Nejste přihlášen/a.
Možná proto, že ono nejde ani tak o atrakci, ale o to, že na Tatru či LIAZ u ná, naprosto překvapivě, budou o něco dostupnější ND sevis a pod.
Krom toho atraktivita toho fešáka za fotky vcelku rychle skončí v terénu, kde už od pohledu bude problém nájezdový úhel vředu a dovolím si pochybovat i o průchodnosti terénem.
Už dávno tu nemáme jen Tatry a Liaz, ale třeba i Scania, Man a další. Tak proč sem vozit cosi z Ameriky, zvlášť mi nepřijde, že by byly v nečem lepší či hezčí ![]()
Ty "raritky" mají většinou dobrovolní hasiči, kteří rozhodně nemají peněz nazbyt, aby mohly vyhazovat za americká auta. Mimochodem, ta nádherná Liazka na spodním obrázku podle RZ určitě nepatří českým hasičům, a to auto v pozadí asi taky ne. Ty obrázky vypadají, že jsou z jakési předváděcí dětské akce místní dobrovolné jednotky, takže toho moc o novější technice nevypovídají.
Podstatné je, že neodpovídají našim požadavkům, třeba možnost průjezdu, hasičské auto není o monstrum, ale o užitkovosti, je velký rozdíl mezi has. auty o prvním a druhém sledu k zásahu v zástavbě, možnosti použití, to, že jejich vozy jsou krásné, ještě neznamená ideální, mimi dopravu hasičů na pořářiště.V této zemi se víc preferuje mobilita a první zásah s další dojezdovou technikou. Zkráceně, s takovým autem mezi paneláky jen ucpete dopravu pro mobilnější pomocníky. Prvovýjezdové zabezpečení je o 6ti lidech a pár kubíků vody, což vybavením stačí né jen pro hašení v 14tém patru paneláku , za nima vždy dojíží další zabezpečení, nebo jsou odvolány po prvotním zjištění. Věky protestovaná zkušenost. Změřeno, profík hasič, v plné zbroji, myšleno - oblek, dýchací aparát, hadice, ostatní, do 12tého patra pěšky, za dvě minuty nahoře a bude plně funkční.Pro obraznost, hasič v trenkách vážící 73 kg, tak s plnou zbrojí váží rovných 100kg a takhle zasahuje na požářišti. U technických zásahů je to případ od případu, nebo má předem určenou funkci. Amíci, hasiči, u nich je propastný rozdíl ve vybavenosti ve smyslu město a menší město. Další zajímavost : vybavenost profi hasičů v ČR i mobilně, je lepší něž v celé EU.
Důvod bude mnohem jednodušší. Prostě proto, že tato značka v EU nepůsobí.
A jinak ve všeobecnosti není zas o co stát. Je všeobecní známo, že auta pro USA jsou v některých ohledech technicky jednodušší a na evropských silnicích by měly problémy. To je ostatně i důvod, že v USA jsou některé evropské značky levnější.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.
