Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Česká pošta - Zásilka není v evidenci

Od: patrikzelenka odpovědí: 5 změna:
Zdravím,
mám na Vás otázku ohledně zásilky přes Českou poštu. Má mi přijít balík, ale když chci sledovat fázi doručení na webu pošty, tak mi to píše "Zásilka tohoto podacího čísla není v evidenci."
Chápu, že je to asi způsobeno rozdílem mezi odesláním a zadáním do systému, ale píše se mi to už půl dne.
Nevíte, kdy by to tak mohli do systému zadat?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar minda

půl dne je na č.poštu málo... dejte jim tak den... ;)

patrikzelenka
hodnocení

Já právě ani nevím jestli je to jejich chyba.
Psal jsem do obchodu, kde jsem objednával zboží, že chci objednávku zrušit. Odpověď mi nepřišla, ale cca za 20 minut mi přišel mail, že balík byl odeslán a součástí mailu byl odkaz na sledování zásilek ČP a číslo zásilky.
Teď právě nevím, jestli to teda odeslali ale pošta ještě neevidovala. Nebo jestli to zrušili.
Předpokládám, že pokud by obchod zásilku zrušil, tak by mi to přišlo v emailu a nepřišel by mi e-mail, že balík byl odeslán.

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490

Musis pockat. Ten system je pomaly.

 

lidus*
hodnocení

0x

V emailu máte vždy upozornění, že až bude zásilka na depu zadaná do evidence, teprve pak ji můžete vysledovat. Netrvá to hodinu od podání na poště ale klidně i den nebo dva.

Takto to chodí ve všech eschopech kde něco objednám já a ještě mi vždy příjde SMS od pošty.

Stav zásilky můžete sledovat na webových stránkách Ceska Posta online po zadání čísla balíku zde:
postaonline.cz/...
Prosíme neopomeňte, že je možné sledovat stav zásilky až od okamžiku, kdy je balík naskenován a převzat Českou poštou v Ústí nad Labem. Sledování zásilky mezi naším skladem v Německu a depem České pošty v Ústí nad Labem není bohužel možné.


doplněno 13.10.16 11:36:

Po přijetí objednávky už někde není možnost zrušit, chce to myslet než něco objednám a uzavřu tak smlouvu. Při nutnosti (většinou chci do balíku nějaké zboží přidat nebo chci jen určitou barvu a nenapsala jsem to do poznámky) mi ale stačí obchod vytočit a domluvit se, nepíšu email.

riokai

@lidus"
V emailu máte vždy upozornění, že až bude zásilka na depu zadaná do evidence, teprve pak ji můžete vysledovat."
Hloupost. Ne vždy je v e-mailu napsané, že lze sledovat zásilku až po dodání do depa. Některé eshopy to tam nedávájí, tak se pak není čemu divit, že člověk, který se s tímto setkává poprvé, neví, kdy bude jeho zásilka pro sledování dostupná.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]