Nejste přihlášen/a.
Pěkný večer manžel je po mozkové mrtvičce 2 roky silný diabetik na onzulinu nyní má částečný invalidní duchod a pracuje jako hlidač na vratnici ..ovšem na denní směně 15 cigaret plu 15 doma a na noční 25 za noc plus před noční 20 čili denně od 35 do 40 cigaret já mu stále říkám že moc kouří a tak se vzteká a hádame se kvuli tomu po mozkové by neměl vůbec co mám dělat říkali v nemocnici že se to může jinak opakovat
Jen tak říkat silnému kuřákovi, aby přestal kouřit, nemá cenu. Je na nikotinu závislý, to by chtělo zahájit nějaké to pozvolné odvykání od nikotinu. Pokud není pro vašeho manžela motivací ani to, že by ho to mohlo klepnout nadobro, tak to je pak těžké. A navíc je to diabetik. Navíc - práce v noci - je to pro něho vůbec vhodné? Zkuste si něco přečíst o odvykání kouření. Někdo to utne naráz, jiný musí pozvolně... Nejlépe je s kouřením vůbec nezačínat.
Za stavu, kdy je váš manžel diabetik - na inzulínu, a velice nezodpovědný diabetik nedržící dietu, tak stav jeho cév asi nebude v nejlepší kondici. K tomu kouření... no zahrává si váš manžel se zdravím velmi moc.
Myslím, že to nebude dlouho trvat a manžel zemře. Je mi to velmi líto, ale jak popisujete manželovy problémy, tak to nemůže jinak dopadnout.
doufám že dokážu něco ovlivnit ,...je strašně haklivy na každou moji otazku typu cigaret...vidim nová krabička večer jina rano když dojde kupuje si ruzne lupačky a mentolky a střídá to...za měsíc 40 krabiček vklidu ..když byl v nemocnici 2 cig. denně...ted má zhoršenou cukrovku...poškozený zrak vysoký tlak a uživá líky na tv civí tak do 1 v noci a kouří a vztává v 9 a nesnídá oběd tak v 15 hod. mezitim kouří a picha si inzulin mimo jidlo
s praci v noci jsem zasadně proti byla jsem se ptat jine doktorky je za dedno...ovšem to zase hádka že se nemám to toho s...tak mě je 44 mu 53 syn má 19 ale domluva žádná nepomáhá ..říkám že ho mám ráda at dává pozor a omezí to marně