TV pořad - nebezpečné vztahy

Od: Datum: 12.11.16 21:49 odpovědí: 111 změna: 24.06.17 18:06
avatar

Dobrý den. Díváte se někdo na televizní pořad "Nebezpečné vztahy"? Zajímalo by mě, jestli tam jsou opravdu lidé, kteří řeší problém, nebo to jsou herci?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.11.16 21:55
avatar

Viděla jsem to 2x, pokud j sou to "opravdoví" lidé, podle mého názoru nejsou zcela zdráví. Díl kde se hádal manžel s manželkou, že s nim nespí, jen se modlí a ve finále zjistil, že ani jedno dítě není jeho...To přece nemůže být pravda, že by se někdo takto zviditelňoval, ostuda v přímém přenosu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dako®
Datum: 12.11.16 22:00
avatar

Liduš, lidi jsou různí, oni si ani neuvědomují, že se ztrapní. Stojí si za svou pravdou a nakonec je to úplně jinak, než očekávali .

Od: janca*
Datum: 08.03.17 20:09

Dobrý večer,máme zde další díl Nebezpečných vztahů ve středu 15.03..-moderátorem je Honza Musil.Do mluvených rolí hledáme muže a ženy, kteří se nestydí improvizovat-nehledáme profesionální herce,ale přirozené lidi.
1.PŘÍBĚH:"Tři kamarádi a Sabina"
natáčení od 8 hod ráno hledáme:
žena-atraktivní SLOVENKA - věk: cca 25 let
muž věk:cca 23 dětsky a nedospěle vypadající
muž věk:cca 28 let seriózně vypadající
muž věk:cca 28 nervózně vypadající, předčasná pleš
2.PŘÍBĚH:"Podvedená a opuštěný" -natáčení od 10.30 hod.
muž věk :cca 30 cholerik
žena věk cca :30 atraktivní
žena věk:cca 30 přísně vypadající
muž věk:cca 30 let dobře vypadající, vysportovaný
Nikdo ze zájemců nesmí účinkovat v pořadu Soudkyně Barbara v posledních 6 měsících a ani v pořadu Nebezpečné vztahy. Vítáme všechny, kteří se nestydí a nebojí se emocí.Natáčení probíhá v Praze na Barrandově. V případě zájmu zašlete SMS na tel.číslo 777-839390 ve tvaru:Vztahystreda+jméno a příjmení+věk+roli ,na kterou se hlásíte.Honorář 3.200,-Kč, natáčení je cca na 4,5 hodiny /záleží na šikovnosti herců/.Děkujeme za spolupráci.Castingová agentura Talent managemen

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.03.17 08:52
avatar

Janca, tohle sem už před měsícem přeposlal v plném znění uživatel "atsirk". Přesně 15. února. Takže nic nového.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: pert
Datum: 20.03.17 20:04

Nebezpečné vztahy mluvený kompars cca 25 stran textu je nutné část si zapamatovat pokud nevíte musíte si rychle něco vymyslet za 3200,- Brutto daní si každý sám ve většině případů ,kompars také brutto za 700 je za 4 díly tedy divák ,celé je to divadlo ,herec je jen Musil ,občas jde hrát i třeba herec z malého divadla ,ale většinou komparz ,osobně bych na takový komparz nikdy nešel ,chodím jinam .

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kujani
Datum: 29.04.17 22:02

chlapa,kterého podváděla manželka s muklem a chtěla se rozvádět jsem viděla v soudkyni barbara! dále, v komparzu byla ženská, které chlap utekl před 15lety do anglie, a dále v komparzu byla údajná matka, které před 16ti lety vyměnili v porodnici dceru, navíc tam neexistuje ani náznak fyzické podoby mezi rodiči a dětmi!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.11.16 21:56

Jo, to mě taky. Ve srovnání s jinými pořady to působí hodně opravdově.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: artemio
Datum: 22.02.17 10:38

Viděl jsem tam v publiku chlápka, co hrál ve výměně manželek bezdomovce, tak nevěřím, že je to opravdové.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rory
Datum: 28.02.17 19:03

Ve výměně manželek nehrajou herci, ale dvě skutečné rodiny. Kdyby tam hráli herci (nebo v nebezpečných vztazích), proč by lidem říkali, aby jim napsali, přišli tam atd...trochu na hlavu ne?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: radekf
Datum: 08.03.17 14:45

ad muj prispevek na konci vlákna. Jsou to herci.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: romik
Datum: 10.04.17 08:50

Výměny manželek je reál, ale ty ostatní schow Nebezpečné vztahy, Aféry, Soudce Alexandr atd. Je hrané lidmi z ulice za honorář. Lidé už jsou tak oblivnění těmi kravinami, že tomu věří ! Divím se k čemu se propůjčil pan Musil,ale už se asi nikde jinde neuchytil tak předvádí emoce...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.11.16 22:02
avatar

Viděla jsem to dvakrát, čistě že zvědavosti jsem vydržela...a řekla bych, že je to hrané, přestože to má působit reálně. A publikum je šou v šou *smich* M.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 12.11.16 22:07

Občas na to koukám a dívím se těm lidem, že se takto ztrapňují na veřejnosti. Musí důvěřovat Musilovi. Perou špinavé prádlo veřejně. Taky mě napadlo, jestli to nejsou herci. Pak ještě koukám na pořad Soudkyně Barbara a to je tak opravdově zahraný, že ani nemůžu uvěřit tomu, že to jsou herci. To mě baví víc.


doplněno 12.11.16 22:11:

Baví mě se domýšlet, jak to dopadne a většinou se trefím.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kusk
Datum: 12.11.16 23:00

Ty cigáni co tam vystupují jsou herci?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: veverkamaminka
Datum: 18.01.17 19:48
Dobrý den,
ano je to hrané Já osobně tam vystupuji byla to sranda si tam zahrát. A baví mě Vaše komentáře jen je to vůči herců trošku urážlivý
Ohodnoceno: 0x
 
Od: eiram
Datum: 23.01.17 13:58

Je to hrané, také jsem tam vystupovala a byla to docela legrace, člověk si vyzkoušel pozici herců...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maria
Datum: 30.01.17 23:33
Dobry vecer Marie.Chci se zeptat?Jak a kde se da do tech nebezpec.vztahu prihlasit a koho vyberou?Jak dlouho to trva a jaky jsou podminky?A tv Barrandov je v Pha?Moc dekuji za Vasi odpov.Hezky vecer.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: jarka
Datum: 25.01.17 10:59

Dobrý den, to jsou fakt herci a Vy jste v nebezpečných vztazích hrála? Vypadá to opravdově a někdy i Honza Musil právě někdy řekne : jste si s maminkou hodně podobný, nebo - jste si s tetou hodně podobný, tak pak člověk neví, jestli jsou to lidé nebo herci, ale klobouk dolů, vypadá to opravdu opravdově, hezký den, s pozdravem Jarča.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: binddy
Datum: 06.02.17 14:38

Jsou to skutečně lidé, kterých se to týká a dostanou 50 000, pouze publikum je instruované, aby reakcemi, dělalo tak trochu schwou, byla jsem tam jako divák. Soudkyně Barbara jsou skutečné případy, které se staly, ale hrají to herci.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.17 19:14

