Jak byste se zachovali vy?

Od: Datum: 10.07.16 23:20 odpovědí: 22 změna: 17.07.16 21:14

Dobrý den, chtěl bych se vás zeptat, jaká by byla vaše reakce, kdybyste byli v situaci jako já.
Předem říkám, že je to docela stupidní dotaz, ale zajímal by mě váš názor :D. Stalo se to už před nějakou dobou na tanečních, kdy jsme se měli s partnerkou fotit (nejsme spolu), bylo tam takové plátno, kde se páry mohly vyfotit. Partnerka najednou ode mě odběhla a šla se upravit k zrcadlu, které bylo poblíž. Já jsem tam zůstal sám stát a nevěděl, co dělat. Šli byste za ní? případně se taky upravit? Nebo byste taky čekali?
(v té době jsem měl o ní zájem, tak jsem byl tím zaskočen, když ostatní páry byly spolu a ona beze slova utekla)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.07.16 23:22
avatar
Rozhodně bych počkala. Běhat za někým jak ocásek...to fakt ne. Vrátila se, nebo snad ne? ;)
Od: nikc®
Datum: 17.07.16 21:14

Hlavně, že se vrátila. No, já se pobavila nad tímto dotazem. Měla ale říct, že se jde upravit. Třeba to neřekla, protože se bála, že půjdete za ní. Zná vás asi trošku. :) Určitě víc než my tady na poradně. Lidé jsou různí, někdo by to řekl, jiný neřekne nic a zmizí. Pak se vrátí nebo taky ne.

 

Datum: 11.07.16 00:12
avatar
Ne , pockal bych. Nevim v cem bych ji pomahal.
Datum: 11.07.16 02:21
avatar

Také bych čekala, ona přece neutekla, jen se šla k zrcadlu podívat, popř.upravit,což je u ženských normální. Nejspíš chtěla být na fotu dokonalá, nejen kvůli sobě ale i kvůli vám, abyste měl na ni hezkou vzpomínku. Kdyby ji na vás nezáleželo, tak se s vámi vyfotí klidně rozcuchaná..

Od: illek
Datum: 11.07.16 04:43
no ve skutecnosti jí na me nezalezelo
Datum: 11.07.16 05:50
avatar

Připadáš mi jako samolibý, sebestředný sobec.

Dívka se chtěla před fotografováním upravit, podívat se, zda je vše v pořádku. To Tě má prosit o dovolení? Navíc to zrcadlo bylo poblíž, takže jsi ji pořád viděl, kde je a co dělá.

To má stát jako ovce vedle Tebe jen proto, že stáli všichni? Co kdyby třeba potřebovala na záchod? To má stát vedle Tebe a čekat, až...? *ee*

Prostě bych na ni chvilečku počkala a hotovo. Neudělala nic špatného. Nešla s jiným tančit nebo na skleničku.

Připadá mi, že dívka, která Ti podlehne bude poskakovat jako loutka na provázcích, za které Ty budeš tahat. Bude Tvým majetkem, bude dělat jen to, co Ty schválíš. Máš manýry 19. století, kdy pan oficiál, pan rada, pan stavitel... nastolil doma pravidla a řídil celou svou rodinu. Děkuju pěkně! *bzum* Jaga.

Datum: 11.07.16 07:03
avatar

Souhlasím s Jagou, ale musím dodat: Tahle prkotina se stala před nějakou dobou, jak píšeš a ty ji stále řešíš?! Ty ji máš stále v hlavě? *sok* Tak nevím, jestli ti mám závidět, že nemáš jiné starosti anebo nad tebou zaplakat, že máš život tak ubohý, že nemáš jiné ani starosti, ani radosti. Že ti taková, naproto nedůležitá, zanedbatelná situace v hlavě uvízla natolik, že máš potřebu ji stále řešit. *plac* Přijde mi, jako bys stál nad skvrnkou, která před dlouho dobou byla rozlitým mlíkem.

Datum: 11.07.16 11:47
avatar

Na jednu stranu je to opravdu hloupost, na druhou stranu je třeba říct, že v tanečních se hodně dbá na zachovávání etikety, alespoň nás tam v tomto ohledu dost "cepovali". Člověk potom už i sám začíná uvažovat tímto směrem. Možná měl tazatel na mysli právě toto (protože do takové situace se může dostat i později)? A pochopitelně, v daném případě je to jasné - pokud se jde žena upravit, určitě se neočekává, že muž s ní půjde až třeba na toaletu. Takže zde bylo vše v pořádku.

