou situaci momentálního náporu snad musím počítat že je období s více zásilek a tady došlo k čemu došlo.Takovéto lidi nemají v těchto pozicích co dělat a musí okamžitě odstoupit nebo být okamžitě vyhozeni.

Poškozených lidí musí být hodně když i v novinách píšou že DPD nedoručila 13000 zásilek.

 

 

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

To je otázka, jestli selhalo představenstvo, že nenakoupilo 1000 nových vozů a nenajalo 2000 šoférů, nebo jestli se jedná o nerozum zákazníků. ;)

duha*
hodnocení

Asi byli zakaznici doted s dpd spokojeni proto si ji vybrali jako ja bohuzel uz nejsem

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Mel jsem 2baliky dpd a uplne v pohode. Asi zalezi na centrale.
duha*
hodnocení

I ja jsem dosud vyuzival DPD vzdy jsem byl spokojen i s chovanim ridicu a daval jsem vzdy prednost temto firmam pred postou

 

mp*
hodnocení

0x

Rozumný a předvídavý člověk to musí chápat a zařídit se podle toho. Jakože poslední týden před vánoci je holý nerozum, spoléhat se na nějaké dodací doby. Tak to snad vidíte na vlastní oči, jak to vypadalo na nákupech před Vánoci a i před Silvestrem (nakonec i naše osvícená vláda tomu ještě přidala těmi zákazy otevírací doby). Naopak já osobně děkuji všem, kteří mě dodali v tyto poslední týdny vše včas (taky jsem to ocenil náležitě finančně).

duha*
hodnocení

Objednavka zbozi byla provedena za vcasu dokonce s potvrzenim od dopravce ze zasilku prevzali a druhy den bude dorucovana a dodnes nedorazila tak kde je chyba staciko napsat ze se doruceni pozdrzi a rozumim tomu dalsi vysvetleni v nizsich odpovedich

 

cinematic*
hodnocení

0x

Pro zajímavost dva odkazy na zajímavé články o kurýrních službách, ze kterých je patrné, že se problém netýká jen "představenstva"... první a druhý

mp*

A taky to vypovídá o myšlení naší doby, že se obecně mezi námi falešně utvrzuje dojem, že má každý právo na všechno a vždy a všude. Mohu Vás všechny upozornit, že tomu tak není. Spíše bych použil starý bonmot z dob mé základní vojenské služby - Voják se stará - Voják má.

duha*
hodnocení

Tak to je super pravda jiz zadne nakupovani pres eshop ale pudu rovnou do obchodu a mam svy jisty
duha*
hodnocení

Mozna je v tom neco pravdy ale jsme zase u toho a naskyta se otazka proc nemohou sehnat ridice ,urcite maji lide dobre duvody proc tam nedelat ,mozna spatne pracovni podminky,sikana ze strany nadrizenych,podle toho co jsem cetl v druhem odkazu co vsechno si ridic musi udelat nez vyjede se neni co divit ze to nefunguje ,ridic je od slova ridit mel by si jen zasilky nalozit a jet veskere ostatni prace vyber a papiry to uz ma byt vsechno pripraveno takze zase selhani od vedeni spatne rizeni prace nic jineho v tom neni , a kdyz to vemu podle clanku nefunguje to v Prilepech a to uz bylo i pred peti lety a jak vidite nic se stim nedela protoze se chyba opet opakovala a chovani ridicu proc nemaji kamery na sobe se zaznamem aby se chovani ridicu potvrdilo nebo vyvratilo a poznamka ze e-schopy tlaci cenu za dopravu dolu tak to je postaveny trochu na hlavu ne obchod prodava zbozi a urcuje cenu produktu nemuze preci urcovat cenu dopravy jinym firmam

 

hodnocení

0x
avatar ernie

Prostě to MBA mladí perspektivní managéři v DPD nezvládli, bez ohledu na to, jak vohnouti zákazníci požadují

o-kam-ži-tě doručit do 24 hodin. Čert vzal jedny i druhé. :)

Pokud dáš zákazníkům na vědomí, když už jsou tak vylízaní a neuvědomují si to, že se doručování zpožďuje, a oni přesto nejsou s to schopni to pochopit, tak mají v hlavě asi na$ráno.

duha*
hodnocení

Zakaznik si sam nepise sms neno email ze mu zitra bude zasilka dorucovana to vychazi od dopravce a kdyz tedy neco takoveho napise tak da rozum ze to musi dodrzet a ne jako v mem pripade nejdriv napise dopravce ze se zasilka nepodarila dorucit na to vsak pride zprava ze adresa je neznama a neco pro zasmani ze zasahla vyssi moc proto se nepovedlo dorucit zasilku tak bud jsem blbej ja nebo je to tak chytry ze na to nestacim nejdriv jsem nebyl k zastizeni proto nemohly zasilku dorucit a najednou adresa neznama takze opet pochybeni a zadna disciplina od DPD tak kdo ma v hlave nasrano
mp*

