Migrant -soused?

Od: Datum: 28.12.16 12:33 odpovědí: 36 změna: 30.12.16 11:34

Vyhovovalo by Vam mit za souseda migranta-muslima?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.12.16 12:34
avatar

ne

Datum: 28.12.16 12:51
Vyhovovalo by mi mít za souseda slusnyho člověka co se umí chovat a nedělá bordel.
Datum: 28.12.16 16:04
avatar

Danys.Vo tom to je! Souhlas.

Od: fik
Datum: 28.12.16 12:56

Rozhodně NE. To zákony nezákony,molotov by vykonal co je třeba. Nemám proti nikomu nic když se chová slušně,ale tuhle špínu co umí jen řezat hlavy a najíždět náklaďákem do lidí ani omylem

Od: rv
Datum: 28.12.16 12:57

Integrovaný nevadí. Ale typicky se jedná o neintegrovaného a neintegrovatelného, což znamená věci, které bych u souseda vidět nechtěl: přezíravý vztah k ženám, početná široká rodina scházející se k častým dýchánkům, bugr dlouho do noci, protože pro dávky nemusí vstávat brzo ráno, bordel okolo.

Od: ben®
Datum: 28.12.16 13:06
avatar

Dobrý den, nevadilo, když bych se s ním domluvil, byl by slušný a udržoval v domě i pořádek. Zdravím!


doplněno 28.12.16 18:35:

svyjabob - *palec*.

Datum: 28.12.16 14:39

To bene.. ten co zacal rano poustet z reproduktoru jejich muziku ,tak takoveho by s chtel mi za souseda? I kdyz by te slusne zdravil? I kdyz by namisto tebe kazdy tyden uklizel v baraku spolecne prostory? Nebo kdyby ste bydleli v rod.domech a kdyz by napadl snih ,tak by vzal lopatu a odhrnoloval snih i za tebe?

PS: asi za poslechnuti te muziky 5 x denne by ti to satlo za to,ze?


Od: fik
Datum: 28.12.16 13:07

Nevím mě přijde jako by někteří lidi nepřemýšleli tím co mají v palici. Vezmu třeba příklad sýrie. Jestli existuje něco jako dobří muslimové,co netouží po řezání hlav nebo po braní dávek tak v té sýrii bojují po boku asadovy armády,jde jim o jejich zemi a její záchranu. Jde jim o vymýcení teroristů. To co jde do evropy je ta jejich slavná´´elita´´namixovaná 50:50 z radikálů a různých lenšných netáhel,toužících jen po dávkách a potom dělat bordel. Dělají ze sebe ubohý válečný uprchlíky a naprosto zdegenerovaní evropané jim to sežrali i s navíjákem. Když se podíváš někam mimo ČT a podobná média,najdeš tam lidi co v alepu slaví pád nenávíděných teroristů,a není jich pár ale jsou jich tisíce kam se podíváš. Celá evropa je prostě bez mozku

Datum: 28.12.16 16:53
avatar

Nevyhovovalo. Naštěstí to není reálné. *slunce*


doplněno 28.12.16 19:48:

V dotazu je konkrétní podmnožina, tudíž mohu doložit vlastní zkušenost ze stolice: V přízemí paneláku bydlel "plně integrovaný" Arab, měl českou manželku a tři malé čmoudice. Zřejmě v souladu s koránem nesnášel psy a vyvolával konflikty s početnými venčiči z domu. Vymlouval se na hluk a nemocné dítě, dle nelidského řevu z jeho bytu nemocné spíše duševně. Protože ho venčiči posílali do háje, zanedlouho Arab fyzicky napadl jednoho z nich, důchodce nad hrobem. Nakonec se arabský čmoud odstěhoval nedlouho přede mnou, takže v současnosti zřejmě multikulturně obohacuje jiné tuzemce, pevně doufám, že opět ve stolici. Ale to už spekuluji. V místě, kde žiji teď, žádná muslimská chamraď není, jen čmoudíci dalitského původu. *slunce*

Datum: 28.12.16 16:53

Ne nevadilom již mám souseda muslima. Je vidět jaký jsou češi retardovaný a zdegenerovaný národ, názory některých zde odpovídají definici idiota (z lékařského hlediska,nikoli jako urážka). Uvědomte si, že na této jedné planetě je skoro 1,5 miliardy muslimů a třetina z nich je v zemích rozvinutých nebo tzn. západních, což dělá skoro pětinu obyvatel této planety. Takže názory že všichni chtějí řezat hlavy je trošku mimo mísu, protože by jsme už museli být mrtví když EU má sotva půl miliardy. Koho bych nechtěl za souseda jste vy nepřející, neslušní, hloupí, nepříjemní a protivní lidé, často utrápení důchodci o které nikdo nejeví zájem a bude jen dobře až umřou v samotě a zpopelní je v kartónové rakvy bez ošacení (jak to obce dělají), nebo dospělý ztroskotanec který své chyby svaluje stále na něco jiného (nedodělal sis maturitu nebo vysokou a může za to migrant nebo Kalousek viď ty šašku :D ), co si na internetu jako třeba zde nebo jiných fórech honí ego a stále smutní jak nemá kamarády a rodinu, ať už je to cikán nebo ukrajinec, když se chová slušně ať je mojím sousedem. Dále názor že by si měli třeba syřani chránit po boku svojí zem je opravdu k smíchu. Jelikož Sýrie byla rozvinutá zem se vším sociálním zřízením (nemocnice, školy, kina, etc...) stejně jako tady u nás, tak tam i snaha chránit svojí zem je stejná, z celosvětového průzkumu "generace Y" vyšlo najevo, že v ČR by šlo svojí zem bránit dobrovolně pouhá čtvrtina. A navíc když v Sýrii je tak složitá situace a ještě se tam handrkují dvě VOJENSKÉ supervelmoci, tak to není tak jednoduché. Jo a tvrzení že 50:50 z těch migrantů jsou extrémisti a teroristi je taky celkem funny, to by tady tedy bylo již více jak milión "vojáků" radikálního Islámu, to je teda logika :D :D ...


