V dnešní době a v dnešní společnosti

Od: Datum: 05.08.16 18:47 odpovědí: 32 změna: 09.08.16 04:35
Jak společnost dnešní reaguje na homosexualitu? Jak daného jedince přijímá nebo nepřijímá okolní prostředí, rodina, přátelé atd.? Je to v pořádku když se kluk převlíká za holku ( oblečeni a chováni) už jako dítě?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.08.16 18:58
avatar

Dnes je svět daleko tolerantnější než dříve, nikdo se nemusí skrývat a trpět a pokud se už někdo posmívá, nechť se nad tím povznese, je to příroda a té nezabráníš. Chápu, že rodina to nese těžko. Přestože znám několik homosexuálů a jsou to velmi slušní lidé, kdyby to bylo u mých dětí, asi bych to nesla těžce. Ale je třeba se s tím smířit, pokud se budou chovat jako normální slušní lidé.

Datum: 05.08.16 19:09
avatar

- v dnešní době jsou homosexuálům nebo transsexuálům atd. přiznávána stále větší práva, to přece vidíte sám. A tvrdí se, že to není žádná úchylka, neboť homosexualita existuje i mezi zvířaty. Možné to je, ale přesto většina společnosti homosexualitu intuitivně nepřijímá, takže to asi zas tak moc "v pořádku" nebude. Mně osobně jsou líbající se chlapi bytostně odporní a rozum s tím nic nespraví. Ale - na druhou stranu - kdybych se v jejich společnosti více pohybovala, asi bych si nakonec zvykla.


doplněno 07.08.16 00:33:

u homosexuálního chování samců jde u zvířat spíše o projev nadřazenosti vedoucího smečky, jak jsem si všimla třeba u psů.

Od: pt®
Datum: 06.08.16 16:47
avatar

Culdo, mýlíš se s těmi zvířaty:

Sexuální úchylky a deviace - seznam, příznaky a projevy, sexuologický slovník:

Sexuální úchylky a odchylky jsou specialitou nás - lidí. U zvířat sexuální úchylky nenaleznete. Úchylek jsou desítky a i když si myslíte, že skoro všechny znáte, tento slovník vás (stejně jako mě) vyvede z omylu. http://zbynekmlcoch.cz/inform…-projevy-sexuologicky-slovnik


doplněno 06.08.16 23:39:

jenže já dávám na odkaz na lékařský, odborný slovník a Vy zase na JPP - jedna paní povídala...


doplněno 07.08.16 11:20:

"culdo", tak ten projev nadřazenosti je logické vysvětlení a je to něco jiného něž u lidí.

Datum: 06.08.16 23:22

Ehm... nevím, že by slovník sexuálních úchylek naznačoval, že homosexualita je čistě lidskou záležitostí...

http://hobby.idnes.cz/vedci-z…513_162936_hobby-mazlicci_mce


doplněno 08.08.16 23:20:

PT nezlobte se na mne, ale i když tam není citována konkrétní vědecká studie, rozhodně bych to nepovažoval za zdroj "jedna paní povídala".

Snad Vás uspokojí tohle... http://cs.wikipedia.org/wiki/…osexualita_u_zv.C3.AD.C5.99at

Datum: 05.08.16 19:09
avatar

Každá společnost se skládá z jedinců. A každý jedinec má na toto téma jiný názor.

Mě osobně je to jedno, ať si každý dělá, chová a miluje koho chce. Pokud se nechová vulgárně, neubližuje, je to v mezích zákona, násilím neprotlačuje, nevnucuje, neovlivňuje děti a mládež. Proto též nechápu ty pestrobarevné průvody. Proč to tak dávají na odiv? Je to jejich soukromý život.

Vím, že jsou někteří homosexuálové - lesbičky velmi slušní, pracovití, až puntičkářky, úzkostlivě čistotní a pořádkumilovní. Však jako základní vzor matka+otec /žena+muž/ pro výchovu dětí z mého hlediska nevhodný. Ovšem ženy jsou ve výhodě. Vždycky si mohou nechat udělat dítě od známého, nebo se nechat uměle oplodnit.