Jako hlavně Vás chci uklidnit, prostě neberte to vždy jako dogma, když Vám někdo něco napíše. Obecně toto dělají nejvíce nějaké automaticky nastavené odpovídače. Realita bývá občas jiná. Je to o lidech. To máte jako s těmi automaticky řízenými auty (já bych nechěl ani to s automatickou převodovkou, to by mě určitě zbavilo i posledních instiktů při řízení auta, to je jako s navigací a podobně). Tady někdo psal, jak se mu zpomaluje telefon - mohu dát radu - kdyby si ho nezasíral dalšími aplikacemi, fungoval by stejně rychle.

duha*
hodnocení

Super odpoved jeste k tem automatum a jinym ulehcovacum prace ted jsem si vzpomel co psali v clanku asi druhy odkaz ze ridic si rucne nacita vsechny zasilky no to mame pekny 21stoleti to aby si ridici nosily i do prace vlastni svicku aby si precetly udaje na zasilkach ze se vedeni nestydi

To o nesprávných adresách, nezastižení adresáta a podobné nesmysly jsou jen bláboly. Prostě nestíhají, tak něco plácnou. Vím, ne...

duha*
hodnocení

Svatá pravda,Svatá pravda*smich**hej*

 

vanilka81*
hodnocení

0x
Dobrý večer,
Problém bude asi v tom, že DPD byl vrchním doručovatelem zásilek s dopravou zdarma u Mall.cz. Tam nakupuje dost lidí a dost si asi vybere dopravu zadarmo. Manžel má kamennou prodejnu i eshop a posílá přes ČP, DPD nejvíce a varoval mne už 3 týdny před Vánoci, že jsou problémy s doručováním. Já některé věci objednávala týden před Vánoci a oba zmínění dopravci vše doručili včas. DPD kurýr mi dokonce vyšel vstříc a posunul čas doručení, abych byla doma. Ale je pravda, že nespadáme pod kritické depo Velké Přílepy.
Kurýr DPD mi říkal, že Mall.cz od nich kvůli problémům s doručováním odchází, tak nadále by asi problémy být neměly.
Tak uvidíme...

 

hodnocení

0x

Bohužel kvalita podobných společností postupem času silně pokulhává. Já užívám často služeb PPL. Dříve mi poslali mail o dni doručení, k tomu ještě SMS s předpokládaným časem doručení, ráno volal při nakládce šofér, zda doručení platí a nakonec přijel přesně na čas.

Nyní dostanu SMS, že DNES bude zásilka doručována (jsem v práci) a pokud chci změnu ,tak "Volejte na číslo..." Jenomže telefon nikdo nezvedne a místo ve 13 hod. si to řidič přifičí v 19 hod.

ta ppl je poslední dobou tragédie neochota doručit balík je čím dál tím větší vůbec je nezajímá že ste dopoledne v práci i když je na to upozorníte k večeru vám prostě jen přijde smska že je zboží uloženo tam a tam a máte si ho dojet vyzvednout

 

hodnocení

0x
avatar jenyk

Mě se už u PPL několikrát stalo, kdy šofér volal, že kvůli poruše na autě nemůže přijet a pokud chci, ať si přijedu k autu. Budiž, porucha může se stát. Ovšem pokaždý stál na náměstí a ze všech stran se k němu sjížděli lidé, kterým něco vezl. Když měl auto prázdý, nastartoval a odjel do depa.*zed**zed*

Náhodou to není špatný způsob výdeje. Ale kdyby se na to dalo spolehnout. *smich*

cinematic*

Inu, jak by řekl klasik: "Cesty zboží jsou nevyzpytatelné". :)

 

 

2kedar*
hodnocení

0x

Zdravím.!

Vy budete patrně nějaký "Manager"... *sok*

Zboří se celý svět, jen tím, že Vaše "zboží" nebude doručeno v přesně určeném čase, či datu..?

Pokud nejde vyloženě o léky, které zachrání život, pak asi ne.!

Zamyslete se.

duha*
hodnocení

co když šlo o léky zamyslete se:-P

Ona ta viagra počká. :)

Asi jste nepochopil text. Jsem-li v práci (mimo město) a v deset příjde zpráva, že mezi 11 - 12 hod bude doručována zásilka, těžko s tím něco udělám. Je-li uvedeno tel. číslo, na kterém se lze domluvit na náhradním termínu a které nikdo nezvedá, pak už je cosi divného. Jsem-li upozorněn předem, zařídím se. Ale pokud jindy čekám od 11 hod doma a řidič si to přifaří o šest hodin později... Na to nepotřebuji být MANAGER.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]