Potom mi vysvětlete, proč mi do nabídky brigád přišel tento příspěvek:
Dobrý večer,máme zde další díl Nebezpečných vztahů ve středu 15.02.-moderátorem je Honza Musil.Do mluvených rolí hledáme muže a ženy, kteří se nestydí improvizovat-nehledáme profesionální herce,ale přirozené lidi.
1.PŘÍBĚH:"Tři kamarádi a Sabina"
natáčení od 8 hod ráno hledáme:
žena-atraktivní SLOVENKA - věk: cca 25 let
muž věk:cca 23 dětsky a nedospěle vypadající
muž věk:cca 28 let seriózně vypadající
muž věk:cca 28 nervózně vypadající, předčasná pleš
2.PŘÍBĚH:"Podvedená a opuštěný" -natáčení od 10.30 hod.
muž věk :cca 30 cholerik
žena věk cca :30 atraktivní
žena věk:cca 30 přísně vypadající
muž věk:cca 30 let dobře vypadající, vysportovaný
Nikdo ze zájemců nesmí účinkovat v pořadu Soudkyně Barbara v posledních 6 měsících a ani v pořadu Nebezpečné vztahy. Vítáme všechny, kteří se nestydí a nebojí se emocí.Natáčení probíhá v Praze na Barrandově. V případě zájmu zašlete SMS na tel.číslo 777-839390 ve tvaru:Vztahystreda+jméno a příjmení+věk+roli ,na kterou se hlásíte.Honorář 3.200,-Kč, natáčení je cca na 4,5 hodiny /záleží na šikovnosti herců/.Děkujeme za spolupráci.Castingová agentura Talent managemen
Nevěřte všemu, co vám televize naservíruje ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: miru
Datum: 06.03.17 09:32
Ano jsou to skutecni lide a skutecne pribehy, ale ne techto lidi. Nekdo napise svuj pribeh a televize prislusne lidi nahradi. Jestli koukate pravidelne, pamatujete si na "primou pribuznou Rakouske princezny" a pribeh mlade 10 let vdane pani, ktera nemuze mit deti a mrcha manzela kokegine si vymysli tehotenstvi, aby je robila, protoze je posedla detskem? V publiku potom sedeli vedle sebe a narame si rozumeli na to, ze se neznaji (podvodna pribuzna princezny a verny manzel) A zrovna vcera.. vesela jsem pradlo a koukali jsme na nahrane prezivsi a vt nam skocila online program.. davali Afery a kdo nebyl v publiku? Straceny manzel, kteryho po 6ti letech nasli kdesi na vychode v nejakem klastere ;) To Vam prijde realne?
Osobne jsem kdysi byla pozvana do "Acek" s Honzou musilem. Jsem registrovany darce kostni drene a zavolali mi sami a pozvali do publika a i tam byly instrukce, kdy tleskat, vitat a pronaset komentare. Jinak to byla plna realita, coz tohle neni.. lide hraji pribeh jinych lidi. Ale je fakt, ze je az neskutecne, co nam zivot prinasi.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.17 13:58

Jste na omylu, nejsou to herci, a nejsou to lidé, kterých se to týká, jsou to obyčejní lidé, kteří hrají příběh někoho. Moje kamarádka v jednom díle hrála.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ssspagetka
Datum: 29.03.17 00:20
jo a ve kterym dile jsi hrala teda? :-D
kecy...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: standakan
Datum: 10.02.17 22:52

Nebezpečné vztahy jsou trapný fejk, hnus. A Barbara? Stokrát lepší slovenská verze! Naše Barbara umí jen - Uděluji vám pořádkovou pokutu... A znova a znova. Dost blbě zahrané.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: rory
Datum: 28.02.17 19:07

No nechci nic říkat, ale kdyby to byla skutečná soudní síň, soudce by nedal pokutu, ale rovnou by zastavil jednání :) Kdyby se ti herci, chovali takto v opravdové soudí síni, tak by to soudce zastavil už při prvních deseti minutách a nedával by pořádkovou pokutu. Takže si myslím, že pořádková pokuta v Soudkyně Barbara je nic oproti reatitě.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mirek28
Datum: 06.06.17 20:50

Stando děkluji, jeden normální zdravej názor. Je to hnus a zase hnus. Navím jaký to má mít účel, co to má splňovat, komu to má sloužit. Je mi líto všech, kdo se na tom podílí včetně všech redaktorů, moderátorů a herců či neherců. Ostatně v tomto systému není se třeba ničemu divit. Za prachy cokoliv. Pane Bože kam se dá až klesnout. Ano dá, když se lidé nestydí za nic. A Barbara humbuk, nechutné divadlo. Patnáct roků jsem byl přísedícím u soudu a mohu všem zaručit, že žádný soudce nedopustí aby jedna či druhá strana na sebe vykřikovala a nebo se nějak dohadovala, urážela a podobně. Jsou to pořady, pro nemyslící stádo a stádo ne ně kouká.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kakamila
Datum: 12.11.16 23:14

Za peníze lze zahrát cokoliv...i ministra obrany.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lujs®
Datum: 12.11.16 23:50
avatar

Nevím jestli je to podle skutečnejch událostí ale viděl sem asi 2 nebo 3 díly a v tom jednom dílu byl maník kterej hrál v jednom z dalších cyklů TV BARRANDOV.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.11.16 07:19
avatar

Několikrát jsem se dívala, ale musela jsem to přepínat jinam a zase se vracet. Styděla jsem se za ty lidi, ale zase mi zvědavost nedala, musela jsem zjistit, jak to pokračuje Jaký to má konec. Šílené! Sama sebe jsem přistihla, s jakým odporem se dívám na Musila, kterého mám jinak velice ráda, jak prožívá a natahuje emoce. Jak se v nich zdlouhavě ňahňá. Vím, že mu to předepisuje scénář, chápu, že je to stejná šou jako Prostřeno nebo Výměna manželek.*sok*Viděla jsem díl o dvou bratrech a jedné, umělé oplodněné, ženě a o doktorovi. Rozkoukala jsem díl o drzém klukovi, který nechodil do školy, ale vzdala jsem to. Měla jsem pocit, že jestli si ten kluk hodí mašli, bude to jen logické zakončení. Zvedal se mi žaludek. Nemohla jsem. Už se na to dívat nikdy nebudu!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: damandys
Datum: 22.12.16 13:06

Upřímně? Budete, nedá Vám to. A to je hlavní náplní pořadu, přilákat zvědavé diváky a sosat peníze z reklam.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.06.17 18:06
avatar

Nepodceňovala bych lidi. Ne každý se na takové věci dívá. Někomu stačí pro vytvoření obrázku jeden díl, někomu i méně. A někoho (např. mne) odradí už název...

