Ukončení v Lyoness

Od: Datum: 27.08.16 10:52 odpovědí: 3 změna: 13.03.17 22:49

Dobrý den, poradí mi někdo, jak bezbolestně vystoupit z Lyoness. Jsem tam už několik let, taky jsem tam vložila nějaké peníze, ale nikdy se mi žádné nevrátily. Také jsem na internetu nenašla nikde jejich podmínky. A pokud jsem je kdysi četla, nikde ani zmínka o možném odstoupení. V každé služné firmě můžete účast zrušit. Taky bych ráda, aby mi vrátili alespoň část peněž.- Budu ráda, když mě někdo bude informovat. Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: uska®
Datum: 27.08.16 11:57

Neporadím, ale proč se nezeptáte přímo u zdroje?

Ostatní dotazy k těmto uživatelským podmínkám a k Všeobecným obchodním podmínkám Vám rádi zodpovíme na office@lyoness.cz.

Lyoness Czech Prague, s.r.o.
Evropská 2591/33e, CZ-16000 Praha 6

Telefon: +420 233 313 017
Fax: +420 220 511 226
E-mail: office@lyoness.cz

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.08.16 19:09
avatar

Netuším, co míníte obratem "bezbolestně vytoupit z Lyoness".

Pokud Vám jde o ukončení členství/smlouvy, musíte tak učinit písemně. (Nezapomeňte zároveň odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů (VOP, bod 12.5) a vyzvat společnost k likvidaci Vašich os. údajů.

VOP Lyoness (ukončení smlouvy členem ► bod 16)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ivanahorova
Datum: 13.03.17 22:49

Zajímalo by mě, jak to paní vyřešila. Já mám stejný problém. Jen jsem si, na rozdíl od ní, našla na www. podmínky, ale nejsou srozumitelné.Telefonicky jsem dostala jinou informaci, než pak písemně a ta písemná odpověď je taky nesrozumitelná.Myslím, že je naprosto jasné, co je myšleno "bezbolestně vystoupit" = dostat zpět vložené peníze.Já jsem peníze vložila v r. 2011, což je 6 let. Kdybych je uložila jinde, měla bych aspoň nějaké úroky + původní částku.Když jsem kdysi chtěla použít Lyoness kartu, konkrétně v Intersparru, který byl partnerem, řekli mi, že to nejde... nikdy jsem z členství žádnou výhodu neměla. Když jsem před několika lety párkrát zkoušela získat informaci telefonicky, čekala jsem i 15-20 minut, než došlo ke spojení a odpověď na jasnou otázku jsem stejně nedostala.Vadí mi ta ztráta času ve věci, která by se snadno dala vyřešit rychle.Místo toho jsem dostala nabídnuté 3 možnosti: někomu to prodat nebo založit účet a přes nákupy to nějak? dostat zpět ( jestli jsem správně pochopila, tak při vkladu 4800 a částce za "operaci" 320 Kč je to 15 transakcí nebo si doplatit neuhrazenou? částku ( žádnou neuhrazenou částku mít nemůžu );

Bylo by snazší upravit tyto body v Podmínkách srozumitelně, jasně, jednoznačně. Určitě se tato problematika netýká jen nás dvou.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.