Česká pošta - Zásilka není v evidenci

Od: Datum: 12.10.16 15:40 odpovědí: 4 změna: 13.10.16 11:32
Zdravím,
mám na Vás otázku ohledně zásilky přes Českou poštu. Má mi přijít balík, ale když chci sledovat fázi doručení na webu pošty, tak mi to píše "Zásilka tohoto podacího čísla není v evidenci."
Chápu, že je to asi způsobeno rozdílem mezi odesláním a zadáním do systému, ale píše se mi to už půl dne.
Nevíte, kdy by to tak mohli do systému zadat?

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.10.16 15:45
avatar

půl dne je na č.poštu málo... dejte jim tak den... ;)

Od: patrikzelenka
Datum: 12.10.16 15:52
Já právě ani nevím jestli je to jejich chyba.
Psal jsem do obchodu, kde jsem objednával zboží, že chci objednávku zrušit. Odpověď mi nepřišla, ale cca za 20 minut mi přišel mail, že balík byl odeslán a součástí mailu byl odkaz na sledování zásilek ČP a číslo zásilky.
Teď právě nevím, jestli to teda odeslali ale pošta ještě neevidovala. Nebo jestli to zrušili.
Předpokládám, že pokud by obchod zásilku zrušil, tak by mi to přišlo v emailu a nepřišel by mi e-mail, že balík byl odeslán.
Datum: 12.10.16 16:15
avatar

Musis pockat. Ten system je pomaly.

Datum: 13.10.16 11:32
avatar

V emailu máte vždy upozornění, že až bude zásilka na depu zadaná do evidence, teprve pak ji můžete vysledovat. Netrvá to hodinu od podání na poště ale klidně i den nebo dva.

Takto to chodí ve všech eschopech kde něco objednám já a ještě mi vždy příjde SMS od pošty.

Stav zásilky můžete sledovat na webových stránkách Ceska Posta online po zadání čísla balíku zde:
https://www.postaonline.cz
Prosíme neopomeňte, že je možné sledovat stav zásilky až od okamžiku, kdy je balík naskenován a převzat Českou poštou v Ústí nad Labem. Sledování zásilky mezi naším skladem v Německu a depem České pošty v Ústí nad Labem není bohužel možné.


doplněno 13.10.16 11:36:

Po přijetí objednávky už někde není možnost zrušit, chce to myslet než něco objednám a uzavřu tak smlouvu. Při nutnosti (většinou chci do balíku nějaké zboží přidat nebo chci jen určitou barvu a nenapsala jsem to do poznámky) mi ale stačí obchod vytočit a domluvit se, nepíšu email.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.