Nejste přihlášen/a.
Možná proto, že ono nejde ani tak o atrakci, ale o to, že na Tatru či LIAZ u ná, naprosto překvapivě, budou o něco dostupnější ND sevis a pod.
Krom toho atraktivita toho fešáka za fotky vcelku rychle skončí v terénu, kde už od pohledu bude problém nájezdový úhel vředu a dovolím si pochybovat i o průchodnosti terénem.
Už dávno tu nemáme jen Tatry a Liaz, ale třeba i Scania, Man a další. Tak proč sem vozit cosi z Ameriky, zvlášť mi nepřijde, že by byly v nečem lepší či hezčí
Ty "raritky" mají většinou dobrovolní hasiči, kteří rozhodně nemají peněz nazbyt, aby mohly vyhazovat za americká auta. Mimochodem, ta nádherná Liazka na spodním obrázku podle RZ určitě nepatří českým hasičům, a to auto v pozadí asi taky ne. Ty obrázky vypadají, že jsou z jakési předváděcí dětské akce místní dobrovolné jednotky, takže toho moc o novější technice nevypovídají.
Podstatné je, že neodpovídají našim požadavkům, třeba možnost průjezdu, hasičské auto není o monstrum, ale o užitkovosti, je velký rozdíl mezi has. auty o prvním a druhém sledu k zásahu v zástavbě, možnosti použití, to, že jejich vozy jsou krásné, ještě neznamená ideální, mimi dopravu hasičů na pořářiště.V této zemi se víc preferuje mobilita a první zásah s další dojezdovou technikou. Zkráceně, s takovým autem mezi paneláky jen ucpete dopravu pro mobilnější pomocníky. Prvovýjezdové zabezpečení je o 6ti lidech a pár kubíků vody, což vybavením stačí né jen pro hašení v 14tém patru paneláku , za nima vždy dojíží další zabezpečení, nebo jsou odvolány po prvotním zjištění. Věky protestovaná zkušenost. Změřeno, profík hasič, v plné zbroji, myšleno - oblek, dýchací aparát, hadice, ostatní, do 12tého patra pěšky, za dvě minuty nahoře a bude plně funkční.Pro obraznost, hasič v trenkách vážící 73 kg, tak s plnou zbrojí váží rovných 100kg a takhle zasahuje na požářišti. U technických zásahů je to případ od případu, nebo má předem určenou funkci. Amíci, hasiči, u nich je propastný rozdíl ve vybavenosti ve smyslu město a menší město. Další zajímavost : vybavenost profi hasičů v ČR i mobilně, je lepší něž v celé EU.
Důvod bude mnohem jednodušší. Prostě proto, že tato značka v EU nepůsobí.
A jinak ve všeobecnosti není zas o co stát. Je všeobecní známo, že auta pro USA jsou v některých ohledech technicky jednodušší a na evropských silnicích by měly problémy. To je ostatně i důvod, že v USA jsou některé evropské značky levnější.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.