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: pk
Datum: 31.03.17 19:50

Dobrý večer, máte naprostou pravdu. Je to dost hrozné co dokáží lidi udělat za peníze...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.11.16 08:27
avatar

Všechno jsou to (druholigoví) herci, účinkující i publikum, podobně jako v pořadu Soudkyně Barbara. *blee*


doplněno 13.11.16 09:55:

Doporučuji komentáře a diskuzi. *nevi*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: haf
Datum: 13.11.16 08:52

Iluze ztratite jakmile se zacnou "herci" opakovat v ruznych rolich, jako v Barbare, tam dokonce jedna z "pravnicek" nedavno zahrala v paruce pro zmenu jednu obzalovanou stranu *smich* Čim dele budou pokracovat tim drive vycerpaji zasobu ucinkujicich, takze casem i nejvetsi zabednenci pochopi realitu, ale probiha stale nabor hereckych amateru, mate sanci se zapojit :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.11.16 09:38
avatar

Pátrara jsem na nettu a našla jedinou zmínku "kasting na Nebezpečné vztahy". Druholigoví herci, já mám pocit, že na Barandově jsou to všichni.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: poradtepetr
Datum: 26.01.17 13:31

Smutné pak je, že hrají podstatně lépe, jak ti skuteční :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ssspagetka
Datum: 29.03.17 00:23
Presne tak. Pokud jsou to herci, tak hraji tak, jak by podle me, meli herci hrat, ze neni rozeznat od reality. Ne jak ty trapacky smesny Ruzovy zahrady a podobne afektovany "herecky vykony".
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.02.17 12:51
avatar

Venkov, já si Tvůj odkaz rozklikla a celé si to přečetla. Hodně se mi ulevilo, protože už jsem si začala myslet, že jsou snad všichni lidé úplně pitomí, když věří něčemu podobnému. Ale když jsem viděla, že je i spousta lidí kteří rozpoznají ubohost tohoto pořadu, tak se mi opravdu udělalo lépe.

A je to čím dál horší, ten pořad. Včera večer jsem při klikání viděla začátek dalšího dílu. Jednalo se o nějakou ženskou, která měla nějaký problém, ale jaký nevím, poslouchala jsem jedním uchem, ale přitáhlo mne to, že najednou se Musil zvedl a šel si sednout vedle ní a vzal ji za ruku a tu ruku nepouštěl a pořád na ni účastným a ubrečeným pohledem civěl a hladil jí tu ruku. Ona blábila nějaké koniny co jsem si teda vůbec nezapamatovala, protože to bylo nezajímavé a najednou z ní vylezlo, že nemůže mít děti. A v tom se rozezněl aplaus od publika, které jí svým potleskem dalo asi najevo, že považují za přínos pro lidstvo, že takovýto jedinec nikoho neporodí. Ironizuji, samozřejmě. Ale už je to tak tupé, že ti lidé v publiku asi už vůbec nevnímají co se před nimi odehrává a když někdo nedopatřením tleskne, tak se všichni jako stádo přidají. O co vlastně šlo a jak to dopadlo nevím, protože jsem to přepnula.

Jsem opravdu strašně zvědavá jak dlouho se tohle udrží. Já si vzpomínám, že byla také ta "tchyně", se Štikovou. Ale tam ona asi chodila do reálných rodin a dělala tam "pořádek". Já jsem ani jeden díl neviděla, tak nemohu soudit, ale předpokládám, že už se jim do pořadu nikdo nepřihlásil, když viděli co se pak v realitě v televizi děje. Myslím si, že jestli měla ta která rodina nějaký problém předtím než se nechala nalákat do pořadu, tak potom, když to bylo odvysíláno a celé jejich okolí se páslo na tom jak to u nich doma vypadá, tak všichni skončili na antidpresivech, včetně dětí.

A to bude zřejmě něco obdobného, ten jejich nový připravovaný projekt, do kterého hledají rodiny s problémovými dětmi a kde bude zase všechno řešit nějaká moderátorka a asistovat jí bude opravdový psycholog. Tak se máme na co těšit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.11.16 08:58
avatar

Televiznímu průmyslu vládne sledovanost a je jedno, jakými prostředky se toho dosáhne. Je jasné, že umělecky hodnotnější pořady a filmy nepřitáhnou většinu diváků. Tak si televize pomáhají, jak umějí. Klidně i tak pokleslou zábavou typu Soudkyně Barbara, Prostředno, Výměna manželek apod. Kdyby byly diváci jako já, televize už dávno zkrachují, protože by žádné diváky neměly.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kk
Datum: 22.12.16 12:58

Dobrý den jsou to herci. Některé jsem totiž viděla v soudkyni Barbaře nebo v Křižovatkách života.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.04.17 13:12
avatar

kk. A podle toho soudíte že to jsou herci? *ee*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ruzenka
Datum: 05.01.17 11:07

Vzhledem k tomu, že jednom pořadu "Nebezpečné vztahy" hrála matku jednoho účastníka Jana Gýrová a v dalším, týkající se těhotenství s neplodným manželem, měla žena těhotenské břicho vycpané a v obecenstvu jsou převážně diváci, kteří účinkují jako herci v pořadu "Soudkyně Barbora" je zřejmé, že se jedná o stejný typ pořadu. Rozdíl je jen v tom, že u pořadu Soudkyně je uváděno, že nejedná jedná o autentické postavy. Ale je pravda, že pořad "Nebezpečné vztahy" působí věrohodně.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: standakan
Datum: 10.02.17 22:55

Věrohodně? Leda pro prostoduché diváky...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: pk
Datum: 31.03.17 20:17

Ano, je to velice ubohé a dělají to jenom pro peníze. Ostatně v tomto pořadu, už podle přízvuku, hrají většinou Moraváci, kteří neumí ani pořádně česky skloňovat, ale pro peníze udělají cokoliv. Těchto lidí máme mimochodem většinu v celé naší vládě a na státních úřadech, a to vždy ve vedoucích funkcích...*smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.01.17 13:32

Už ve starém Římě, chléb a hry, nýní plné supermarkety a přihloupé telky, ale když aktérům zaplatí, tak proč nedělat kašpárka, možná i primář Karel Nešpor by leckerého přijal na delší dobu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kvido
Datum: 10.01.17 21:29

asi nejvystižnejší odpoved. přesně tak. historie se neustale opakuje což si vetšina lidí vubec neuvedomuje..doufám i když je to mimo tema že se bude opakovat i 12 září 1683 a evropa bude zachráněna

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.01.17 17:48
avatar

Jsou to herci, ne příliš známí, ale někteří to hrají opravdu přesvědčivě. Když jsem to zjistila, byla jsem zklamaná, ale koukám dál, zajímají mne osudy lidí. Tak snad alespoň ty osudy jsou ze života, skutečné?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: renca
Datum: 07.01.17 10:44

Ty příběhy nejsou ani skutečné. Jsou vymyšlené. Jsem naštvaná za to jak dokážou z lidí dělat blbce :(

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.01.17 11:32
avatar

Samozřejmě, že jsou vymyšlené. Nejsou ani skutečné, ani na motivy. Nesmysly od A až do Z. Laciná a pokleslá zábava pro občany, kteří nejsou s to vést vlastní život. *blee*