.

Datum: 05.08.16 19:39
avatar
@pohanka - ...každá společnost se skládá z jedinců...každý jedinec má na toto téma jiný názor... To je přesné.
Spoužačka ze základky je lesbička. Když jsem to zjistila, reagovala jsem asi stejně, jako by mi oznámila, že si koupila chleba. V práci potkávám kluka s upraveným obočím a dlouhými vlasy staženými dodrdolu. Nosí obtažená trika a mluví jemnější hlasem než většina ženských. Přesto nepůsobí divně, vyloženě mu to sluší. Myslím, že větší pohoršení by budil, kdyby měl dredy a piercing.
Datum: 05.08.16 19:51
avatar

Před dvaceti lety se toto téma nepropíralo. Musím říci, že když by mě to tehdy někdo /žena/ řekl, tak bych se ji bála. Že se stanu jejím sexuálním objektem :-D. Nevěděla bych, jak se zachovat. Fakt jsem to tak měla nastavené. Vyhýbala bych se jí, natož zůstat někde o samotě. Možná si někdo řekne, že to byla domýšlivost, ale spíše tak zafungovala příroda, dávala mi echo, něco je špatně.

Dnes v důchodovém věku, se již nebojím ani lesbiček, ani opačného pohlaví. Kdo by mě asi tak chtěl, že. Jinak jsem měla před třemi lety v práci také kolegyni, která žila se ženou a nebyl problém.

Od: xy
Datum: 06.08.16 15:52

toto mě vždy překvapuje, když slyším tento názor. Když potkám ženu lesbičku, tak mít obavu, že se stanu jejím sexuálním objektem - protože je na ženy. To aby se pak taková žena bála i všech heterosexuálních mužů, kteří jsou taky na ženy )

Lesbičce se asi nelíbí každá žena ( teda předpokládám ) , stejně jako mně se nelíbí každý muž

Datum: 05.08.16 19:17

Dnešní společnost je opravdu velmi tolerantní. Ať si každý dělá, co chce, pokud to ovšem neobtěžuje ostatní. Jednou jsem někde četla, že hodně lidí by nechtělo za souseda muže, který se obléká do ženských šatů. Proč? Komu tím ten člověk vadí? To náš soused alkoholik s čoklem a jeho kamarády je mnohem horší. Co se týče homosexuálů, pokud se chovají jako běžné dvojice, o nic nejde, ale nějaké výstřednosti na veřejnosti, to fakt ne.

Od: fany
Datum: 05.08.16 19:51

Soudím, že se Tě tato otázka nějak dotýká. Je faktem že jsme příliš konzervativní a není to u nás jako třeba v Americe, kde běžně půjde muž po ulici v ženských šatech a nikomu to nepřijde divné. Kde se budou dva muži objímat a nikomu to nepřijde divné. Ale také je to země, kde se klidně vytáhne pistole a odstřelí kdykoliv a kohokoliv. Proto myslím že slušné chování a vystupování je na místě. Není nutné se po sobě válet veřejně na ulici, nedělají to ani heterosexuální páry. Není nutné si vzít sukni jako chlap a lodičky, když zrovna nejdu na karneval. Je to prostě soukromé a soukromé by to mělo zůstat.
Pokud si chlapec obléká šaty maminky, nemusí to být divné, chlapci nemají moc mužských vzorů, dnes nejsou tradiční rodiny jako dříve ale jen samoživitelky a tak malým chlapcům imponuje matka a sukně, když chlapa v kalhotech doma nemají, to je i logické, není kde se naučit, když chybí mužský vzor. Děti to mají dnes hodně složité v tomto směru

Datum: 05.08.16 20:32
avatar
Mekkou tuzemských homosexuálů je samozřejmě stolice. Bez legrace či nadsázky odhaduji, že podíl bukvic v řadách pražských mužů činí asi 25%. V Praze bukvičáci vládnou, drží vlivné posty, mají zde své kluby, koupaliště v Podolí, gay sauny...Pokud chce být bukvičák mezi svými a cítit se jako v ráji, rozhodně by měl zamířit do stolice. I to je jeden z důvodů, proč jsem stolici s potěšením opustil, i když rozhodně nešlo o zásadní faktor. *slunce*
Od: fany
Datum: 05.08.16 21:46

pro venkov4ever

Já zase soudím, že moje rodné město o nic nepřišlo, když jsi ho opustil.

