Projev paní Němcové

Od: Datum: 07.05.16 10:31 odpovědí: 24 změna: 08.05.16 08:11
avatar

Právě jsem vyslechla její projev k uctění obětem komunismu. Nikdy jsem nebyla v žádné politické straně, na komunismu bylo hodně špatného, ale ne vše, určité myšenky byly dobré, bohužel zneužité lidmi. Ale celý akce mě nadzvihla, zatímco si média nevzpomněla na oběti z pražského povstání, dnes věnují přímý obětem komunismu. a paní Němcová si tam dovoluje srovnávat oběti komunismu s obětmi z koncentračních táborů. Ano, bylo bohužel popraveno pár lidí za komunismu, kteří nesouhlasi s režimem. Ale srovnávat to s koncentráky, kde zahynuly miliony nejen Židů, ale řada jiných národností, hlavně Poláci, Češi, Francouzi. Mimo to dala na stejnou váhu komunismus. Fašismus připravil o život asi 60 mil. lidí, odpůrců komunismu byl jen nepatrný počet a její srovnání je hnusné.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.05.16 10:41
avatar

Já dnes měla a teď také mám, sluchátka se stanicí bluegrass s bezva muzikou. Která z nás je na tom lépe? Která z nás více cokoliv změní na tomto světě, v téhle republice? Která z nás bude mít po celý den lepší náladu a bude lépe spát? *hej*

Od: jofa®
Datum: 07.05.16 11:06

Paní Němcovou nemusím a srovnávat fašismus a komunismus nehodlám. Zajděte si do historie SSSR a zjistíte, kolik lidských životů stálo budování komunismu Milióny, milóny...


doplněno 07.05.16 11:27:

bmbx: tak to jsem nevěděl, že hladomor na Ukrajině (diky soudruhům) připravil o život tisíce lidí, je výmysl. Transibiřská magistrála ...

Od: bmbx®
Datum: 07.05.16 11:18

jofa:

soudný člověk, podprůměrně nadaný matematikou lehce zjistí, že ta čísla jsou dost nereálná , nehledě na to že se do nich zahrnují i oběti které nepřišli o život kvůli komunismu ;)

Od: mackbath
Datum: 07.05.16 11:35

Na hladomor na Ukrajině existuje více verzí. Záleží jen na tom, čemu chceš věřit. Prokazatelná není na 100% ani jedna verze. Koncentráky a způsob jejich plnění sotva kdo popře.. Fašismus a komunismus prostě srovnávat nejde. Lidé co za komančů drželi hubu a krok se tehdy měli mnohdy lépe než dnes...

Od: stir
Datum: 07.05.16 21:38

Dobrý večer.

Jenom tak na okraj, co víte o pracovních a sociálních podmínkách na stavbě Suezského průplavu.

Datum: 07.05.16 15:50
avatar

babkazov -

- taky není špatný se ožrat, nebo jinak "zhulit" !

doplněno 07.05.16 18:10:

babkazov - ale jako fór dobrý, ne?

Datum: 07.05.16 17:37
avatar

Marcelko a nevýjde to nastejno?

doplněno 07.05.16 18:22:

Bezva, bezva. *palec*Hezký večer a pěknou, slunnou neděli. *slunce*

Od: mackbath
Datum: 07.05.16 11:23

Projev paní Němcové, je nutné brát jako projev političky, která svým myšlením stojí hodně ale hodně vpravo. Osobně ji vidím jako čestnou předsedkyni oné pověstné "Pražské kavárny".


doplněno 07.05.16 11:31:

Strany jako TOP09 a ODS musejí prsotě pochopit, že po-sametová a zcela nekrytická glorifikace USA a západu obecně je pryč. Dnes běžný občan jasně vidí, že EU, USA, RUSKO, ČÍNA si hrabou všichni na svém písečku a není jediného uskupení, které by němělo černé kaňky na triku. USA mělo své Indiány, dnes je to import západní demokracie na kontinenty do kterých jim slušně řečeno je hovno - za každou cenu nebo spíš až do posledního uprchlíka...o špionáži báby Merkel ani nemluvě. Strany jako ODS a TOP09 po nás chtějí poslušně smekat klobouk a foukat si do trenek, poklonkovat USA ať už USA udělá cokoli zlotřilého...Hnus na entou. Ještěže tu máme Zemáka. V mnoha ohledech se dá poslouchat z politiků jedině on.

