Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, s manželem máme schválenou hypotéku. Již chceme čerpat, ale banka si neustále vymýšlí nějaké dokumenty ohledně finančního uřadu. Chtěli opisi daňového přiznání za rok 2014, 2015 a potvrzení o bezdlužnosti - to jsme dodali. Dále chtějí orazítkované čestné prohlášení (s hlavičkou banky), o tom, že si manžel za ty dva roky jako OSVČ nic nevydělal (pracuje jako zaměstnanec), jenže to nám finančák odmítl orazítkovat, že mají pouze své dokumenty.
Takže jsem na mrtvém bodě a čekáme co banka vymyslí. Zajímalo by mě, jestli jste se s tím taky někdo setkal?
"vážená banko - FU nechce razit vaše doklady a jestli něco chcete, zkuste se zeptat sami.., jinak jdeme jinam. Jelikož jste nás schválili vy, jistě nás schválí i jinde a bez takových nereálných podmínek"
doplněno 13.06.16 11:05:Ale vždyť odcházet nemusí - když už to takto řekne tomu "poradci", uvidí sám, jak se najednou začnou hýbat věci jiným směrem. Provize jsou provize... A když se řekne "zavolejte mi vašeho vedoucího", to taky dělá divy...
No a jestli je to arogantní banka typu Spořka, pak bych odešel velmi rád a i přes ty počáteční náklady ještě ušetřil.
V tomto bodě se už nelze jen tak sebrat a odejít. Člověk má v tom již vlastní peníze(např. posudek o ceně nemovitosti, který jiná banka neuznává atd...) a nespočet hodin práce.
Moje zkušenost je také taková, že chtěli nesmyslné věci. Např. na úplném konci se to zadrhlo pouze nad tím, že advokát co sepisoval kupní smlouvu, tam nedal své razítko.
Pak jsem nemohl poslat svůj 1mil korun na účet kupujícího, protože banka mi sice otevřela účet, ale už mi k němu "nedala práva", abych mohl převádět peníze. A nikdo mi po telefonu nebyl schopen odpovědět proč. Až po intervenci mého hypo sprostředkovatele jsem se dozvěděl, že někdo v bance u mého účtu nezaškrtl, že jsem jim podepsal smlouvu.
atd.
Chce to pevné nervy.