Nejste přihlášen/a.
po cca 3 letech jdu zase psychiatričce.. bránila jsem se,ale bojím se, že si zničím manželství s úžasným mužem,který mě miluje...a budu mít špatný vliv na deti..a popravdě...bojím se, že bych to sama se sebou nezvádla a něco si udělala..
nikdo netuší..jenom muj manžel..mamka.
žádne sebevědomí...ale fakt, že žádné...žárivost,pocity ,že nestojím vůbec na nic...proč vlastně jsem na světě.
jenomže se bojím..jsem moc senzitivní i na léky..vysazovala jsem je několik měsícu, bylo to šílené-motání hlavy..nevolnost, všechno se se mnou točilo...šílené příznaky z vysazení..i když jsme vysazovala tak,jak jsem měla pod dohledem lékaře.
ted jsem přestěhovaná a ve středu jdu k jiné dr.
brala jsem olwexyi a předtím cipralex-ten jsme ale vyměnily za olwexyi protože jsem po něm začala přibírat.
máte nějaké zkušenosti vy?Chtěla jsem se obejít bez léků..mám psychoterapeutku..ale nic nepomáhá..naopak.a své blízké ořivelmi miluji na to,abych jim takhle mávala s životem...asi jsem se chtěla spíše vyspovídat..omlouvám se
děkuji
Zdravím Vás.
Antidepresiva jsou pouhá berlička.Pomoc v opravdu nevyhnutelných situacích.Zajímalo by mě,proč Vy máte deprese.Milující manžel,milující rodina
Začněte na sobě pracovat,nejen sedět v koutě a litovat se.Práce,práce a zase práce.Ať již fyzická,tak i duševní.
Vím o čem mluvím,bez diskuzí !
Nezachránily mě antidepresiva,naopak,ty mě spíše utlumovaly více a více.Mozek je oblbnut chemií,z toho plynou ty chmurné myšlenky.
Podívejte se na tato videa.Ten člověk je úžasný.A věřte tomu,že cvičení čchi-kung,i když se zdá pomalé a tak nějak nevýrazné,přesto pomáhá.Opravdu palec nahoru !
Mám známou psychoterapeutku, které věřím. Nevím, zda je pro vás geograficky dosažitelná, ale vím, že bere klienty i hodně zdaleka. Nebo možná něco poradí i na dálku - a jistě líp, než my laici.