Cukrovka 6,9

Od: Datum: 12.07.16 10:59 odpovědí: 16 změna: 14.07.16 20:18
Chtela bych se zeptat kdyz mam po ranu 6,9 cukru v krvi. Mam slabou cukrovku?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.07.16 11:01
avatar
Ano.
Od: doktor
Datum: 12.07.16 11:03
Vase hladina cukru v krvi je na hrane velmi zvysene a cukrovky, zajdete si k lekari.
Datum: 12.07.16 11:25
avatar

Nepodceňujte to! Cukrovka nebolí, ale pohledejte si nějaké informace, kde a na čem se podepíše tak, že likviduje. Třeba oči nebo nervy v nohách. *plac*

Od: isteron
Datum: 12.07.16 11:36

Horná hranica normálu je 5,9 . Vy máte už zýšenú hranicu. Musí to byť nalačno. Pri tejto hodnote , 6,9 , mi interná lekárka vynadá a posiela ma diabetologičke do ambulancie.

Datum: 12.07.16 11:53
avatar

Mám to podobně, někdy dokonce těsně nad 7. Sousedka mi půjčila glukometr, tak se občas změřím a na kontrolu k praktické lékařce mám přijít za dva měsíce.Radost z toho nemám, genetická dispozice by tu byla, ale snad to zatím spraví léky. Upravila jsem si jídelníček a snažím se snížit tělesnou hmotnost, protože jsem si pořídila slušnou nadváhu. Vzhledem k jiné nevyléčitelné nemoci s žádnou dlouhověkostí stejně nepočítám, ale aspoň bych chtěla dožít v pohodě. :)

Datum: 12.07.16 19:55

To není celkem žádná vážná cukrovka,,,,dají vám prášek a budete žít dál.beze uvah o smrti.Je to pandemie,,jezte méně,zhubněte,,vlastní zkušenost

Datum: 12.07.16 22:20
avatar

Čtete špatně, já nehodlám zemřít na cukrovku, je to jiná nevyléčitelná nemoc. Že mám jíst méně, to by mne fakt nenapadlo...*smich*

Datum: 13.07.16 15:56

.já jsem diabetička 20 let,,,pokud budete řádně dodržovat to co vám řekne doktor,,tak jste Ok.Základem cukrovky je nemít nadváhu ..pochopitelně že musíte méně jíst ,,jak asi zhubnete,?

Jezte často a málo,to-co smíte.Oči mám vpořádku ,,i nohy.Chce to pohyb--čím více se pohybujete,tím si víc můžete dopřát na jídle.

Jistě že je nevyléčitelná,,proto se musíte řídit co vám řekne lékař...


doplněno 13.07.16 16:03:

Ale jím téměř vše..krom zákusků,peču si buchty ,,pozor na ovoce-fruktoza!Mléko je pokrm není nápoj--laktoza..Beru jednu tabletku 500mg celých 20 let

Jak jsem se poprvé změřila -měla jsem 21 ,,dzžela jsem dietu,,pak mi dala ten prášek.Dá se s tím normálně žít-zvyknete si...nepiji alkohol ,,nekouřím,,,ani kafe ,,,,a sladím Stévií,,,,,v prášku

Datum: 13.07.16 18:31
avatar

Tak ještě jednou : mám JINOU nevyléčitelnou chorobu a ta cukrovka mi až tak starosti nedělá. Měl ji táta i děda a co mám dělat dávno vím :)

Datum: 13.07.16 20:45

,,tak mne to popletlo ,,píšete o cukrovce o ničem jiném ne,,

Datum: 13.07.16 22:35
avatar

zavinac - Tak tohle je přesně cestaqa do pekel. s takovýmhle přístupem, pak lidem řežou nohy atd. Je to prostě cukrovka a tazatel může být rád, že nemá hladinu cukru vyšší a bude brát jen prášky. Brát je bude tak dlouho, dokud udrží cukr "na uzdě", pak povýší na píchání insulinu. Je to nemoc komplexní, cholesterol, tlak, obezita, cévy, oči, ledviny, je třeba se vhodně stravovat, mít správnou váhu a pohyb. Pak se s ní dá v pohodě žít a čtvrtletně se nechat zkontrolovat u diabetologa.

Datum: 14.07.16 06:45
avatar

Blešíku, ještě k tomu musím dodat: Řežou nohy a ty se pak vůbec nehojí. Diabetická noha, tenhle problém by už měl být známý a měl by děsit každého, komu zvýšený cukr zjistili. A taky bércáky! A slepota a . . . *plac**plac**plac*Bez možností zlepšení. *cert*

 

Datum: 14.07.16 09:52

Mám spousty známých na inzulínu a chodí a nejsou slepí,,,,,

Od: zakuj
Datum: 12.07.16 15:25
Ja mam po veproknedlozelu s ctyrma knedlama a jednom pivu 5. Takze urcite to muze byt. Navstivte lekare.
Datum: 14.07.16 19:10
avatar

Kapka krve z prstu? Ano, 6,9 je dost jelikož moje zkušenost je, že při vyšetření na diabetes je hodnota vyšší. Žádná hrůza, mám diabetes melitus II. diagnostikovaný víc jak 20 let, jsem na dietě kterou ovšem porušuji, pouze pokud beru infuze Solu-Medrol na svojí nemoc RS, musí mi občas dopíchnout inzulín. Být vámi, jdu k lékaři, nechám se odeslat na diabetologii, důkladně vyšetřit.

Od: balzerka
Datum: 14.07.16 20:18

Zvýšená hladina cukru doprovází více interních onemocnění, např. cirrhozu jater, protože játra v metabolismu cukrů hrají zásadní roli.Hodnota 6,9 je na vystavení průkazu diabetika, na dietu bez cukru, velmi pravidelnou racionální stravu a Diastabil nebo něco podobného s B vitaminy a chrómem a pravidelný pohyb, aby kolující cukr neleptal cévy a nervy v nohou.Pravidelné kontroly. Když ani to nepomůže, tak speciální tablety, případně pak inzulin.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.