Asistenční služba - vypočítavá pojišťovna

Od: Datum: 03.11.16 11:37 odpovědí: 7 změna: 03.11.16 17:29

Dobrý den,

chtěl bych zde napsat konečně pravdu, kterou jsem se dozvěděl při mé nehodě. Stala se mi nehoda v srpnu tohoto roku (2016). Nehodu jsem nezavinil. Vvzhledem k tomu, že jsme byli s rodinou na cestě na dovolenou tak to bylo o dost nepříjemné. Auto nebylo až tak bourané jako spíš odřené a mělo rozbité zadní světlo plus světlo mlhové. Tudíž jsem nějak zvažoval zda budeme v cestě pokračovat či nikoliv (důvodem bylo to, že soused jel takto též na dovolenou do Itálie, kde velice začalo pršet měl prasklé zadní světlo od čehož začalo auto hořet - zbyla jen kostra + sedačky). Tak jsem chtělo tomuto předejít. Zavolal jsem si na pojišťovnu jak to teď mám řešit? Na lince mě operátorka řekla, že se musíme rozhodnout sami (buďto zrušit dovolenou, nebo jestli nemám možnost dovolenou posunout atd atd.) Prostě neuvěřitelné řeči člověku, který je v nouzi a po malé nehodě si neví rady... Opravdu jsme zvažovali, že budeme kontaktovat majitele domu kam jsme mířili na dovolenou a pokusíme se domluvit na přesunutí popř. jen nějaké rozumné pokutě za to, že jsme nepřijeli.

Velice nepřijemné. V tu chvíli k nehodě přijelo vozidlo asistenční služby s nápisem Dopravní nehody. Jak jsem, ale četl ze článků kde se uvádí nebo titulují tyhle asistence jako LOVCI NEHOD tak se rozzuřil ještě více a poslal tohoto človíčka do míst, která tu raději nebudu ani vypisovat. Nicméně jsem od něj zaslechl slovo NÁHRADNÍ VOZIDLO... Nenapadlo mě nic než zavolat znovu na pojišťovnu a tam se na možnost náhradního vozidla optat... Nyní již hovor s operátorem nikoliv ženou (tajně jsem doufal), ale po dotazu na náhradní vozidlo mě bylo sděleno: Na náhradní vozidlo vůbec nárok nemáte jak jste na to přišel? K nehodě přijelo auto asistenční služby, kdy mě tohle jejich zaměstnanec nabízel. Ano oni to nabízí, ale nárok není tudíž si nic od takových firem nepůjčujte a vůbec s nimi nic neřešte. Tyhle firmy Vám nabídnout náhradní vozidlo a celé vyřízení pojistné události a pak to po Vás budou chtít zaplatit. Tak jsem ukončil hovor. Člověk s asistenční služby byl stále u nehody a bavil se s druhým účastníkem - ten za mnou přišel a řekl mě ať si toho pána vyslechnu, že je to možná jinak než si myslím a než je to tak jak jsem se dozvěděl u nehody. Poslechl jsem jej a on mi znovu začal podrobně popisovat jak to vlastně je s náhradním vozidlem atd. atd. Vzhledem k mé situaci jsme se tedy nakonec rozumně pobavili já jej vyslechl a domluvili jsme se, že to risknu a zapůjčím si od jejich asistenční služby náhradní vozidlo. Nebylo tak drahé ani kdybych jej měl platit.

Abychom došel k věci. Zapůjčili jsme si náhradní vozidlo - úplně nové najeto cca 1.250km takže na cestu dlouhou 900km tam a 900km zpět ideální i když se podívám na to, že mé vozidlo bylo 11let staré. Po návratu z dovolené jsem se pouze dostavil na sídlo asistenční společnosti, kde jsem si převzal svoje opravené vozidlo, vrátil vozidlo zapůjčené podepsal doklady pro vrácení a tím to bylo celé vyřízené. Po asi 14 dnech nám došel na adresu výplatní dopis kde bylo uvedena proplacená částka za náhradní vozidlo a opravu vozidla. Tak se mě velice ulevilo a zapřemýšlel nad tím proč jsou vlastně tedy ty články jak lovci nehod to a to. Jediné co mě opravdu napadlo a čím mě ujistil též zaměstnanec asistenční služby je to, že tyhle články si píší pojišťovny aby vystrašili účastníky nehod. Logické! Nezapůjčím si auto = pojišťovna nic nezaplatí a ušetří :) To je přesně to proč to tak je.!

Z toho plyne ponaučení - neposlouchejte nikdy co Vám radí pojišťovna a vše si raděj pořešte přes asistenční službu - nikoliv však asistenční službu pojišťoven - TIHLE SE VÁM BUDOU CHTÍT CO NEJRYCHLEJI ZBAVIT A NIC NA CO MÁTE NÁROK VÁM NENABÍDNOU! Fuj, že se pojišťovny za takové chování nestydíte. Všichni platí povinné ručení havarijní někteří a pak je necháte stát při nehodě bezradné u nehod a v ničem jim nepomůžete.