doplněno 28.12.16 17:40:

Cirus: Jestli nás někdo napadne tak to bude jedině tak opět Rusko které nás znovu obsadí. Ale pokud bude v ohrožení moje rodina tak je mi šumák jestli to bude žid, muslim, abab, rus, američan, či soused nebo "jenom" zloděj tak jim nic nedám zadarmo. Ale abych bojoval ve válce kterou si (možná) vyprovokovala sama USA nebo Francie či Británie (Viz. Kosovo nebo vpád do Íráku) , na to ti kašlu, protože i oni tuto zem několikrát nechali naholičkách a nechali nás napospas ( viz. mnichobská zrada), ale jestli ty jsi schopný jít do války o které nevíš proč a zaco bojuješ, tak jsi pro mě idiot. Na baráku mám třeba souseda, cca 50-60 let čech, a to je tak škodolibý a zlomyslný člověk že to není možné, stále dělá naschvály, ničí sousedům ovocné sady, pálí plasty, na dvoře má nechutné odpady co zapáchají, stále na někoho volá policii která už je na něj alergická. Nebo když jsem bydlel na sídlišti , tak jsem zas měl sousedku o patro výše, která stále mlátila do země a naschvál házela věci na podlahu když slyšela nebo věděla že jsme doma. Ale mám souseda migranta mladého muslima původem myslím že z Alžírska, který je milý hodný, viděl jsem i několirát ho pomáhat sousedce seniorce s nákupem do schodů, má rodinu a chytré šikovné děti a již několik let pracuje a velice dobře se začlenil, nevidím důvod bt typický čecháček a nemít ho rád jen proto, že má svou víru. Ty a tobě podobný jste jenom nakažení médii jak sledujete neustále TV, vím že teď napíšeš něco ve stylu (ja na TV nekoukám), ale to bys nenapsal to co jsi napsal, už Gobles věděl a znal sílu médií. A ano v Německu po 9 měsících opět někdo zaútočil ve jménu radikálního Islámu a zabil 12 lidí, ale mezi tím třeba na silnicích zemřeli stovky lidí, nebo bylo zavražděny desítky lidí v celém Německu lidmi s německým původem, necháváte sebou moc manipulovat a to je váš problém, jste jednoduší, slabomyslný a hloupí.


doplněno 28.12.16 20:26:

No nevím napíšu to asi tak, protože tu je moc reakcí. Před lety si žili v Afgánistánu a Iráku (teď už i v Sýrii a Lýbiji) v relativním klidu, byť pod nadvládou přísného režimu. Pak tam přiletěla moderní technika ze zemí vzdálených a bezdůvodně (především pro ty obyvatele), jim zničila vše co měli, včetně členů rodin. To že se mezi těmi statisíci uprchlíků co se do EU hrnou najdou desítky či spíše stovky lidí možná i tisíce , kteří jsou odhodlaní se tady někde odpálit mě je jasné, a není se jim ani moc co divit, když jim "naše" stroje zabili celé rodiny. Jinak to že Rusko je největší potenciální hrozba pro nás a celé NATO je prostě fakt a obhajujte si to jak chcete *smich*, je to jednoduché, armáda NATO je na celé planetě bezkonkurenčně nejsilnější a násobně převyšuje jakoukoliv jinou armádu včetně Čínské nebo Ruské, to je také fakt, to že Rusko disponuje vyšším počtem jaderných hlavic než USA a rovná se tedy spíše silou celému jadernému arzenálu NATO je taky fakt, proto je také ta největší potenciální hrozba, protože počty tanků nebo vojáků v dnešní době nevystihují skutečnou sílu armády, stačí megatunová puma a zničí tisíce tanků najednou. Ale to že tu někdo psal, že z těch cca dvou až tří miliónů migrantů kteří do EU za posledních 20 let co se na blízkém východě tvrdě válčí je padesát procent radikálních islamistů je prostě nesmysl, to bychom tu již žili ve válečné zóně, ano v Paříži mají skutečně zóny kde vládnou třeba muslimové a má tam strach policie potažmo i armáda, ale taková místa se nachází/zela i v Anglii severním Irsku, Americe a na mnoha dalších místech.
fik: nevím kde jsi vzal to s tím vzděláním, to co jsem psal já byl jen příklad lidí, kteřím se v životě něco nepodařilo a oni to svádějí na vše ostatní, většinou politiku nebo právě třeba migraci že jim Ukrajinci berou práci, etc...
Jinak ano, osobně souhlasím s tvrzením že cikáni jsou problém a etnikum které osobně velice nerad, a jako cikána bych třeba souseda nechtěl, osobně kdybych mohl tak se okamžitě přestěhuji, ale nikoliv protože v TV jsem zaslechl že cikáni jsou špinaví a zloději, a kradou a vraždí, nebo mi to někdo řekl, ale protože mám (bohužel) vlastních mnoho a mnoho zkušeností jak zlí a negativní lidé to jsou, ale naopak u muslimů znám zatím pouze lidi kteří mi osobně ani nikomu z mojich blízkých nic neudělali, nemám osobně tudíž důvod nenávidět celý Islám, byť uznávám že jich znám velmi málo.
Ale přečtěte si co tu něteří píšou a odkazují stále na média, nebo informace z médií či potažmo dosti neseriózních webů.

