Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Hjondéé. Nekalé praktiky?

Od: humbucker* odpovědí: 9 změna:

Ahoj.

Nějaká reklamní agentura, co dělala reklamu automobilce Hjondéé v ní zmínili, že ,,Oktávii už známe,, a dále je to už o jejich produktech. To si toho nikdo nevšimnul, že hoši porušili nějaká pravidla o neužívání produktu konkurence či rovnou jejího názvu? Že by jsme měli na našem reklamním trhu takový binec? Nejspíše ano. Tady se vlastně moc nedá vymáhat nějaké právo. A to ani, když o něm rozhodne soud.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jethro

V té reklamě není Oktavie nijak hodnocená - jen je zmíněná, a to zcela neutrálním způsobem. Možná, že to je na hraně, za hranou to podle mě ještě není, ale na to máme nějakou dobře placenou Radu pro reklamu, aby to rozštípla. V každém případě mám za to, že právníci u hjundajů taky nejsou blbí a mají to spočítaný, že se jim to i tak vyplatí.

btw ty jsi nikdy neporušil žádná pravidla?

V některé minulé reklamě byl zmíněný "soused z Mladé Boleslavi" :)

 

eulalie*
hodnocení

0x

Humbucker, a proč by se konkurenční automobilka soudila? Vždyť jí tím také dělají reklamu. Ten, kdo bude chtít jedno nebo druhé auto, tak si projede nabídky obou firem, obhlídne to všechno v reálu, jestli tedy reklama měla pravdu...

 

venkov4ever*
hodnocení

0x

Jde o tzv. srovnávací reklamu, jejíž obecná pravidla jsou zmíněna zde. Jak z textu vyplývá, mantinely srovnávací reklamy nejsou striktně vymezeny a posouzení konkrétního reklamního snímku je tudíž záležitostí osobního výkladu. Jak ostatně výše sděluje speciální agent Gibbs, firemní právníci se výtečně orientují v tlačenici a vědí, co si (ještě) lze dovolit a co ne. *slunce*

 

stonek*
hodnocení

0x

Tyhle reklamy jsou důvod toho, proč tenhle brand nemam rád, je to takový za každou cenu prodat... Zalíbit se, utloukat argumentama. Jak se jim má něco věřit, když tomu co delaji říkaji "české auto" jen proto, že cílí na škodovkáře... Na druhou stranu, co jiného, když vaří z vody.

 

maara*
hodnocení

0x

Dobrý den,

reklama je nákladná záležitost, čás ve vysílání je velmi drahý, reklama před ním, než se dostane do vysílání samozřejmě musí projít komisí, která určí zdali je ta daná reklama vhodná a hlavně zdali splňuje poměrně přísná kritéria.

V reklamě nesmíte kritizovat, nebo nějak pomlouvat cizí produkt, k tomu v této reklamě nedošlo, název produktu zmíněn byl, ale jeho dobré jméno nanapadal ani nijak nepošpinil.

K žádné nekalé činnosti, tedy v této reklamě nedošlo, ano jistě hádat i soudit ze za to lze, nic méně reálnou oporu v zákonu to nemá, šlo by o podobně ubohý spor jako v případě věty "soused z mladé boleslavi"

 

humbucker*
hodnocení

Ahoj kolegové.

Až tak dobré příspěvky jsem nečekal a tak mě ty vaše dost potěšily. Díky za ně.

Hele Jethro, ty o mě něco víš? Jak bych mohl něco porušit? Možná že i trochu kecám.

 

nikdo*
hodnocení

0x

Jako nesportovec a nefanda fotbalu bych se rád zeptal: v téhle reklamě, ten nafixlovaný faul, hlavně ta facka, ta je opravdu z nějakého zápasu, nebo je to natočené pro reklamu? Nevíte někdo, kdo se sportu věnujete víc?

Natocene pro reklamu.
Nekdy to lze ale fakt videt :)

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Hjondee si udela reklamu pro sebe a pak i pro oktu. Staci ji zminit v reklame a okta ma tez reklamu :) tak proc se soudit. Ktomu kazdy vi , ze kvalita hjondee neni nic extra.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]