Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jakého nákupu nejvíce litujete?

Od: nikc® odpovědí: 8 změna:

Zdravím. V poslední době jsem koupila dvě věci v OBI, které jsou mi na konec na nic. Vrátit už nejdou, protože jsou rozbalené. Stává se Vám to taky? Děkuji za odpovědi.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Nikc, já si myslím, že to je nesmysl, že jsou rozbalené. Když je zabalíte, máte účet a včas je vrátíte? Tož, co to tam je za blbce, že to nevezme zpět.

onacine

OBI má v podmínkách, že vracené zboží musí být zabalené v originálním obalu.

Je to jejich dobrá vůle, že vrácení vůbec umožnují. Ten "blbec" prodavač ,by to pak musel třeba zacvakat ze svého, kdyby to převzal.

hodnocení

Oblečení není problém vrátit, ale věci zabalené se musí rozbalit na vyzkoušení a do rozbalenýho obalu to dát zpátky nejde. Když je to to levnější zboží.


doplněno 02.09.16 12:08:

Jedna věc, např. servisní klíč pro montáž běžných výtokových dílů. To je krám. Sikovka je lepší. To jsem zjistila po rozbalení a vyzkoušení, že je mi to na nic. Ještě to poškodilo ten klíč z umělý hmoty.

k2

Obchodnik, ktery nebere zpet rozbalene a znovu zabalene zbozi, je blbec? A co by s nim asi pak v tom obchode delal?

stonek*

No moje řeč, nevzít zpět rozbalené zboží, to by musel být učiněný debil...

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Naučil jsem se dražší věci kupovat (byť v kamenných obchodech) přes internet. Několikrát se mi to vyplatilo - vezmete to ze stejného obchodu, ale máte 14 dnů na vrácení. Bez zbytečných keců a reklamací.

Ale samozřejmě se sem tam stane, že nakoupím a taky zjistím, že věc nesplňuje požadavky... takže ji někomu dám, že ji možná užije někdo jiný...

 

lidus*
hodnocení

0x

Teréňák na dálkové ovládání za 800,- krásný ale 6 tužkových baterií vydrží asi 45min, dobíjecí to vůbec nebere.

 

tondac*
hodnocení

0x

Nestává, rozmyslím si jestli to potřebuji nebo ne. Používám to maximálně tak v Lidlu, kde cestou kolem vezmu něco rodině na vyzkoušení. Ale Lidl s tím počítá a má to jako obchodní strategii (prodá se toho víc než kdyby tam zákazníci měli zkušební kabiny).

Asi už jsem mimoň, ale přijde mi divné, když lidi nadávají na obchodníka, který nechce brát rozbalené zboží zpět. On to pak bude muset prodat se slevou a i s vráceným nerozbaleným zbožím má náklady na pracovníky, kteří to přejímají, vrací peníze a pak provádí zaúčtování.

A stejní kritici jsou pak schopni se zastávat telefonních operátorů, kteří pidipoznámkou ukrytou v elektronickém vyúčtování změní zákazníkovi tarif a pokud nereaguje, tak si ho ještě uvážou na dva roky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]