Mekkou tuzemských homosexuálů je opravdu Praha, protože je zde více anonymity a tudíž více soukromí. Na vesnici a malých městech asi nebude příjemné žít s "Kainovým znamením", řekla bych, že přímo kruté. Nedivím se jim tedy.
Jinak nekritizuj Prahu, když nevíš, že rodilých pražáků je tu jak šafránu, převážná většina rádoby pražáků, jako jsi byl i Ty, z Prahy původem není a Praha je plná vesničanů a cizinců vůbec.
Takže když vlastně kritizuješ je, co sem přišli, možná sis to ani neuvědomil, koho to vlastně kritizuješ, český venkov víš..

Nejvíc miluju, když Prahu a její obyvatele kritizují ti, co ji vůbec neznají.

Od: laurak
Datum: 05.08.16 20:48

Myslím, že se pohled společnosti na tyhle odchylky všeobecně zlepšuje a je to tak dobře. Každý je nějaký a tolerance jinakosti je jednou ze základních podstat demokracie. Osobně mi mnohem více vadí lidé, kteří se pohoršují nad něčím odlišným, než ti kteří se liší. Navíc homosexuálové bývají jedni z nejvíce tolerantních lidí vůbec.

Stejně tak vidím i problematiku transsexuality. Další dobu jsem ležela v Motole na urologii, kde jako jedni z mála provádí operativní změnu pohlaví a musím říct, že jsem se tam setkala jen se samými fajn a v mých očích normálními pacientkami po této operaci. Zkrátka se to může stát, příroda je nevyspytatelná a pořád lepší narodit se například jako gay než jako primitiv

Datum: 05.08.16 22:20
avatar

Znám u nás muže, který ač ženatý, se nechal pomalu přeoperovat na ženu, včetně změny jména.

Manželství se mu rozpadlo. Následující vztah s mužem též.

Z krásného, vysokého, štíhlého, modrookého blonďáka se stala nepohlavní osoba, doživotně beroucí hormony. Široká ramena, malý zadek, chlapské ruce a nohy ukazují, že něco s tou ženou není v pořádku. Když se namaluje, tak je pěkná, ale to je věc, kterou chlapi v tranvesti show ovládají zcela běžně.

Myslím, že žádného štěstí změnou pohlaví nedošla.

Takže ne vždy je přeměna pohlaví cennou devizou. Po letech možná někteří nedokáží přiznat, že se zmýlili, a byla to pouze chvilková záležitost.

Datum: 05.08.16 22:55
avatar

Jednoho jsem znal taky. V Praze, kde jinde, v semeništi zločinu, úchyláků a špíny všeho druhu. Byl to jeden z kolegů v zaměstnání. Na to, že je ženou, přišel po třech dětech. Poněvadž neměl ani groš, musel docházet před jakousi komisi a usilovně ji přesvědčovat, aby ho přeoperovali za peníze daňových poplatníků. Bral hormony, aby mu rostla prsa, nosil ženské džíny a kalhotky. Labilní troska, pracovat s ním bylo o držku. Pak jsem ho dlouho neviděl, až jsme se společně s mnoha dalšími kolegy sešli na školení. Minisukně, lodičky, šminky, růž...na první pohled vcelku nenápadná, poněkud ošklivější žena. Učiněný euroobčan. Nikdo jiný ho neznal a tudíž mu nevěnoval pozornost. Až do momentu, než vznesl k lektorce dotaz. Jakmile se ozval jeho typický bas, nevěřícně se k němu otočily i kytky na oknech a pár sedících žen proneslo něco hodně neslušného. Měl jsem co dělat, abych se nazačal smát. *haha*


doplněno 05.08.16 23:05:

4 culdabulda1: Také tomu nerozumím. Jsem holt omezený netolerantní polointeligent. *smich*


doplněno 05.08.16 23:16:

4 pohanka: Tak to by mě nenapadlo, že to funguje i na hlasivky...jemu každopádně ne. Měl doslova kontrabas. *vtip*

Datum: 05.08.16 23:00
avatar

- nikdy nepochopím, proč se muži chtějí stát ženami ! - a zvlášť, pokud jsou už starší.


doplněno 05.08.16 23:19:

- ale je fakt, že bych se byla bývala raději narodila jako muž, když už jsem se narodit musela.

Datum: 05.08.16 23:14
avatar

Asi proto, ze to tak citi.:). I u zvirat jsou dokazany odchylky a tento pan to zrejme dlouho tajil.. Nevim, tezko soudit, ale snazim se lidi nesoudit dokud nejsem v jejich kuzi..:)

Od: pohankaa
Datum: 05.08.16 23:06

pro ,,venkov...,, Hezká příhoda.

Myslela jsem, že vlivem těch změn a léků se i ten hlas trochu zjemní. Jak vidno, tak ne.

Datum: 05.08.16 23:11
avatar

Osobne s tim nemam absolutne zadnej problem a je mi jedno jestli je clovek cernej, bilej, zlutej, nebo hetero, nebo homosexualni atd.. Tohle neni dulezity a je to kazdeho vec, ale divam se na charakter..

Datum: 05.08.16 23:12
avatar

U změny pohlaví nejde o perfektní vzhled, ale aby to nejdůležitější - nitro, duše člověka, korespondovala se vzhledem a občankou. Musí být hrozně těžké být duší např. žena a mít mužské tělo. Vzdávají se často pohlaví i sex. života, jen aby sladili venkovní identitu s tou uvnitř, to musí teda toho člověka hodně mučit. Homosexuálové mi nevadí, když se chovají slušně. Narodili se tak a my můžeme být jen rádi, že to nepotkalo nás. Proč jim nedopřát jejich štěstí, sami ho máme víc. Jen nechápu, proč se někteří mluvou tak pitvoří, šišlají, když jsem slyšela od homosexuála v TV, že tak většina nemluví, že je to jen vl. iniciativa. Pochody chtějí asi lidem demonstrovat, že jich je hodně, si myslím. Adopce se mi zdá předčasná, i když jsou proti ženám fakt v nevýhodě, ale myslím, že společnost na to ještě není zralá, dětem by se mohly ostatní děti posmívat, umějí být kruté. Zdá se mi, že se na ty změny tlačí moc rychle, lidi to nestačí strávit a už požadují další změny, myslím, že ke škodě jich samotných.

Datum: 05.08.16 23:21
avatar

Jak to tak vypadá, do budoucna už nebude operace třeba. Pak bych mohl zajít na úřad a prohlásit, že se cítím jako a až mě to za týden přestane bavit, řeknu, že jsem opět . To budou krásné časy. *haha*


doplněno 06.08.16 16:24:

4 babka z Ocelového města: Proč bych měl podle vás něco řešit? Ať si je strkají třeba do výfuku automobilu, jako v tomto filmu. Jsem poměrně skromný člověk, úplně mně postačí, když to neuvidím. Nebo jsem snad v rámci eurodiktatury (zdravím, klérko) povinen se jejich hrátek zúčastnit a tleskat jim do rytmu, popř. nastavit vlastní pozadí? Mimochodem, někde jsem četl jistý ekonomický údaj, který mě převelice překvapil. Příjem průměrného českého hošana je nepatrně nižší, než celostátní příjmový průměr. To se tedy divím; podle médií jsou homosexuálové výhradně vysoce vzdělaní, superinteligentní, pozorní, s nesmírně vysokou životní úrovní a vybranými způsoby. To vše v příkrém kontrastu s heterosexuálními páry, což jsou vesměs alkoholici, narkomané a gambleři s kriminální minulostí. Tak vážně nevím; kde udělali soudruzi z Bruselu chybu? *hej*


doplněno 06.08.16 17:12:

4 babka z Ocelového města: Trochu se mně dotklo, že mně podsouváte nějaké inkviziční choutky. Nic řešit nehodlám. Přesněji řečeno - už jsem vyřešil - svým odchodem ze stolice coby Mekky hošanů. Nyní nemám bukvice na očích a to je fajn. Понятнo? *slunce*

Datum: 06.08.16 15:47
avatar

Venkovane, chtěla bych vědět, když tak čtu vaše názory na "jiné" lidi, jak byste tuhle problematiku, řešil vy. Myslíte, že jsou "jiní", protože jsou rozmazlení, nemocní, špatně vychovaní nebo proč jsou takoví? Pak by je společnost měla převychovat, trestat, zavřít, dokud by se nepřizpůsobili, nezměnili? A když to nepomůže, pak je navléci do svěrací kazajky, skotské střiky a když ani to nepomůže, pak je potřeba je pobít? *sok* Tak nějak? Jak byste je řešil vy? Řekněte, jakou máte představu, když pohrdáte tolerancí.


doplněno 06.08.16 17:02:

Nejsem příliš dobrý diskutér, ale to vaše povídání, to je naprosto neuchopitelné plácání. Něco jako "z prdu kulička" nebo vzducholoď. A já ani nemám chuť se táhat o slovíčka. Je mi to vpodstatě šumák. Stejně váš názor ani o mm nevychýlím. Tak o co jde?!

Od: coco
Datum: 06.08.16 17:57

Vtipne komenty si vzdycky rada prectu a ty odkazy "venkovana" mi dokonce poskytly informacni "euroosvetu" a slzy smichu. Kdovi jaka doba nas ceka, ale snad neprijde takova "sodoma", ze bude muset clovek dokazovat co ma vlastne v gatich, aby bylo jasno s jakým pohlavim se ve skutecnosti narodil :)

Datum: 06.08.16 20:04
avatar

Jak na to reaguje dnešní společnost vidíte. Odpovědělo tady docela dost lidí. Dítě ještě neví přesně jaká je jeho sexuální orientace. Nemyslím si, že by se každý homosexuál jako malý kluk převlékal za holku už dětství a tím by se to dalo identifikovat. A co teda my holky, které jsme v jako malé nosily trenýrky a trička jako kluci, to jsme byly podle Vás potencionální lesbičky? Jinak proti homosexualitě vůbec nic nemám, kdybych měla syna homosexuála, vůbec nic by to nezmněnilo. Znám jednoho homosexuála a beru ho jako člověka a vůbec nepřemýšlím o jeho sexualitě, neboť mi do toho nic není. Jsem už ve věku pokročilém, můj život se odehrával i v jiných zemích a nikdy jsem se nesetkala na ulici, nebo někde jinde s tím, že by se homosexuálové nějak nechutně ocicmávali veřejně. Nikdy. Tak buďto jsem byla slepá, nebo jsem se holt asi pořád pohybovala mezi takovou společností, kde tohle nikdo nedělal. Já vůbec nechápu proč se o tomhle mluví. Ještě to nikdo na vlastní oči neviděl, ale už ta představa ho znechucuje. Naopak jsem dost často viděla jak si leží v náručí ve dne a na lavičce dva mladí lidé, kteří se evidentně milují. Ani to mne nevyvede z míry. Prostě mají chuť se líbat a co dál? Nic, já jedu dál...

Datum: 07.08.16 08:03
avatar

Já si myslím, že každá odchylka od normálu má pojmenování. Homosexuál je člověk, kterého přitahují lidé stejného pohlaví. Ale jsou se svým tělem spokojeni. *tuc* Pak ale jsou odchylky, kdy člověk není se svým tělem spokojen, cítí se uvězněn v těle opačného pohlaví. To se taky nějak jmenuje. Něco jiného je, když se svým tělem je někdo spokojen, ale vzrušuje ho převlékání do šatů druhého pohlaví. To všechno má nějaké pojmenování. Trans. . . něco. *sok* A pak jsou různé kombinace. Asi nejspíš nepochopitelné, např. žena je nespokojená se svým tělem, ale je na muže. Takže se snaží stát se mužem, aby mohla sbalit mužského. *nevi* No jo, no. Je to tak a nám se to může líbit nebo ne, ale je to tak. Viděli jste film "Kluci nepláčou"?