Jak jsem slíbil. Jakmile vše bude uzavřené bude v pořádku tak tohle všechno napíšu na jakoukoliv diskuzi ať každý ví za co pojištovny mají pojištěné. Velké díky patří asistenční službě z Brna, která mě pomohla ve velmi složité situaci. Především sourozenci Zemanovi. Vše si vyřídili s pojišťovnou a já měl nové náhradní vozidlo po celou dobu na dovolené. Perfektní služby a fakt po důvěře i velice profesionální chování všech. Klobouk dolů. Pokud si tohle čtěte tak Vás moc pozdravuji a jakmile budu mít cestu přes Brno tak se za Vámi rád stavím. Díky díky díky.

Dobrý den,

chtěl bych zde napsat konečně pravdu, kterou jsem se dozvěděl při mé nehodě. Stala se mi nehoda v srpnu tohoto roku (2016). Nehodu jsem nezavinil. Vvzhledem k tomu, že jsme byli s rodinou na cestě na dovolenou tak to bylo o dost nepříjemné. Auto nebylo až tak bourané jako spíš odřené a mělo rozbité zadní světlo plus světlo mlhové. Tudíž jsem nějak zvažoval zda budeme v cestě pokračovat či nikoliv (důvodem bylo to, že soused jel takto též na dovolenou do Itálie, kde velice začalo pršet měl prasklé zadní světlo od čehož začalo auto hořet - zbyla jen kostra + sedačky). Tak jsem chtělo tomuto předejít. Zavolal jsem si na pojišťovnu jak to teď mám řešit? Na lince mě operátorka řekla, že se musíme rozhodnout sami (buďto zrušit dovolenou, nebo jestli nemám možnost dovolenou posunout atd atd.) Prostě neuvěřitelné řeči člověku, který je v nouzi a po malé nehodě si neví rady... Opravdu jsme zvažovali, že budeme kontaktovat majitele domu kam jsme mířili na dovolenou a pokusíme se domluvit na přesunutí popř. jen nějaké rozumné pokutě za to, že jsme nepřijeli.

Velice nepřijemné. V tu chvíli k nehodě přijelo vozidlo asistenční služby s nápisem Dopravní nehody. Jak jsem, ale četl ze článků kde se uvádí nebo titulují tyhle asistence jako LOVCI NEHOD tak se rozzuřil ještě více a poslal tohoto človíčka do míst, která tu raději nebudu ani vypisovat. Nicméně jsem od něj zaslechl slovo NÁHRADNÍ VOZIDLO... Nenapadlo mě nic než zavolat znovu na pojišťovnu a tam se na možnost náhradního vozidla optat... Nyní již hovor s operátorem nikoliv ženou (tajně jsem doufal), ale po dotazu na náhradní vozidlo mě bylo sděleno: Na náhradní vozidlo vůbec nárok nemáte jak jste na to přišel? K nehodě přijelo auto asistenční služby, kdy mě tohle jejich zaměstnanec nabízel. Ano oni to nabízí, ale nárok není tudíž si nic od takových firem nepůjčujte a vůbec s nimi nic neřešte. Tyhle firmy Vám nabídnout náhradní vozidlo a celé vyřízení pojistné události a pak to po Vás budou chtít zaplatit. Tak jsem ukončil hovor. Člověk s asistenční služby byl stále u nehody a bavil se s druhým účastníkem - ten za mnou přišel a řekl mě ať si toho pána vyslechnu, že je to možná jinak než si myslím a než je to tak jak jsem se dozvěděl u nehody. Poslechl jsem jej a on mi znovu začal podrobně popisovat jak to vlastně je s náhradním vozidlem atd. atd. Vzhledem k mé situaci jsme se tedy nakonec rozumně pobavili já jej vyslechl a domluvili jsme se, že to risknu a zapůjčím si od jejich asistenční služby náhradní vozidlo. Nebylo tak drahé ani kdybych jej měl platit.

Abychom došel k věci. Zapůjčili jsme si náhradní vozidlo - úplně nové najeto cca 1.250km takže na cestu dlouhou 900km tam a 900km zpět ideální i když se podívám na to, že mé vozidlo bylo 11let staré. Po návratu z dovolené jsem se pouze dostavil na sídlo asistenční společnosti, kde jsem si převzal svoje opravené vozidlo, vrátil vozidlo zapůjčené podepsal doklady pro vrácení a tím to bylo celé vyřízené. Po asi 14 dnech nám došel na adresu výplatní dopis kde bylo uvedena proplacená částka za náhradní vozidlo a opravu vozidla. Tak se mě velice ulevilo a zapřemýšlel nad tím proč jsou vlastně tedy ty články jak lovci nehod to a to. Jediné co mě opravdu napadlo a čím mě ujistil též zaměstnanec asistenční služby je to, že tyhle články si píší pojišťovny aby vystrašili účastníky nehod. Logické! Nezapůjčím si auto = pojišťovna nic nezaplatí a ušetří :) To je přesně to proč to tak je.!

