Cukani v ocich

Od: Datum: 12.05.16 11:17 odpovědí: 7 změna: 12.05.16 20:26

cukaji me ted 3dny stale oci,takovy tiky,nebo jak to rict,nekdy jedno oko a pak druhy den zas to druhy oko,nijak to neboli,cukaji ty vicka a dole kolem oci,co to je a proc to dela,chybi nejaky vitamin nebo to jsou nejake nervy,nevim


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.05.16 11:30
avatar

Já to mám taky v době alergie, alergen mechanicky dráždí oko a ty nervy v něm pak dělají tiky.

Datum: 12.05.16 11:33
avatar

Cukání očních víček nepatří mezi žádné závažné nemoci ,ale spíš je to jen nepříjemný pocit Jedná se většinou o zvýšenou nervosvalovou dráždivost, která se takto projevuje.Příčinou je nerovnováha iontů v organismu. Stav lze řešit dostatečným příjmem hořčíku, vitamínu B6 (pyridoxinu) - obojí je možné koupit v lékárně (a B6 můžete vyměnit za B-komplex, který obsahuje už většinu vitamínů skupiny B). V případě, že vám to nepomůže, obraťte se na neurologa

Datum: 12.05.16 12:12

Hořčík je například též v minerálkách Magnesia...doporučuji pít

doplněno 12.05.16 20:09: Mi minerálky Magnesia pomáhají od tiku docela dobře. A nadbytek hořčíku není zdravý - moc hořčíku škodi tělu, ledvinam atd...
Datum: 12.05.16 16:25
avatar

V minerálce Magnesia je hořčíku opravdu hodně málo. Téměř neznatelně. Pravila moje neuroložka. *sok* V lékárně je k dostání v mnoha variantách.

doplněno 12.05.16 17:51:

Sušenko, hořčík není vitamín. http://www.magnesium.cz/co-je-horcik/

Datum: 12.05.16 20:26
avatar

Jen upřesnuji, jak to vlastně je s hořčíkem. Předávkování nehrozí. Nadbytečný hořčík je rozpustný ve vodě, takže ho tělo při nadbytku vylouči močí.*jasne*

Od: mate59
Datum: 12.05.16 16:54

Kupte si v lékárně MagneB6.

Od: susenka
Datum: 12.05.16 17:43

tak dekuji za odpovedi,zkusim si koupit ty vitaminy skupiny b a pak uvidime,kdyztak bych pak sla asi k doktorce dekuji vsem

 

 

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.