Výhra v dámě

Od: Datum: 25.06.16 17:36 odpovědí: 5 změna: 25.06.16 22:38

Když zablokuji tu černou těmi bílímy tak je to remíza nebo výhra?



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.06.16 17:53

KDYBY měl jenom tu černou dole

Datum: 25.06.16 17:55
avatar

Pokud je v pravidlech,že je nabídnuté braní povinné,tak je hra vyhraná.

JB

Datum: 25.06.16 18:10

dle mne pokud má hráč kameny a je zablokován a nemůže táhnout tak je remiza , aspoň tak jsme to hráli před 60ti léty.


doplněno 25.06.16 21:10:

pro Jabraka - tak pokud platili tyto pravidla už dříve jak před 60ti a vlastně více lety (jako že určitě ano) tak jsme je hráli podle vlastních pravidel , ale skutečně to tak bylo to si ještě pamatuji.My jsme je tenkrát určitě nečetli , ale mohli se také třeba časem měnit jako ve spoustě jiných sportů a her.

Datum: 25.06.16 19:41
avatar

http://hra-dama.cz/pravidla/#prav3

Podle mezinárodních pravidel vyhrává hráč,kterému zbyla proti soupeři poslední figura.Nebo soupeř má figury zablokované,že nemá žádný tah.

Pokud nabídnu soupeři dámu A7na C5musí ji skočit,načež o ni přijde,

Dáma D8 blokuje postup černých kamenů-.

JABRAKA

Datum: 25.06.16 22:38

My jsme vždy hráli tak, že když byla figurka zabkokovaná, znamenalo to prohru. Podle jakých pravidel? No, podle našich ;)

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.