Z toho plyne ponaučení - neposlouchejte nikdy co Vám radí pojišťovna a vše si raděj pořešte přes asistenční službu - nikoliv však asistenční službu pojišťoven - TIHLE SE VÁM BUDOU CHTÍT CO NEJRYCHLEJI ZBAVIT A NIC NA CO MÁTE NÁROK VÁM NENABÍDNOU! Fuj, že se pojišťovny za takové chování nestydíte. Všichni platí povinné ručení havarijní někteří a pak je necháte stát při nehodě bezradné u nehod a v ničem jim nepomůžete.

Jak jsem slíbil. Jakmile vše bude uzavřené bude v pořádku tak tohle všechno napíšu na jakoukoliv diskuzi ať každý ví za co pojištovny mají pojištěné. Velké díky patří asistenční službě z Brna, která mě pomohla ve velmi složité situaci. Především sourozenci Zemanovi. Vše si vyřídili s pojišťovnou a já měl nové náhradní vozidlo po celou dobu na dovolené. Perfektní služby a fakt po důvěře i velice profesionální chování všech. Klobouk dolů. Pokud si tohle čtěte tak Vás moc pozdravuji a jakmile budu mít cestu přes Brno tak se za Vámi rád stavím. Díky díky díky.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kusk
Datum: 03.11.16 12:44

Mám stejnou zkušenost jako vy. V zatáčce ženská zapomněla točit volantem a promáčkla mi blatník a odřela dveře. Přijeli "lovci nehod" dřív než policie, sepsali protokoly, pak je odevzali policajtům.

Auto jsem měla pojízdné, nabídli mi náhradní vozidlo po dobu opravy. Jela jsem s nimi 40 km do jejich sídla, na výběr jsem měla ze 3 značek aut. Při předání dotankovali nádrž do plné a já jezdila. Po 10 dnech mi zavolali, že auto je hotové, připravené k odběru. Jen jsem doplnila nádrž také do plné a auto předala. Podepsala moc papírů a to bylo vše. Na můj dotaz, co se bude dít, když pojišťovna neproplatí náhradní vozidlo mi sdělili - vás se to netýká, pokud k tomu dojde, my si to vymůžeme na viníkovi. Je to už víc jak 2 roky a nestálo mi to ani korunu.

Datum: 03.11.16 13:09
avatar
Ono jsou lovci nehod a lovci nehod. Nejde je hazet do stejneho pytle. Pokud jste ale poskozeny mate narok na nahradni auto. Jenze oni to same udelaji treba tomu kdo DN zpusobil a pojistovna mu to nemusi proplatit. (jde o to jake ma doplnky k povinnemu ruceni nebo havarijko)
Od: jiripilik
Datum: 03.11.16 13:46

Ano to máte pravdu na to jsem se informoval též při zapůjčení vozu a asistenční služba mě na to odpověděla to stejné. Nárok na náhradní vozidlo má každý poškozený účastník dopravní nehody. Viník dle své pojistky. Některá pojistka má i z havarijního pojištění na nárok, ale většinou je to omezeno dny. Tzn. ne třeba po celou dobu opravy.

Datum: 03.11.16 14:55
avatar
Viník má snad povinné ručení. Proč by měl platit náhradní vozidlo? To je věc pojišťovny.
Datum: 03.11.16 16:51
avatar

Jojo - tihle lovci nehod, to je profláklá písnička. Je fakt pozoruhodné, jak rychle dokáží přijet a co vše slíbit. Já se s nimi nehádám, spíše mám z nich srandu, klidně ho nechám vypovídat ale ZÁSÁDNĚ NIC NEPODEPSAT ! Je to prosté - každá pojišťovna dává klientům k zelené kartě vizitku, kde je uvedena hotline a smluvní asistenční služba. Takže té zavolám a s nimi to řeším, oni mi poskytnou i případné náhradní vozidlo placené z ručení viníka.

Datum: 03.11.16 17:15

asi záleží jakou má člověk pojistku, ale já měl za to, že takové věci se řeší na pojištovně toho, kdo nehodu zpusobil.. tak bych přes ni řešil i nahradní auto.. když si nejsou ochotny mezi sebou řešit nehody, tak bych očekaval že mě pošlou do háje i s takovou věcí..

Datum: 03.11.16 17:29
avatar
V dnesni dome je normalni doplněk, ze moje pojistovna vse vyresi a resi to s jeho pojistovnou.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.