Pokusím se ještě vysvětlit pro ty kteří nechápou jak to při migraci v dnešní době chodí, a proč je vidět tolik mužů.
Osobně jsem to taky nechápal, ale má to jednoduchý důvod, stejně tak jako tomu bylo za komára (vím z vyprávění) to bylo tak, že první se přes střežené hranice a "nepřátelské" území dostal chlap, který třeba zůstal ve Francii nebo Británii, tam se snažil dostat azyl najít si práci a zařidit si vše potřebné, poté když byl ten muž schopný nechal přijít poté svojí rodinu, která tak věděla částečně do čeho jde a již měli více či méně zařízené a zabezpečené bydlení a ochranu. A předpokládám že když se Syrská rodina rozhodne dostat do Evropy, postupuje obdobně, protože se starými lidmi a dětmi je způsob pokus omyl dosti nebezpečný, neví kudy půjdou, kde "zakoření" etc...

Datum: 28.12.16 17:06

To svyabobe...takze si to shrnme. kdyz nas napadne moslimska armada ,budes branit cesko anebo sa pridas k sousedovi? odpovez Ano /ci Ne. To jenom chci vedet co za zradce budu mit za souseda a to tebe.

este ti asi nepousti muziku v 6 rano? Az zacne ,co udelas? Budes si pohmnkavat s nim?

Od: fik
Datum: 28.12.16 18:24

Jelikož nejsem ty nebudu se uchylovat k urážkám a nebudu nikomu přát smrt. Jestli jsi náhodou třeba ten rádobyvzdělaný vysokoškolák opravdu to o tobě něco vypovídá. Asi máš hodně omezený rozhled viď? Že jsi narazil na jednoho muslima co nechce řezat hlavy tak už automaticky soudíš že jsou takoví všichni? Víš ty vůbec co je to no-go zóna? Já jsem jednou,a to jen jednou do jedné takové omylem ve francii zabloudil a jsem rád že tady ještě jsem. Opravdu nám hrozilo vážné riziko díky tomu že moje manželka nebyla zahalená,náhodou nás zachránila policejní hlídka. A to bych nikdy neřekl že je něco takového v´´civilizované´´evropě možné. Naši předci umírali aby jsme mohli žít ve svobodě a za cenu strašných ztrát zastavili tohle zlo. Byl jsi někdy na hranicích nebo jsi aspoň viděl záběry z televize co jsou zač ti migranti? Z 80% mladí silní chlapi-to jako jen tak nechali v té hrozné válce svoje ženy,děti a příbuzné? a sami utekli? už jenom tohle o nich vypovídá všechno,jak se dál chovají v evropě vypovídá ten zbytek. Já bych nikdy a za žádných okolností nenechal svojí ženu a svoje dvě děti v nebezpečí.

A jedeme dál,když jsi ten vzdělaný a máš rozhled,četl jsi vůbec korán? Já ano,celý od začátku do konce a můžu směle říct že mein kampf je proti tomu taková milosrdná a mírumilovná knížečka. Přesně odkazy na to kde se to nachází ti nedám,nejsem robot,ale píše se tam doslova-zabíjejte nevěřící všude kde je najdete,nebo kdo zabije nevěřícího ničím nehřeší. Židé a křesťané lžou,neuzavírejte s nimi obchody a přátelství. Nebo o ženách-bůh upřednostňuje jedny před druhými,proto vám ženy musí být poslušné,dál tam bylo něco o tom že při náznaku neposlušnosti se musí bít. A takových s prominutím sraček tam je spousta.

A jedeme dál,naše rádoby elity,jdoucí proti národům,nám tvrdí že je to-multikulturní obohacení-já teda nevidím nic na tom,že islám schvaluje pedofilii-ano když si vezme 50 letý chlívák 6 letou holku je to pro ně normální. Když chodí žena nezahalená podle islámského práva,je to pro ně děvka a ničím nehřeší když ji znásilní. A to je jenom počátek,já teda nevím,ale skutečně potřebuje rozvinutější evropská kultura tohle? Oni mají podle islámského kalendáře tuším že něco po roku 1300. Docela to odovídá,protože ta jejich kultura odpovídá tak našemu středověku.

Rusko to je takový strašák pro méně chytré-záměrně nepoužívám slovo imbecil. Rusko jediné je v sýrii na pozvání legitimní syrské vlády,ostatní se předhání v tom jaké teroristické skupiny podpořit. Díky bohu za trumpa,teď těm sviním odzvoní. Musí se vytvořit nějaký strašák,že rusko nás obsadí,aby se tím ti méně chytří deptali a nic nestálo našim elitám v cestě islamizaci. A samozřejmě ti méně chytří na to skáčou jak krysy na špek.

