Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Virtuální asistentka

Od: hanka* odpovědí: 4 změna:

Co mi o této práci můžete říct?

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

pt®
hodnocení

0x

něco jsem našla: va-akademie.cz/...

Stará se o sociální sítě jako jsou Facebook, Twitter, LinkedIn atd...Online i offline zákaznický servis Spravuje webové stránky...Provádí internetové průzkumy Stará se o běžnou administrativu Vytváří newslettery Komunikuje po telefonu Pomáhá společnostem s propagací Zajišťuje styk s veřejností zejm. v krizových situacích Komunikuje se zákazníky. Správuje e-shopy Vede databáze...Je schopen zpracovávat podklady pro účetnictví...Organizuje schůze či konference Přepisuje texty např. z audiozáznamů jednání, přepisy stavebních deníků do pc atd...Vytváří prezentace Digitalizuje dokumenty...

hanka*
hodnocení

Také jsem našla takové informace, ale zajímalo by mě, jestli tu někdo pracuje jako virtuální asistentka, dále také, jestli jde jen o práci z domova či jak to vůbec je. :)

iz*
hodnocení

0x

Na takovou otázku se dá jen těžko odpovědět. Práce virtuální asistentky pro různé firmy (odběratele) se bude lišit stejně jako práce asistentek v různých firmách.

Někde jsou asistentky jen na reprezentaci a vaření kávy, jinde musí zvládnout účetnictví, základy práva, personalistiku, marketing, propagaci, překlady, tlumočit, ...

U virtiální asistentky bych to viděla na to, co si asistentka s klientem sjedná. Zkuste si projít weby několika virtuálních asistentů – nejen nabídku, ale i ceníky. Z toho si podle mne uděláte nejlepší představu.

alexandra*
hodnocení

0x

Je k dispozici k plnění úkolů, pokud máte práci pro asistentku jen občas, nebo se vám nevyplatí pronájem kanceláře a nákup vybavení pro asistentku, pracuje z domova, event. z firmy, která ji poskytuje, je to buď osoba, nebo služba poskytovatele (více zaměstnanců) - já tuhle službu (mimo jiné) občas využiju také.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: