Mravenčení v ruce

Od: Datum: 15.11.16 11:00 odpovědí: 5 změna: 19.11.16 11:09

Dobrý den,pořád mi mravenčí v levé ruce. Od prstů po loket. Nejvíce ve čtvrtém prstu. Kdysi jsem měla problémy s tenisovým loktem. Může to s tím mít něco společného? Nebo se mi začínají ucpávat karpální tunely? Pracuji jako balička,takže moje ruce dostávají zabrat Děkuji za odpovědi.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.11.16 11:18

Ji, ji, to může být od přetížených šlach.

Též v zaměstnání namáháte páteř, takže od páteře. Jsou to tzv. vynucené polohy.

Orthoped mi doporučil cvičit a protahovat se. Nejenom ruku, ale celé tělo, i když chápu, že jste po celém dni unavená. Kdybyste si našla třikrát týdně alespoň 15 minut na nějaké cvičení v leže na podlaze, prospějete tělu.

Jinak co Vás absolutně nezatíží časově, je potřeba několikrát denně ruce od zápěstí protáhnout. Pořádně narovnat dlaně, prsty otevřít do vějíře. Protože máte celý ruku pokrčenou, sevřenou, tak je potřeba udělat proticvik. A to i když právě nic nebolí. Můžete přidat postoj rozkročný na šíři ramen, a opět paže s otevřenými-roztaženými dlaněmi a prsty protáhnout mírně od těla vzad, nadýchnout se, zatáhnout břicho, zpevnit ramena, vytáhnout krk.

Vhodné i pro toho, kdo pracuje celý den s myší u PC, anebo i nás pro důchodce na ,,poraďte,,.*dril*

Datum: 15.11.16 16:34
Od: akym®
Datum: 15.11.16 17:08

Taky mi takhle zrnila ruka, a bylo to od krční páteře – až podezřele jednoduše mi pomohl polštář, ten s tím žlábkem z Lidlu za 250.

Od: balzerka
Datum: 15.11.16 20:09

Tohle mi dělá, když jedu dlouho na kole. Pomohou mi cviky na krční páteř. Nejen rukám dáváte zabrat. To odnáší celý pletenec ramenní napojený na krční páteř. Hlavu držíte dlouho v určité poloze. Ideální by byla ještě masáž .Masérka Vám najde nejspíš zatuhlou šíji.

Od: iveta*