A teď ještě otázka rasismu nakonec. Nemám nic proti židům,budhistům,hinduistům,nemám nic proti černochům,latinoameričanům,asiatům atd atd. A klidně by mohli být všichni mými sousedy pokud přijmou pravidla mojí země. Mám něco proti vyznavačům ideologie horší než stalinismus a nacizmus dohromady-ISLÁMU

A teď mluv pane chytrý a vzdělaný,a moc prosím vyvaruj se urážek jestli nechceš být za toho imbecila,jen argumenty. Jestli toho teda jsi schopný. Jestli třeba znamená jít na vysokou stát se tím imbecilem,tak jsem rád že jsem na žádnou nešel a jsem nesmírně rád za to,že jsem ten xenofob,přímo jsem na to hrdý,protože jestli jen xenofobové brání svoji zemi,tak budu tím xenofobem i nadále

Datum: 28.12.16 18:51

fíku vypravěl mi muj učitel ze školy podobnou historku.. jakožto řidič autobusu byli na zajezdu ve francii a stala se mu nemilá věc... z vedlejší někde ze sidliště mu nedal přednost taky jeden takovy mirumilovny člověk... na autě zdemolovany blatník, na autobusu jen škrabance.. po chvilce dohadovani se dotyčny rozběhl zpět na sidliště a po chvilce už se jich vracelo hafo, někteří i na skutrech.. v životě pry ten autobus tak rychle nevystřelil z mista... samozřejmě se snesla smrš´t všeho možného na autobus, navíc měli za sebou přívěs, tak jim aspon rozřezali plachtu.. no jako nevím.. jeden jako soused asi pul bídy ale ve větší tlupě to je konec.. zlatí cigáni..neřikam že jsou všichni špatní.. znám jich pár ale to už jsou takovi ti aklimatizovaní.. jenže když vypustite takovou tlupu lidi, kteří jsou zvyklí mlatit ženské, znasilnovat a podobne sračky, do civilizace,tak to je podle mě jak hrát ruskou ruletu.

Datum: 28.12.16 19:05

To fik..,.jakje mozne a cim to je ze zadny zde pritomny obhajovatel met za souseda muslima ,nenapsal na muj odkaz na videa zadnu odpoved ,treba ano libi se mi postup jak se integruju mos;omaci ,treba tou ranni hudbou v 6 hod. ,jak se odehrala ve Svedsku.

Pozadal jsem Mr.Bena ,aby vyjadril svuj postoj k tak hlasite hudbe a nic. Bud je sam jiz nakonvertovany anebo je cekatel do zastupu Islamistu.

I v me predesle otazce Zena jede do Allepa ,jsem pouzil videa z You tube ,dal jsem do vyhledavace Islam v UK a zobrazilo se mi tam x videi s tematikou Islam v UK a nikdo s tech ceskych obhajcu Islamu nekomentoval postoje islamistu.Proc? Bud se hrde prihlasim k ich nenavistnym projevum anebo to odsoudim.

Ale davat priklady ,ktere jsou vyfabulovane,zadny dukaz neuvadeji,tak to zavani JPP

Od: fik
Datum: 28.12.16 19:22

Proč? protože jsou to duševně choří ubožáci. Sežerou i s navíjákem všechno co do nich hustí masmédia. A mám i takový dost nemilý pocit,že to čím titulují odpůrce islámu-podle nich jsme zoufalci co si léčí komplexy na migrantech-jsou ve skutečnosti oni sami. Možná doufají,že když konvertují na islám,budou si moct zotročit nějaký pěkný ženský a ty jim budou muset chtě nechtě,hudlat toho jejich smradlavýho klacíčka pod pupkem a nebudou se smět vzepřít. Aspoň takhle na mě většina těch zoufaců antifa a pražská kavárna působí.

Jak jinak si vysvětllit,že je veškerá argumentace tak vyvede z míry,že radši zalezou a už nevystrčí nos?

V poslední době taky začínám mít hodně velkou alergii na vysoký školy. Jaký individua si kolikrát říkají rektoři a co tam dělají ze studentů to je až k zblití. Docela nedávný příklad z pražský uměleckoprůmyslový školy a jejich výstupu na protiislámský demonstraci svědčí o všem měrou vrchovatou. Pak potkat takovýho studentíka,tak jenom jako rádio žvatlá něco o šíření nenávisti,hate free a podobný duševně chorý bludy.