Datum: 07.05.16 11:36
avatar

Projev jsem neviděla, souhlas, že je to nepoměr. Nelze přepisovat dějiny podle toho, kdo zrovna vládne a komu zatajovat ku prospěchu.

Na tento popud jsem se začala zajímat o koncentrační tábory. Není to výmysl nacistů za druhé světové války, ale vznikaly již ke konci 19. století.

Měly různé názvy - internační, koncentrační, gulagy. Ale jedno měli společné zničení, zdecimování, usmrcení, zotročení nepřátel, nepohodlných lidí, odpůrců režimu, ale i obyčejných lidí.

Ale v souvislosti s Německem, tak již v těchto ,,Afrických táborech smrti,, okolo 1899 se jednalo o likvidaci - genocidu původního obyvatelstva a mnohdy i lékařské pokusy /dochovala se uříznutá hlava/. Ano, Hitler to nevymyslel, pouze je obnovil, ale mají to němci v sobě, manipulace s lidmi, s rasami, s ovládnutím a obsazením územím

Cituji německého spisovatele a vysokého úředníka v jihozápadní Africe Paula Rohrbacha: ,,Abychom zajistili klidné osídlení pro bílé /německý lid/ proti špatným, kulturně nižším predátorským kmenům, je možné, že vyhlazení se stane nezbytným,,.

Tenkrát, na přelomu století, vyhubili /na dnešním území Namibie/ 90 000 lidí ze 140 000.

Je paradox, že minulý rok Merkelová pozvala obyvatele Sýrie do Německa a EU ale přidali se k nim i migranti z některých zemí Afriky.

Jinak je potřeba o tom mluvit, projevit občanskou zodpovědnost a aktivitu, říci svůj názor, i když je to jenom zde na ,,Poraďte,,. U paní Áji ale k počinu napsání dopisu do ČT, mohu říci, že kdyby takových bylo více.

Většinou s radami ,,babkazov,, souhlasím, ale tím, že si nasadím klapky na uších, že budu lépe spát, tak to si nemyslím.

Datum: 07.05.16 11:43
avatar

Bohužel, v celosvětovém měřítku bylo obětí komunismu výrazně víc, než obětí fašismu a německého nacismu. A nacismus je zkratka z nacionální socialismus - všechno to jsou levicové ideologie z jednoho pytle. Nicméně přesvědčené nepřesvědčíš.

Od: mackbath
Datum: 07.05.16 11:53

V celosvětovém měřítku se to západní propagandě dobře počítá, zvláště díky národům jako je Čína, která své statistiky pravidelně uveřejňuje už dlouhá staletí :D To s čím západ číselně pracuje, to jsou leda tak odhady/dohady...ale souhlasím s tím, že přesvědčené nepřesvědčíš.

Datum: 07.05.16 12:00
avatar

Tak ono by stačilo jen Rusko, kde kvůli Stalinovi zemřelo snad až 2x více lidí, než kvůli Hitlerovi. Ale i tam statistiky selhávají.

Od: mackbath
Datum: 07.05.16 12:04

Já myslím, že "neselhávají". Jde jenom o to, kdo je vypracoval. Soudní, znalecký posudek si dnes můžete taky nechat vypracovat a klidně zcela opačný - žádný problém, tak proč z toho vykrvácet. Chcete hledat v politice pravdu? No to byste se nahledal. Pravdu mají vždycky ti, co jsou právě u moci.

Od: mp
Datum: 07.05.16 22:50

Jethro docela s vámi souhlasím, že tady je docela lidí úplně mimo. Bohužel je to proto, že málo na vlastní kůži zažili, nebo se málo vzdělávali. V tom měl soudruh Lenin docela pravdu, když říkal - UČIT SE, UČIT SE, UČIT SE.

Datum: 07.05.16 11:54

Projev paní Němcové jsem neslyšela a tak ho nemohu komentovat. Zaujala mě ale vaše věta:"Ano, bylo bohužel popraveno pár lidí za komunismu, kteří nesouhlasi s režimem.".. Napsala byste totéž kdyby jedním z těch "pár lidí" byl třeba Váš otec?..jen za to, že nesouhlasil s režimem jak tady píšete? Otce mé kamarádky poslali do dolů - do Jáchymova. Nezemřel tam, ale "až" 5 let po návratu..když se vrátil s podlomeným zdravím.

