Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
v jednom nejmenovaném penzionu jsem si rezervoval pobyt. Poslal jsem zálohu ve výši 50 % to už se stalo téměř před 14 dny. Od té doby je ze strany penzionu ticho po pěšině. Dle informací by mě měl zaslat voucher. Jednou jsem tam psal jestli jej pošlou, že prý ano. A stále nic. Toto jednání je pro velmi neseriózní a rád bych z nich zálohu dostal zpět. Bohužel na stránkách mají uvedeno, že záloha je nevratná. Mám nějakou šanci zálohu dostat zpět nebo mám čekat dalé?
Děkuji
zas tak bych to zatím nehrotil, penzion má samé klané recenze na internetu. Jen bych potřeboval poradit účinný způsob jak z nich tu zálohu dostat zpět
Ono z měkka to taky zřejmě nepůjde, recenze na internetu jsou hezká věc, ale takové si klidně každý penzion napíše sám jen pod různými jmény, tudíž to není až tak směrodatné... Pohorzit, a ono se to určitě pohne. Pak je případně ještě možnost jim neustále psát/volat a trvat na voucheru (pokud se vám tam ještě chce)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.