Ohodnoceno: 1x
 
Od: nikc®
Datum: 08.01.17 13:01

Když jsem viděla pořad Aféry s Kristelovou jako moderátorkou, tak jednou mi to stačilo. Jen kousek jsem viděla. Když těm hercům vypadne text, tak se opakují. Opakují věty. Kamarádka hlavní hrdinky, která měla ty aféry říkala často slova jako dokonalý pár a mají dokonalý, ukázkový vztah a žádný lepší pár nezná. Načež za chvilku tam veřejně řekla, že měla vztah s tou kamarádkou kdysi před léty. Předtím se ten manžel dozvěděl, že měla aféru s nějakým mužem, který tam taky seděl vedle v křesle. Jako by to bylo hrozně důležitý a každýho to zajímalo. Manžel se tam jako skládal*smich*. Naštěstí jen jako. Kdyby to bylo pravdivý, tak po tomto pořadu už nejlepší kamarádky nejsou a manželé už nejsou manželi. Kristelová moc přesvědčivá nebyla. Musil hrál líp.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: poradtepetr
Datum: 26.01.17 13:29

Příběhy jako příběhy. Na druh lidí, co chodí do kina na filmy "podle skutečnosti" nemáte. Ti vám pomluví tyhle pořady a sami okoušou všechny udičky céčkových filmů, co si hrají na skutečnost. Hezké je, když se "podle skutečnosti" vyskytnou tři filmy na jedno téma a každý je jiný :))

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.01.17 18:13
avatar

Dívám se na to často, taky jsem přemýšlela, zda je to hrané či skutečné. Ale po dnešním dílu si myslím, že je to hrané, ,plrotože toto nemůže být možné. Žijí spolu 13 let, za tu dobu měli spolu jen 4x sex a po každéz toho bylo dítě. Pominu-li tu sex.abstinenci, byla by opravdu veliká náhoda /nemohu to považovat za pravděpodobné/, aby z každého styku bylo ihned dítě, to by muselo vstoupit do dějin.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.01.17 19:06
avatar

Tak jsem slyšela Honzu Musila vysvětlovat, že příběhy i osoby jsou skutečné, pouze v případě, že se nějaký člověk nechce, nebo nemůže osobně zúčastnit, že obsadí herce. Docela mi to přijde jako uspokojivá varianta, protože mám poicit, že někteří to prostě hrát nemohou. Ty emoce, pohyby očí, reakce - stejně třak tam na druhou stranu bije do očí, když třo někdo jen hraje. Co myslíte teď? Neočekávám recenzi "uměleckého díla", jen zda hrají, či nehrají, pomineme -li ty "záskoky". A jestli jsou příběhy pravé? Těžko říct, život píše často neuvěřitelné romány.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.01.17 20:16
avatar

Také jsem nad tím přemýšlela. Ale pak jsem se dozvěděla, že oni jsou za účast v pořadu totiž velmi dobře placení. Teď zrovna běží upoutávka aby se přihlásili lidé kteří mají v rodině těžký problém, že jim veřejně pomohou a jejich situaci budou veřejně řešit za přítomnosti psychologů. Odměna za účast je kolem 60 tisíc. Tudíž podobný případ jako tento program. To je to samé jako "výměna manželek", "prostřeno" a tak dál. Lidé za peníze udělají všechno možné a ostuda je jim šuma fuk. Shrábnou peníze a je docela možné, že jim to sousedi i závidí, když se jim pak chlubí kolik si tím pořadem vydělali.

Ono to totiž už začalo s tím "pošta pro tebe". Také se tam hlásila spousta lidí a vyblekotali tam na sebe všechno možné a dělali si ostudu.

Tyto programy budou čím dál tím víc populárnější a budou čím dál tím víc ostřejší. Herci to nejsou. Bohužel.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: karelii
Datum: 27.01.17 20:26

Tak už jsem z toho jelen. Dokáže někdo přesvědčivě odpovědět, jak to opravdu je?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.01.17 20:30
avatar

Ne, nejsou to herci, jak by jen mohli být...eins (18:55), zwei, drei. Anything else? *hej*


doplněno 27.01.17 21:02:

Herec, statista, komparzista...jde o to, že je to naaranžováno, nejde o skutečné životních příběhy zúčastněných osob. Ale lid chce být klamán a potřebuje i hry. A jak řekl jeden diskutující na netu - co na tom, že je to fake, hlavně že pobaví. *vtip*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.01.17 20:46
avatar

Castingová agentura do těchto pořadů hledá vhodné učinkující (absolventy, OSVČ, důchodce atd) a nabízí to jako pracovní příležitost. Takže ne všichni jsou herci a jsou pečlivě vybíráni. Viz.:

https://www.fajn-brigady.cz/b…m=organic&utm_campaign=Indeed

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mbradac
Datum: 27.01.17 22:08

Dobrý den. Zajímám se o váš pořad i o ohlasy diváků na něj. Prosím, odpovězte mi,jde-li o smyšlené příběhy nebo jsou tu skuteční lidé se svými problémy. Děkuji.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.17 18:58
avatar

Tak jsem se na to zaměřila trochu víc, protože jsem byla přesvědčená, že takhle špatní nemohou být ani herci amatéři. A pak, brzy by se to provalilo, protože by byli vidět v různých "rolích". Už to psala myslím Kapka trochu výše. Já jsem to našla také.

"Talent management s.r.o. 8 září v 11:13 ·

Dobrý den, v pátek 09.09. kdykoliv mezi 15 a 17.30 hod proběhne v naší agentuře více castingů najednou.Můžete se zúčastnit:-Pro Tv reklamu na SAZKU hledáme hezké,štíhlé, upravené muže a ženy ve věku od 50 do 70 let - pro pořad TV Barrandov Soudkyně Barbara a Nebezpečné vztahy hledáme ženy a muže ve věku od 25 do 50 let, kteří se nestydí mluvit před kamerou a jsou schopni se naučit několikastránkový scénář.Casting se týká pouze těch, kteří v těchto pořadech ještě neúčinkovali a nezúčastnili se žádného z vypsaných castingůV případě vašeho zájmu přijďte zítra,tzn. v pátek 09.09. kdykoliv mezi 15 a 17.30 hod /NE dříve,NE později/ do naší agentury Talent management,Masarykovo nábřeží č.10,Praha 2/naproti výstavní síni Mánes/.Těšíme se na vás."