Jak je to ve skutečnosti s těmi migranty,svědčí i německo,z cedulí refugess velcome se velmi rychle stal nasprejovaný nápis na betonových zátarasech před náměstími-merkel danke


doplněno 28.12.16 21:46:

Pro svyjabob. Už to tu začíná být nepřehledné,tak to napíši taky jako doplnění. Pokusím se ti vyvrátit vše co jsi napsal. Armáda ruska za poslední roky zaznamenala obrovský posun do předu,a už to není jenom o počtu jaderných hlavic,které jsou mimochodem k ničemu,pokud není technika která by je dopravila na cíl. Je to právě i o té technice. A i samotné NATO,ač jistě velmi nerado museli uznat,že je ruská technika´´VELMI ZASKOČILA´´tohle jsem si zapamatoval zcela přesně. Kdyby rusko chtělo tak za pár dní projde až na pobřeží portugalska a pochybuju že by kvůli tomu USA hnuli prstem a riskovali jadernou válku. Stejně jako v roce 1938 vysmahl západ s náma,stejně tak by celé USA vysmahli s evropou. Celá ruská hrozba je prostě nafouklá bublina,už není sovětský svaz a myslímže nějakou evropu mají zcela u zadku. Nebo nám snad někdy novodobé rusko něčím hrozilo? nějaký náznak invaze nebo třeba i jen slovní hrozby? nic takového jsem nezaznamenal. Prostě nepřítel se musí najít a když rusko tak strašně nejde do krámu vládnoucím elitám EU a NATO tak proč z něj nepřítele neudělat.

Bod 2. Narozdíl od tebe už jsem toho zažil asi víc,abych si mohl o muslimech udělat obrázek. Vlastní obrázek,ne vykreslený médii. O západní evropě to nebudu znova opakovat,to už jsem psal výše,ale i o svých zážitcích z cest. Když jsme jeli přes muslimskou zemi,přizpůsobili jsme se jejím zvykům,ale i tak co jsem tam viděl-ne nemám zájem. Vraždy zvířat tak strašným způsobem že se mě chtělo zvracet-mluvím o halal porážkách. Jak už jsem nakousl výše,sňatky s dětmi,ženy na řetězu. Veřejné bičování,náboženská policie a podobné zrůdné věci které nás mají obohatit? Já jsem toho totiž procestoval hodně,ne jako většina turistů kteří jezdí do letovisek,kde se milí muslimští zaměstnanci míní přetrhnout aby hostům zajistili komfort-z letoviska si obrázek o muslimské zemi opravdu neuděláš,z toho mají prachy,velký prachy tak se k těm lidem chovají. Teprve když vyjedeš mimo,poznáš muslimský svět,a nic příjemného to není.

Bod 3 uprchlíci. Tak pokud to teda jsou ubozí váleční uprchlíci a šlo by jim o jejich rodiny,těžko se budou zaobírat s nějakým budováním zázemí ale budou chtít svoje rodiny dostat okamžitě z toho pekla? nebo se pletu? Já bych to teda neudělal,tak i když nebudeme mít zázemí budeme aspoň mimo nebezpečí. Ti uprchlíci to je prostě invaze,invaze radikálů a netáhel,po kterých v jejich zemích ani pes neštěkne. Ta první skupina to tady chce zničit,ta druhá skupina se chce zadarmo napakovat když nic neumí. To je vše,prosté a jednoduché. Jestli se v té mase najde opravdový válečný uprchlík tak na to by chtělo otevřít flašku. A taky,pokud zapojíš to co máš v hlavě,tak tady něco hrubě,ale velmi hrubě NESEDÍ. Pořád slýchám z televize,jak je to tam zničené,jak jsou chudí,jak nemají ani na jídlo ale najednou strašný prachy pro převaděče mají? kde je vzali? když nemají ani na jídlo a oblečení? a převaděči nejsou charita,ti si za to berou klidně třeba i v přepočtu stovky tisíc. Na druhé straně rovnice ti vyjde že to někdo musí platit-ale kdo? saudové a USA? kdo ví,ale někdo to platiti musí.

Já nemám problémy s nikým,ani svoje problémy,mám pěknou rodinu,prosperující firmu,nevadí mě nikdo já nejsem rasista. Když si vedle mě přijde člověk z druhýho konce světa,přijme místní zvyky a nebude dělat bordel ať si vedle mě klidně žije,klidně bude mým kamarádem pokud o to bude stát. Pokud by se vedle mě nastěhoval muslim,po bohatých zkušenostech,na nic nečekám,beru do ruky molotov a ten barák lehne popelem. Uznávám že bych se mohl splést a nemusel by se vedle mě nastěhovat stínač hlav nebo sociálka,ale rozhodně nemám chuť to zjistit až mě bude nůž řezat do krku. Asi tak Cigáni,a to myslím i ty horší kousky jsou proti většině muslimů jen velmi slabý kafe

