Tetování data narození mých dětí

Od: Datum: 12.09.16 21:45 odpovědí: 27 změna: 14.09.16 17:33

Nazdárek lidi, chtěl bych si nechat vytetovat data narození mých dětí (možná i s iniciály ), ale nejsem ještě rozhodnutý kam a jakým písmem.

můžete mi poradit kdo má nějaké zkušenosti buď osobní nebo u někoho svého známeho?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.09.16 21:49
avatar

Zapomněl jste napsat přibližně polohu bydliště. 100% nepojedete do salonu přes celou republiku.

A upřímně, proč se chcete dát tetovat, když nevíte kam a jak? Vyznívá to, jako byste to chtěl a ani nevíte proč, jen abyste to měl. To je špatně.

Od: super
Datum: 12.09.16 21:57

Na bydlišti nezáleží, o tatérovi vím který by mi to udělal. Chci si nechat vytetovat určité téma, které pro mě moc znamená, jenom chci doladit jak by to mohlo vypadat a kam přesně i když o místě jsem již přemýšlel, ale chtěl bych znát názor i jiných lidí. takže s tvojí odpovědí musím razantně nesouhlasit.

Datum: 13.09.16 21:27
avatar

Pokud víš co si dát namalovat a sháníš jen inspiraci, google je výborný.Jsou tam různé typy tetování, klasické, stínované, 3d, barevné tribal a pod. Pokud nevíš kam na tělo, záleží i na velikosti daného motivu.Ono je to úplně jedno kam, neděláš to pro lidi kolem, ale pro sebe. jen tam kde je kost, to hůře drží a musí se malovat delší dobu, navícekrát. Rameno, předloktí. tam bych to viděl já.

Datum: 12.09.16 22:14
avatar

Má to jeden můj starý známý. Křestní jméno a datum narození dětí a ženy na paži z vnitřní strany. Normálně z tetovacího salonu, písmo nějaké pěkné si vybral, ale jinak nic zvláštního. Nevím, jestli to není póza, ale tvrdí, že to má z prozaického důvodu - aby nezapomněl na narozeniny. Neměla jsem tu odvahu mu povědět, že existuje připomenutí v mobilním kalendáři.

Datum: 12.09.16 23:12

Také jsem uvažoval, že si nechám udělat stylizovaný obrázek oblíbeného zvířete své dcery a k tomu datum, případně jméno. Bývalka prohlásila, že pro chlapa je to dětinské...

Datum: 13.09.16 07:50
avatar

Mezi slabinou a pupkem. Mi by se to líbilo tam.*hej*Nejen z estetického hlediska. Z praktického? Světu je lhostejné, kdy se narodily vaše děti. Měly by to vidět milenky a brát to v úvahu.

Datum: 13.09.16 11:18

Jak tu bylo napsáno, je to dětinský ulítlý nápad, který nemá žádnou souvislost s láskou k dětem, ale jde jen o vlastní zviditelnění. Těch potetovaných je dnes už tolik, že to ztrácí smysl, jako se kdysi říkalo - jména hloupých na všech sloupích, tak dnes mi to připadne o tetování.

Datum: 13.09.16 13:42
avatar

Prosím, abyste si o tetování něco nejdřív zjistila, a pak plácala. :)

Ti, co nejvíc křičí, o tom zpravidla vědí velký kulový...

K dotazu - u muže se mi líbí tetování na předloktí, sama ho mám a kolega má právě na předloktí zakomponovaná jména synů do obrázku kytary. Případně na žebra nebo lýtko.

Datum: 13.09.16 11:38

Prvních sedm let věku dětí k srdci nebo na temeno, protože to děti ještě milují své rodiče a obdivují jejich moudrost. Od osmého do třináctého roku přesunout na ruku, protože nás mají v paži a od čtrnáctého roku na konec zad, protože to už nás většinou mají u pr...

Jestli chcete být vyjímečný, tak se nenechte tetovat a dejte si jejich fotky i s datem narození do peněženky. Nepočmáraných lidí se skutečnou fotkou už dneska moc nenajdete.

Datum: 13.09.16 13:28

tondac. Ta Tvoje vybraná místa jsou *palec*

Od: jinx®
Datum: 13.09.16 12:56
avatar

Asi toľko že už to tak originálne neni.Videl som niekoľko takých tetovaní.S umiestnením by som si dal pozor.Sú pracovné pozície kde je tetovanie neprípustné ..napriek vašim schopnostiam uprednostnia pri výbere kandidáta bez tetovania.

...prínos tetovania vnímam pozitívne iba pri identifikácii mrtvoly...toľko môj nazor.

Datum: 13.09.16 13:18
avatar

Souhlasím s tondactak to je.

