Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výhra v dámě

Od: jirkaleaguecz* odpovědí: 5 změna:

Když zablokuji tu černou těmi bílímy tak je to remíza nebo výhra?


Výhra v dámě

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jabraka*
hodnocení

1x

hra-dama.cz/...

Podle mezinárodních pravidel vyhrává hráč,kterému zbyla proti soupeři poslední figura.Nebo soupeř má figury zablokované,že nemá žádný tah.

Pokud nabídnu soupeři dámu A7na C5musí ji skočit,načež o ni přijde,

Dáma D8 blokuje postup černých kamenů-.

JABRAKA

sebod*

My jsme vždy hráli tak, že když byla figurka zabkokovaná, znamenalo to prohru. Podle jakých pravidel? No, podle našich ;)

 

jirkaleaguecz*
hodnocení

KDYBY měl jenom tu černou dole

 

jabraka*
hodnocení

0x

Pokud je v pravidlech,že je nabídnuté braní povinné,tak je hra vyhraná.

JB

tomas11*

dle mne pokud má hráč kameny a je zablokován a nemůže táhnout tak je remiza , aspoň tak jsme to hráli před 60ti léty.


doplněno 25.06.16 21:10:

pro Jabraka - tak pokud platili tyto pravidla už dříve jak před 60ti a vlastně více lety (jako že určitě ano) tak jsme je hráli podle vlastních pravidel , ale skutečně to tak bylo to si ještě pamatuji.My jsme je tenkrát určitě nečetli , ale mohli se také třeba časem měnit jako ve spoustě jiných sportů a her.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]