Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, byl u nás dealer od T-Mobilu a tvrdil nám, že na konci letošního roku nám přijde SMS zpráva, abychom si všichni vyměnili naše SIM karty za Universal SIM karty, tzn. že všichni zákazníci T-Mobilu by měli mít od příštího roku nové číslo. A ještě říkal, že to nepůjde dobíjet např. na poště, ale bude chodit složenka. Byl u vás taky někdo takový a tvrdil tuto informaci?
Mně se to zdá jako nesmysl, to by pak nastal velký zmatek u zákazníků T-Mobile, kdyby měli všichni najednou jiné telefonní číslo a někteří zákazníci by jistě přešli ke konkurenci.
Souhlasím s Vámi.Zní to jako nesmysl, ale možné je vše.
Nikdo mě zatím ještě nekontaktoval.Ani písemně,telefonicky natož návštěvou.Bůh ví kdo Vás to otravoval.
to taky nevím, už jsem psal T-Mobilu a zatím neodpověděli, snad pracují i o víkendu a odepíšou. jinak naší mamce nabídl nějaký tarif Kredit 300 HIT a ta to jako správná naivní ženská hned podepsala a chlap ihned volal prý do Prahy a aktivoval novou SIM kartu, takže teď už to nejde vzít zpět a smlouva platí a je to na 2 roky. Holt když je někdo hloupý a naivní...
Ta lhuta na zrušení je 14 dnů a musí se psát jak dealerovi tak na T-Mobile.Správně se nemusí psát na T-Mobile ale víme jak to v tomto státě chodí.Pak by se vymlouvali a tvrdili , že někdo pochybil ale ,že to nemá odkladný účinek.
Takto nachytali naší mladou. Šla po ulici a zastavili jí dealeři má - li T-Mobil no a ona se přiznala , že má.Řekli jí ,že v tom případě má nárok na dárek a tím jsou dva telefony za 1,-kč.Dali jí podepsat papíry na údajné předání dárku.Samozřejmě to byla smlouva na dva roky . To si přečetla až doma a hned šla na T-Mobil aby si stěžovala na způsob prodeje služeb T-Mobilu.Oni jí ale řekli , že s tím nemají nic společného a že může tuto smlouvu do 14ti dnů zrušit u dealera a byloby dobré se pojistit i u T-Mobilu.Také jí poradili aby zkusila najít ty dealery a vrátit jim to z ruky do ruky , což se také podařilo.Tak hlavně pozor na dárky!
Ano, ta lhůta je opravdu 14 dnů, napsala mi to paní od T-Mobilu a omlouvala se za chování dealera a vyžádala si ode mne jméno a telefon na toho podvodníka, tak snad bude mít aspoň srážky z platu. jinak jsme museli napsat průvodní dopis a odeslat ho doporučeně buď dealerovi nebo na nějakou jinou adresu, kterou mi napsala ta paní a tam jsme ho taky poslali. ta adresa je napsaná i na smlouvě malým písmem. a navíc ta smlouva byla nečitelná, my jsme to luštili lupou a skoro nic jsme nepřečetli. tomu podvodníkovi jsme volali, že to chceme zrušit a on, že bychom museli platit 500Kč, s tím jsme ihned souhlasili a pak najednou, že to nejde, že karta je aktivovaná. pak jsme mu volali ještě jednou, že jsme mluvili s T-Mobilem a že to není pravda, co nám říkal a on, že prý jsme s tím souhlasili a po chvíli už mu asi došla trpělivost a řekl, že musí pracovat, že nemá čas a zavěsil.
takové lidí střílet na potkání,stejně si myslím, že se mu nic nestane, protože mu to nikdo nedokáže.
Přijde mi,jako by vás někdo ,,násilím" nutil na přechod na paušál...![]()
Moc se mi toto jednání nelíbí...![]()
Samozřejmě,že je to nesmysl...![]()
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.