Ředitel a verbež

Od: Datum: 04.08.16 07:28 odpovědí: 27 změna: 04.08.16 19:52
avatar

včera přišel na pracoviště ředitel a prohlásil přede všema pracovníkama že tady pracuje jen verbeš podobný názor pronesl i na jinem pracovišti že takovou verbeš platit nebude.

Dle mého názoru si toto ředitel vůbec nesmí dovolit a natož tímto způsobem urážet pracovníky kteří dělají na pracovišti které vydělává firmě nejvíce peněz.Moje otázka je jednoduchá jak by jste se zachovali vy a co by jste v tu chvíly udělali.Podle mého názoru je nejlepší obrátit se na správní radu a nadřízeného ředitele požádat je o odvolání ředitele z funkce.Děkuji všem za pochopení a radu


doplněno 04.08.16 10:15:

jediná pohanka odpověděla na dannou otázku , ten kdo neumí odpovídat na danné otázky a zajímá se o to ostatní měly by být z poradny automaticky vyřazeni,je vidět že ti ostatní co dřepí u pc jen zesměšnují a shánějí drby.Pohanko děkuji ti za vyjádření přímo k problému


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.08.16 08:04
avatar

Našel bych si lepší místo.

Mimochodem, doufám, že nepracuješ na pozici, kde je důležitý písemný projev.

Datum: 04.08.16 08:23
avatar

Nikdy bych si nedovolila napsat VERBEŠ a V TU CHVÍLY.

Pokud se podobně projevujete i na pracovišti, nedivím se ani, že si ředitel dovolí.

Jinak ředitel by si měl dobrých pracovníků považovat a ne o nich mluvit pohrdavě. Pokud pracujete někde na pásu, kde tu češtinu nepotřebujete, nezasloužíte si to.

Pokud píšete obchodní dopisy, zasloužíte si to. Jaga.

Od: duhaŽ
Datum: 04.08.16 10:23
avatar

je vidět že se máte jako prase v žitě mě sami peníze do klína nespadnou musím si je poctivě vydělat o to víc mě slušně řečeno naštvalo jednání ředitele je vidět že jste v životě hodně málo zažila nebylo by na škodu zrušit Vᚠúčet na poradně když se nedržíte pravidel poradny a na danné otázky přímo neodpovídáte je mi Vás líto

avatar
Upozornění od sys ladinpraha 04. 08. 2016 10:29:03
Všiml sis, že jsi svůj "dotaz" zařadil do rubriky Volná diskuze? Tedy nejde o jednoznačlou odpověď, ale o názory přispívajících.
Datum: 04.08.16 10:54
avatar

Milá Duho, pokud jdu se svou kůží na trh, měla bych respektovat určitá pravidla.

Stejně, jako nepůjdu mezi lidi v potrhaném, zváleném a špinavém oblečení, ale obleču se slušně, tak pokud někam píšu, dám si pozor na svůj písemný projev. Jak se projevuji, tak mě potom berou ostatní lidé.

Proto nepíši HRUPKI, ale svůj příspěvek si přečtu a dám si pozor, aby v něm nebyly CHIBI. Někdo má už takový určitý cit pro jazyk, že mu to automaticky vyskakuje bez chyb. Nevím, jak k tomu u mě došlo, ale prostě chyba se mi povede tak jednou za rok. A tu si následně opravím.

Jinak se mám skutečně jako prase v žitě. Jsem už v důchodu, a i když není nijak horentní, mám se slušně. Možná i proto, že nepiju a nekouřím, automaty nehraju. A na chleba mi to stačí. Hlavně, a ta VERBEŠ přispívá. Já jsem také celý život přispívala, už od roku 1974. Teď se mi to tedy začíná vracet. Pokud Vás to zajímá, byla jsem učitelka MŠ.

Tak se tady nemrskejte, ale šéf jedná s lidmi tak, jak se oni projevují. Pokud mu dáte dopis plný chyb, nezlobte se pak, že jste pro něj VERBEŠ. Dělá si to každý člověk sám, podle toho, jak se chová, jak jedná a jak vystupuje. Pokud chcete něčeho dosáhnout, měl byste mít dobré chování, jednání i bezchybný písemný projev. Ale než půjdete do důchodu a budete se mít též jako prase v žitě, určitě se ještě zdokonalíte. Když budete mít snahu. *frajer* Jaga.

Slušně chovat, jednat, dobře psát - to může každý. Jen měl ve škole dávat dobrý pozor. Tak není proč se čertit. SNAD LEDA SÁM NA SEBE. *cert*

Od: jofaŽ
Datum: 04.08.16 11:02

babajaga. Dobrý ředitel nemůže nahlas říkat, že je někdo verbež. Může si to tisíckrát myslet, pro neschopnost propustit, ale v kolektivu se takto vyjadřovat, tak je podle mne opravdu křupan.


doplněno 04.08.16 11:11:

Patnáct let jsem dělal mistra 25 lidem ve strojírensém německém podniku a dovolit si něco takového k podřízeným, tak letím okamžitě na hodinu.

