Jakého nákupu nejvíce litujete?

Od: Datum: 02.09.16 10:55 odpovědí: 8 změna: 02.09.16 12:39

Zdravím. V poslední době jsem koupila dvě věci v OBI, které jsou mi na konec na nic. Vrátit už nejdou, protože jsou rozbalené. Stává se Vám to taky? Děkuji za odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.09.16 11:30
avatar

Nikc, já si myslím, že to je nesmysl, že jsou rozbalené. Když je zabalíte, máte účet a včas je vrátíte? Tož, co to tam je za blbce, že to nevezme zpět.

Datum: 02.09.16 11:43

OBI má v podmínkách, že vracené zboží musí být zabalené v originálním obalu.

Je to jejich dobrá vůle, že vrácení vůbec umožnují. Ten "blbec" prodavač ,by to pak musel třeba zacvakat ze svého, kdyby to převzal.

Od: nikc®
Datum: 02.09.16 12:04

Oblečení není problém vrátit, ale věci zabalené se musí rozbalit na vyzkoušení a do rozbalenýho obalu to dát zpátky nejde. Když je to to levnější zboží.


doplněno 02.09.16 12:08:

Jedna věc, např. servisní klíč pro montáž běžných výtokových dílů. To je krám. Sikovka je lepší. To jsem zjistila po rozbalení a vyzkoušení, že je mi to na nic. Ještě to poškodilo ten klíč z umělý hmoty.

Od: k2
Datum: 02.09.16 11:44

Obchodnik, ktery nebere zpet rozbalene a znovu zabalene zbozi, je blbec? A co by s nim asi pak v tom obchode delal?

Datum: 02.09.16 12:39
avatar

No moje řeč, nevzít zpět rozbalené zboží, to by musel být učiněný debil...

Od: jmlc®
Datum: 02.09.16 11:40
avatar

Naučil jsem se dražší věci kupovat (byť v kamenných obchodech) přes internet. Několikrát se mi to vyplatilo - vezmete to ze stejného obchodu, ale máte 14 dnů na vrácení. Bez zbytečných keců a reklamací.

Ale samozřejmě se sem tam stane, že nakoupím a taky zjistím, že věc nesplňuje požadavky... takže ji někomu dám, že ji možná užije někdo jiný...

Datum: 02.09.16 12:11
avatar

Teréňák na dálkové ovládání za 800,- krásný ale 6 tužkových baterií vydrží asi 45min, dobíjecí to vůbec nebere.

Datum: 02.09.16 12:17

Nestává, rozmyslím si jestli to potřebuji nebo ne. Používám to maximálně tak v Lidlu, kde cestou kolem vezmu něco rodině na vyzkoušení. Ale Lidl s tím počítá a má to jako obchodní strategii (prodá se toho víc než kdyby tam zákazníci měli zkušební kabiny).

Asi už jsem mimoň, ale přijde mi divné, když lidi nadávají na obchodníka, který nechce brát rozbalené zboží zpět. On to pak bude muset prodat se slevou a i s vráceným nerozbaleným zbožím má náklady na pracovníky, kteří to přejímají, vrací peníze a pak provádí zaúčtování.

A stejní kritici jsou pak schopni se zastávat telefonních operátorů, kteří pidipoznámkou ukrytou v elektronickém vyúčtování změní zákazníkovi tarif a pokud nereaguje, tak si ho ještě uvážou na dva roky.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.