Datum: 06.08.16 22:58

Převléká-li se dítě do šatů opačného pohlaví, pak to beru naprosto normálně. Jako hru. A v dospělosti? Ať se třeba na hlavu postaví. Sám pro sebe si udělám úsudek, ale pokud mě nikdo nohrožuje nebo neomezuje, pak ať se převléká třeba za tuleně. Který kluk si v dětství netoužil pohrát s panenkou a děvčata s popelářským autem?

Datum: 06.08.16 23:12
avatar

Dnešní doba tyhle věci toleruje mnohem více než v minulosti, ovšem nutno podotknout, že homosexualita byla, je a vždy bude úchylkou, která nemá s normálnem pranic společného.

Datum: 08.08.16 17:47
avatar

Samuraji, v jistém solova smyslu máš pravdu. Ano, je to vychýlení od normálu. Ale upřímně Ti povím, že mi daleko víc vadí blbí tupouni, které taky považuji za vychýlení od normálu. A co nadělám, nic. Raději za souseda "normálního" homosexuála, než omezenýho závistivýho tupce, který je heterosexuál. ;)

 

Od: fany
Datum: 07.08.16 07:22

Homosexualita je u zvířat běžná
"Po staletí vědci předstírali, že zvířecí homosexualita neexistuje. Nevěnovali jí pozornost ze strachu, aby nebyli považováni za gaye," tvrdí Bruce Bagemihl, biolog a výzkumník z British Columbia University. Teprve když XXIV. mezinárodní etologická konference dne 1. srpna 1995 slavnostně prohlásila zvířecí homosexualitu za legitimní obor výzkumu, začala se situace měnit.
http://www.rozhlas.cz/radiozu…/encyklopedie/_zprava/1391078
Řekla bych tedy, že nejen člověk, ale i příroda je nedokonalá. Záměr stvořitele?

Datum: 08.08.16 21:12
avatar

Jiná orientace mi nevadí, otázkou ale je jak bych se s tím smiřovala u vlastního dítěte. Zcela jistě bych se s tím nechlubila. U malého dítěte bych se asi snažila aby bylo oblečené podle pohlaví, patrně by se v pubertě orientace projevila zcela a nebo naopak vymizela, pak by mi nezbylo než se s tím vyrovnat. Mám mezi homosexuály i přátele a jsou to super kluci, navíc hezcí, jen bohužel na kluky ale nijak neprovokují, nevypráví každému na potkání, že spolu žijí, chodí normálně oblečeni a myslím, že v jejich zaměstnání to ani nikdo neví.

Datum: 09.08.16 01:26
avatar
Ted jste mi pripomnela situaci,kterou jsme s manzelem zazili pred malo lety,jdy byl nas druhy tehdy 4lety syn ve skolce.Tegdy jsme pro nej prisli tzv. poo a ptali jsme se ho co delal,jak se me mel a on nas zaskocil,ze se líbal.My.jako rodice jsme zpozorneli do usmevu a ja hned pokracovala s kym a hned jsem automaticky jmenovala jmena holcicek v jeho tride.Malej poslouchal,podival se na me vaznym pohledem a rekl-no prece s Matyskem,ty blazne- Od te doby behem dalsich 2let jeho zivota uz orientaci zmenil a rozhodl se, ze se jednou ozeni s maminkou Uf...
Od: rv
Datum: 09.08.16 04:35

Pokud se to lidí netýká, tak jim to je šumafuk. Úplně stejně, jako když je někdo otylý, nebo slepý. Maximálně postiženého polituje. I když ještě jsem neviděl, že by tlušťoši pořádali slavnostní průvody městem, kde by vystavovali svou vadu na odiv a v jejich čele by byla eurokomisařka Jourová.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.