Můj jídelníček - ok?

Od: Datum: 11.08.16 17:31 odpovědí: 4 změna: 12.08.16 20:49
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli mi tenhle jídelníček stačí a zajistí mi všechny látky, které potřebuju. Vážím 60kg a samozdřejmě když budu sportovat tak si jídelníček trochu upravím, zaměstnání mám sedavé. Jinak nemám v plánu pořád jíst to samé ale tohle myslím jako orientační plán... Snídaně : ovoce(třeba 2 banány), müssli (mistička) , čaj (zelený s citronem)
svačina : pečivo s pomazánkou a zeleninou (většinou paprika nebo rajče)
oběd : smoothie cca 3 kousky ovoce, oříšky-hrst (na poledne nemám čas na "oběd" tak si dávám svačinu)
svačina : (podle toho na co mám chuť) pizza, tousty, ovesná kaše, bábovka...
večeře (zdroj bílkovin)
děkuji za odpovědi

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.08.16 18:58
Přijde mi tam moc cukru, jinak těžko říct, samozřejmě se takhle nedá jist pořád a to samé jídlo je lepší mít třeba jen dvakrát týdně.
Datum: 11.08.16 19:09
avatar

Takže snídaně prakticky žádná, svačina ok, oběd prakticky žádný, svačina fastfood a večeře s otazníkem. Podle mě jíš málo, špatně a i jednotlivá jídla máš nedobře rozdělená. Přidal bych na snídani a neodpíral si oběd - čas není důvod ale výmluva. A citelně mi tam chybí maso a mléčné výrobky.

Datum: 12.08.16 19:21
avatar

Tak tohle je ta nejlepší cesta k tloustnutí. Smoothie s hrstí ořechů je kalorická bomba a vy si pak dáte ke svačině pizzu, nebo tousty, nebo ovesnou kaši, nebo bábovku, jako doplněk oběda. Navíc jíte pečivo už dopoledne, a tu pomazánku k tomu. Jakou? Nějakou kupovanou v kelímku a s majonézou? A čemu říkáte zdroj bílkovin k večeři? Podle mne to je cesta do pekel obezity...

Od: balzerka
Datum: 12.08.16 20:49

Bábovka, tousty , müssli - na co tolik cukru a mouky? Chybí mi tam maso a zelenina. Např krůtí plátek a zelný salát . Zapékaná brokolice s vejcem, kotlet s dušenou mrkví, králík se špenátem... Určitě 2x týdně rybu, dvakrát týdně luštěniny / červená čočka, hrášek, fazolky/, jáhly, bulgur, pohanku, pomazánku z avokáda, kvasnic, mozzarelu s bazalkou rajčaty a oliv. olejem... Ořechy ano a denně, ale ne arašídy. Plno z toho si lze udělat do krabičky.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.