Já si nechala děti na lopatku,ale jsem žena a jedno dítě má jméno jako můj komiksový hrdina,tak je tam mám oba vytetované jako ty postavičky+jména.Kamarádka má jména nad kotníkem i s datumem a protože maluji,tak jsem dělala parťákovi návrh(měl už tetování na paži)a k němu jsme dodělali datumy se jmény dětí.Zakomponované dohromady s tím starým tetováním to vypadalo dobře.Jinak chlapovi bych doporučila místo na těle: na žebrech(svisle dolů pod rukou nebo vzadu na žebrech)popřípadě vysoko na rameni,nějak decentně,menší.Jinde to podle mě nevypadá dobře.Tetování na paži je už dlouho "out",na nohy ,pod chlupyse to moc nehodí,předloktí bych nedávala,předsudky jsou pořád a nikdy nevíte kdy budete hledat novou práci apod.Krk,lopatky jsou místa,kde to sluší více holkám.

Datum: 13.09.16 16:12
Datum: 14.09.16 08:14
avatar

Budu ošklivá, protivná a zlá. Vím, je to každého jeho věc, nemám do toho nikomu co mluvit, přesto...

Byla jsem u moře. Tetování u lidí na pláži bylo víc než běžné. Pokud to byla maličká růžička na rameni dívky, budiž. Ale chodili tam i tací /nejen muži, ale i ženy/, kterým jsme říkali "ti plesniví". Celá ruka, celé nohy, celá záda šedomodré, žádné tvary, jen ošklivé fleky, mezitím občas něco červeného, jako by se na ráně loupala kůže a bylo vidět živé maso. Byl to prostě hnus.

Snad nejhorší byla "dáma" asi 30 letá, tlustá jak parní válec, v miniaturních bikinkách. Když se špeky daly do pohybu, to byl, panečku vichr. A ta měla kdesi pod břichem tetování. V těch záhybech bůčků nebylo poznat, o jaký motiv jde. Něco skrývaly kožní záhyby, něco ty kalhotky, které se neustále rolovaly směrem dolů a nemohly to nadělení pojmout. Bylo to víc, než nechutné. Tlusté dámě bylo nyní málo let, ale jednou mjí bude třeba 60, svůj objem možná zdvojnásobí, takže bude jako 2 parní válce. Jak to potom bude vypadat? To aby si zakoupila leda tak mnišskou kutnu, ta to schová.

Nedávala bych si nic. Kdysi bylo tetování výsadou muklů. Já vím, že dneska je to módní vlna. Ale již nechtěný módní oblek či módní botičky lze sundat. Odroste i módní účes, který nás už nebaví. Ale toto nikdy neodroste a svléknout to nelze. Zůstane to na nás navždy jako připomínka naší nevyzrálosti. Či blbosti?

Pokud nemám IQ tykve, data narození svých nejbližších si pamatuji. Nosím je v sobě. A tak proč je vystavovat? Každému jinému člověku je jedno, kdy se narodil Váš Pepík či vaše Anča. A Vy je určitě máte v srdci. Tak na co se tím prsit a vystavovat to na své kůži? Je to trapné. Skoro každému z nás se někdo narodil.

Je to jen dobrý byznys, nejdřív člověk zaplatí, aby ho pomalovali, potom za nějaký čas platí znovu a k tomu zažívá plno bolesti, aby to z něj odstranili.

Razím proto přísloví: Krása pomíjí, blbost je věčná!

Nehoršete se na mě, milí příznivci tetování, za můj názor, který se asi neslučuje s tím Vaším. Ale muselo to ze mě ven. Protože někteří potetovaní dnes vypadají spíš jako chovanci psychiatrie, než jako soudní a rozumní lidé. Tak do mě!:-D Jaga.

Datum: 14.09.16 09:40
avatar

Sama jste napsala, že blbost je věčná, a pokud někdo, kdo ví o tetování prd, napíše, že to bylo výsadou muklů, ztrapňuje se sám natolik dostatečně, že není třeba "jít do něj". *smich* ;)


doplněno 14.09.16 13:48:

Pro náctileté je většinou out... tak to je vtip dne. Bydlím nedaleko dobrého tetovacího salonu a mají obsazeno měsíc dopředu, často chodím kolem a návštěvníci jsou o dost mladší, než já.

Mezi náctiletými mám řadu známých, tetovaných. Pokud nemáte černou na bílém nějakou ofiko anketu, celorepublikový průzkum, tak je to jen výkřik do tmy.

Datum: 14.09.16 09:59

Vy to možná berete podle posledních let, babajaga zase podle socíku, kdy tetování skutečně bylo výsadou nudících se muklů.

Tetování ale bylo rozšířené mezi domorodci skoro po celém světě už od starověku. Většinovou společností ale bylo chápáno jako bararské nebo pohanské a šířilo se hlavně mezi spodinou jako např. otroky nebo vězni, specifickou skupinou byli ještě námořníci. Pověst tetování nezvedlo ani použití k označování vojáků a vězňů; a hlavně vězňů nacistických koncentráků.

V posledních 20letech se přístup změnil a stala se z něj módní záležitost. Každá módní vlna se ale jednou převalí a zatímco pro dnešní dvacátníky, třicátníky a čtyřicátníky je tetování stále IN, tak pro náctileté je už většinově OUT ...


doplněno 14.09.16 14:36:

Dá se předpokládat, že v tetovacím salůůůůnu budou i tetováníchtiví puberťáci, ale když to přepočítáte na % tak už to taková hitparáda neni... A věřím jen takovým anketám a statistikám, které si sám zfalšuju.

