Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Podvod na pojišťovnu

Od: danielka* odpovědí: 20 změna:
Dobrý den,
v pátek 24.6. jsem měla návštěvu PČR ta mi předložila předvolání k události že srpna 2012.
V červnu 2010 jsem uzavřela s nejmenovanou pojisťovnou pojistku na 750,- Kč měsíčně s tím, že pokud se mi něco stane dostanu až 250.000,- Kč. V červenci 2012 jsem měla menší problémy s placením, že jsem si na pojišťovnu vymyslela úraz. Nechala jsem si v Litoměřicích dobrovolně zasádrovat nohu od Petra K. ten mi vydal i potvrzení, ale protože jsem studovala předložila jsem toto potvrzení svému lékaři a bohužel ten pojišťovně. Pojišťovna mi dala skutečně pěkné peníze 248.326,- Kč já blbá je utratila a vůbec nedomyslala, že to takhle dopadne. Co mám dělat? PČR řeknu pravdu, ale bojím se, že mi hrozí vězení a vysoká pokuta. Nemám na to, abych to vyžehlila a záznam v rejstříku trestů nechci. Poraďte mi prosím... fakt jinak spáchám sebevraždu!

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Hodně věcí mě v otázce nesedí. Jinak pojistný podvod je trestný čin, uhrazení škody a nepodmíněný trest.

doplněno 26.06.16 15:04:

Už vidím pojišťovnu, která na papír někoho vyplatí čtvrt mega a nechce rentgeny, atd. Na pojišťovnu to hlásíte vy a ne lékař, jak tvrdíte. Kdyby se mi něco stalo na 250 000 a na zasádrovanou nohu to vyplatí, taky fór.

danielka*
hodnocení

Děkuji budu ráda když napíšete co Vám není jasné. Dobře co mám od PČR čekat?
doplněno 26.06.16 14:55: Hm... bude-li mi hrozit vězení loučím se dobrovolně se životem... :(
Bude to kruté udělat, ale jdu do toho způsob smrti ještě zvážím.

už jen to "když se mi něco stane, dostanu až 250tis... dostala jsem 240tis"- je v podstatě hloupost. Jednalo by se o extra pojištění končetin či jedné končetiny v případě její ztráty, abyste dostala plnou částku. Za zlomeniny se dává % část plnění podle tabulek - což podle popisu bych tipnul v případě trvalých následků na max. 80tis.