Nejste přihlášen/a.
Zdravim,
V cervenci se budeme stehovat, a tak i budu prestupovat na jinu skolu. Momentalne jsem na gymplu a i nadale ho chci studovat(jsem ve tretim rocniku)
jenze problem je v tom, ze jsem tohle pololeti mela 2 petky a spostu 3 a 4, tak se obavam, aby me na nejakou skolu vubec vzali. Lide okolo mi rikaji, ze takovy strach mit nemam, ze skoly ted ootrebujou zaky, tak hodne berou. Konkretne se budem stehovat do Prahy a tam je xxx gymnazii, to jedine mi jeste dodava nadeji, ze by me opravdu vzit mohli.
co myslite vy? Mate s tim nekdo zkusenosti nebo nekoho takoveho znate?
S těmi 5 bys vážně mohla mít problém. Nicméně - v pololetí se dělají opravné zkoušky nebo ne? (Nevím to, protože jsem ještě nikdy žádnou nedělala..).
Na nějakou školu tě vezmou vždycky, to buď bez obav. A nechci být nějak nepříjemná nebo tak, ale minulý rok k nám (také studuji na gymnáziu) přestoupil jeden kluk (z pražského gymnázia) a je blbý jako tágo. opravdu. Gymnázium, ze kterého přišel se tváří jako nóbl výběrová škola, zaměřená na jazyky, které naše malá školička nemůže nijak konkurovat (přestože je na ty jazyky zaměřené taktéž. Máme zaměření na jazyky a informatiku, ale tot ě nejspíš nezajímá..) Ale co jsem chtěla napsat - přestože přišel z "jazykové školy", kde se od prvního roku učil francouzštinu, neumí se ani představit a my, kteří jsme s francouzštinou začínali teprve před 2 lety umíme mnohem víc než on. Mimochodem, ani v jiných předmětech nijak nevyniká.
Tím jsem chtěla říct, že to, že je gymnázium pražské ještě neznamená, že je v něčem lepší než gymnázia v malých městech..
Můžu být zvědavá a zeptat se, z čeho jsi měla ty 2 pětky? Pokud totiž jde o předmět typu hudební estetika nebo tak něco, určitě tomu bude vedení přikládat menší váhu než třeba češtině.. )
Ze na nejakou skolu me vezmou vzdycky.. to je mi jasne, jen mi jde o to, aby to byl gympl, abych ho dodelala ten posledni rok. Nechci zadny ucnak.
Petky byly z matiky a fyziky.