Takže je to jasné. Dneska tam "plakala" jedna blondýna, která podezírala manžela z nevěry a on jí chudák jenom tajil že má rakovinu. Tak se mu vrhla do náruče a plakala tak "srdceryvně", že nedokázala vytlačit ani jedinou slzu a vypadalo to, že se směje. V tom pořadu soudkyně Barbara je to ještě horší, jak tam uděluje ty pokuty a nemá vůbec páru jak to opravdu v soudní síni vypadá, jak strašně neschopní jsou ti obhájci, všem jim evidentně chybí slovní zásoba a neustále se trapně opakují. Je to strašně uboze zrežírované. Jsem zvědavá jak to bude s tím novým programem kde budou řešit ty rodinné problémy s psychology. Účastníci budou odměněni třiceti tisícovou částkou. Těch 60 tisíc o kterých jsem psala dostávají nyní v pořadu "Prostřeno". Omlouvám se za dezinformaci.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.01.17 16:04
avatar

To ale stále neobjasňuje, zda lidé z castingu, jen zaskakují za lidi, kteří osobně v příběhu odmítnou vystoupit, nebo je to všechno jen v režii "herců", vč. zinscenovaných příběhů. Kompars samozřejmě se pak může vyskytnout i v jiném pořadu, což jsem sama zaznamenala. Dopídíme se?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.17 06:25
avatar

Takže po sté: Vymyšlené příběhy, špatní herci, ať už amatérští nebo rádoby profesionální. Aneb, jak říká Jonathan Frakes - dostali jsme vás. *zed*


doplněno 01.02.17 06:36:

suzymon - ano, markýrovaný pláč některých herců občas připomíná marnou snahu Pierra Richarda z filmu Otec a otec. *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.17 19:51
avatar

Blesiku, to je asi jedno. Mohou se inspirovat skutečnými soudními příběhy, neboť kam se hrabe fantazie na skutečnost. To je co se týče těch všelijakých "soudkyní". Co se týče toho pořadu "nebezpečné vztahy", tak si myslím, že to je zcela vymyšlené. Už jim začíná docházet fantazie, protože se to už začíná dost opakovat. Je ale docela možné, že jim tam píší lidé náměty. Také to už tady existovalo a bylo to natočeno pro televizi. Ale tam hráli skuteční herci a dalo se na to koukat. Tohle je děs, co tam dokáží ti lidé předvést. A pak ten jejich "detektor lži" a testy DNA, mají lidi - diváky za pitomce. Komu ty testy dělají, když jsou tam samí náhodně vybraní lidi co přišli na obyčejný konkurz a nemají s "případem" nic společnéno. prostě to jsou samé lži a podvody. Ale lidi na to čumí, protože se tam hádají a předstírají že se budou co nevidět rvát. Dívala jsem se na to několikrát, ale asi po týdnu mne to úplně přestalo bavit. Je to vlastně všechno na jedno brdo a ještě to je někdy strašně špatně "zahrané". Alespoň by měli napřed vyzkoušet ty lidi, jestli mají alespoň trochu toho hereckého talentu, aby to vypadalo věrohodně. Já už se dál pídit nebudu, jelikož mi to nestojí za můj vynaložený čas. To co jsem viděla a pak zjistila mi úplně stačí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.17 20:25
avatar

Suzymon, máte pravdu, někdy je to hodně špatně zahrané. Já si to pouštím jen jako kulisu k počítači. Ono taky na co se dá dnes v Tv dívat, když už nesnáším akční filmy a kriminálky, nebo se nerada dívám na stále opakované filmy. Je to bída.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 11.02.17 13:13

Nedávno jsem koukala na pořad Soudkyně Barbara a připadá mi, že ten pár se k sobě hodil typově. Dobře je k sobě vybrali a docela dobře zahraný to bylo. Akorát mi tam jedna svědkyně neseděla a divně hrála. Ale jinak ostatní na jedničku hráli. Správně vybírají typy lidí pro role. Vyberou člověka typu frajírka na roli frajera a toho podnikatele pracháče taky dobře vybrali i tu jeho manželku. Jako kdyby k sobě patřili.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikdo01
Datum: 01.02.17 20:37
Dnes me to teda dostalo,jak se tam hadali o ukradene penize ze sejfu a ten neurotickej priblblik si moh utrhnout hlavu,to byl mistr herec Jsou to fakt voloviny splacany.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: zdenek167
Datum: 02.02.17 10:11
Dnes jsem koukal na jeden dil nebezpecnych vztahu a zjistil jsem ze to nejsou realni lide.dnes tam hral nemocnemo syna Honzu ktery chodi udajne na dyalizu ve skutecnosti jse ten kluk jmenuje Jirka a pracuje se mnou v kancelari a neni vubec nemocny. Takze zase podvod na lidi kvuly sledovanosti.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: radka3
Datum: 17.03.17 19:38

Možná, že příběhy mají základ ve skutečných příbězích, které lidé píší do TV, ale hrají tam opravdu neherci. Stačí se podívat na díl, který se vysílal 16. 3. 2017 na Barandov Plus, který pojednával o těhotné Andree. A dnes 17. 3. tato paní vařila na TV Prima v Prostřenu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.02.17 16:25

Když vidím kolik lidí věří, že se u těchto stupidních pořadů jedná o realitu, tak už mě ani nepřekvapuje popularita soudruhů Zemana a Babiše. :(

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bmbx®
Datum: 06.02.17 21:04

Zase jedinec co do všeho plete politiku *bzum**zed*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.02.17 18:42
avatar

Tondac - A nemáte to jedno? Příběhy mohou být skutečné, jen trochu upravené pro TV a ty mně zajímají. Život píše romány a setkávám se stím ve své práci dnes a denně. Taky byste nevěřil, že je to pravda.


doplněno 07.02.17 18:55:

A filmy, pokud nejsou životopisné, jsou v naprosté většině smyšlené, jen herci mohou být lepší. Někdy. Mně to baví víc než ty americké slátaniny, buď potrhlé komedie, nebo auta a lidé létající vzduchem a všichni do toho na sebe důležitě křičí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.02.17 14:55
avatar

@blesik - film je film, u něj víme, že je hraný. U tohoto pořadu však tvrdí, že jde o skutečnost. Skuteční lidé, skutečné emoce, skutečné příběhy. To je pokrytectví nejvyššího kalibru. I kdyby mě to zaujalo, nebudu se na to dívat už z principu. M.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: nikc®
Datum: 11.02.17 15:35

Přesně tak, připadá mi vhodnější koukat na Soudkyni Barbaru než na Déčko na dětské pořady nebo pohádky. Myslím, že ty příběhy by se klidně mohly stát. I kdyby ne, tak člověk se trochu odreaguje a někdy zasměje. I ta soudkyně někdy zadržuje smích nebo úsměv. Je jí to vidět na očích. Každý si hájí svoje a jsou proti sobě. Čekám, jak to dopadne. Je to jako koukat na soutěž. Jednomu fandíte.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.02.17 14:26
avatar

Co tady pletete politiku! To je to posledni co tady chybelo a jeste takove sracky pisete !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vikky
Datum: 11.02.17 13:07

Včera jsem shlédla kousek tohoto pořadu a nestačila jsem zírat. Musil na tom musí být hodně špatně, když tak hluboko klesl. Pořad nejlépe vystihuje Pepinec, dovoluji si ho citova:Ráno zapnu telku, v programu prej Columbo. Fajn, říkám si, posnídám s poručíkem. Jdu dělat jídlo a najednou slyším z obýváku strašný, ale strašný s*ačky. Jako kdyby nám v noci někdo přehodil gauč s hajzlem. Chvíli poslouchám a když už si ťuká na čelo i toustovej chleba, jdu to do obýváku omrknout. V pohodě, gauč je na místě, mám si kam sednout. Však do něj taky okamžitě padám, protože co vidím v telce by složilo i Žižkovskou věž. Čumím s otevřenou hubou jako kdysi můj spolužák na učitelku Gabrhelovou a začínám mu rozumět, proč se vždycky před její hodinou chodil zhulit na záchod. Z hluboký fascinace mě probírá až smrad z kuchyně, to tousťák nevydržel a spáchal v toustovači sebevraždu. Vypínám televizi, otáčím jí obrazovkou ke zdi a běžím se podívat, jestli je v toustovači místo ještě pro mě...