Datum: 11.07.16 07:24
avatar

Jaká by byla moje reakce? Tu minutu bych počkal a okamžitě bych to pustil z hlavy. Určitě bych o tom nepřemýšlel ani vteřinu, natož několik let *bzum*. Vaše starosti jsou úsměvné.


doplněno 11.07.16 15:29:

illek - sice Vás neznáme osobně, ale Vaše otázka o Vás leccos napovídá.

Od: illek
Datum: 11.07.16 14:53

Byla to jen taková zajímavostní otázka i z legrace, když jsem tam toho smajlíka dal..

Píšete tady, jaký jsem když mě vůbec neznáte, o to jsem se vás neprosil, to jste se předvedli..

jinak díky všem za rozumné odpovědi

Datum: 16.07.16 06:35
avatar
Nerozčiluj se...
Sám si v druhé větě napsal, že je to stupidní dotaz. Ohodnotil ses teda možná sám.
Je pravda, že mohla říci "moment, jdu se upravit" ovšem je pravděpodobné , že žena dává větší důraz na dokonalou vizáž než na společenský takt. V tanečních jsou většinou frekventanti mladšího věku, bez zkušeností, vyplašení jako ty tenkrát... I ona byla asi nerozhodná...
Udělal jsi dobře, žes čekal. Trapné by bylo odejít, nebo jí to vyčítat.
Tak, jako teď vyčítáš rádcům jejich názory, o které si sám požádal. I ty ses předvedl.
Nezoufej. Situace v tanečních, i odpovědi tady na poradně tě zase poučily o životě a a posunuly dále. Chybami se člověk učí, většinou vlastními. A pravda je někdy nepříjemná. Pomůže ale jen tomu, kdo ji chce pochopit. Nedurdí se hned a neodsuzuje.
Datum: 11.07.16 16:14
avatar

Protože se jedná o náctilé, tak se společenskému chování teprve učí. Já mám zase názor, že dívka měla s úsměvem říci, aby chvilinku partner počkal, že se jde upravit. Mladík mohl odvětit, jestli může s něčím pomoci. Konverzace z obou stran a ne bez řeči utéci.

Dotaz je v pořádku, protože chování slečny nebylo OK. Ale jak píšu, časem se člověk všechno naučí a vychytá tyto záležitosti. Naopak si myslím, že Ilek je citlivý a jitenkrát cítil, že není vše v pořádku. Tápal a nyní se dodatečně ptá, jak bychom se my zachovali. Nevidím v tom problém.

Pro většinu mladých jsou taneční trošku psycho.

Datum: 11.07.16 17:15
avatar

Kdyby to zde šlo, dala bych vám bod - myslím si totéž.

Datum: 11.07.16 18:33
avatar

Pohanko, v podstatě s vámi souhlasím, jen musím přidat příběh, který jsem už tady jednou dávala.

K rozvodněné řece, kde stála bezradná žena, přišli dva mniši. Holá hlava, oranžová roucha, opánky. Ten jeden zvednul bezradnou, bezmocnou ženu a přes řeku ji přenesl. Postavil ji na zem a oba šli dál. Ten druhý mu vyčítal, že se dotknul ženy a dobře ví, že nesmí. Když takhle lamentoval a vyčítal ještě večer, ten první pravil: Tu ženu stále neseš ty. Já jsem ji odložil ráno, u řeky. *jasne*

Datum: 11.07.16 19:24
avatar

Babko, něco Ti v té bajce vypadlo. Jeden z mnichů ženu zvedl, přenesl a na druhé straně ji postavil na zem. Pak ši OBA dál. Rozumím tomu tak, že oba mniši šli dál. není nikde ani zmínka o tom, že by si ji v tom momentě naložil na hřbet ten druhý mnich. Už tam o té ženě není zmínka. Z jakého důvodu si ji naložil na záda ten druhý mnich? Nějak tomu nerozumím. A jak mohl mnich, který by měl tu ženu v náručí, nebo na zádech vyčítat tomu prvnímu, že se dopustil hříchu tím, že se ten první dotkl ženy? Něco mi tam chybí, doplň tu bajku, jinak nedává smysl. ;)

Datum: 11.07.16 19:28
avatar

Suzymon, to je známá bajka. :) Tím, že ji ten druhý "nesl", i když ji vlastně nenesl, je myšleno to, že se tím pořád zaobíral, "nesl" to psychicky, trápil se tím.