Datum: 28.12.16 22:56

fik: No nevidím že bys vyvrátil jedinou věc kterou jsem napsal. Jinak o tom že by Rusko tak předčilo USA potažmo západ, jsem teda nikde neslyšel, gen. Petr Pavel snad v DVTV to bylo řekl, že Rusové ukázali profesionální bojovou schopnost, a moderjnější techniku. Poté na ČT24 mluvil o tom že Rusko opravdu modernizuje svojí konvenční techniku, ale přesto zaostává za západem, byť novelizovali svojí vojenskou doktrínu která se dosti podobá té světské a naznačuje větší posun ve schopnosti armády. Dokonce Putin při svém projevu minulý týden který trval asi 5 hodin uznal, že za západem značně zaostává v technologii a musí do ní více investovat (proto také snižují rozpočet například na zdravotnictví), dokonce sám řekl že USA je jediná světová supervelmoc, a že Rusko se za ní ani nepovažuje ani považovat nechce. "Jediné" v čem Rusko předčí západ a to uznal i americký velitel NATO pro Evropu jsou jejich mezikontinenální rakety schopné projít protiraketovou obranou, ale opět je tu ten fakt že těch raket nové generace Rusové mají sice dostatek, ale většina jsou stále rakety starého typu Topol. Navíc raketový systém protivzdušné obrany (který měl být i u nás v brdech) nové generace Patriot je mnohem zákeřnější, jelikož umožňuje jak zneškodnění jakékoliv rakety (i té ruské supervýkoné údajně), tak především i ofenzivní povahu, resp. útočit, proto Rusko tolik protestovalo proti té výstavbě jak u nás tak teď již v Polsku i Rumunsku (kde již stojí), protože je možné nasadit třeba rakety typu tomahawk, a byť jsou staré více jak dvacet let, do dnešného dne jsou to nejnebezpečnější typy raket, jelikož kopírují terén a neexistuje technologie která by je dokázala zastavit, mimochodem Rusko obdobnou technologii vyvynula teprve nedávno a také je využila v Sýrii a to velice úspěšně, kdy z moře vypalovala střely Zirkon a Onyx nové generace, které prolétly několika státy bez povšimnutí a na metry přesně zasáhla cíl.
Jinak ano díky za Trumpa, který chce vyzbrojit armádu, zvýšit rozpočet a zvýšit počet aktivních bojových jaderných hlavic v poměru k Rusku (tweet cca dva týdny zpět), bude li v jeho administrativě nakonec opravdu Rudy Guliany ministrem zahraničí, tak to asi dopadne tak jak Rudy naznačoval (CNN začátek listopadu), "Rusko musíme nutit naší silou a nesmíme ho nechat dělat co se mu chce jak po Evropě tak na blízkém východu" navíc vyhrožoval oslabením diplomatických vztahů a znovuobnovením snah vyslat do Evropy celé brigády, a především rakotový štít v Brdech a další v Poslku.
Já ti to řeknu asi takto, ty o nečem píšeš, a ani očividně nevíš nic moc o ničem, odkazuješ tu na to že někdo něco někde řekl ale nenecháš odkaz kde si to mohu ověřit narozdíl ode mne, píšeš jak moc si toho zažil a jak máš šťastnou rodinku, a kolik si toho nacestoval oproti ostatním, etc... , ale na rovinu ti to nevěřím *zed**smich*. Máš svůj názor a ten ti neberu, neberu ho nikomu, jen sdílím můj pohled na věc, který mám podložený informacemi, nikoliv domněnky. Stačí že jsi napsal že padesát procent migrantů jsou radikálové? *smich* Tomu snad ani sám nevěříš, vždyt to vychází na více než jeden a půl miliónu radikálů jen v EU, vždyť samotný islámský stát nemá více než 15-25 000 bojovníků (údaj z CIA a FSB převzatý z Idnes.cz, stejý počet řekl i Putin). To co píšeš jsou jen snůžky plků, pomluv a vymyšlených polopravd *smich*, jelikož jsem dělal nějakou dobu v restauraci kam večer chodili "štamgasti" popíjet a klábosit a filozofovat nad všímmožným i nemožným, úplně vidím co ty jsi za člověka ty "úspěšný podnikatel" *smich*, respektuji že máš na to určitý náhled a svůj názor, ale rád bych pro příště podložené informace .

Jednoduché počty: přibližný rozpočet do armády 2015 NATO 950 miliard $ ----- USA 700 miliard $ ----- Rusko 80 miliard $ a to je myslím si jasný nepoměr, který si dokážeš snad i sám porovnat. Chápu že tě baví tu diskutovat, ale z mé strany toto ukončuji protože to nemá smysl ale je toho už moc v jednom tématu.

Od: fik
Datum: 29.12.16 09:18

Aha,takže ty mi nevěříš jo*haha* no nechci ti nic říkat,ale teď jsi se dokonale odrovnal. Když nevíš co napsat,tak tomu prostě přestaneš věřit. Označíš to za snůšku blábolů a lží. To je pro sluníčkáře zcela typické. Zažeň sluníčkáře do kouta a stanou se tři věci,buď uteče,nebo začne urážet a nebo všechno označí za lži.

Nikde jsem nepsal že rusko předčí USA,už nejsou sovětský svaz,nemají svoje kolonie které by mohli ždímat a už ani nemají takové zdroje,jen píši že jejich armáda narazdíl třeba od té naší není nepoužitelná-a to nemá být nic proti našim vojákům kteří jsou na zahraničních misích a nasazují tam život,to bych si nikdy nedovolil. Je to o tom,že naše armáda je na tom tak bídně a máme takové množství techniky,že by jsme ty rusáky nedokázali vážně ani na 5 minut zastavit. Rusko nemá zapotřebí narozdíl od USA proti někomu válčit. A krym? nenech se vysmát. Je jasné že když EU elity rozpoutají na ukrajině euromajdan a rusákům hrozí ztráta hlavní černomořské základny tak že zasáhnou. Zase dráždit medvěda se taky nevyplácí.