No a ostatní pořady jako Aféry a Soudkyně Barbara jsou ty samé s.ačky. Jak tohle proboha může někdo vysílat a ještě se na to dívat? Lidi vzpamatujte se !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.02.17 19:18
avatar

Tak ten pan Musil už začíná být hodně trapný jak to přehrává. Jednou jsem viděla jak ronil slzy a většinou zírá jako by mu přejel vlak babičku. Já jsem ho teda předtím vůbec neznala, takže nevím čím se "proslavil" v minulosti. Podle mne tohle nemůže dlouho vydržet na obrazovkách, nebo jestli ano, tak už je z nás opravdu stádo blbounů.

Jenomže v té televizi je tak žalostně málo kvalitních pořadů... Ale teď jak to píši, tak jsem se nad tím zamyslela. Nebude to proto, že se lidé na kvalitní pořady nedívají? Že právě tyto pořady mají tu největší oblibu u diváků? Přece nejsou majitelé těch televizních stanic padlí na hlavu. Oni přece vydělávají na reklamách a dělají průzkumy kam jich mohou narvat nejvíc, kde mají tu nejvyšší sledovanost.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sasanka*
Datum: 03.04.17 18:10

Já si myslím,že na tom nezáleží jestli jsou to herci,důležité je,že ukážou lidem kteří něco podobného prožívají ,kde hledat pomoc.Nebezpečné vztahy jsou natáčené podle pravdivých událostí.A mimochodem,pan Musil má dvě vysoké školy.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.04.17 09:53
avatar

A jakpak jste na to přišla, paní "sasanko"? Na Vikipedii je jeho životopis. Je pouze vyučený kuchař-číšník. A pak celá jeho kariéra jak profesní, tak soukromá. O žádné vysoké škole tam nic není. Doporučuji si napřed něco přečíst a pak mluvit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vasek
Datum: 19.02.17 18:32
Poslední dobou sleduji nebezpečné vztahy. Je to celkem pořad zajímavý, ale odbourejte ty šílené výkřiky oooooooooo
a podobně. Díky. Vašek.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.02.17 18:57
avatar

A jak dlouho se už na to díváte? To je totiž asi důležité. Já jsem to sledovala asi týden a pak už mne to opravdu začalo hodně nudit a někdy i znechucovat. Ne všichni "aktéři dobrovolníci" jsou na nějaké akceptovatelné úrovni. A ty náměty jsou pořád o jednom a tom samém. Neustále se tam řeší nevěra a její důsledky, což by ani tak nevadilo, ale když se tam řeší dokonce nějaká smrtelná nemoc, tak to už mi přijde až za hranicí etiky takového masmédia, kterým televize bezesporu je. Není to kvalitní pořad, ale lidé se na to dívají, protože jim pak asi připadá, že jsou ty jejich vlastní problémy menší. Takže je to jednodušeji řečeno takový hyenysmus.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: amo
Datum: 19.02.17 21:39

Mene inteligentnim lidem se to muze libit a jelikoz vetsina naroda je bohuzel primitivnejsiho razeni, tak to ma potrebnou sledovanost. Je to cilene prave na tuto sortu lidi, pruzkum medialniho trhu to jiste predem proveril, nez to spustili a narocnejsi "divactvo" muze jen doufat, ze se to brzo omrzi, klesne sledovanost a ta stupidita skonci.


doplněno 20.02.17 14:10:

Myslim si, ze soudni jedinci uz prokoukli celou tuhle saskarnu a podle sve natury se bud bavi, nebo prepinaji. Dojimat se nad spatne hranym divadlem spolecne s Musilem dokaze snad jen slaboduch. Naopak nektere pripady ze soudni sine jsou probehle kauzy, inspirace je ze soudnich spisu a jejich prezentace hereckym ztvarnenim vubec nevadi, nekdy i pobavi, u soudu se totiz zazije casto i neuveritelne :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.17 10:34
avatar

Amo, kdo jsou méně inteligentní lidé? Třeba ti, kteří se dovedou dlouhé hodiny dívat na televizi, jak několik desítek milionářů honí kulatou věc? Pokouší se o ně infarkt, ikdyž ví, že svým postojem nic nezmění? A navíc, je to ze záznamu? Tedy dávno to už proběhlo? Nebo máš na mysli lidi, kteří sledují něco, co je akorát pro posouzení psychiatra? Nebo ty, kteří nadšeně šílí u pořadu, kdy se valí násilí a krev skoro až do obýváku? Nebo ty, kteří mají nějaké podivné ovladače v rukách a střílejí, jezdí, běhají, schovávají se a bojují? *sok* Kdo je inteligentní divák? Existuje vůbec taková definice?

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 20.02.17 14:30

Babčo *palec*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: amo
Datum: 20.02.17 20:02

Babko, obecna definice asi neexistuje, protoze ji zatim nikdo nevyslovil, ale zamysli se a zkus ji formulovat, potom zaslouzis nejen palec, budes prvni a nesmrtelna *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vasek
Datum: 23.02.17 19:54
Dívám se asi 2 týdny. Dnes jsem viděl asi starší pořad a na to se dalo dívat, protože tam nebylo oooooooooo ani jooooooo a další. Ale to oooooooooo, když Musil řekne třeba "vy jste hezká" a poblikum odpoví jooooooo, a nebo "Lenka přichází" publikum ihned "oooooooooo". Teď se dívám a za každou druhou větou je "oooooooooo". Končím s tímto pořadem.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: oak
Datum: 20.02.17 10:39

IDIOTISMUS první třídy tento pořad! - Viděl jsem to z čistě zajímavosti jen jednou a stačilo!... je to podvod! nejsou to vůbec skutečné příběhy, JE TO VYMYŠLENÉ! jsou tam najatý herci.! ...Dokázat to můžu tím, že jsem viděl tam "hrát" jednu hezkou hnědookou tmavovlasou holku jak hrála v 1 díle AFÉRY ( pozn. další hraný podvod) hrála holku, která se vyspala s fotografem a byla nevěrná svýmu příteli. - a následně asi o 2 týdny později jsem jí poznal úplně v jiné roli v NEBEZPEČNÝCH VZTAZÍCH a ještě byla jinak namaskovaná a namalovaná a hrála pro změnu v těch VZTAZÍCH zase holku, která byla zklamaná nějakým svým zaměstnavatelem, že jí podvádí či co, už přesně nevím o co šlo. - - byla to opravdu ONA poznaj jsem jí, je to najatá herečka! - v Aférách hrála pod jménem LENKA a ve Vztazích pod jménem ANEŽKA. - - prostě tyhle pořady: NEBEZPEČNÉ VZTAHY, AFÉRY, BARBARA atd. debility první třídy. - - ach jo kde jsou ty čASY, v 90 letech kdy bylo autentický ÁČKO na NOVĚ, nebo SAUNA na PRIMĚ. tam byl Honza Musil super, teď se mi zprotivil! no jo co by kdo pro prachy neudělal že

Ohodnoceno: 0x
 
Od: radekf
Datum: 08.03.17 14:38

Samozřejmě jsou to herci. Agentura Talent Management hledá pravidelně do komparsu specifické osoby, dle předem psaného scénáře. Osoby by měly mít minimální zkušenosti s hraním. Podobně je to s pořadem Aféry. Často je podmínkou aby komparsisti nehráli v pořadu Soudkyňě Barbara.

