Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím o pomoc. Objednal jsem si včera u Fischer.cz zájezd, který byl o 1/2 levnější a byl označen jako last minute. Zájezd jsem zarezervoval přes internet a hned jsem udělal objednávku, kde jsem obdržel ihned VS a veškeré shrnutí objednaných služeb včetně čísla účtu. Ihned jsem daný zájezd zaplatil (jelikož Fischer má účet u České Spořitelny a já také, tak musela být platba připsána během pár minut). Následující den v 10:00 mi volá paní, že mají problém v systému a za tuto cenu mi daný zájezd nemůže prodat a že mi již zaplacenou objednávku stornuje a peníze vrátí.Když jsem pohrozil právníkem,tak se společnost umírnila a ještě danou věc projedná. Mám veškeré print screeny obrazovky veškeré shrnutí objednávky a potvrzení o provedené platbě. Dané ceny ještě nyní koluji v reklamních banerech Fischer na internetu Prosím jaké mám a jak velké mám možnosti se dožadovat platnosti zaplacené objednávky? Děkuji moc za POMOC. David
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.