Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Návazce háčků na prutu

Od: svet* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, mám prosbu jsem právě začátečník sportovní rybář.

Potřebuji poradit, neumím návazce a vymyslel jsem si tyto dva háčky co jsou na vlasci . Nevyplaší to tu rybu v kontaktu s vlascem? viz foto

Co myslíte? Můžu to tak nechat a nebo opravdu vyhledat profi rybáře, který mi ty návyzce udělá sám.

Děkuji za rady

Návazce háčků na prutu

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

albatros498022*
hodnocení

0x

Vykašli se na dvojnávazec pouýívej jen jeden háček. Dva háčky tvoji efektivitu nezlepší. Dej krmítko, udělej zarážku a pod ni na konec háček a máš klid.

svet*
hodnocení

Asi máš pravdu ale když z kámošema se bavíme o rybách ,tak každý návazce a já jen jak ten suchar :) olůvko a jeden háček :( Ale jinak souhlasím s tvojí odpovědí

ukulele*
hodnocení

0x

Dobrý den, normálně se to používá, ale není to moc citlivé, jako ve smyslu, že když je našponovaný vlasec, a ryba bere opatrně, lepší je návazec, ze slabšího vlasce, nebo šňůrky. Mohu se zeptat, proč neumíte návazce, co to znamená, že neumíte návazce?

svet*
hodnocení

Děkuji za odpověd ,háček uvázat umím ale ale druhů kde a jak dát krmítko a nebo olůvko a nebo jak řešit návazce od sebe apod. je na netu málo :( takže vlastně jsme laik ,který schání veškeré střípky o rybařině. Vím jsou knížky ale myslím ,že net je rychlejší a průkaznější a hlavně rybáři mají své finty o kterých se v knížkách nedočtu :(

hodnocení

0x

Nevím, ale já myslím že na netu je toho dost. :)

google.cz/...

svet*
hodnocení