Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jsem student a mám nemoc, která se jmenuje chividělávatóza... možná to také znáte. Mám prostě strašnou potřebu vydělávat. Už od malička se zajímám o fyziku, ale to moc důležitá informace není. Uvažoval jsem o napsání knihy, ale stále nevím o čem... Zkoušel jsem naprogramovat hry na Unity 3D, ale kašlu na to ze 2 důvodů: 1) Poplatek za příspěvek 2) Made by unity splash screen...
Chtěl bych vydělávat třeba alespoň 200 za měsíc, ale něco na úrovni... neměli byste nějaké nápady
Jděte si někam vydělat prací a pak budete mít volné ruce na práci, kde není výdělek hned. Například jít do nějaké restaurace mýt nádobí, najít si zimní smluvní brigádu na odklízení sněhu, apod.
Až nebudete tak spěchat na výdělek, zkuste se podívat třeba na programování robotů LEGO v jazyce EV3.
viz lego.com/... a v tom lego.com/...
Školství teď pláče po odborném vzdělávání, i na základní školy chce kupovat roboty, 3D tiskárny apod, ale nikdo z učitelů s tím neumí zacházet.
Zkuste se podívat třeba na prosté programování EV3, třeba vás to zaujme, zkuste udělat pár vzorových programů, nabídnout nějaké škole, nebo výrobci, naučit se ještě něco víc, udělat sbírku řešených úloh, nafotit, udělat web, spojit se s nějakým vydavatelstvím technické literatury, třeba BEN, a stát se průkopníkem v zavádění robotických programovatelných hraček pro základní a možná i střední školy. Střední odborné školy jsou na tom dobře, mají borce, kteří umí zázraky, tisknou na 3D tiskárnách, školy jsou bohaté, kupují různé roboty a hlavně si kluci mezi sebou vyměňují zkušenosti a učí se vzájemně od sebe prakticky okamžitě. Ale i někteří učitelé by se rádi něco naučili, pozor, nechtějí platit, chtějí všechno zadarmo, to byste se musel spojit s ředitelstvím a udělat si s nimi smlouvu, třeba na hodinová školení v jejich prostorách s využitím jejich interaktivní tabule a dalšího vybavení a jejich robotů. Svůj tam neberte, to by vám ošoupali a rozbili.