Od: anonym0
Datum: 04.08.16 11:29

*ee*

Od: ivikŽ
Datum: 04.08.16 11:22
avatar

Babojago, Vy si dovolujete mnohem silnější věci než hrubé chyby.Vy hned každého ,s prominutím, nejdřív nechutně zjebete,pak vyzdvihnete svoje hlavně neomylné kvalitymnohdy zavzpomínáte, co bylo za první republiky nebo když Vy jste byla mladá( což asi nikoho nezajímá), a v podstatě vůbec neodpovíte na daný dotaz.Kolikrát se zde omlouvalo to, že někdo někdy vysekne hrubku,prostě se to stane.Ale proto se ten člověk nemusí podrobovat Vašemu kázání.Nechci se do Vás navážet, ale Vaše reakce jsou o hov...Admine, doufám, že budu smazána

Datum: 04.08.16 09:05
avatar
Verbež je spodina, chátra...
.
Nebylo by myslím vhodné říci šéfovi, že Vrána k vráně sedá a Jaký pán, takový krám... I když by to možná pochopil.
.
Při čísle 15 jsem přestal počítat Vaše pravopisné chyby.
Verbež většinou na pravopis a vyjadřování moc nedbá. Že by právě na to narážel pan ředitel?
Od: anonym0
Datum: 04.08.16 10:13

Jasne, kvuli pravopisnym chybam schvalujete, ze muze nekdo nekoho urazet a pokud nekdo nezna/nepouziva/nezajima se o pravopis je to urcite duvod k urazkam od rediltele. Vy si podejte s babajaga ruku. To, ze napisete tento svuj prispevek bez chyb, ale myslenkove je to na urovni prvnacka vas urcite radi hluboko pod uroven tazatele.

Od: duhaŽ
Datum: 04.08.16 10:26
avatar

vᚠúčet na poradně by mě být taktéž zrušen když neumíte odpovídat přímo na danné otázky

Od: anonym0
Datum: 04.08.16 10:35

Ja tu zadny ucet nemam :D

Datum: 04.08.16 11:24
avatar
Anonym0
Zkuste pochopit, co jsem napsal.
1. Přeložil jsem verbeš. Do češtiny. Pravopisné. A napsal synonyma.
.
2. VAROVAL JSEM tazatele, aby nezkoušel šéfa namíchnout tím, že bude poukazovat na jeho vinu nebo zásluhu, že má verbež jako podřízené.
.
3. Pravopisné chyby svědčí o určitém stupni vzdělání a také pečlivosti při vyjadřování. Nemohu za to, že skupina, kterou jsem zmínil, má s vyjadřováním problémy. Nezařadil jsem do ní tazatele.
4. Je klidně možné , že si to uvědomil pan ředitel. Proto se tak vyjádřil. Já ho k tomu nenabádal. Ani to neschvaluji.
.
Tak mi laskavě vysvětlete, čím jsem schválil, že někdo může někoho urážet.
.
Na okraj: pokud nekdo nezna/nepouziva/nezajima se o pravopis... jako třeba právě Vy ve Vašem příspěvku, je pro mnohé na jisté úrovni...
.
By je to anonym bez účtu, kolemjdoucí...
Pěkný den všem.
Od: anonym0
Datum: 04.08.16 11:38

Zkuste pochopit, ze tyto dve vety, co jste puvodne napsal tazateli hned za sebou

"Při čísle 15 jsem přestal počítat Vaše pravopisné chyby.
Verbež většinou na pravopis a vyjadřování moc nedbá."

popiraji to, co jste zde ted obsahle popsal :) Takze krasny uhlazeny, prijmeny pravopis a pisemny projev, ale obsahove ...?

Od: janm
Datum: 04.08.16 11:50

- pro ty co kritizují pravopis tazatele

V otázce není vidět že by se tazatel ptal na své PRAVOPISNÉ CHYBY! Zda tazatel pravopisné chyby dělá nebo nedělá je ČISTĚ JEHO VĚC A JEHO STAROST ne Vaše ani kohokoliv jiného na této poradně. Je vrcholně NETAKTNÍ NESLUŠNÉ a navíc i hloupé někoho na takové věci upozorňovat, nejde-li ovšem o dotaz přímo k tomuto tématu...Znovu jako již dříve opakuji držte se prosím otázky a NESHAZUJTE tazatele pod žádnou záminkou ! Na to tady nikdo nemá právo...;)

Od: anonym0
Datum: 04.08.16 12:04

naprosty souhlas*placni*

Datum: 04.08.16 12:35
avatar
Ale no tak.
Věta o počítání je samostatná.
Ta další, o verbeži, začíná novým odstavcem, a k ní je připojena věta o řediteli. Patří k sobě.
.
Spojil jste ty dvě věty , které se Vám hodily.
.
To ovšem neodpovídá na otázku, čím jsem schválil, že někdo může někoho urážet
Datum: 04.08.16 09:25
avatar

Otrok se neodvážil říci.

Nic dobrého od něj nečekejte. Rychle pryč.

Od: jofaŽ
Datum: 04.08.16 10:13

Dnes se nelze ničemu divit. Ředitele dělá kdejaký křupan dosazený kamarády stejného ražení. Smířit se s tím a přehlížet jeho vyjadřovací schopnosti (neschopnosti) k podřízeným a nebo odejít.