Ahá,takže pingl*haha* hospodo platím,dělej,přines,dones..tvoji pohádku o úspěšném životě bych si taky rád poslechl,tak se laskavě přestaň navážet do mýho podnikání,za měsíc si vydělám 3x tolik co průměrný pingl,takže být tebou,zalezu. Taky končím,škoda slov na lékařský termín označující snížený intelekt

A co jiného jsou ti uprchlíci,už to opakuji po třetí. Chlap který má charakter vezme z válečné olasti svoji rodinu sebou. Kolik útoků bylo za poslední rok třeba jen v německu? a že se ten terorista po útoku v berlíně tak snadno vypařil taky svědčí o hodně,že se měl kam vypařit,mezi svoje. Zabili jednoho,na jeho místě se objeví tisíce dalších bojovníků džihádu. A ten zbytek? v německu mají velkorysé sociální dávky,takové sociální dávky že je to možná vyšší než náš průměrný plat a určitě vyšší než obvyklý plat u nich. Nemusí nic dělat a mají se jako prasata v žitě. Podívej se na to kolik procent těch přistěhovalců pracují-to je úplně k smíchu,ostatní jenom vysávají stát. Jestli má být tohle to obohacení,tak ne díky,opravdu nemám zájem. Zrovna nedávno teďka byl průzkum,že 30% mladých muslimů v německu sympatizuje s islámským státem,a to byl jejich průzkum. Když odstraníš EU cenzuru,tak se možná k těm 50% dostaneš a abych teda byl spravedlivý,zbylých 48% jsou netáhla a maximálně 2% jsou přínos

Datum: 28.12.16 17:14
avatar

NE, nevyhovovalo. Bohuzel predpokladam, ze by na tom co by mi vyhovovalo nebo ne, moc nezalezelo. Takze pokud jeste clovek muze mit nazor bez ohledu na to, jestli jeho nazor nekoho urazi ci pobouri, tak tedy opravdu NE

Od: balzerka
Datum: 28.12.16 17:49

Nevím, co píší ostatní. Napíšu příběh mé příbuzné /69/z Německa. Do jejich činžáku v jednom západoněmeckém městě přišla rodina. Otec a dva malí kluci. Kurdové. Maminka jim zemřela po cestě do Evropy. Otec i kloučci se snaží pomáhat lidem v domě, jsou zdvořilí, slušní. Otec žije ve strachu, že si je najdou protikurdští fanatici. Kluci už začali chodit do školy a velice horlivě se učí německy, Táta opravuje na domě a uklízí kolem domu, neb ještě nemá povolení k práci.Teta se jim svěřila, že taky není Němka, že do Německa utekla před komunistama v 80.letech. Jakmile ucítili, že jsou na tom podobně, pojali ji jako svou příbuznou, zvou ji, pomáhají jí, ona se chlubí úspěchy svých nových vnoučků.

Datum: 28.12.16 19:16

To balzarka ...a nemelo to byt naopak,ze ta ceska ktera tam zila daleko drive ,pojala ty kurdy za sve ,...kolik mas uz uhuleno?Dej dukaz ,Takto JPP

Od: balzerka
Datum: 28.12.16 20:23

Cirusi, mě děsí islamizace Evropy. Muslimy ani jejich mešity tu nechci! Vím, že je šílenost tahat sem ten jejich středověk. Zároveň se mi ale nelíbí, jakým způsobem se do mne navážíte, aniž byste věděl, s kým máte tu čest. Uvedla jsem zkušenost příbuzné, která mne samotnou překvapila. Paní pochází ze záp.Čech a podruhé se vdala a to za Němce.

Datum: 28.12.16 21:31

to balzarka...jestli jsem spatne porozumel vasemu

napsanemu pribehu o ceske zene ,ktera se nad Ubohym chudakem rozlitosnila ,tak se omlouvam ,skoda ze jste nenapsala ze ste byla prekvapena/aspon se domnivam ,protoze se mi nechce klikat na vas predchozi odkaz.

Chtel bych videt napsane reakcie na ty me predesle videa ,jestli se stotoznuji nektery pisatele s temi muslimami co chteji islamizovat nasi europu.

Ta pani musela byt asi urcite vystrcena na Zapad komousema kdyz porovnava minulou migraci s tou dnesni.Jak ubohe.

Za komousu byal cela krajina obsazena komousema ,nebylo kam jit ,jen na ZApad a odtamtud vsemi prostredky bojovat proti komousum.

Ne v cele Syrii je valka ,a je taky moznost odejit kde IS neni ,jenomze tam nedavaji zadarmo soc.davky a bez prace.

Datum: 28.12.16 19:24

To balzarka ...otec zije ve strachu? aproc nejde bojovat za lepsi zivot pro sve deti?

Nenidavno byl rozhovor na CT4 s generalem Inrich Gablechem,ktery utekl z rodnej zeme a sel bojovat a ne se zasivat.a zadat soc.davky v UK .S toho si maji vzit priklad ty kurdove -zbabelci.

V te me otazce ,,,Zena jede do Allepa ,jsem uvedl video ,jak Somalci ,ktery jsou v UK zadaji byty a vice penez ,do prace nepujdou a budou cely zivot parasitovat na danovom systeme UK

Datum: 28.12.16 19:59

To balzarka...cerstva sprava dnes na CT 24 ...na severu Kurdistanu pracuje tamm parta Cechu na obnove nejakej vzacnej pamatky.To znamena ,ze tam ten otec Kurd se muze navratit a jestli je tak sikovnej ze umi pracovat rukami ,tak se muze prihlasit u toho vedouciho Cecha .Aspom zustane vice soc.davek pro nemecke a [potazmo ceske obcany. At tahne domu zbabelec a nech nedela z sebe chudaka.