Lidé, všechno je to o tom, připoutat diváka k TV k nesmyslným věcem a na hodně dlouhou dobu, nejlépe trvale. Poté je lehké diváka ovlivňovat reklamami. Reklamy jsou pak hlavním zdrojem financí pro tyto pořady.

Lidé, chrantě si svůj životní čas, je to to nejcenější co máte.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tondik
Datum: 17.03.17 18:52

No když jsem videl vecer v nebezpecnych vztazich stejnou vyzilou kun..u ktera uvadi v sobotu rano podvodnou tv hru pro dem...nty tak je jasne ze to nejsou autenticti lide a herci uz vubec ne.Druha koza pro zmenu vari v prostrenu

Divim se Honzovi Musilovi ze se nechal ukecat na takovou stupidni kok..tinu protoze je to dobry moderator a ma urcite na vic.

Predvadi se tam deb..love a druzi se na ne divaji.Vypovida to o mentalite a rozumove urovni naseho naroda.

Stacilo mi pet minut a vim o co jde.Uz nikdy !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.03.17 19:46
avatar

Na prostřeno jsem se dívala a byly tam dvě. Jedna blondýna, druhá tmavovláska. Docela by mne zajímalo, která z nich se účastnila toho pořadu s Musilem. Na to totiž nekoukám. Ta blondýna měla postižené dítě a nechce se mi věřit, že by šla do toho pořadu s Musilem. Teda vařit neuměla, ale kritizovat ano. Díky za odpověď.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lubosprosek
Datum: 18.03.17 17:37

Pořad není pravdivý, jsou tam herci někdy neherci. Kamarád co je singl tam hrál pod jiným jménem a měl manželku, která ho údajně opustila kvůli nevěře.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tomasdolezal
Datum: 20.03.17 20:55

Dobrý den.Pořad Nebezpečné vztahy jsou natáčeny se skutečnými lidmi z jejich příběhu.Když ale některý účastník nemůže přijít,nahradí ho nějakým hercem.Proto se tedy může stát,že v pořadu uvidíte nějakého známého herce.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.03.17 07:11
avatar

A kdy jste tam nějakého známého herce viděl? Jste vedle jak ta jedle. O tomhle pořadu a jeho principu už toho bylo napsáno tolik a ne jenom tady, že nerozumím tomu, jak si ještě někdo může myslet to co tady uvádíte. Ale i tohle vlastně vysvětluje, proč ten pořad stále funguje a zřejmě bude fungovat ještě dost dlouho...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vanda
Datum: 23.03.17 21:08

Suzymon, máte úplnou pravdu, je vidět, jak lidé bud nepřemýšlejí nebo chtějí věřit neuvěřitelnému. Je sice pravda, že život někdy píše příběhy, které vypadají neskutečně, ale tohle je tzv. přitažené za vlasy. V jednom dílu nebezpečných vztahů, dokonce uváděli případ, který už předtím řešili v Soudkyni Barbaře.Šlo o případ, kdy manželé nemohli mít děti a po mnoha letech se manželka nechala oplodnit bratrem svého muže. A tento týden byl pořad opravdu pecka. Manželé si nerozuměli a manžel podezíral svou ženu z nevěry a nakonec vyšlo najevo, že se už po 2 roky stýká se svou nevlastní sestrou a mají spolu poměr. Pořad byl vysílaný v úterý a pan Jan Musil je "tak dobrý moderátor", že jim říkal, že protože jsou nevlastní sestry a mají společnou jen matku a každá jiného otce, mohly by spolu klidně žít. Asi bych panu moderátorovi doporučila, aby si alespoň zjistil na Wikipedii nebo v zákoně jak to vlastně je, než bude povídat tyto hovadiny. Protože v našem státě není ani mezi polosourozenci povolen intimní styk. Prostě televize Barrandov se dostala až na úplné dno.. Ale bohužel máte úplnou pravdu v tom, že lidé budou věřit každé pitomosti

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.17 10:25
avatar

Vando, já toho Musila vůbec neznala. Teď už jsem si o něm přečetla, že to je vyučený kuchař-číšník, který se nějak dostal k moderování v televizi. To jak moderuje tento pořad, odpovídá jeho vzdělání. To je tak, když dneska nikdo nevyžaduje po lidech vzdělání odpovídající oboru. Stačí že někdo zná někoho a ten ho ze soukromých důvodů někam dostane. Tak se pak nemůžeme divit úrovni všelijakých pořadů a všeobecné úrovni moderátorů. U dívek stačí umělá prsa a drzost a u chlapů asi homosexualita. Podotýkám, že vůbec nemám nic proti homosexuálům. Aby si to zase někdo špatně nevysvětlil. Jenom vím, že je právě v této branži velmi populární a že se na ní dá docela v klidu postavit i kariéra. A to platí už spoustu let, není to žádná novinka. Viz třeba Jean Marais-Jean Cocteau. Klasický příklad. jenom s tím rozdílem, že Jean Marais to někam opravdu dotáhl.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.17 10:33
avatar
Mluvíte mi z duše. A to je jich prý 4%. Ha ha. Když vidim tv prima, tak jich je minimálně 50% a ještě mě udivuje, jak jsou ve svých neuvěřitelně zbytečných profesích hodnoceni a prosazováni. Stylista, designer, manažer na krávoviny a to co vyplodí je k zvracení. Pak jsou tito ukazováni jako vzor vkusu a chování? Kde to jsme?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mp*
Datum: 25.04.17 17:00

Tak třeba Musil mě osobně vůbec nevadí. Naopak na mě působí docela věrohodně. Zase když vidím tu blondýnu s černouškem na nově (správně píšu urážlivě - o to mi právě jde) tak jdou na mě osypky.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vladislavnovak
Datum: 28.03.17 20:10

JE To FAKE! koukam na dil kde je herec co toxi na yb, hral i ve tchyni, vse je fake :D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pavelpikola
Datum: 04.04.17 10:55

Nechápu zabedněnost lidí. Samozrejme je to hrane, Nebezpecne vztahy, Afery, Soudkyne Barbara, atd atd... kazdy den je nabídka na tyto role na internetu. Ja jiz v nekolika z nich hral.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: orelzhor
Datum: 04.04.17 11:33

Pořad "Nebezpečné vztahy" je samozřejmě těžce zavádějící a z reality života má společného opravdu málo. Vystupuje tam komparz a nejen tam, ale i v Popelce a v soudní síni Soudkyně brambora. Včera tj. 3.4.017, tam byla blondýna, která potratila snad 16x a její švagrová, že se "obětuje" a donosí za ní dítě. Ovšem ta samá blondýna před 3mi týdny byla v Popelce a uváděla, že studuje a nemá partnera . Musil to hraje dobře a procítěně a aby ne, je to bukvice. Podobné pořady jsou Nebezpečné pro TV Barandov.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.04.17 16:00
avatar