Od: duhaŽ
Datum: 04.08.16 10:17
avatar

děkuji za slušnou a přímou odpověd

Od: ivikŽ
Datum: 04.08.16 11:59
avatar

Pro jofa: Naprostý souhlas, do funkcí se dnes dostávají přesně tací lidé, které popisujete,protože oni většinou inteligentní a skromní lidé nemjí žaludek na to ,aby se někam cpali...Vystihl jste to velmi dobře...

Od: duhaŽ
Datum: 04.08.16 10:17
avatar

děkuji za přímou odpověd

Datum: 04.08.16 10:34
avatar

Ach jo...obrate se na některé z krajně levicových hnutí (KSM, SRB) a popište jim svůj zážitek. Zda a jak zareagují, už není vaše věc. Sdělením svých zkušeností se nedopustíte trestného činu. To je prostě danná věc. *slunce*

Od: hofler
Datum: 04.08.16 11:48

a nemyslel to jako vtípek

 

Datum: 04.08.16 13:24
avatar
otázka zněla: jak byste se zachovali vy a co byste v tu chvíli...
1. Duha hodnotí pohanku, která napsala tři krátké věty. první věta byla o odvaze otroka, ve třetí navrhuje odejít, (usuzuji, že si myslí, že se otrok neodváží ani v budoucnosti protestovat. Má zřejmě pravdu.)
Ale o tom, jak by se zachovala, a co by v té chvíli udělala nepíše ani slovo. Duha jí ale děkuje za vyjádření přímo k problému. Jaké?
.
Hned na to Duha jiné uživatele kárá, vyřazuje a zesměšňuje! Z jakého důvodu? Že se jí nelíbí odpovědi?
Rád bych se dozvěděl , jak by odpověděla konkrétně a přímo ona na svou otázku?
.
2. Přitom otázka nebyla nejlépe položena. Duha nepíše, jak se zachovala ona a co v té chvíli udělala...
3. A také nevíme, co a při jaké příležitosti to ředitel pronesl... Jaké měl důvody...
Jak na to potom solidně odpovědět? A přímo! Ani není na co.
.
4. Souhlasím s tím, že by se tak vedoucí pracovník neměl vyjadřovat . Píší o o tom kolegové babajaga a jofa. Ale musím dát za pravdu dalšímu příspěvku babyj., kde mimo omáčky kritizované kolegyní ivikŽ je mnoho životní pravdy o chování člověka, jeho vystupování a a hlavně o hodnocení druhými lidmi.
.
Nemohu a nechci hodnotit duhu za její příspěvky. Ani příspěvky těch, kteří se pozastavili nad hodnocením příspěvků na tému pravopisu. Jistá je jedna věc, že pravopis jako jedna z "podob člověka" přispívá k jeho obrazu.
Jaký obraz si kdo udělá z našich příspěvků, je pouze na něm. A na jeho schopnostech.
A ty já ovlivnit nemohu.
Od: hmŽ
Datum: 04.08.16 13:28
avatar

> Dle mého názoru si toto ředitel vůbec nesmí dovolit a natož tímto způsobem urážet pracovníky kteří dělají na pracovišti které vydělává firmě nejvíce peněz.Moje otázka je jednoduchá jak by jste se zachovali vy a co by jste v tu chvíly udělali.

A stalo se mu za to něco? Jestli ne, tak je evidentní, že si to dovolit mohl. Tolik moje odpověď na první větu.

A jak bych se zachoval? Asi stejně, jako kdyby někdo přišel na nádraží a řekl "všichni tady jste ...". Že je to hulvát, o tom není pochyb. Ale stojí mi takový výkřik jednoho blba za nějaké dlouhé dohadování se s bůhvíkým, když je přitom jasné, že větší váhu ve firmě má on (ředitel)? Získal by tím dohadováním někdo něco? Takže neřešil bych to nijak a pokud by se mi ve firmě nelíbilo (a už z tohoto, nebo i dalších důvodů, hledal bych si jiného zaměstnavatele).

Datum: 04.08.16 18:27
avatar

- záleží na tom, co je to za podnik a jaká úroveň vyjadřování je ve firmě běžná. Pokud je to spíše "kamarádské" pracoviště - proč ne? - dá se to pochopit i jako vtipně jadrná výtka "líným" spolupracovníkům, pokud je to pracoviště na tzv. vyšší úrovni - je takové vyjadřování ředitele přinejmenším nediplomatické. Nevím, jestli dnes ještě existují nějaké odbory, nebo podobné sekce - pokud jo, zkusila bych si postěžovat.

Od: ptŽ
Datum: 04.08.16 19:52
avatar

To víte i s takovým ředitelem se lze potkat. Záleží, jak jste silný jedinec, nebo, "jak jste splachovací". Já bych tam asi dlouho pracovat nemohla, protože bych byla v napětí a to není příjemné. Takže je to na Vás. Na radu bych se neobracela, sami si ho tam dosadili a jen tak ho nevyhodí. To je jen můj pohled na věc.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.