Nejste přihlášen/a.
Pokud se Vám ta ručička po spuštění nabíjení nevychýlí trochu doprava, tak může být ještě vadná pojistka na nabíječce - pouzdro je takové to černé plastové vpravo vedle měřáku, z fotky to trochu vypadá, jako by tam pojistka nebyla. Měla by tam být taková ta zastrkávací autopojistka 10 A.
Trošku mimo-Motobaterie má opravdu jen 4Ah a 12V?
Já bych si spíše tipnul že motobaterie má jen 4Ah ale 6V?Nebo myslíte AKB z auta která má 40Ah a 12V a ta nula se Vám ztratila?
Asi nejlépe vzít nějakou silnější 12V žárovku a připojit ji k baterii. Měla by svítit. Pokud nesvítí, tak již může být baterka po smrti. Když ji žárovku necháte připojenou k baterce a současně připojíte nabíječku a žárovka se rozsvítí až po zapnutí baterky, tak budete vědět, že z nabíječky proud jde, a pokud nabíječku vypnete a žárovka ihned zhasne, tak je baterka bohužel už na odevzdání do sběrného dvora...
Na gelovku bacha, ta se nesmí přebíjet, aby se nenafoukla !
Ještě je možné, že vzhledem k malé kapacitě baterky ten měřáček na nabíječce nemusí vykázat výchylku, protože baterie se musí nabíjet proudem cca desetina kapacity, což je při 4Ah baterce 0,4A, a ta stupnice má nejmenší stupeň 2A.
Ta z toho odkazu není gelová, ale elektrolytová, po odšroubování těch červených zátek je potřeba zkontrolovat hladinu elektrolytu, musí být ponořené desky. Dolévá se pouze destilovaná voda.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.