Orle, už jsem měla kurzor nastavený na to, že vám dám bod, jako souhlas. Ale pak jsem dočetla větu o panu Musilovi. No a? Co na tom? Vám to, osobně, nějak škodí? Ubližuje vám, že je gay? *hej*Znám několik opravdových chlapů, kteří se zapřičinili o to, abychom na ně, my všichni, dopláceli.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: orelzhor
Datum: 04.04.17 17:24

No jo, mám to tak nastavený, myslím označení buzerantů. Znám jich celkem dost a vycházíme spolu. Dokonce jsme byli spolu na dovolený, já ještě s jedním heterákem a sedm bukvic. Fajn dovolená. A děkuji ...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.04.17 16:22
avatar

Na zítřek, na Nově, inzerují Výměnu manželek. Tento díl, s alkoholičkou jak vyšitou, už běžel nějak před rokem a teď ho opakují. Ta, pěkná, ale věčně ožralá baba, vystupvala i ve Prostřeno, na Primě! *zed* Ještě dnes se sama sobě divím, že jsem ji to věřila! Dodnes nevím, jestli jí to předepisoval scénář nebo ta baba byla taková.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lego®
Datum: 25.04.17 16:52
avatar

A ja si furt rikal ze hrajou podle scenare:-/

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.04.17 19:26
avatar

Babko, já už na žádný z těchto pořadů nekoukám, protože jsem zhnusená. Ne tím o čem to tam je, ale tím že mne ta banda která tyto programy koncipuje, považuje za úplného idiota který jim spolkne každou hovadinu i s navijákem.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: miru
Datum: 25.04.17 20:01
Manzelky jsou ale ze zivota. Znam z tohoto poradu 2 rodiny. Jedna je ze Slaneho a druha z Ostravy. Pred lety se tam odstehovala znama a jsou to jejich sousedi. Neprijde mi nic divneho na tom, ucastnit se techto dvou poradu. V obou pripadech je celkem slusna jednoratova financni injekce. Nekomu nedela problem ukazovat sve soukromi narodu, tak proleze, co se da.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.17 08:04
avatar

Miru, i to je možné. ;)


doplněno 26.04.17 09:57:

Sebod, úplně původně byla otázka na Nebezpečné vztahy a tím pádem začaly pochybnosti i o Výměně manželek. Výměna je určitě pravdivá, protože tak, jak lidé fungují ve svých domácnostech, to nikdo nevymyslí ve scénáři a také nezrežíruje. O to je to více smutnější


doplněno 26.04.17 10:24:

Ty Vztahy, ty mi vadí. Fakt! Občas, když brouzdám po programech, tak se na pár minut u nich zastavím, ale nelíbí se mi ani trošku! Možná, že to bude tím Musilem, kterého jsem doposud měla velice ráda a fandila mu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.17 09:32

Babčo, já jsem tady už psala, že také osobně znám dvě rodiny, které byly ve výměně. To jedno natáčení bylo dost divoký, to druhé bylo maličko klidnější, ale také tam byly rozepře. Nic nebylo podle scénáře, vše šlo samovolně.


doplněno 26.04.17 10:04:

No, já bych tak nehrotila ani ty Vztahy. Tak to hrajou herci. No a? Vždyť je to přeci jedno... A že je to vymyšlené? Zase: no a co? V soudních síních se semelou kolikrát daleko horší věci. Tak kde je pravda?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.17 11:09
avatar

Plně souhlasím, ale proč mají v tom případě tu potřebu přdstírat, že jde o skutečné příběhy a oblbovat diváky, že to jsou skuteční protagonisti těch soudních sporů. Vždyt mohou klidně přiznat že jde o hrané soudní spory, motivované těmi skutečnými. A klidně by to mohli hrát opravdoví herci a na to by se člověk docela rád díval, protože by to mělo úroveň. Dokonce si myslím, že by jim i stoupla sledovanost, protože to co se u soudů děje je v některých případech opravdu zajímavé. Takhle ztoho udělali jenom ubohou a směšnou frašku.


doplněno 26.04.17 16:13:

Nevím, možná že to neříkají, já jsem těch dílů viděla hodně málo, protože mi na tom vadila ta amatéřina v režii a hlavně úplně hloupé vyjadřování těch "advokátů" a "soudkyně". Nakonec byli, nebo jsou ti komparzisté ve výsledku lepší, než ti kmenoví "herci". Já ani nemusím přepínat, prostě si to ani nepustím. Mne to teda vůbec nebaví, ale pár dílů jsem viděla, protože jsem od toho čekala něco lepšího a dala jsem tomu šanci. Ale nelepšilo se to. Ale chápu, že jsou lidé kterým se to líbí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.17 14:10

Suzy. Teď nevím přesně, možná se pletu, ale podle mě nikdo nikde neříká, že jsou to skuteční lidé a JEJICH příběh. Vždy to snad začíná tak, že se Pavlovi (Jirkovi, Petrovi) stalo to a to. Ale NIKDO tam neřekne a toto je právě ten Pavel, kterému se to stalo.

Nemáš pravdu ani s tím, že tam nejsou herci. Jsou. Z menších oblastních divadel. Teď tam někde hraje Zedníček z Kurňa co to je (synovec Pavla Zedníčka). Známí herci ti do toho nepůjdou, protože za A - není to dobře honorováno a ze B - má to přeci jenom velice nízkou úroveň.

Lidi, musíte si opravdu uvědomit, že televizní stanice MUSÍ něčím zaplnit všechen vysílací čas. Není možné, aby stále všude běželi jenom kvalitní filmy (dokumenty) s pěti hvězdama. A podle všeho všechny tyhle Soudkyně sledovanost mají. To je oč tu běží... A přesně, komu se to nelíbí, má možnost přepnout nebo vypnout *bum*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: miru
Datum: 26.04.17 13:36
Ano i to je mozne. Ale co bys na tom chtela rezirovat? Ted se pohadejte, i kdyz to neumite. Mejte dobrou naladu, kdyz vas protejsek stve. A deti na 10 dni zmeni sve chovani a navyky, jak mavnutim proutkem Tak to asi nefunguje..
Ohodnoceno: 0x
 
Od: isk
Datum: 12.05.17 13:23

Já tedy četla, že se jedná o kombinovaný pořad - příběhy jsou skutečné, ale protagonisté pouze částečně. Ne každý je schopen zvládnout vystoupení před kamerou proto v těchto případech dochází k nahrazení dotyčné osoby komparziztou nikoliv profesionálním hercem. Ale všichni nahrazování nejsou a publikum funguje podobně jako na divadle. A pan Musil dělá co může a co mu daná situace dovolí a rozhodně nic nerozpatlává. Jo a britská či americká verze je mnohem šílenější.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: anonymka
Datum: 18.06.17 21:33
Je to hrané. Poznala jsem to hned, ale potvrdil mi to díl o klukovi, kterého znásilnily tři ženy. Ten kluk byl bývalý youtuber z TvTwixx jménem Andy. Avšak v Nebezpečných vztazích měl jméno Jakub. :/
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.