Nejste přihlášen/a.
jeden zajímavý testík pozornosti.
To není test pozornosti, ale test toho, jak moc na nás působí reklamy okolo. Nikdo z nás to k ničemu nepotřebuje, vědět co jaké logo znamená. Víme to jen díky tomu, že nám to vštípili do hlavy, asociaci, kterou jsme nechtěli.
myslím,že to tazatel napsal přesně-test pozornosti.I když chodíme denně stejnými místy,kdo z nás si vzpomene na logo nebo slogan co vidí po cestě?Já chodím už měsíc denně jednu trasu s kočárkem a když jsem si měla vzpomenout na reklamu(název firmy)co je na jednom plotě,tak jsem netušila i když na to vždycky hledím.Na mě loga rozhodně nepůsobí jako reklama,ale když je logo příjemné určitě si jej člověk všimne.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.