Mám kolem sebe dost náctiletých dětí, synovců, neteří a jejich kamarádů a pro ně je to už skutečně většinově OUT. Poslední tetováníchtivá byla neteř, která před 5 lety dostala tetování od mámy k 18.narozeninám. Ale pro ty puberťáky už je i ona stará bréca a nechtějí vypadat jako ona nebo nedejbože jejich rodiče :-D

Datum: 14.09.16 10:31
avatar

Ano, proto nejdůležitější šamani atd. měli tetování po celém těle, proto se dnes ještě mezi domorodými kmeny tetují i dívky od nízkého věku. Protože jsou to muklové a otroci :D. Kdepak, krása, vyjádření síly a souznění, dospívání nebo snaha o nalezení a vyjádření sama sebe s tím nemá co dělat. Prostě muklové a otroci :D

Datum: 14.09.16 11:12

Nejen muklové a otroci ... asi jste přes rudé oči přehlédla moji větu - Tetování ale bylo rozšířené mezi domorodci skoro po celém světě už od starověku.

Prostě jsem napsal fakta o historii tetování a přístupu většinové společnosti, který se v posledních 20letech podstatně změnil. Když mi něvěříte, tak se zeptejte strejdy gůůůgla.

BTW ten, kdo je silný a žije v souznění většinou nepotřebuje hledat sama sebe. A domorodé dívky tetované od nízkého věku se podle mě spíš podvolují příkazu rodičů a očekávání většinové domorodé společnosti, než že by vyjadřovaly sama sebe. To možná začnou vyjadřovat tím, že se nebudou tetovat, ale třeba se začnou líčit, ...

Pro naše náctileté je tetování out, protože to vidí u svých rodičů a oni se zase potřebují odlišit. Stejně tak už je třeba nebere fejsbůůček a další hity předchozí generace.

Datum: 14.09.16 11:41

Já jsem čtyřicátník a nevšiml jsem si ani u jednoho známého z mých vrstevníků, že by to měl. Jen u pár ženských v práci velmi drobné tetování. Spíš u těch mladších to vidím. Já to od mlada měl spojené pouze s vězni. U nikoho jiného to vidět nebylo. Když jsem někde potkal nějakou takovou existenci, tak byl v minulosti ve vězení. Ale když to vidím třeba u těch 20-30 letých..je to jejich věc, ale jde vidět jejich velké neseběvědomí. Navíc lidé se už hodně nudí a vymýšlejí "kraviny", jak se ještě víc "zkrášlit", upoutat a samozřejmě sledují stádovitě "módní vlnu". A ano, jak už tu bylo psané, každá módní vlna časem opadne a to bude pak psina *smich*

Datum: 14.09.16 10:29
avatar

To je ale hrozný blábol. Když si 200 kg chlap může nosit v létě jenom trencle a holý břich, nechápu, proč by nemohla ani tady tahle žena. Asi se za ty své špeky nestydí. A tetování má vtipně schované jen pro někoho. Ach jo, ta lidská vlastnost kecat do věcí, který se jich netýkají a nerozumí tomu...

Datum: 14.09.16 10:39

Ano, dnes je taková doba, každý si nosí co chce, dělá si co chce, vždyť je to jeho sobecká volba. Jo,to je pěkné, ale kdo se má na ty kretény dívat a poslouchat je? To mám chodit do města se slepeckou hůlkou a špunty na uších, abych unikla dnešním zblblíkům?

Datum: 14.09.16 10:49
avatar

Na vás se taky možná někdo nechce dívat... je to čistě váš problém, že se vám to nelíbí.

Datum: 14.09.16 10:51

A to je právě demagogie dnešní free doby, i kdybych chodila venku posraná, tak to není tak, že já bych byla na palici, ale blbí, jsou ti ostatní, kterým to vadí. Jo, vo tom to je. Škoda slov.

 

Datum: 14.09.16 11:27
avatar

Máte pravdu. Svoboda je humus a fujtajbl. Všichni budou vypadat stejně, nosit stejné oblečení a účesy a tak dále a "rebelové" se budou násilně přizpůsobovat většině, aby "nedráždili" některé lidi. Asi jako v Severní Korey, že ano. Tam je to super, dva tři schválené účesy, jasně dané oblečení, návody jak se smát a jak brečet. Jó, ale takovou utopii si nezasloužíme. Žijeme ve strašlivém režimu, kdy musíme koukat na ponožky v sandálech, tetování na tlustých holkách a nebo kyselé ksichty, mezi něž se očividně, podle vašeho vyjadřování, řadíte také. Holt život není fér. Se s tím smiřte...

Datum: 14.09.16 13:46
avatar

*palec**palec**hej*

Od: ben®
Datum: 14.09.16 17:13
avatar

Dobrý den, ještě bych zmínil kuřáky - ty nemá taky nikdo rád a je to menšina, které nepomůže ani Člověk v tísni . Zdravím!

Datum: 14.09.16 17:33

Na zadek? Je to důvěrná informace tak proč ne.

 

 

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.