Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dovolená - cena

Od: jeydee odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, prosím o pomoc. Objednal jsem si včera u Fischer.cz zájezd, který byl o 1/2 levnější a byl označen jako last minute. Zájezd jsem zarezervoval přes internet a hned jsem udělal objednávku, kde jsem obdržel ihned VS a veškeré shrnutí objednaných služeb včetně čísla účtu. Ihned jsem daný zájezd zaplatil (jelikož Fischer má účet u České Spořitelny a já také, tak musela být platba připsána během pár minut). Následující den v 10:00 mi volá paní, že mají problém v systému a za tuto cenu mi daný zájezd nemůže prodat a že mi již zaplacenou objednávku stornuje a peníze vrátí.Když jsem pohrozil právníkem,tak se společnost umírnila a ještě danou věc projedná. Mám veškeré print screeny obrazovky veškeré shrnutí objednávky a potvrzení o provedené platbě. Dané ceny ještě nyní koluji v reklamních banerech Fischer na internetu Prosím jaké mám a jak velké mám možnosti se dožadovat platnosti zaplacené objednávky? Děkuji moc za POMOC. David

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

stonek*
hodnocení

0x

Myslim že máte velkou šanci. Jednoznačně se jednalo o jejich chybu, podle mě by byla namístě omluva. Ale když jim budete dostatečně vyhrožovat popotahováním, řeknou si že kvuli takovýmu * si nebudou kazit jméno a smíří se s prodělkem.

 

5taba1obu
hodnocení

0x

V tomto případě bych do soudního sporu nešel, protože výsledek je nejistý.

Nechal bych si vyplatit zaplacené peníze a objednal jinde.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]