A poslyšte, už jste zaslechla (a nebo četla) třeba co to byly gulagy? Kolik tam zahynulo a nebo bylo zabilo lidí?

Datum: 07.05.16 11:58
avatar

242 popravených, další tisíce usmrcených nelidským zacházením ve věznicích a táborech nucených prací. Za tu větu o "pár lidech" by autorka zasloužila plivnout do ksichtu, ale škoda sliny.

Datum: 07.05.16 17:05
avatar

Slovem pár je myšleno popravených, nikoliv dalších obětí

Datum: 07.05.16 17:06
avatar

Slovem pár je myšleno oficielně popravených, nikoliv dalších obětí

Datum: 07.05.16 13:31

Bolševismus a komunismus byl připraven německou tajnou službou a dopraven s revolucináři ze Švýcarska v čele s Leninem do Ruska ke změně tamního režimu na jaře 1917, později Lenin dosadil dalšího bolševika Josífa Džugašviliho, který provedl nesmírnou čístku občanů Ruska, veškeré počátky a nasazení bolševismu bylo finančně podporováno Německem a strýčkem Samem, tolik zhruba z archívu Dánského profesora. Nýní část Evropy je proti úprchlíkům, ovšem postačí sledovat dlouholetou politiku v arabských a afrických státech kterou provádí Francie, Německo, Anglie a strýček Sam a možná ty počátky jsou také někde jinde, než multi-tele blábolky přednášejí.

Datum: 07.05.16 15:33
avatar

-moula-

- no právě - idea komunismu a marxismu vůbec nepochází z Ruska - a tento národ za zločiny Stalina, nebo Lenina nemůže. A navíc - i kdybychom éře stalinského komunismu přiznali všechny zločiny světa - k čemu nám to bude teď? - lidi se z historie stejně nikdy nepoučí - spíše mi připadá, jakoby lezli do ještě většího průšvihu, jako je třeba islamizace Evropy.

Dnešní propaganda je stejně bezcenná, jako ta komunistická - a navíc, v době internetu a větší informovanost lidí velice směšná. Škoda. Je to stejné, jako kdybych se chlubila "vyžehlenou" fotografií své vrásčité, staré tváře.

 

Datum: 07.05.16 17:36
avatar

Marcelko, skvělé! *palec**palec**palec*

Od: mp
Datum: 07.05.16 23:03

Milá Culdo dám Vám malé školení o rozdílech mezi lidmi. První část chce, aby si mohli dělat vše po svém a nikdo je neotravoval (kromě teda základních funkcí státu) a ta druhá část chce aby to vše někdo řešil za ně (viz třeba nedávná diskuze o smrtících suchých stromech v lese - koho takový strom za posledních x let zabil?). Takže se rozhodněte, kam patříte. A idea komunismu přesně nahrává těm nesamostatným jedincům. Bohužel každému není shůry dáno. Ale podle mě je lepší jako blb žít pod vládou osvíceného monarchy, než v lidově demokratické, sociálně demokratické, či snad v komunismu. Tam to podle mě ovládají ještě větší vychcandírové, kteří to teda vůbec nemyslí upřimně.

Datum: 08.05.16 00:30
avatar

mp-

- osvíceného - ne nutně monarchu - ale nějakého vůdce beru ! - lidi si sami vládnout neumí a každé stádo potřebuje dobrého a moudrého pastýře, aby je vlci nesežrali.

Proto se taky lidé odjaktěživa utíkají k Bohu, protože sami cítí, že nějaké zákony a řád je k přežití prostě nutný, v úplné svobodě žít nelze- už jen to oblíbené rčení, že "svoboda jednoho začíná tam, kde končí svoboda jiného" je úplný nesmysl - vzato do důsledku, není vlastně svobodný nikdo.

Jakákoliv demokracie a svoboda předpokládá podle mého selského rozumu rovnost intelektu, schopností a morální vyspělosti každého jedince, což je v normální lidské populaci vyloučeno. Zvířata to mají jednodušší - v jejich říši vítězí silnější - a upřímně řečeno, myslím, že správně.

Od: bmbx®
Datum: 08.05.16 08:11

mp:

idea komunismu nenahrává nesamostatným jedincům, takový byl socialismus. Komunismus nikdy nikdo v praxi ještě nezažil a málokdo si uvědomuje, že jeho příchod je automaticky dán hlavně automatizací a robotizací ;)

 

 

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.