Datum: 11.07.16 19:45
avatar

Hezké, ale musím pokárat Suzymon, jindy Suzi nemáte problém. Bajce nic nechybí, ale to bude asi tím vedrem *frajer*.

Možná upravit slovosled ...Ty tu ženu stále neseš...anebo taky ne, teď nevím...

Datum: 16.07.16 21:50
avatar

Pohanko, tak já jsem si tu bajku našla. Neznala jsem ji, nemohu znát všechno. ;) Ale je to úplně jinak než jak píše Babka, a proto jsem tomu nerozuměla.

Dva mladí mniši putují, potkají mladou dívku před rozvodněnou řekou, která se bojí a prosí aby jí na druhou stranu přenesli, že musí za svými rodiči. Mniši vědí, že se nesmí dotýkat ženského těla, tak váhají. Nakonec se starší z nich rozhodne tu dívku na druhou stranu přenést. Tam ji postaví na zem a jdou společně dál a už o tom nikdy nepromluví. Ale uběhlo padesát let a ten starší mnich umírá. Dal si si zavolat toho mladšího mnicha aby se s ním rozloučil. A ten mladší mu začne vyčítat, že se kdysi ten starší mnich dopustil hříchu, protože se dotkl ženského těla a aby si nemyslel, že na tu příhodu on zapomněl, i když ho celých padesát let neprozradil, tak ho to trápí. Starý mnich přemýšlel a o čem jeho druh mluví a pak si na tuto příhodu vzpomněl. Usmál se a pravil. Ano, jenomže já tu dívku pouze přes řeku přenesl, tam ji postavil na zem a pak na ni zapomněl. Jenomže ty na ni myslíš celých padesát let.

A to je pak milá Pohanko něco jiného. Tomu samozřejmě rozumím. :)

Datum: 16.07.16 22:02
avatar

Ono těch verzí je více; já ji znám spíš v té podobě, co napsala babkazov. Význam je ale každopádně stejný. :)

Datum: 17.07.16 20:38
avatar

To teda nevím. Nemluvím o verzi, ale o obsahu. Jmenuje se to "Dva mniši". Pochybuji, že by bajka byla v několika verzích. Pak už by totiž vůbec nedávala smysl, kdyby se pokaždé mněnil obsah. Význam by se totiž mohl mohl měnit pokaždé, když by byla použita jiná verze. A já jsem teda tomu co napsala Babka vůbec nerozuměla. Nedávalo mi to žádný smysl. Ale asi budu blbá.


doplněno 17.07.16 20:47:

A v každém případě ji jeden z mnichů nesl, ne že ji nenesl, jak píšete nahoře. Celý kumšt je v tom, že zatímco jeden ji pouze přenesl a pak na ni zapomněl a věnoval své řeholi bez problémů, tak ten druhý, který ji fyzicky v náručí nenesl, ji nesl celých padesát v mysli. Což byl v jejich případě daleko větší hřích. A tak byla bajka míněna.

A navíc vůbec nechápu proč o tom mluvíme v tomto dotazu a proč se zrovna o této bajce Babka zmiňovala. Tazatel je s tím svým problémem úplně jnde. Asi to bude právě proto, že jde o tu jinou "verzi". :)

Od: axus®
Datum: 11.07.16 16:48
avatar

Sel bych si zatim pro pivo.

Datum: 11.07.16 19:16
avatar

Normálně bych počkala. To jste udělal. Asi chtěla být na fotce s Vámi opravdu bez chybyčky. ;) A jinak s Vámi souhlasím, někteří se tady opravdu "vycajchnovali". Dělat životní dráma z otázky, která zřejmě vznikla z toho, že se trochu nudíte a nic lepšího jako dotaz Vás v té chvíli prostě nenapadlo. *nevi* Alespoň si dáte příště bacha. :-D

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.