Najdi si v archovu CT 24 aso 19 30 to bylo odvisilane.

A jestli tu Cesku znas,tak jej odkaz ,ze at se nenecha oblbovat.Tatik mozno par let bude sekat latinu ,jen aby decka dostali obcanstvi a tym padem soc.davky a pak se to vse muze otocit proti Nemcum.

Takove fakta davaji na CT 24 ,ze Ne vsude je valka ,ze sackuju se do europy jen pro soc.davky .

Od: lovi
Datum: 28.12.16 18:39

Člověk,který je slušný,do kterého by to nikdo neřekl, se může také zradikalizovat. Možná jo,možná ne. Takže já na otázku odpovím,že bych nechtěla,aby se do našeho domu nastěhoval ,muslim,protože se mi ještě nechce umřít.

Datum: 28.12.16 18:51
avatar

Ti, kterým to nevadí, ať se podívají na celé toto video, Tři fáze islamizace, je tam český překlad. Korán přímo vyzývá k nenávisti k jinému náboženství a proto je velmi těžké spoléhat na to že umírněný muslim nepřejde postupně k radikálismu.

Nejsem rasista, ale islám mi prostě nesedía bojím se ho.


https://www.youtube.com/watch…=1Bxj1r7BbJg&feature=youtu.be

Datum: 29.12.16 10:09
avatar

NE ! *bum*

Od: mnd®
Datum: 29.12.16 11:03
avatar

Ve vedlejším bytě bydlí černoch,naproti přes chodbu cigán ( teda vlastně róm - pardón ),pod náma človíček českej namyšlenej generál ze Zlína co vše zná nejlíp a všude byl.Ten mi vadí,ale migrant-muslim? Pokud se bude chovat normálně jako ten černoch nebo róm,tak nevadí.

Datum: 29.12.16 11:25

o mnd...mozno je to tim ,ze bydlis na ubytovne .dal jsem sem nekoli videi s you tube ,jake je spolunazivani muslimu s lidmi ve svedsku. Jeste se asi mocten tvuj muslim nerozkoukal ,,jeste ti nevyhrava kazde rano hudba na svolavani k modlitbe?

Od: bmbx®
Datum: 29.12.16 12:00

mnd:

Proč " teda vlastně róm - pardón"?

Velká většina má radši označení cigán než róm, tak proč ta omluva? Ta omluva patří spíš rádoby nerasistúm a jiným podobným pošukům*haha*


doplněno 29.12.16 13:23:

Zákon, nezákon. Sami opravdoví občané snědé pleti mají radší označení cigán.

Datum: 29.12.16 13:13

to bmx... v usa existuje zakon ,ze nesmis pouzit slovo cernoch nybrz afroamerican,takze by se melo zavest i v Cesku Indocech anebo Indoslovak na SK.

Pak by se dobre rozlisovali lide co pachaji v cizine tre,cinnost. Napr" Pan Dezo Carga Indocech spachal trestny cin a byl odsouzeny v UK na blabla roku vezenim za kradez slepic .

Datum: 29.12.16 12:01
avatar

Ne, nevyhovovalo. Slimáka za souseda bych opravdu nikdy nechtěl.


doplněno 29.12.16 12:16:

I když ne všichni muslimové jsou radikální magoři, že jo. Vemte si, že Islám má několik větví. Nejhorší svoloč a vypatlanci budou zřejmě Sunnité a Saláfisté. Pak tu jsou třeba Šíité, kteří jsou umírněnější a jejich snahou není sekat lidem hlavy. Pak třeba Allávité. Nebo třeba Kurdové, kteří jsou také v pohodě, dle mého názoru. Ne každý muslim je podporovatel vylízanců z islámského státu. Mrkněte třeba na videou, kde syn muslima si naoko nechal vytetovat logo islámského státu a čekal, jaká bude otcova reakce *smich*


Každopádně bych muslima za souseda mít nechtěl, protože muslim = jiné zvyky, jiná víra, jiná kultura a já rozhodně nejsem podporovatelem multikulturního obohacování. *frajer*

 

Od: bmbx®
Datum: 29.12.16 13:04

V první řadě jde o rozdíl v myšlení daný propastí několik set let a od toho se vše odvíjí...

Datum: 29.12.16 13:25
avatar

To každopádně.

Od: pt®
Datum: 30.12.16 11:28
avatar

kniha: "Uvězněna v rodné zemi" od: Katja Schneidt, která popisuje vlastní zážitek (trval několik let) uprostřed Německa ! Knihu napsala v r.2011, tedy v době, kdy jsme o uprchlících, migrantech apod. neslýchali, nebo to nevnímali. http://www.databazeknih.cz/kn…/uveznena-v-rodne-zemi-187734

Od: boba®
Datum: 30.12.16 11:34
avatar
Ne, ne, ne, tisíckrát ne! Jiná mentalita, jiné myšlení, jiné všechno. V neposlední řadě, jak už někdo napsal, propast několika století se nedá jen tak překlenout. Nikdy člověk neví, co od nich čekat.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.